Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Hofgeest
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 april 2013, 13:29
Locatie: Omgeving R'dam

Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor Hofgeest » ma 15 april 2013, 9:42

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen graag binnenkort eens naar een parenclub. Nu is onze keuze gevallen op de fun4two, omdat we daar goede verhalen over gelezen hebben en het niet al te ver weg is.
Nu is mijn vraag: wat voor kleding moet ik op zo'n avond aan doen? Ik hou namelijk niet van jurkjes en hakken, ik draag ze nooit en heb ze ook niet.
Uiteraard heb ik wel sexy lingerie voor als de dresscode ingaat, maar ik weet dus niet zo goed wat ik tot die tijd aan moet.
Ook vraag ik me nog af wat voor schoeisel ik aan kan trekken bij mijn lingerie, hou dus niet van hakken (kan er ook niet op lopen :lol: ), maar blote voeten lijkt me eigenlijk ook niets.
Ik heb al op verschillende fora gezocht, maar lees overal over jurkjes e.d. en dat is dus niks voor mij. Wil me wel op mijn gemak voelen natuurlijk. Ik hoop dat jullie tips hebben! :)
Nieuwsgierigheid is geen zonde...

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor droomvlinder » di 16 april 2013, 20:57

Hofgeest, ik kan je alleen zeggen wat ik zou aantrekken: een T-shirt in het zwart met 3/4 mouwen en een diepe halsuitsnijding, of een leuke doorkijkbloeze op een vlotte jeans broek of zwarte nauwaansluitende broek , met daaronder leuke lage schoentjes . En waarom geen romantische slippertjes dragen bij je lingerie? Tenzij het in de club niet mag wanneer je in lingerie rondloopt . Vooral zou ik ervoor zorgen dat ik een outfit zou hebben waarin ik me sexy en op mijn gemak voel .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor katarine » wo 17 april 2013, 18:43

Hey Hofgeest, ik dacht een beetje gelijkaardig als Droomvlinder ... Het mogen geen jurken of hakken zijn voor jou... dan zie ik voor mezelf toch een erg vrouwelijk beeld van een donkere geklede broek (beetje kostuumstijl, strak aan billen, plooi vooraan, maar toch vrij smal), korte caramelkleurige platte enkellaarsjes en daarboven een bloesje. Ik denk dat ik zou gaan voor iets lichtgrijs-nude van kleur, satijn of zijde(look) licht doorzichtig zodanig dat je je BH er licht doorziet. Een beetje de stijl zoals de bloesjes in de jaren 50 die je nu erg veel in de winkels ziet. En de juwelen waar jij jezelf goed bijvoelt.
Maar zoveel smaken, zoveel verschillen ... Maar vrouwelijkheid zit wat mij betreft niet (of niet alleen) in kledij die veel laat zien van het lichaam.
Ik ben benieuwd welke weg je zal gevonden hebben, laat je het ons weten? Veel plezier in elk geval! :)

Hofgeest
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 april 2013, 13:29
Locatie: Omgeving R'dam

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor Hofgeest » ma 22 april 2013, 8:54

Bedankt voor de tips, denk dat ik daar wel wat mee kan.
Zodra we geweest zijn, zal ik laten weten wat het geworden is. En hoe het was natuurlijk :D
Nieuwsgierigheid is geen zonde...

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor NachtVlinder » ma 22 april 2013, 10:58

Ik kan me nog goed herinneren dat ik met dezelfde afvraging zat als jij, toen wij hadden besloten voor de eerste keer te gaan. Weeeeeken heeft het me beziggehouden :lol:
Achteraf was dat nergens voor nodig. Mensen zijn enorm verschillend, en zo ook hun kleding/lingerie keuze.
Draag waar JIJ je prettig/sexy in voelt zoals je zou doen als je een avondje gaat stappen., dan ben je op je gemak.

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor yolando » ma 22 april 2013, 12:44

Ik loop van superpikant tot integraal naakt in parenclubs. En kort door de bocht ook!

:D4
Nude vives, nudi mori

Gebruikersavatar
Ciskes
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 07 juli 2013, 23:24
Locatie: WVL

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor Ciskes » wo 04 september 2013, 21:37

Wij zijn vorig weekend ook voor de eerste keer geweest.
Gewoon binnengegaan met zwarte jeans en een leuk topje. Mijn vriend in jeans en hemd.
Daarna had ik gewoon een zwart topje aan (wil buikje niet toonbaar maken) en een sexy zwart onderbroekje. Mijn vriend had een zwarte boxershort aan.
Voelde mij zo op mijn gemak.
EN het was zeker voor herhaling vatbaar, want het was superleuk en spannend!!!!
Groetjes,
Ciskes

WillyWortel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 26 september 2013, 11:56

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor WillyWortel » wo 02 oktober 2013, 14:30

Als je eerst aan de deur gekeurd wil worden om te zien of je wel mooi genoeg bent om naar binnen te mogen dan moet je naar de Fun4Two gaan. Club is een grote poppenkast. Hebben diverse clubs gezien, de Fun willen we niet eens zien... hun deurbeleid is ronduit om te :D2

lili87
Berichten: 1
Lid geworden op: di 28 januari 2014, 0:57

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor lili87 » di 28 januari 2014, 1:08

Hi! binnenkort ga ik voor het eerst met een vriend naar een parenclub en ik heb een beetje een probleempje. 1 is dat ik megazenuwachtig ben, nu al... en 2, en daarom reageer ik op dit topic, wat moet ik aan. Ik loop wel makkelijk op hakken en een jurkje en dergelijke dat lukt nog wel, maar ze vragen toch dat dat op een gegeven moment uit gaat, dus wat heb ik daar onder aan. Nou is mijn probleem, ik heb 2 kinderen gehad en mijn buik is niet erg strak meer, ben absoluut niet dik, maar gewoon slappe huid, echt niet mooi. Die vriend van me zegt: joh, niks van aantrekken, gewoon mooi setje aan en thats it, maar ik ben bang datk me dan toch net iets te exposed voel... Ik vind daarentegen corsetten en dergelijke weer helemaal niet zo mooi, zou liefst gewoon in een sexy jurkje blijven lopen, maar ja... Das natuurlijk ook niet de bedoeling he :P Als iemand de ultieme tip heeft, liefst linkje naar een leuk lingeriesetje oid, please let me know!!!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor tes » di 28 januari 2014, 1:26

Ik zou zeggen je bent niet de enige.. er lopen ongetwijfeld andere vrouwen rond die geen hele strakke buik meer hebben! Dus trek gewoon een setje aan dat jij mooi vind en waar je prettig in voelt dan komt het vast goed! Voor jezelf ben je meestal onnodig kritisch, ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn die jouw lichaam prachtig vinden!

Geniet er van!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor 230volt » do 30 januari 2014, 20:09

Zowel voor Hofgeest als Lili87, kijk eens naar dit soort kleding:

http://www.clubwearcompany.nl/zwart-cup ... rset-prod/" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kan er naar wens iets overheen of eronder dragen, het verbergt je buikje, voor zover dat een probleem is, denk aan de woorden van Tes,
mijn aandacht zou je hebben!

Veel succes en plezier!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Wat voor kleding draag je in een parenclub?

Berichtdoor bestwomanlover » vr 31 januari 2014, 20:51

Al ga ik zef niet naar parenclubs (vind het een soort vleeskeuring), maar dure lingerie is niet nodig om er lekker sexy uit te zien. Mijn vriendin in een open bloesje met een leuk slipje eronder vind ik waanzinnig opwindend.
Als je zo in een parenclub gaat zal dat op veel mannen niet anders werken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten