Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Peter50 » do 20 juni 2013, 15:24

Da’s een goeie! Je hebt een relatie waarin de man vaker zin heeft dan de vrouw, maar natúúrlijk is dat een uitzondering! In de hele wereld zijn vrouwen en mannen daar gemiddeld gelijk in.

Ik heb nog nooit gehoord van een relatie waarin de man de 'onderliggende partij' was, dat lijkt me nogal uitzonderlijk. Overigens wel een prachtige uitdrukking: de onderliggende partij.
  Echte liefde is niet blind.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Thomas_K » do 20 juni 2013, 19:05

Hoi mensen

Bedankt voor alle reacties. Moet ik goed op me laten inwerken. Er wordt mij hier en daar een goede spiegel voorgehouden

ik denk in kom erop terug.

meer reacties hartelijk welkom
Ik ben enorm benieuwd naar je reactie.

Maar nog iets anders. Ik zie dat het topic een beetje aan het ontsporen is (discussies over stokpaardjes, en zo meer). Is het niet wat om je vrouw ook een account aan te laten maken? We lezen nu allerlei aannames over hoe zij zich voelt, maar het is natuurlijk beter om te lezen wat zij nu precies vindt. Dat er een veranderingsproces noodzakelijk is lijkt mij duidelijk. Hoe gaat zoiets nu beter dan haar erin te betrekken?

Het lijkt me dat je wel even een grens over moet. Maar daar staat tegenover dat je vervolgens uitgebreid de berichten kan bespreken en dat zal toch heel veel aanknopingspunten geven voor het loslaten van de huidige sleur. Ik lees het even na en denk: Doen!

haspel

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor haspel » do 20 juni 2013, 19:28

Een stokpaardje na 2 posts? :?

Begrepen! Nog veel plezier met zijn allen en de groeten.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor fuutje » do 20 juni 2013, 21:21

Haspel, voor wat het waard is, ik vind je bijdragen waardevol! (alle vijf :wink: ).
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Rosa » vr 21 juni 2013, 7:31

citaat uit : 'Dit graag lezen voordat je post'
Discussiëren is prima. Dring nooit iemand jouw meningen op en laat de ander in zijn/haar waarde. Respecteer andere meningen. Wederzijds respect is hier het sleutelwoord.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Jippie » vr 21 juni 2013, 10:23

Ik heb nog geen discussie gezien gezien om eerlijk te zijn.
Hooguit wat zinvolle bijdrages waar vrij onzinnig op gereageerd wordt.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Suzette » vr 21 juni 2013, 17:17

@Surftopay, wat bedoel je met 'verwennen'? Gebrek aan initiatief tot vrijen of geen seksuele handelingen verrichten?

Weet je wat je wel fijn vindt in bed?

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Peter50 » za 22 juni 2013, 22:43

Ik begrijp dat Vaudeville nooit zijn vriendin dwingt om iets te doen wat zij niet wil. In die beschrijving zit een verkapte beschuldiging! Ik vind het erg grof om dat zo op te schrijven.

Ik weet hoe dat kan overkomen. Toen ik hier net kwam, werd ik op vergelijkbare wijze onderuitgehaald. Zo ga je niet om met iemand die zich kwetsbaar opstelt.
[...] zonder dwingen iets te doen wat de ander niet wil. [...]
Zonder je af te vragen of zij dat wel fijn vindt om te doen? Dacht het niet! [...]
Als je iets schrijft, dan gaat daar altijd de impliciete boodschap vanuit dat het de moeite waard is om mee te delen. Die impliciete boodschap betekent meestal dat je er vanuit gaat dat het genoemde bij andere mensen, in casu de topic-starter, anders is.
Als ik bijvoorbeeld schrijf dat ik mij altijd aan de maximumsnelheid houd, dan gaat daar de suggestie vanuit dat een belangrijk deel van mijn lezers dat niet doet. Want anders zou het niet de moeite van het vermelden waard zijn.
In Vaudevilles regels zit de suggestie dat surf2pay123 zijn vriendin dwingt iets te doen wat zij niet wil en dat hij verwend wil worden zonder dat hij zich afvraagt of zij dat wel fijn vindt om te doen.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Savanne » za 22 juni 2013, 23:02

Peter naar mijn mening zit je er een beetje naast, ik denk dat het wellicht te maken heeft met een referentie kader van de lezer, hoe de tekst gelezen wordt, en dat het zelden te maken heeft met hoe de boodschapper het bedoeld heeft.

Een manco van een tekst is namelijk dat het elke vorm van intonatie mist. Dat haalt vervolgens dus C’est le ton qui fait la musique is meteen niet meer van toepassing.

Hoe lief ik een bepaalde tekst ook bedoel in veel gevallen hangt hoe de boodschap over komt aan hoe de lezer in zijn vel steekt, of deze een goede of slechte dag heeft.

Jij geeft aan alleen te schrijven dat je je aan de maximale snelheid houdt als je er vanuit gaat de het overgrote deel van jouw lezers dat niet doet, terwijl ik als lezer kan deken , goh deze man stelt een feit....zonder dat ik daar direct een oordeel uit haal.

Het zelfde met de tekst van Vaudeville, jij ziet daar iets grofs in, dat kan maar dat is wel jouw beleving dan , want het was niet wat ik dacht toen ik de tekst van Vaudeville las.

Des te langer ik me hier op het forum beweeg des te meer ik me besef hoeveel we baseren op aannames, ik zelf maak me hier net zo schuldig aan , geloof me , het is menselijk....

Wat ik lees in dit topic zijn adviezen de een wat prikkelender dan de ander... de een die meer aanzet tot nadenken de ander die meer gesteund laat voelen...

Leef en laat leven..... en mocht je ergens over vallen, probeer te kijken of er ook een andere manier is om dingen te lezen..

My 2 cents

sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Jippie » zo 23 juni 2013, 0:10

Ik begrijp dat Vaudeville nooit zijn vriendin dwingt om iets te doen wat zij niet wil. In die beschrijving zit een verkapte beschuldiging! Ik vind het erg grof om dat zo op te schrijven.


Als ik bijvoorbeeld schrijf dat ik mij altijd aan de maximumsnelheid houd, dan gaat daar de suggestie vanuit dat een belangrijk deel van mijn lezers dat niet doet. Want anders zou het niet de moeite van het vermelden waard zijn.
Ik zou eerder denken dat je juist niet aan max. snelheid houdt. Als iemand een scheve schaats rijdt zal hij altijd het tegenovergestelde verkondigen om eventuele verdenkingen weg te wuiven, maar juist door te zeggen dat je dergelijke dingen niet doet maak je jezelf wel verdacht.

En terug on topic, ja, ik herken het dondersgoed.
Iemand met een hormonenchip in de arm is sexsueel op sterven na dood.
Dan moet je alle zeilen bij zetten om een voor jou acceptabel seksleven te hebben.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Massie » ma 24 juni 2013, 16:56


En terug on topic, ja, ik herken het dondersgoed.
Iemand met een hormonenchip in de arm is sexsueel op sterven na dood.
Dan moet je alle zeilen bij zetten om een voor jou acceptabel seksleven te hebben.
En..hij's fijn, iedereen die ons kent op She weet nu dat ik het libido van een stoeptegel heb... :D1
Maar het is wel waar, antidepressiva, een hormoonimplantaat om mij geestelijk op het padje te houden, en ontzettend veel pijn in m'n lijf zorgen ervoor dat het libido 0,0 is.
Verder is het knuffelgehalte hier nogal laag, dus de zin wordt ook niet echt opgewekt, laat ik het zo zeggen..
Je staat er dus niet alleen in, en voor de vrouw is het net zo lastig, schuldgevoel is groot, maar het toch maar doen om van dat schuldgevoel af te komen en dan met vreselijk veel pijn lopen is ook weer geen optie.
Dan loopt seks uit op een jankpartij.
Ik zoek ook nog steeds de juiste oplossing hiervoor als vrouw zijnde, misschien heeft jouw vrouw dat ook, dat ze diep in haar hart het heel erg vind, niet alleen voor jou maar ook voor zichzelf, want wat is nou leuker en lekkerder dan kunnen genieten van de seks met degene van wie je houdt, ik als vrouw mis dat ook hoor!

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor LittleMonkey » ma 24 juni 2013, 17:03

pfiew Mas, petje af dat je zo eerlijk en open bent.
x
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Shadow » ma 24 juni 2013, 18:26

helemaal eens met Aapje. Petje af Massie.. Diep respect..
How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Massie » ma 24 juni 2013, 20:02

Ik denk dat als Jip het hier niet aangeslingerd had dat ik nooit gereageerd had, maar men staat er denk ik niet bij stil wat een impact verlies van libido op een vrouw of man kan hebben.
Je hoort eigenlijk vaak de kant van diegene die geen seks meer 'krijgt' , maar weinig van de andere kant.
Ik ben een zeer seksueel actief persoon geweest, en door medicatie en pijn kan dat gewoon veranderen.
Nu zit ik ook nog eens in de leeftijdscategorie dat ik langzaam de overgang in glij, dat werkt ook niet echt mee moet ik zeggen, maar verlies van libido, het verlies van je vrouwelijke gevoelens, het verlies van het jezelf mooi en aantrekkelijk vinden, het verlies van de aantrekkingskracht om je partner te kunnen plezieren, het verlies van zelf plezier beleven aan seks..
Ga er maar eens aanstaan, het is niet makkelijk.
Let wel, het bezorgd mij -en waarschijnlijk met mij vele vrouwen en mannen- slapeloze nachten en best veel verdriet.
Er zit vaak meer achter het 'geen zin' meer hebben dan dat het lijkt.

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Shadow » ma 24 juni 2013, 20:08

Ik ken het ook, niet vanwege medicatie maar wel door pijn. Een vriend/man die dat niet serieus neemt en je daardoor nog verder weg voelen zakken. Tot het echt gewoon allemaal niet meer hoeft. En als je dan ook nog wijsgemaakt wordt dat je frigide bent.. tja.. dan houdt het helemaal op...

Daarom inderdaad, er zit vaak meer achter dan je denkt.. het is vaak geen onwil. Was dat het maar..
How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten