Hoe ga je om met lengteverschil tijdens staande seks?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Hoe ga je om met lengteverschil tijdens staande seks?

Berichtdoor Djinniyeh » wo 28 november 2012, 18:30

Ok, dit is een beetje een rare post maar ik wil het toch even vragen aan de mensen met ervaring hier ;).

Ik heb voor het eerst in mijn hele 31-jarige leventje met mijn vriend samen gedouched en dat is gekgeilmakend gewoon (oeh, hij is zo hot met natte piekjes lol) MAAR wat te doen met dat lengte-verschil? Oraal en handmatig dan maar of zijn er trucjes om dit op te lossen?
Life is a gift, live it to the fullest ...

mudja
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 18 juli 2012, 11:55

Re: verschil in lengte

Berichtdoor mudja » wo 28 november 2012, 18:45

Wat bedoel je met het lengteverschil? Kan je concreter zijn?
"Our willingness to wait reveals the value we place on the object we're waiting for"

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: verschil in lengte

Berichtdoor If then... » wo 28 november 2012, 19:20

Ik heb dat 'probleem' ook er is zo'n 20 cm verschil.
We kunnen staand niet neuken, oraal kan natuurlijk prima.
Voor mij geen plateau-slippers/ krukjes en hij wil niet te lang door de knieen buigen geleund tegen koude tegels. Dus gewoon elkaar lekker inzepen en de echte aktie komt daarvoor en of daarna wel weer.

IF :!:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Suzette » wo 28 november 2012, 21:29

Ervaar je het als een probleem Djin?

Er zijn ergere dingen :P

Ik heb het moeten doen met > 40 cm verschil, 35 cm en veelal tussen de 20 en de 30 cm.
Sterker: alle mannen die minder dan 20cm langer zijn vind ik over het algemeen minder aantrekkelijk.

Staand tegen de muur is wat lastig, op de trap is dan beter. Of hij tilt je op.
Standje 69 was met de lange meneer omnhandig als we op elkaar lagen maar op de zij ging prima: ronde rug maken (daardoor 'kleiner'). Verder no issues.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Spelfje » wo 28 november 2012, 21:35

Goh, hier stond ik eigenlijk nooit zo bij stil. Heb nooit echt veel verschil in lichaamslengte gehad.
Dát is wat het met Mr Spelf ook zo fijn maakt: We passen precies als 2 puzzeltjes in elkaar! In welk standje dan ook..... :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Suzette » wo 28 november 2012, 23:47

Tja, ik ben niet zo lang en val op grote mannen, mijn huidig lief voldoet maar net aan die eisen, maar voor de rest meer dan hoor;)

Ik heb het lengte-verschil nooit als een probleem ervaren, echt nooit.
Grote exlief, echt lang, tilde mij gewoon op/zette met op de trap etc, ik zag geen probleem hoor.

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Djinniyeh » do 29 november 2012, 0:07

Ik vind het ook geen probleem suuz ... Alleen voor rechtstaande sex blijkt er een praktisch probleem ... ;), dat is een verschil ...


Probleem? Nee hoor, ik val op grote mannen :)
Laatst gewijzigd door Djinniyeh op do 29 november 2012, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Suzette » do 29 november 2012, 0:23

Ik vind het ook geen probleem suuz ... Alleen voor rechtstaande sex blijkt er een praktisch probleem ... ;), dat is een verschil ...


Probleem? Nee hoor, ik val
Op grote mannen :))

Ok

Zie dan mijn eerdere post hier, werkte prima met > 40 cm lengeverschil

Elfri

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Elfri » do 29 november 2012, 10:03

:mrgreen: hier spreekt smurf die is getrouwd met reus.

Wij schelen een ruime 35 centimeter.. en stappen ALTIJD samen onder de douche. Heerlijk gewoon!!! en top dat jullie dat ontdekt hebben :wink:.

Hoe doen we dat? Ik buig/buk diep voorover en dan maar doggy style als we geen genoeg hebben aan het betere orale werk. Maar lastig is het wel!!

Omdat we zo veel in lengte schelen is het met meer standjes wel eens zoeken hoe we dat naar beider tevredenheid kunnen oplossen. Voor specifiek de douche heb ik overigens begrepen dat er een soort van steuntjes bij de bekende erotische shops te koop zijn. Die kan je met een zeer stevige zuignap aan de tegeltjes vastmaken en daarmee een steuntje maken voor je benen. We hebben ze nog niet getest maar horen van vrienden dat ze best goed werken.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: verschil in lengte

Berichtdoor LittleMonkey » do 29 november 2012, 11:02

Oh! Er is hoop voor mij straks mocht het zover zijn! :mrgreen:

Aapje, nog geen 1.60 mét een zwak voor mannen van > 1.90 ;-) (want hoe heerlijk is het om door zo'n man opgetild te worden alsof je een veertje bent. :D)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Djinniyeh » do 29 november 2012, 11:23

Ik zou het niet weten, ik ben echt geen veertje *snif*, daarom dat optillen ed dan ook geen optie is ;)
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: verschil in lengte

Berichtdoor tes » do 29 november 2012, 12:42

klinkt als een bekende uitdaging :wink: mijn ex was ongeveer een kop groter dan mij, en daarmee was het ook echt een hele grote uitdaging om dat voor elkaar te krijgen.. :mrgreen:
live your life to the fullest!

Sally Suiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 12 december 2012, 23:57
Locatie: sittard
Contacteer:

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Sally Suiker » do 13 december 2012, 15:32

Lengte verschil kan voor sex in de douche idd wat lastig zijn. Ik heb geen idee hoe jouw douche eruit ziet maar er zijn wel wat attributen die je zonder schroeven oid aan de muur kan bevestigen, denk aan een handvat en/of een voet steun. Ze zijn speciaal ontworpen voor sex in de douche. Ik kwam het toevallig tegen toen ik op zoek was naar een vibrerende spons (aanrader ;) ) het is wel een engels website maar ze bezorgen ook in nl heb ik gelezen http://www.lovehoney.co.uk/brands/sex-in-the-shower/
eely.nl

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: verschil in lengte

Berichtdoor koklikoo » do 13 december 2012, 18:29

Wil er dan iemand me uitleggen hoe je in een standaard-douche (90cm op 90 cm) met 2 in een doggy-style sex hebt? :D7

Of helemaal vooroverbuigen in een ruimte van max 90 cm?......rekening houdend dat die man dan nog achter je moet staan en kunnen bewegen......anders zit zijn poep buiten de douche... :mrgreen:
oraal heb ik al in een douche gedaan want geknield tussen de benen van de man....neem je niet zoveel plaats in :P


my two cents

henkiepenkie
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 16 januari 2013, 18:11
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: verschil in lengte

Berichtdoor henkiepenkie » wo 23 januari 2013, 16:46

Misschien de deur open doen, of anders het douchegordijn opzij schuiven :lol:


(dit alles onder het motto: 'Je eigen grappen zijn -vaak- het leukst')


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten