Vrouwen op sites voor erotische contacten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Iago » zo 05 januari 2014, 13:51

Azijn pissers is de geuzennaam. Wel bij de les blijven he!

Los daarvan is de benaming niet correct, de betekenis is:
iemand die onnodig en vervelend negatief commentaar geeft

Dit is niet onnodig en alleen voor jou vervelend. Doe eens een nieuwe poging?

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor droomvlinder » zo 05 januari 2014, 14:40

Coenos, waarom stel je je doel ook voor met deze omweg: " Ik kijk wel eens rond op sites voor erotische contacten, en dan niet direct gericht op "de daad" maar op ondeugende sites, voor anoniem flirten enzo. Het valt mij op dat de profielen van dames op betaalsites vaak nep zijn (victoria milan enzo), of dat er veel te weinig dames zijn op gratis sites."

Je kon toch ook schrijven: ik start een gratis erotische datingsite en vraag me af waarom er zo weinig dames komen?
En dit zonder link naar je site , het onthaal was vast anders geweest .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 15:31

Coenos, waarom stel je je doel ook voor met deze omweg: " Ik kijk wel eens rond op sites voor erotische contacten, en dan niet direct gericht op "de daad" maar op ondeugende sites, voor anoniem flirten enzo. Het valt mij op dat de profielen van dames op betaalsites vaak nep zijn (victoria milan enzo), of dat er veel te weinig dames zijn op gratis sites."

Je kon toch ook schrijven: ik start een gratis erotische datingsite en vraag me af waarom er zo weinig dames komen?
En dit zonder link naar je site , het onthaal was vast anders geweest .
Hoi Droomvlinder,

bedankt voor je constructieve reactie. achteraf had ik dat ook moeten doen, maar vooraf dacht ik: dan word ik direct neergesabeld door een menigte wilde vrouwen :)

Gr,
Coenos

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Twijg » zo 05 januari 2014, 16:58

Pathetisch om zo te denken.
Je hebt het nu over jezelf afgeroepen.
En dan toch proberen anderen de schuld te geven en de vermoorde onschuld spelen.

Bah.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Savanne » zo 05 januari 2014, 18:32

Kunnen we nog wel terug naar het onderwerp, het is immers best een interessant onderwerp... immers zijn er zat mannen op zoek en is dit blijkbaar (??) niet helemaal het juiste medium?


Zijn er voor vrouwen criteria waaraan zo een site moet voldoen willen ze daar wel een bezoek aan brengen?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Suzette » zo 05 januari 2014, 21:57

Coenos, waarom stel je je doel ook voor met deze omweg: " Ik kijk wel eens rond op sites voor erotische contacten, en dan niet direct gericht op "de daad" maar op ondeugende sites, voor anoniem flirten enzo. Het valt mij op dat de profielen van dames op betaalsites vaak nep zijn (victoria milan enzo), of dat er veel te weinig dames zijn op gratis sites."

Je kon toch ook schrijven: ik start een gratis erotische datingsite en vraag me af waarom er zo weinig dames komen?
En dit zonder link naar je site , het onthaal was vast anders geweest .
Hoi Droomvlinder,

bedankt voor je constructieve reactie. achteraf had ik dat ook moeten doen, maar vooraf dacht ik: dan word ik direct neergesabeld door een menigte wilde vrouwen :)


Gr,
Coenos
Je kunt je OP gewoon nog aanpassen hoor.

Ik heb gereageerd zonder de link te hebben aangeklikt, ik heb volgens mij niet eens een link gezien, wellicht al weggehaald toen

Coenos, het heeft weinig zin om te gaan schelden op mensen die doorhadden dat je niet eerlijk was. Dan kun je wel roepen dat de site eerlijk is maar dat komt dan niet zo geloofwaardig over.

Maar wat Savanne zegt is waar: de oorspronkelijke vraag is best ok en ik vind dat iedereen een tweede kans moet krijgen.

Dus pas je OP aan met daarin de echte vraagstelling en waar die vraag vandaan komt, niet meer schelden als je kritische antwoorden krijgt of reacties die niet in je straatje passen en misschien krijg je reacties waar je iets mee kunt

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 22:47


Je kunt je OP gewoon nog aanpassen hoor.

Ik heb gereageerd zonder de link te hebben aangeklikt, ik heb volgens mij niet eens een link gezien, wellicht al weggehaald toen

Coenos, het heeft weinig zin om te gaan schelden op mensen die doorhadden dat je niet eerlijk was. Dan kun je wel roepen dat de site eerlijk is maar dat komt dan niet zo geloofwaardig over.

Maar wat Savanne zegt is waar: de oorspronkelijke vraag is best ok en ik vind dat iedereen een tweede kans moet krijgen.

Dus pas je OP aan met daarin de echte vraagstelling en waar die vraag vandaan komt, niet meer schelden als je kritische antwoorden krijgt of reacties die niet in je straatje passen en misschien krijg je reacties waar je iets mee kunt
Goed idee, ik heb de OP herschreven :wink:

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » wo 08 januari 2014, 23:15

Hmm toch geen animo meer ? Zal ik de OP nogmaals herschrijven ?

lwdstudent18
Berichten: 5
Lid geworden op: za 08 februari 2014, 20:14
Locatie: leeuwarden

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor lwdstudent18 » ma 10 februari 2014, 12:11

Alle gezelligheid op n stokkie .. :(
Ik zelf heb wel eens gekeken op flirtsites voor sex, maar vond t maar niets. Ik kreeg veel reactoes van oudere heren of jongens waar ik totaal niet opgewonden van raak. Omdat ik nog maar 18 ben, ging ik daarom liever na een avondje stappen met een leuke jongen of meid mee naar huis.

Butterfly81
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 07 februari 2014, 23:12
Locatie: Zuid Holland

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Butterfly81 » ma 10 februari 2014, 16:18

Ik persoonlijk ben gewoon niet van het aanmelden op wat voor flirt/sex/datingsite dan ook. Voor mij is basic contact wat je opdoet tijdens gelegenheden erg belangrijk. Ook kan dit via internet ontstaan naar dat zal dan via fora gebeuren waarbij ik een bepaalde 'klik' voel ontstaan.
Mijn partner heb ik 10 jaar geleden via internet leren kennen, het klikte-we ontmoette elkaar en zijn niet meer uit elkaar gegaan.
Dat is voor mij dus de reden dat ik me niet (zeg geen nooit) zal aanmelden op dergelijke sites.
Life is not about waiting for the storm to pass, it's all about learning how to dance in the rain.

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Lariks » ma 10 februari 2014, 21:13

Sommige (de meeste?) mannen zijn inderdaad erg dom en lomp. Die hebben idd een opvoeding nodig wb flirten.
Zowel mannen als vrouwen die de wereld verdelen in "domme, lompe mannen" en "mysterieuze, subtiele, onbegrijpelijke vrouwen" zitten iets te stevig vast aan een onzinnig cliché dat niets bijdraagt aan iets anders dan vrij een-dimensionale, platte relaties. Van de Wallen tot "erotische-contacten-sites" (wat daar ook erotisch aan moge wezen). Je kan er vast je orgasme wel krijgen, maar dat was het dan ook wel.

Sex, meneer Coenos, is in zichzelf een vrij simpele activiteit, redelijk belachelijk als je er objectief naar kijkt, en tamelijk zinloos. Een reep chocolade is lekkerder, een rondje joggen bevredigender. De fysieke kant van sex is gewoon niet zo boeiend, en nogal betekenisloos.

Mannen en vrouwen verschillen misschien in onze cultuur, wellicht biologisch zelfs, in een voorkeur voor het visuele versus een voorkeur voor taal, maar dat zijn hooguit generalisaties. Waar ze vooral in verschillen is dat mannen aan een stuk door zaad aanmaken en dat zo nu en dan kwijt moeten, terwijl vrouwen hooguit zo nu en dan een golf vaginaal slijm kwijt moeten voor de interne hygiene. Waarin ze ook verschillen is dat de potentiële gevolgen van de geslachtsdaad voor mannen vrij beperkt zijn, hooguit eens een SOA, terwijl de gevolgen voor vrouwen potentieel aanzienlijk groter zijn: grotere kans op een onvruchtbaar makende SOA, en vooral grotere kans op 9 maanden+een leven vast zitten aan een kind.

Dat bij elkaar opgeteld betekent dat mannen en vrouwen waarschijnlijk iets meer behoefte hebben aan echte erotiek, de seksualiteit van de psyche, maar dat mannen bij gebrek aan beter wel genoegen nemen met sex, de seksualiteit van het lichaam, zonder erotiek en vrouwen wat minder.

En dat betekent dan weer dat mannen niet lomper en dommer zijn dan vrouwen, maar dat de lompere en dommere mannen, die geen erotische relatie weten op te bouwen, wel wat vaker op jouw site te vinden zullen zijn dan de minder lompe en domme mannen. En dat vrouwen er dus helemaal wat minder te vinden zijn, hoe lomp en dom ze ook zijn.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten