Vrouwen op sites voor erotische contacten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Suzette » di 31 december 2013, 3:37

Hallo,



Maar als ik dan deze site zie dan zijn er genoeg ondeugende dames in Nederland, waarom zie ik die dan niet op sites voor erotische contacten ?
Omdat veel vrouwen dat goedkoop, too easy vinden?
Omdat ze, ook al zijn ze gericht op zoek naar seks, nog steeds veroverd willen worden, willen aftasten, het spel willen spelen ook al is het doel duidelijk ?

Op een erotische site staan is voor vrouwen wellicht te vergelijken met naar de Wallen gaan voor mannen: je weet wat je gaat doen maar ik kan me niet voorstellen dat het ècht bevredigend is. Maar dat weet ik niet zeker.

En er zullen beste goede chatsites zijn waar het doel seks is. Maar dan nog zul je vaak 'moeten veroveren', denk ik

Teveel 'haha', 'lol' en smiley's werken vaak niet erotiserend ( voor mij), net als te zeer recht op het seksdoel af. Och, en soms kan het wel, dat onderscheiden vereist hogere school verleidingskunde

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Iago » di 31 december 2013, 10:08

@All
Neuken dan maar? Het is nog nét 2013 :mrgreen:

Vrouwen op datingsites is eigenlijk een hilarisch gegeven. Dan moeten 'ze' namelijk zeggen wat ze willen, en dat weten 'ze' helemaal niet. Niet dat 'we' dat wel weten, want 'we' blijven toch ook maar naar andere vrouwen kijken.

Eigenlijk val ik op blond en hersenloos, maar al mijn crushes zijn donkere, sterke intelligente vrouwen. Daar ben ik ook mee getrouwd, met eentje dan natuurlijk, maar als er een lekker blond kippetje voorbij komt dartelen staan mijn ogen op steeltjes en verval ik in dom en lomp gedrag.

Ik ben er verder niet ervaren mee, maar heb me er een tijdje in misdragen. Ik had lol, en daar gaat het tenslotte om. Seks werd aangeboden omdat ik er niet naar op zoek was, en dat zegt weer genoeg over vrouwen :mrgreen:

Iago, dartelt het nieuwe jaar in.

verynicewonder
Berichten: 14
Lid geworden op: di 31 december 2013, 11:55
Locatie: Utrecht

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor verynicewonder » di 31 december 2013, 11:57

Coenos, grappig dat je in je originele post heel subtiel als voorbeeld xxxx ' noemt terwijl je daar zelf de beheerder/oprichter van bent...

Note moderator: naam site verwijderd ivm cmmerciele site.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor vir40 » di 31 december 2013, 14:53

ik wel eens op zo'n site eerlijk gezegt dat ik getrouwd ben en een hobbyvriendje zoek..

nou had je dat commentaar eens moeten zien...

had ik dan moeten liegen en mezelf anders voor moet doen dan ik ben :shock:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

verynicewonder
Berichten: 14
Lid geworden op: di 31 december 2013, 11:55
Locatie: Utrecht

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor verynicewonder » di 31 december 2013, 15:12

Liegen lijkt me sowieso niet zo handig :)

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Snoozie » di 31 december 2013, 21:13

edit
Laatst gewijzigd door Snoozie op ma 03 februari 2014, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor koklikoo » wo 01 januari 2014, 11:38

@All
Neuken dan maar? Het is nog nét 2013 :mrgreen:

Vrouwen op datingsites is eigenlijk een hilarisch gegeven. Dan moeten 'ze' namelijk zeggen wat ze willen, en dat weten 'ze' helemaal niet. Niet dat 'we' dat wel weten, want 'we' blijven toch ook maar naar andere vrouwen kijken.

Eigenlijk val ik op blond en hersenloos, maar al mijn crushes zijn donkere, sterke intelligente vrouwen. Daar ben ik ook mee getrouwd, met eentje dan natuurlijk, maar als er een lekker blond kippetje voorbij komt dartelen staan mijn ogen op steeltjes en verval ik in dom en lomp gedrag.

Ik ben er verder niet ervaren mee, maar heb me er een tijdje in misdragen. Ik had lol, en daar gaat het tenslotte om. Seks werd aangeboden omdat ik er niet naar op zoek was, en dat zegt weer genoeg over vrouwen :mrgreen:

Iago, dartelt het nieuwe jaar in.
Zo herkenbaar....maar ik lag toch in een deuk bij het lezen van je posting. :mrgreen:

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » za 04 januari 2014, 12:21

Coenos, grappig dat je in je originele post heel subtiel als voorbeeld xxxx ' noemt terwijl je daar zelf de beheerder/oprichter van bent...

Note moderator: naam site verwijderd ivm cmmerciele site.

ja klopt, dat is ook zo. maar let me explain. Ik ben die site begonnen met als oog een platform te maken voor mannen, vrouwen en stellen dat volkomen en volledig gratis is. voor nu en altijd. Dus geen commerciele ellende met abbo's waar je aan vast zit en waar je opgelicht wordt. De site is een succes aan het worden maar het aantal vrouwen blijft wel achter. En ik vroeg me af waarom. Dus die vraag heb ik ook gesteld.
Ik wil zuiver in de leer blijven, ik wil er ook geen geld aan verdienen, het is echt een site waar iedereen gratis kan "spelen".

Ook al blijft het aantal dames nog achter bij het aantal heren, de dames die er komen zijn lovend, de heren trouwens ook, ze vinden het top dat er (eindelijk) een flirtsite is waar ze niet worden belazerd.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Iago » zo 05 januari 2014, 10:55

Gratis??
Als je niet betaalt ben je geen klant, maar een product. Gratis bestaat niet, je trekt bezoekers onder valse voorwendselen om inkomsten te verkrijgen. En als jij er toevallig niet aan verdient, doet een ander dat wel. Bevalt dat leven een beetje?

Nep profielen heb je overal, daar genereer je dataverkeer mee. En dus inkomsten. Dan nog het deel dat je niet in de hand hebt, de mensen zelf die de kluit belazeren.

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 11:12

Gratis??
Als je niet betaalt ben je geen klant, maar een product. Gratis bestaat niet, je trekt bezoekers onder valse voorwendselen om inkomsten te verkrijgen. En als jij er toevallig niet aan verdient, doet een ander dat wel. Bevalt dat leven een beetje?

Nep profielen heb je overal, daar genereer je dataverkeer mee. En dus inkomsten. Dan nog het deel dat je niet in de hand hebt, de mensen zelf die de kluit belazeren.
zo Iago, beetje gefrustreerd? ik word hier als halve crimineel neergezet haha, zou eerst eens gaan kijken voordat je oordeelt.

en ja er zijn nog eerlijke mensen op aarde, blijkbaar ben jij die niet vaak tegengekomen? maar goed ik ga geen ruzie terug zoeken. ik weet dat mijn site eerlijk is, dus hoef me niet te verontschuldigen :lol:

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Iago » zo 05 januari 2014, 11:55

O sorry, het was niet de bedoeling je als een halve crimineel neer te zetten, maar gewoon als hele oplichter.

Excuus voor de verwarring.

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 12:33

O sorry, het was niet de bedoeling je als een halve crimineel neer te zetten, maar gewoon als hele oplichter.

Excuus voor de verwarring.
Haha, whatever :D33

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Twijg » zo 05 januari 2014, 13:01

Prat gaan op eerlijkheid en zelf bewust verhullen dat je kennelijk de eigenaar van de genoemde site bent, gaan niet samen. Punt.
Gewoon een slinkse poging tot reclame en jezelf anders voordoen dan je bent.
Ik ga niet eens kijken op de site.
Toedeloe.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 13:19

Prat gaan op eerlijkheid en zelf bewust verhullen dat je kennelijk de eigenaar van de genoemde site bent, gaan niet samen. Punt.
Gewoon een slinkse poging tot reclame en jezelf anders voordoen dan je bent.
Ik ga niet eens kijken op de site.
Toedeloe.
Doe wat je wilt, het is een vrij land. Wat wel jammer is, is dat blijkbaar (sommige) mensen direct uitgaan van het "slechte" van de mens, helaas is de maatschappij al zo verrot.
Bovendien heb ik geen reclame gemaakt voor de site.

"Slinks, anders voordoen dan dat je bent"....uitingen van vooroordelen en bekrompen gedachten, misschien veel slechte mannen tegengekomen?

anyway, ik kwam hier omdat ik dacht dat hier ruimdenkende dames zaten, maar ik krijg alleen (vandaag tenminste) azijndrinkers op mijn dak :roll:

Coenos
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 12:01

Re: vrouwen op sites voor erotische contacten

Berichtdoor Coenos » zo 05 januari 2014, 13:25

maar even on-topic.

ik kwam hier om te vragen waarom vrouwen minder te vinden te zijn op sites voor erotische contacten....

helaas verzandt deze topic in het afzeiken en veroordelen en wordt deze topic "gekaapt" door azijndrinkers.

Gelukkig is mijn vraag tijdens de eerste replies wel beantwoord. Dank daarvoor. :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten