Hoe vaak doen jullie het?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor LittleMonkey » ma 14 januari 2013, 14:04

Is het heel erg als ik er echt geen snars van geloof @Polleke?
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

polleke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 11 januari 2013, 21:52

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor polleke » ma 14 januari 2013, 14:04

Ja. Het is misschien best raar. Maar we genieten volop. :-)

tweeling
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 13 januari 2013, 15:21
Locatie: Brabant

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor tweeling » za 19 januari 2013, 21:34

Gemiddeld 2 tot 4 per maand. In de zomer vaker, in de winter, tja, te koud, te druk, te.....
Geen konijntjes dus, maar wel heerlijk intens!

stigeon
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 29 april 2013, 7:53

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor stigeon » ma 29 april 2013, 9:09

3-7 keer per week. We zijn 22 en 28 :).
Ik vul dat wel 'zelf' aan overigens.

bomber
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 april 2013, 17:20

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor bomber » ma 29 april 2013, 11:34

Uit al deze reacties blijkt nogmaals dat de frequentie gigantisch kan verschillen. Dat blijkt ook uit resultaten van allerhande studies rond dit onderwerp, waarvan de resultaten zelden overeenkomen en elkaar zelfs vaak tegenspreken. Dat is ook niet verwonderlijk, daar bij zo'n onderzoek een massa factoren meespelen (de grootte van de ondervraagde populatie, de betrokken leeftijdscategorieën, de gelijkmatige inbreng van beide geslachten , een uitgebreid aanbod aan mogelijkheden bij aanduiding van het begrip 'vrijen', ...). De geloofwaardigheid is vanzelfsprekend recht evenredig met het aantal in rekening gebrachte factoren. Maar ook de probabiliteit dat deelnemers liegen moet worden opgenomen bij de berekening der resultaten, en het is net bij de bepaling van deze factor dat het schoentje doorgaans wringt.

Al die studieresultaten moeten dus met een héél sterke korrel zout worden genomen. Trouwens, zolang bij een koppel beide partijen zich goed voelen bij 'hun' seksuele frequentie en bij wat zij onder het hebben van seks verstaan, is alles dik in orde. Problematisch wordt het pas wanneer het libido van beiden sterk verschilt. Dan wordt het in stand houden van de relatie vaak een bijzonder zware opgave, ook al voelt alles buiten het seksuele goed (samen kunnen praten, elkaars kleine kantjes voldoende kunnen aanvaarden, ...).

GJW2
Berichten: 86
Lid geworden op: za 10 mei 2003, 15:11
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor GJW2 » vr 03 mei 2013, 13:34

Twee keer in tien jaar leeftijd 76
mensen geniet van het leven, het duurt maar even

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Suzette » ma 06 mei 2013, 1:06

Twee keer in tien jaar leeftijd 76

Samen met Polleke komen jullie dan op het gemiddelde..

Maar wat is dat seks voor jou GJW2? Penetratie of ook andere 'handelingen'? OOf hoe zeg je dat netjes..

bomber
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 april 2013, 17:20

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor bomber » ma 06 mei 2013, 14:48

Twee keer in tien jaar leeftijd 76

Samen met Polleke komen jullie dan op het gemiddelde..

Maar wat is dat seks voor jou GJW2? Penetratie of ook andere 'handelingen'? OOf hoe zeg je dat netjes..
Net als Suzette heb ik mij al dikwijls afgevraagd wat mensen exact verstaan onder 'seks' wanneer zij dat woord gebruiken op dit forum. Het lijkt mij meer dan wenselijk dat dit duidelijk wordt vermeld, zo niet kan een bericht totaal verkeerd worden geïnterpreteerd. Tussen 'knuffelen' en 'penetreren' bv. ligt een wereld van verschil, ook al kunnen strikt genomen beide onder de noemer 'seks' worden gecatalogeerd.

tweeling
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 13 januari 2013, 15:21
Locatie: Brabant

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor tweeling » ma 06 mei 2013, 20:01

Twee keer in tien jaar leeftijd 76

Samen met Polleke komen jullie dan op het gemiddelde..

Maar wat is dat seks voor jou GJW2? Penetratie of ook andere 'handelingen'? OOf hoe zeg je dat netjes..
Net als Suzette heb ik mij al dikwijls afgevraagd wat mensen exact verstaan onder 'seks' wanneer zij dat woord gebruiken op dit forum. Het lijkt mij meer dan wenselijk dat dit duidelijk wordt vermeld, zo niet kan een bericht totaal verkeerd worden geïnterpreteerd. Tussen 'knuffelen' en 'penetreren' bv. ligt een wereld van verschil, ook al kunnen strikt genomen beide onder de noemer 'seks' worden gecatalogeerd.
Voor mij dat duidelijk 'de daad' (penetreren). Wij hebben ook andere vormen van sex, waarbij de een de ander aan een hoogtepunt helpt, of waarbij we het alleen doen (gebeurt bij beide), maar is voor mij geen sex.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor FrankPolder » di 07 mei 2013, 17:42

Wat merkwaardig. Hoe noem je dat dan? Bankwerken? Vergaderen?
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Ciskes
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 07 juli 2013, 23:24
Locatie: WVL

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Ciskes » di 30 juli 2013, 21:59

Gemiddeld ongeveer 4 à 5 keer per week.
Wij zijn 9 jaar samen en hebben 2 kinderen van 5 jaar.
De seks wordt gewoonweg beter met de jaren!
Groetjes,
Ciskes

Gebruikersavatar
lounge2u
Berichten: 41
Lid geworden op: di 05 juni 2012, 11:26
Locatie: Beveren

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor lounge2u » ma 05 augustus 2013, 10:46

3 à 5 keer per week, 38j en 14 jaar getrouwd. Het vrijen voor de seks, seks zelf wordt enkel maar beter. We vertellen dikwijls onze fantasieën tijdens het vrijen en die zorgen voor de nodige 'hete' spanning :D .

In de winter ligt de frequentie wel behoorlijk lager dan in de zomer periode. tijdens de zomer hebben we beiden duidelijk veel meer zin in seks. Heeft vast iets te maken met al die blote benen, buiken en torsos :DD

Greytallman
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 19 juni 2013, 20:22

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Greytallman » do 15 augustus 2013, 19:04

Soms 2x per dag , soms 3x per week

Soms kwaliteit belangrijk ( geile avond, elkaar opwinden, lingerie) soms ff snel pijpen in de garage en dan een vluggertje tegen de werkbank

Voor mij is belangrijk dat het voor beide klopt en dan is een getal onbelangrijk.

In de vakantie meer tijd, beter uitgerust, dus meer zin

In stressvolle werperioden minder.

Zou wel eens wiilen weten hoeveel keer ik het op 1 dag zou kunnen in een ideale geile vakantie situatie

Ik denk 8 keer maar moet het nog proberen !!

Geniet er in ieder geval van

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Vaudeville » zo 25 augustus 2013, 20:20

Een keer per 2 weken ofzo denk ik.. Soms wat vaker..

Het "lastige" is dat ik, door medicijngebruik, maar moeilijk klaar kan komen. Mijn lief is dan al een paar keer klaargekomen. Ach.., het is relatief lastig.. :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten