Hoe staan jullie over travestie?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Niara
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 12:59

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Niara » ma 15 oktober 2012, 14:09

Niara wat gaat jou dat aan?
Dit is de tweede keer dat ik ongenuanceerdheid in jouw postings terug vindt. Er gaat in mijn beleving totaal geen interesse uit naar de persoon zelf maar je wil wel graag alle details? Misschien moet je eerst even bij jezelf te rade gaan wat je van dit forum verwacht voor je dit soort berichtjes plaatst!

Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening zonder enige verantwoording. Of een persoon eventueel extra informatie weggeeft is geheel aan die persoon zelf.
Vragen naar wat iemand doet is toch juist interesse tonen in die persoon zelf?

(afgezien van het feit dat ik de vraag niet aan jou stelde, wil ik je dus best antwoord geven Elfri...)

Elfri

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Elfri » ma 15 oktober 2012, 15:57

Gezien het feit ik mijn vraag direct aan jouzelf adresseerde, dank je vriendelijk.

Wij verschillen van beleving en mening. Overduidelijk.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Suzette » ma 15 oktober 2012, 18:06

Niara wat gaat jou dat aan?
Dit is de tweede keer dat ik ongenuanceerdheid in jouw postings terug vindt. Er gaat in mijn beleving totaal geen interesse uit naar de persoon zelf maar je wil wel graag alle details? Misschien moet je eerst even bij jezelf te rade gaan wat je van dit forum verwacht voor je dit soort berichtjes plaatst!

Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening zonder enige verantwoording. Of een persoon eventueel extra informatie weggeeft is geheel aan die persoon zelf.
Vragen naar wat iemand doet is toch juist interesse tonen in die persoon zelf?

(afgezien van het feit dat ik de vraag niet aan jou stelde, wil ik je dus best antwoord geven Elfri...)

Niara, een losse zin/vraag kan op een forum (Zonder stem , intonatie , lichaamstaal en gezichtsuitdrukking) anders overkomen dan je in IRL bedoelt.

Ik denk dat Efri jouw opmerking/vraag daarom anders interpreteerde dan dat jij het bedoelde.
Altijd goed om rekening mee te houden. Op het www is het daarom vaak beter niet al te kort te zijn maar iets meer uit te leggen wat je bedoelt of waaraan je denkt.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Suzette » ma 15 oktober 2012, 18:08

Gezien het feit ik mijn vraag direct aan jouzelf adresseerde, dank je vriendelijk.

Wij verschillen van beleving en mening. Overduidelijk.

Maar dat kan en mag toch Elfri?

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Tommy » ma 15 oktober 2012, 20:43


Denk dat de vraag meer was hoe zou jij dat in een relatie zien als je vriendin graag in een herenonderbroek zou lopen en zich graag als man zou willen verkleden, denk dan ook aan een bijv. noem maar wat i.pv make-up ( zoals een man zou doen ) een snor of baard willen dragen, zou jij daar dan nog opgewonden van worden, zou jij dat kunnen accepteren in je relatie zoals TO dat stelt.
Ben daar wel benieuwd naar :D
Daar kan ik vrij eerlijk over zijn.....nee, ik denk niet dat ik daar opgewonden van kan worden. IK zou het stimuleren als ze daar gelukkig van zou worden, maar zou ook aangeven dat dat mogelijk het einde zou betekenen van onze (sexuele) relatie. Liefde is namelijk ook loslaten.
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Noortje » wo 17 oktober 2012, 15:09

Best een heel moeilijke vraag, wat zou jij doen? Ik zit niet in die situatie, dus vind het moeilijk de vraag te beantwoorden.

Ik raak echter niet warm of koud van travestieten, of mannen in vrouwenondergoed, dus denk ik niet dat dat anders zou zijn als mijn man zich zo zou kleden. De vraag of ik het zou kunnen of willen accepteren blijft dan over, en die vraag hoeft hopelijk nooit gesteld te worden.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor Nelly » wo 17 oktober 2012, 17:35

Grappige ontdekking - ik zou het prima vinden als een man in vrouwenkleding in de slaapkamer zou verschijnen.

Maar me dan wel weer heel vreemd voelen als ik zelf herenondergoed, snor oid. zou hebben in de slaapkamer. En dat terwijl ik toch helemaal niet vies ben van jasjes, broeken etc.

Dat vind ik het grappige van dit forum, daagt telkens uit ;-)

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor buoytoy » zo 04 november 2012, 13:26

Is cultuurgebonden, uiteraard zou ik bijna toevoegen. Je ziet bijv. t.a.v. cross gender dressing (ruimer begrip dan travestie) op Amerikaanse blogs veel onbegrip en ridicule, ook van vrouwen.

Persoonlijk heb ik nix met travestie, maar m'n voorliefde voor vrouwelijke broekjes is gekomen omdat ze vaak van lichter en gladder materiaal zijn gemaakt. Voelt erg lekker aan.

Als de vrouw dat dan ook leuk vindt (zeker niet ieder), kan het een langdurig feestje zijn qua voorspel en main course.

M'n voorlaatste relatie heeft me daarbij ook nog eens aan een fetish voor roze geholpen. Hooked sindsdien.

Ik train hard om natuurlijk in allerlei strakke dingen te passen. Anders ziet er niet uit. Vind het dan ook heel geil als een vrouw net zo ongegeneerd naar me zit te kijken als een man bij een vrouw kan doen. Absolute turn-on om dan de slet te zijn.
"It's been swell... but the swelling's gone now"

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor yolando » vr 30 november 2012, 13:48

Ik sta er heel positief tegenover . Geniet ervan en laat anderen genieten...... :D11
Nude vives, nudi mori

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: Hoe staan jullie over travestie?

Berichtdoor buoytoy » zo 20 januari 2013, 11:20

Je ziet dat in de loop der tijden de wel of geen meer feminiene look van de man nogal wisselt. Paar honderd jaar geleden liepen mannen in tights (zeg maar leggings) rond met boordjes van kant en pofmouwtjes, hadden lang haar etc. 30-40 jaar geleden liepen mannen in strakke bell bottoms op plateauzolen.

Zelf heb ik een soort tussenvorm. Nope, geen travestie. Maar wel leuk als een vriendin met een roze boxertje thuiskomt die ik aanmoet, en die zijn niet (bepaald) onder het mannenondergoed te vinden. Mijn ervaring is dat een minderheid van vrouwen dit soort spielereitjes leuk vindt. Maar ja, je moet wel het 'rollenpatroon' een beetje ruimer willen zien. Deze 'male slut' houdt ervan als een vrouw me brutaal met de ogen uitkleedt (wat mannen meestal plegen te doen).
"It's been swell... but the swelling's gone now"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten