Zwembad gezocht (bij handicap)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Zwembad gezocht (bij handicap)

Berichtdoor harryharing » ma 11 november 2013, 16:38

Hallo allemaal,

Ik zit in een rolstoel door zuurstofgebrek bij de geboorte, nu kan ik mij veel fijner bewegen in het water dan op het land, mijn valide partner en ik zoeken nu een plek waar we kunnen experimenteren, niet zozeer in een club omdat dit niet zozeer ons ding is, heeft iemand tips? en/of suggesties zonder gelijk een vermogen aan huur kwijt te zijn?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor Savanne » ma 11 november 2013, 17:08

Hmm toen ik jouw bericht las moest ik meteen denken aan het Van der Valk in Akersloot, hier hebben ze een hotelkamer inclusief prive zwembad, alleen kost dat inderdaad wel een godsvermogen...

toch misschien leuk om eens in de gaten te houden?

succes Sav, niet zo into zwembaden
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor harryharing » ma 11 november 2013, 17:32

Dank Savanne

Daarom ook hier de vraag neergelegd voor 500 geeft google best wel tips maar dat is veel geld voor 1,5 uur, terwijl ik nog niet eens weet of het ons bevalt maar dank voor je reaxtie

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor Peter50 » ma 11 november 2013, 19:11

Er zijn seksstranden met water, misschien kun je daar eens gaan kijken. Seks is daar verboden en men zegt streng op te treden, maar ondertussen gebeurt er van alles. Als men op het land aan elkaar ligt te frunniken, dan zal dat in het water ook geen opzien baren, lijkt me zo.

edit: Naam van strand weggehaald.

En nu in de winter is het daar lekker rustig :lol: !
Laatst gewijzigd door Peter50 op di 19 november 2013, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor Shadow » ma 11 november 2013, 20:49

Wat Savanne zegt inderdaad, een hotelkamer voor 1 nacht kost rond de 250 euro geloof ik. Is inderdaad van der valk Akersloot.

http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/zwembad-suite/

Deze dus :)
How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor harryharing » di 12 november 2013, 12:06

Ook dank aan Peter al is een strand lastiger om in het water te komen vanuit mijn rolstoel

Roos1985
Berichten: 16
Lid geworden op: di 24 september 2013, 20:16
Locatie: Overijssel

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor Roos1985 » za 16 november 2013, 15:38

Hoi Harry,
Een bungalow met inpandig zwembad op Ameland, hier ben ik eens geweest en ze zijn oorspronkelijk gebouwd voor minder validen.
De prijs is niet heel anders dan voor een gewoon weekje bungalow vakantie, ik zeg de volgende vakantie op naar Ameland :D
http://www.kleinvaarwater-ameland.nl/nl ... zwembad-8p" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben,
Groetjes Roos
"you only live once"

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor konijn » ma 25 november 2013, 11:46

Harry,

Heb je een lift nodig om in en uit het water te komen?

Ik zou toch eens contact opnemen met een parenclub. De meesten hebben een zwembad en ze kijken niet vreemd aan tegen dit soort vragen. Misschien kan je daar eens buiten openingstijden heen.
Of plaats eens een oproepje op het internet waar je vraagt of je iemands prive-zwembad mag lenen. Bij mij zou je welkom zijn. Echter, ik heb geen prive-zwembad.

succes

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Re: zwembad gezocht

Berichtdoor harryharing » ma 25 november 2013, 22:10

Ja Konijn een lift is nodig maar die valt te huren en ik heb ook wel aan een club gedacht buiten openingstijden maar de clubs waar ik ooit contact mee zocht stonden er niet voor open helaas


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 20 gasten