Masturbatie binnen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Suzette » ma 05 november 2012, 22:31

...het lijkt me als je geen zin hebt in seks dat je er ook niet van houdt en storend vindt dat je partner ermee bezig is.
Je vrouw heeft dus geen zin meer in seks, okee. Maar wat doet je denken dat zij het storend vindt dat jij die zin wel nog
hebt?
\

Vind ik een goede opmerking!

Waarom zou masturberen zo geheimzinnig moeten als de situatie duidelijk is?

Dat je het niet doet in haar aanwezigheid kan ik me goed voorstellen maar anders toch gebruik maken van momenten? Desnoods gewoon dit aankaarten? ok ok lastig gesprek maar wat Benno zegt vind ik wel wat hebben hoor. Koe-hoorns-vatten?

Als jij masturbeert, hoeft zij er niets mee toch? Dan mag je daar best ruimte voor kunnen krijgen en nemen.

Ergens heen en weer tussen respect voor je vrouw en je wensen kenbaar maken.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Noortje » ma 05 november 2012, 22:37

Hoho, ik zeg nergens dat je iets mag eisen!!!
Ik ben geen paard. :wink:
Er staat idd nergens letterlijk het woord eisen, maar wel:
dat ze zelf niets meer doet is haar zaak maar je ben wel getrouwd en jij heb je behoeftes nog.
Komt niet heel erg over alsof daar ruimte is voor het niet (willen) doen.

en:
Het lijkt me dat ze jou af en toe gewoon eens een handmassage kan geven zonder er wat bij te hoeven voelen.
Bij vrouwen gaat het juist vaak over voelen. En zoals jij het omschrijft wordt het een plichtmatige handeling. Zonder gevoel, omdat het er bij hoort. Voor hem.

Als ik mijn man niet wil aftrekken, doe ik dat echt niet toch voor hem. Ik zie me al als een zoutzak zitten met dat ding in mijn hand. Hopend dat het snel klaar is. :lol: Lekker opwindend.
Laten we eisen dus vergeten want dat woord heb ik niet gebruikt. Als ze een relatie hebben van geven en nemen kan ik me deze handeling best voorstellen.
Geven en nemen idd, maar niet over grenzen heen.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Nelly » di 06 november 2012, 9:58

Gegeven het verhaal klinkt het alsof er een soort complete taboo op seks (als vies & moet uit het zicht blijven) is komen te liggen. Het fijnste zou natuurlijk zijn als er toch nog iets aan dat slechte imago gedaan zou kunnen worden.
Mbt. het masturberen op jezelf - mij lijkt het het fijnste om daar gewoon een bed + slaapkamer voor te hebben. De meest tactische oplossing lijkt mij:
-Eerst vaststellen of je vrouw het wel fijn vindt om nog altijd samen te slapen (ik hoop van wel)
-Dan toch een nieuwe, extra slaapkamer - in te richten door je vrouw. Dit wordt een plek waar zij enkel nog dingen gaat doen die ze prettig vindt & die kan ze bij jou bestellen. Verder slapen jullie daar samen.
-De oude slaapkamer wordt de plek die jij kunt gebruiken voor je seksleven (& zij heeft permissie om daar altijd binnen te stappen als ze opeens ontdekt dat ze dat toch wil).

Katara
Berichten: 16
Lid geworden op: di 06 november 2012, 11:11

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Katara » di 06 november 2012, 11:53

Heerlijk toch, masturberen. Doe dat al sinds ik een jong tienermeisje was tot op de dag van vandaag. Even alleen zijn met jezelf en los gaan al mijn fantasieen. Ik gun het iedereen dus ook mijn relatie. We latten, maar zijn er volkomen open over, tuurlijk masturbeert hij ook.
Zou me zorgen maken als hij er helemaal geen behoefte aan zou hebben.
Het motortje mot wel blijven draaien he :mrgreen:

Voelt niet als vreemd gaan of dat ik niet zou voldoen aan zijn behoefte. Nee totaal niet.

Elfri

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Elfri » di 06 november 2012, 13:17

Wat ik in de vraag maar ook in alle opmerkingen een beetje mis is het uitgangspunt van masturberen...

- masturbeert hij puur om klaar te komen?
- masturbeert hij bij wijze van voorspel?
- masturbeert hij uit gewoonte en puur omdat het een lekker tinteltje geeft? dat is eigenlijk meer 'friemelen'.

Ikzelf masturbeer nooit, ik heb zelf dus nooit dat soloseks wat ik hier veel lees. Ik ken het alleen vanuit het mannelijk oogpunt.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor tes » di 06 november 2012, 14:12

hmm ik masturbeer wel gewoon, ook toen ik nog een relatie had. Soms alleen soms met mn vriend erbij die vond het helemaal geweldig..
live your life to the fullest!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Nelly » di 06 november 2012, 15:31

@Elfri - nooit?? Ik wist niet dat dat ook bestond...

Mike1985
Berichten: 45
Lid geworden op: di 06 november 2012, 17:54
Locatie: Zuiden des lands

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Mike1985 » di 06 november 2012, 23:50

Zowel ikzelf als mijn vriendin masturberen tijdens onze relatie. We weten het van elkaar en hebben er beide geen moeite mee. Volgens mij komt het echter (bijna) nooit voor als we beide thuis zijn, op die momenten kiezen we toch voor het gezamenlijke werk.
- Probeer iets onverklaarbaars niet te verklaren door er met woorden zin aan te geven -

Elfri

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Elfri » wo 07 november 2012, 15:51

@Elfri - nooit?? Ik wist niet dat dat ook bestond...
yep nooit. dat bestaat dus net zoals klaarkomen ook bestaat maar niet iedereen ervaart dat hetzelfde.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor LittleMonkey » wo 07 november 2012, 16:52

@Nelly: Wat een vreemde reactie!
Waarom zou dat niet kunnen dat een vrouw nooit masturbeert? :roll:
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Glenn Uisge Beatha
Berichten: 475
Lid geworden op: zo 29 juli 2012, 15:51
Locatie: Brabantiae Nostrae

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Glenn Uisge Beatha » wo 07 november 2012, 17:44

@Nelly: Wat een vreemde reactie!
Waarom zou dat niet kunnen dat een vrouw nooit masturbeert? :roll:
LittleMonkey,

Daarin heb je helemaal gelijk. Niet iedereen is van de praxis, hornbach, karwei of fixet qua seks. Een kennis van me wil dat de partner de seks voor de rekening neemt.

Je moet elkaar daarin vrij kunnen laten en dames als Elfri zeker respecteren voor haar levenskeuze.
Heeft geen LandRover nodig om te compenseren, wel een Austin Mini ;)

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Noortje » wo 07 november 2012, 22:05

@Nelly: Wat een vreemde reactie!
Waarom zou dat niet kunnen dat een vrouw nooit masturbeert? :roll:

Helemaal mee eens!
Ik ben een vrouw van 34 en heb een half jaar geleden voor het eerst gemasturbeerd. Echt waar. Dat bestaat óók. Sjonges.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Nelly » wo 07 november 2012, 22:42

Omdat ik dacht dat het een natuurlijk, aangeboren iets is.

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Lariks » do 08 november 2012, 0:28

Omdat ik dacht dat het een natuurlijk, aangeboren iets is.
Altijd mooi om iets nieuws te leren, toch?

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: masturbatie binnen relatie

Berichtdoor Baldlover » do 08 november 2012, 9:53

Misschien ben ik onbeleefd nu maar ik vraag me wat af.

Hoe komt het dat je zo lang niet gemasturbeerd hebt en nu ineens wel? Was daar een speciale reden voor of ???
En verdiend het navolging of weet je weer waarom je het nooit deed (was het fijn of niet?).


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten