Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor nikki-wear » za 01 november 2014, 17:32

Ik begrijp je vraag heel goed. Dat ligt denk ik aan hoe je naar je eigen relatie kijkt. Ik denk dat voor mij het belangrijkste was dat ik mijn eigen relatie / gezin absoluut niet op het spel wilde zetten. Die heeft bij mij altijd voorop gestaan. Zij mogen niet de dupe zijn van mijn behoeftes buiten de deur.
Natuurlijk kan je verliefdheid niet voorkomen, maar je kan wel sturen. Als je verliefdheid voelt, kan je je afvragen of je door wilt gaan, of dat je misschien afstand moet nemen. Ik kan het ook niet echt uitleggen. :roll:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Renate
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 19:39

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Renate » za 01 november 2014, 21:38

Nee, verliefdheid kun je niet voorkomen en ik heb ook verliefde gevoels voor mijn vriend gehad (en hij voor mij :wink:)
Maar daar hebben we toen over gepraat en de mogelijkheden op een rijtje gezet. We hebben het leuk samen, maar in een echte relatie zou het tussen ons waarschijnlijk niet goed gaan. Daar komt bij dat we beide niet weg willen bij onze partner. Dat maakt het verliefde gevoel al een stuk minder heftig en minder lastig mee te dealen (voor ons dan). We kúnnen wel alles achter ons verlaten en samen oud worden, maar we kiezen er bewust voor dit niet te doen. Het is goed zoals het is.
Lastig uit te leggen inderdaad ....

Renate
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 19:39

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Renate » za 01 november 2014, 21:44

@Renate, nee ik ben niet met haar verder gegaan. We hebben nog zeker veel contact, en zij is nog getrouwd. Dat is ook goed.
Ik miste meer in mijn huwelijk dan alleen heerlijke sex en praten loste het niet op. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om er mee te stoppen. Best moeilijk en voor mij uiteindelijk wel het beste. Ik ben nu single en vrij :D en geniet daar enorm van.

:) Nik
Bedankt voor je reactie Nik! Lastige keuze, kan ik me zo voorstellen.
Geniet van je vrijheid én je vriendin
Renate :)

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor nikki-wear » zo 02 november 2014, 16:08

Thnx, I will :!:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Noortje » ma 03 november 2014, 9:57

Heb ook soortgelijke afspraken met mijn vriend. En dat maakt het wel duidelijk. Geen van tweeën is van plan of bereid de eigen relatie op het spel te zetten of de partner te kwetsen.
Ik begrijp de motivatie om het niet uit de hand te laten lopen, maar het is me nog steeds niet duidelijk hoe je verliefdheid kunt voorkomen. Dat voorkom je toch niet met het maken van afspraken?

Idd Peter50, ben het met je eens (ook wel eens leuk :mrgreen: ). Verliefd worden gebeurt gewoon, houden van ook.

Richard1981
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 december 2014, 0:35

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Richard1981 » ma 08 december 2014, 0:47

Ik heb nu ruim 5,5 jaar een relatie,en ben erg gelukkig met haar.
Maar ik ben 17 jaar geleden verliefd geworden op een vrouw,maar zij niet op mij.
Na een paar maanden zijn we elkaar met uitgaan tegen gekomen en hebben we gezoend,en daarna hebben we sex gehad op de wc,niet erg romantisch maar wel fijn.De sex was zo goed dat we regelmatig afspraken om sex te hebben,en dat hebben we tot op de dag van vandaag nog steets,alleen weet me vriendin dat uiterraard niet.De vrouw met wie ik sex heb is vrijgezel,en ze kennen elkaar niet.Ik ben niet meer verliefd op haar,heb alleen sexuele gevoelens voor haar.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor vir40 » ma 08 december 2014, 9:23

toen ik minnaars had was er altijd wel een verliefd gevoel,want zonder dat gevoel zou het erg koud en kil zijn geweest
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Spelfje » ma 08 december 2014, 14:27

Ik vraag me dan ook oprecht af hoe je 17 jaar lang enkel en alleen maar sexuele gevoelens voor iemand kan hebben.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor deco » ma 08 december 2014, 17:21

Ik vraag me dan ook oprecht af hoe je 17 jaar lang enkel en alleen maar sexuele gevoelens voor iemand kan hebben.
was ik gisteren ook aan het bedenken....wie houd je voor de gek (jezelf, je vrouw of je minnares)
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Snoozie » ma 08 december 2014, 22:23

Ik vraag me dan ook oprecht af hoe je 17 jaar lang enkel en alleen maar sexuele gevoelens voor iemand kan hebben.
Dat kunnen prostitué(e)s toch ook?
Ik wil de mensen die al jaren lang naar dezelfde prostitué(e) gaan de kost niet geven :D2

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Spelfje » ma 08 december 2014, 23:19

Ik durf zelfs daarvan te beweren dat ze op den duur meer gaan voelen dan alleen sexuele lust..... :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor vir40 » di 09 december 2014, 8:55

dat denk ik ook spelf....je gaat op een moment toch meer voelen dan lust
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Richard1981
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 december 2014, 0:35

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Richard1981 » di 09 december 2014, 23:54

Hoe dat kan weet ik ook niet,het is gewoon zo.We zijn er mee begonnen en tot nu toe niet meer mee opgehouden.
Meer dan sexuele gevoelens zijn het niet,anders zou ik mezelf voor de gek houden,dat zou ik niet zolang vol kunnen houden,en zij ook niet.Snap best dat mensen dat raar vinden,zou ik misschien ook vinden als ik het zelf niet mee zou maken zou ik het ook vreemd vinden.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Lolly1968 » do 11 december 2014, 13:31

Maar aan de andere kant.......als je weet waarvoor je elkaar ontmoet.....hoeft dat niet tot 'verliefdheid' of andere 'gevoelens' te leiden dan seksuele. 17 jaar is inderdaad wel erg lang,maar ik heb toch zeker 3 jaar seks gehad met een man die eigenlijk niet mijn 'type' was maar seksueel -misschien wel daardoor- helemaal top met hem. Wat wel uitmaakt denk ik,dat het altijd relatief snelle rendez-vous' waren ..............dus eigenlijk ben je dan niet elkaars minnaars,maar is het louter seksueel. Want door het steeds heftige en kortstondig gebeuren krijg je niet de kans elkaar beter/anders te ontdekken dan seksueel....toch? De 'beste' keren waren dan ook in het magazijn op het werk,even snel tussendoor,ik voorovergebogen op een tafel,rok omhoog,oh shit,hoe dierlijk kun je eigenlijk zijn?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Richard1981
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 december 2014, 0:35

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Richard1981 » vr 12 december 2014, 2:39

Maar aan de andere kant.......als je weet waarvoor je elkaar ontmoet.....hoeft dat niet tot 'verliefdheid' of andere 'gevoelens' te leiden dan seksuele. 17 jaar is inderdaad wel erg lang,maar ik heb toch zeker 3 jaar seks gehad met een man die eigenlijk niet mijn 'type' was maar seksueel -misschien wel daardoor- helemaal top met hem. Wat wel uitmaakt denk ik,dat het altijd relatief snelle rendez-vous' waren ..............dus eigenlijk ben je dan niet elkaars minnaars,maar is het louter seksueel. Want door het steeds heftige en kortstondig gebeuren krijg je niet de kans elkaar beter/anders te ontdekken dan seksueel....toch? De 'beste' keren waren dan ook in het magazijn op het werk,even snel tussendoor,ik voorovergebogen op een tafel,rok omhoog,oh shit,hoe dierlijk kun je eigenlijk zijn?
Klinkt allemaal erg spannend als ik het zo lees.Hoe dierlijk kun je zijn ja,snap dat je van zoiets enorm kan genieten,gewoon ff vlug is ook niet verkeerd op z'n zijd.Vind wel dat je gelijk hebt,dat als je alleen sex hebt je elkaar ook niet echt leert kennen,en dat je met iemand goede sex kunt hebben die niet je type is herken ik wel ja.
De vrouw met wie ik die sexuele relatie heb is inmiddels 11 jaar mijn collega,we hebben ook sex op het werk,soms gaan we in een pauze samen met de auto weg om sex te hebben.We hebben bijna iedere dag sex als het ff kan,soms een vluggertje en soms lange sex met alles erop en eraan.We kennen elkaar best redelijk maar we weten dat we alleen sex met elkaar willen,die is zo goed en geil dat we niet zonder willen.Het heeft ook iets spannends en ook bijna niet te geloven dat we dit al zolang doen en volhouden en telkens het nog zo graag willen,er zit totaal geen sleur in,de passie spat er nog steets vanaf.We vinden het goed zoals het gaat en hopen het nog lang vol te houden,het is een soort verslaving,alleen deze is niet slecht voor je en kost amper geld,dat is wel fijn haha.Ik ben 33 en zei 54,ondanks het verschil in leeftijd is dat tijdens de sex nooit te merken gelukkig.Ben erg gelukkig hoe het gaat,en dat al 17 jaar lang.Heb in die jaren wel vaker met andere vrouwen het bed gedeeld,maar zoals de sex met haar is kan tot nu toe niemand aan tippen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten