Oog in oog tijdens orgasme: doen jullie dat?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor 230volt » wo 28 november 2012, 21:28

Na het lezen van dit topic, realiseerde ik me dat ik tijdens het klaarkomen meestal mijn ogen sluit en inderdaad een moment beleef van totale afsluiting van de rest van de wereld en dus het bekende 'egoïstische moment' beleef.
Een paar dagen geleden had ik sex met mijn vrouw en kwam klaar in de missionarishouding, toen ik opeens dacht aan dit onderwerp en bewust probeerde mijn ogen open te houden en mijn vrouw aan te kijken. Het lukte aanvankelijk prima. Ik keek haar in haar ogen terwijl ik klaarkwam en in haar spoot en ik zag dat ze dat opwindend vond. MAAAAARRRR...... Tegen het einde van het orgasme gebeurde het toch: Ik MOEST mijn ogen even sluiten, het leek wel of ik het gewoon niet kon tegenhouden. Het orgasme was er overigens niet minder om, in tegendeel. Een volgende keer ga ik het weer doen, kijken hoe het dan gaat en of ik ook tegen het einde van het orgasme de ogen open kan houden.
Ik laat het (hopenlijk zeer binnenkort) aan jullie weten.

220volt
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor Spelfje » wo 28 november 2012, 21:33

Wat een leuk verslagje :)
En herkenbaar ook...
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor tes » do 29 november 2012, 13:43

Na het lezen van dit topic, realiseerde ik me dat ik tijdens het klaarkomen meestal mijn ogen sluit en inderdaad een moment beleef van totale afsluiting van de rest van de wereld en dus het bekende 'egoïstische moment' beleef.
Een paar dagen geleden had ik sex met mijn vrouw en kwam klaar in de missionarishouding, toen ik opeens dacht aan dit onderwerp en bewust probeerde mijn ogen open te houden en mijn vrouw aan te kijken. Het lukte aanvankelijk prima. Ik keek haar in haar ogen terwijl ik klaarkwam en in haar spoot en ik zag dat ze dat opwindend vond. MAAAAARRRR...... Tegen het einde van het orgasme gebeurde het toch: Ik MOEST mijn ogen even sluiten, het leek wel of ik het gewoon niet kon tegenhouden. Het orgasme was er overigens niet minder om, in tegendeel. Een volgende keer ga ik het weer doen, kijken hoe het dan gaat en of ik ook tegen het einde van het orgasme de ogen open kan houden.
Ik laat het (hopenlijk zeer binnenkort) aan jullie weten.

220volt
~
ik ben benieuwd!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor 230volt » za 01 december 2012, 20:44

.
Laatst gewijzigd door 230volt op ma 31 december 2012, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor Susan » di 11 december 2012, 23:12

Naar aanleiding van dit topic heb ik mijn vriend afgelopen zondag avond gevraagd mij aan te kijken tijdens het klaarkomen. Hier voor heb ik er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan en ik denk ook niet dat hij mij weleens eerder heeft aangekeken tijdens zijn momentje. Ook hij had er enige moeite mee mij te blijven aankijken, maar gaf wel aan het prettig en intiem te vinden. We vonden het heel speciaal en ik weet zeker dat we dit vaker zullen proberen. Leuke vraag trouwens!

Betula
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 09 december 2012, 19:45
Locatie: Gelderland

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor Betula » wo 12 december 2012, 9:14

Normaal sloot ik altijd mijn ogen maar toen ontmoette ik een man die heel graag wilde dat ik naar hem bleef kijken tijdens het orgasme. Ik heb hier heel erg aan moeten wennen en soms sluit ik nog steeds mijn ogen maar merendeel hou ik ze open en dat is wel heel fijn en intiem.
Voel in je hart ieder seizoen,
dat maakt een jaar een liefdesjaar!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor 230volt » wo 12 december 2012, 11:03

Inmiddels heb ik het weer een paar keer mogen beleven, maar ik heb geen moment gedacht aan dit onderwerp op het moment suprême, ja kort daarna, maar dan is het te laat. :)

220volt
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor Susan » wo 12 december 2012, 18:01

@220volt: Haha dus de volgende keer weer proberen? ;)

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor 230volt » wo 12 december 2012, 20:11

de aanhouder wint :wink:
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor 230volt » ma 17 december 2012, 20:11

.
Laatst gewijzigd door 230volt op ma 31 december 2012, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: oog in oog tijdens orgasme

Berichtdoor Spelfje » di 18 december 2012, 17:48

Good for you! :)
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten