spannende date

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sweetlady
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 08 april 2013, 23:26

Re: spannende date

Berichtdoor Sweetlady » zo 14 april 2013, 0:32

Aja, deze date was dat de eerste keer dat je hem in irl zag?
Hoe lang hebben jullie dan eerst gemaild?
Maar begrijp je volkomen
Groetjes

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Re: spannende date

Berichtdoor aja » ma 15 april 2013, 23:59

Aja, deze date was dat de eerste keer dat je hem in irl zag?
Hoe lang hebben jullie dan eerst gemaild?
Maar begrijp je volkomen
Groetjes
ik had hem 1x gezien bij een meeting,toen was het klikkerdeklik pats boem.
dat was in februari,daarna druk gemaild en elke mail werdt leuker.
toen een 1e afspraak gehad waarbij de vonken er vanaf vlogen.
leuk dat je me begrijpt :D
live is to short to live slow

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: spannende date

Berichtdoor nikki-wear » di 16 april 2013, 13:31

Aja: ik vind het vreselijk om m,n man te bedriegen maar ik kan niet anders en hij ook niet.
toch laten we onze partners niet in de steek ik hou van m,n man en waarom zou je niet van twee mensen kunnen houden?
Aja, en anderen, dit is een gevecht waar veel mee worstelen. Soms kun je thuis nog wel wat bespreekbaar maken en wordt het schoorvoetend geaccepteerd, maar net zo vaak wordt het niet gewaardeerd, niet begrepen of niet toegestaan.
Je blijft dan met een interne worsteling zitten die vaak onderhuids broeit.
Voor mij is het een uitlaat klep om contact te hebben met mijn vriendin. Ook als we elkaar weinig zien. Het gaat goed zo, thuis en met mijn semi geheime leven.
Maar verliefd worden gebeurt soms (bij mij wel erg snel :P ) maar we kunnen het tot nog toe goed beheersen. Wel lekker, maar niet overmatig. of zo.

Gr nIK

En ik denk er veel mensen zijn die je begrijpen. En wss net zo veel die het niet (willen) begrijpen. :?
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Re: spannende date

Berichtdoor aja » wo 17 april 2013, 2:20

Aja: ik vind het vreselijk om m,n man te bedriegen maar ik kan niet anders en hij ook niet.
toch laten we onze partners niet in de steek ik hou van m,n man en waarom zou je niet van twee mensen kunnen houden?
Aja, en anderen, dit is een gevecht waar veel mee worstelen. Soms kun je thuis nog wel wat bespreekbaar maken en wordt het schoorvoetend geaccepteerd, maar net zo vaak wordt het niet gewaardeerd, niet begrepen of niet toegestaan.
Je blijft dan met een interne worsteling zitten die vaak onderhuids broeit.
Voor mij is het een uitlaat klep om contact te hebben met mijn vriendin. Ook als we elkaar weinig zien. Het gaat goed zo, thuis en met mijn semi geheime leven.
Maar verliefd worden gebeurt soms (bij mij wel erg snel :P ) maar we kunnen het tot nog toe goed beheersen. Wel lekker, maar niet overmatig. of zo.

Gr nIK

En ik denk er veel mensen zijn die je begrijpen. En wss net zo veel die het niet (willen) begrijpen. :?
fijn dat je een vriendin hebt en dat het thuis goed gaat.bij mij thuis dus ook,alles loopt op rolletjes.
een paar jaar geleden toen vrienden van ons swingers werden hadden m,n man en ik daar een gesprek over.
hij zei toen dat als ik behoefte had aan n ander dat best kon doen ik had z,n zegen.nu maak ik daar dus gebruik van al zeg ik het niet.
joepie volgende week weer een afspraak. :D
live is to short to live slow

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: spannende date

Berichtdoor Dolce Vita » wo 17 april 2013, 13:52

en wat als je gewoon open spel speelt en zegt: weet je nog toen en toen heb je dat gezegd, daar wil ik eigenlijk wel gebruik van maken?

Wordt het daar beter of slechter van? Ik denk beter: jij hoeft niet stiekem te doen en je man heeft niet het gevoel dat je geen open kaart speelt en dingen achterhoudt. De kern van en lange relatie -zeker als de hartstocht wat is afgenomen- is vertrouwen.

Als manlief voorgaande dingen nou niet gezegd zou hebben, weet ik niet wat ik gedaan zou hebben. maar nu de kaarten liggen zoals jij aangeeft dat ze liggen: over praten en maak er fun voor drie van !
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Re: spannende date

Berichtdoor aja » do 18 april 2013, 2:12

en wat als je gewoon open spel speelt en zegt: weet je nog toen en toen heb je dat gezegd, daar wil ik eigenlijk wel gebruik van maken?

Wordt het daar beter of slechter van? Ik denk beter: jij hoeft niet stiekem te doen en je man heeft niet het gevoel dat je geen open kaart speelt en dingen achterhoudt. De kern van en lange relatie -zeker als de hartstocht wat is afgenomen- is vertrouwen.

Als manlief voorgaande dingen nou niet gezegd zou hebben, weet ik niet wat ik gedaan zou hebben. maar nu de kaarten liggen zoals jij aangeeft dat ze liggen: over praten en maak er fun voor drie van !

nee ik zou het niet zeggen,want ik heb jullie niet alles verteld.toen hij dat zei was zijn gezondheid niet 100% en de sex zat flink in de ijskast.
ik had wel behoefte en daarom zei hij dat.
nu zou hij het niet meer zeggen.
en fun voor 3,haha ik heb de meest monogame man van hier en omstreken.
live is to short to live slow

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: spannende date

Berichtdoor Dolce Vita » do 18 april 2013, 9:02

Haha, mooi voorbeeld van een halve waarheid is gevaarlijker dan....

Overigens ......de meest monogame wederhelft die er is??? Dat zei mijn vrouw ook altijd. Je mag één keer scheef gaan en dat is ook gelijk de laatste. Toen ik mijn jeugdliefde weer tegenkwam op schoolbank en er na twee jaar vriendschappelijk contant met veel erotische spanning toch wat meer ging gebeuren, hebben mijn vriendin en ik haar man aan mijn vrouw gekoppeld. Gaan jullie dan ook eens samen fietsen..... Iets wat ik nooit gedacht had gebeurde toch. Ze is ineens niet monogaam meer en komt nu zelfs soms ongegeneerd de slaapkamer binnenwandelen om haar vibrator te pakken terwijl ik met mijn vriendin lig te ..... en haar vriendje boven op haar ligt te wachten. Als je me dat 5 jaar terug had gevraagd had ik gezegd dat dat onmogelijk zou zijn.

Het is allemaal communicatie,openheid en zich gelijkwaardig behandeld voelen wat kennelijk het verschil maakt tussen acceptatie en zich bedreigd of gekwetst voelen. Maar de basis moet goed zijn en jaloezie is de grote boosdoener waar je met een aantal simpele trucs/regels voor moet waken.

En ja, als je het vraagt kun je het risico lopen een nee te horen. Dan verandert er in feite niets t.a.v. wanneer je doorgaat waar je nu toch al mee bezig bent. Krijg je een ja dan wordt dat veel makkelijker. Maar kun jij ertegen als je vriend hetzelfde zou doen?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Re: spannende date

Berichtdoor aja » vr 19 april 2013, 1:12

Haha, mooi voorbeeld van een halve waarheid is gevaarlijker dan....

Overigens ......de meest monogame wederhelft die er is??? Dat zei mijn vrouw ook altijd. Je mag één keer scheef gaan en dat is ook gelijk de laatste. Toen ik mijn jeugdliefde weer tegenkwam op schoolbank en er na twee jaar vriendschappelijk contant met veel erotische spanning toch wat meer ging gebeuren, hebben mijn vriendin en ik haar man aan mijn vrouw gekoppeld. Gaan jullie dan ook eens samen fietsen..... Iets wat ik nooit gedacht had gebeurde toch. Ze is ineens niet monogaam meer en komt nu zelfs soms ongegeneerd de slaapkamer binnenwandelen om haar vibrator te pakken terwijl ik met mijn vriendin lig te ..... en haar vriendje boven op haar ligt te wachten. Als je me dat 5 jaar terug had gevraagd had ik gezegd dat dat onmogelijk zou zijn.

Het is allemaal communicatie,openheid en zich gelijkwaardig behandeld voelen wat kennelijk het verschil maakt tussen acceptatie en zich bedreigd of gekwetst voelen. Maar de basis moet goed zijn en jaloezie is de grote boosdoener waar je met een aantal simpele trucs/regels voor moet waken.

En ja, als je het vraagt kun je het risico lopen een nee te horen. Dan verandert er in feite niets t.a.v. wanneer je doorgaat waar je nu toch al mee bezig bent. Krijg je een ja dan wordt dat veel makkelijker. Maar kun jij ertegen als je vriend hetzelfde zou doen?
wow he,hoe kan een mens veranderen!wat fijn voor jullie zeg!

ik kan er tegen als mijn man hetzelfde zou doen,maar dat doet hij niet.
ooit wou een vriendin bij ons in bad zgn omdat ze zo zweterig was,ze was gewoon geil dus.m,n man deed de kraan aan en ze bleven gezellig in de badkamer.ik later even kijken en toen zat ze hem heerlijk te pijpen.dat wou hij wel,all the way niet zei ze later.de kamer zat vol vrienden die het heel gewoon vonden net als ik.
dus ik zou die vriendin eens kunnen vragen of ze het nog eens probeert,wie weet wil hij nu wel,haha.
live is to short to live slow

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: spannende date

Berichtdoor Dolce Vita » vr 19 april 2013, 13:12

Gewoon proberen, succes :wink:
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Re: spannende date

Berichtdoor aja » ma 07 oktober 2013, 1:28

Tijd niet hier geweest,als het jullie interesseerd zal ik m,n belevenissen vertellen.
Ik heb mijn minnaar nog steeds,als het aan ons ligt nog heel lang,we zijn smoor op elkaar.
Al moeten we heel Nederland doorreizen om elkaar te zien,af en toe kan dat en genieten we van elkaar.
Zo ook toen we een hele nacht samen waren..ik had een feest waarbij ik in n hotel bleef slapen,dat kwam mooi uit zo.
Van slapen kwam niet veel we genoten van elkaar,eerst in bad geweest,toen op bed waar vele standjes gedaan werden,ook nog even op het balkon een wip gedaan,voor de spiegel,elkaar een massage gegeven,het was heerlijk.
na een zeer kort nachtje kwam het afscheid wat moeilijk was,gelukkig is er de app die we veel gebruiken,zojuist weer n uur.
Hoe het allemaal gaat lopen weet ik niet,we claimen elkaar niet al zou ik hem wel graag altijd bij me willen hebben.
De liefde is wel goed voor mijn lijn ik ben al 6 kilo afgevallen en ik was al niet dik,maatje 38 staat me goed,hij weet niet wat hij ziet volgende week!
live is to short to live slow


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 28 gasten