Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » ma 03 september 2012, 22:33

Nog steeds wel contact met AZ en als het goed is komt hij een keer mijn nieuwe huisje inspecteren :lol:
Misschien moet ik dan even een fotosessie van hem maken en hier op She plaatsen voor de dames, wie is er voor ? :mrgreen:
Is dat nou wel verstandig JL?
Als ik eenmaal naakt voor je sta loopt het gegarandeerd uit de hand! ;-)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Florian » di 04 september 2012, 0:20

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » di 04 september 2012, 3:24

@Florian: huh? Die had ik niet zien aankomen. Dit soort acties zal ik nooit gaan begrijpen vrees ik. :?
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2191
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » di 04 september 2012, 8:34

Dat snap ik nou echt niet.. Wat is het voor moeite om even eerlijk te laten weten wat je van iemand vind..

Nou florian, succes met je volgende dates in ieder geval :wink:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 04 september 2012, 20:39

@Florian: dat klinkt als een prima eerste date! Ben benieuwd naar het vervolg :D
Dat vervolg komt er niet, of ik moet me wel heel sterk vergissen. Het sms'je na onze date, waarin ze me vertelde wat een enorm fijne avond ze had gehad, is het laatste dat ik van haar heb vernomen. Ik heb haar nog een paar maal via Paiq benaderd, maar ze heeft niet gereageerd terwijl ze wel verschillende keren online is geweest. De boodschap lijkt me duidelijk, en ik zal dan ook geen contact meer met haar zoeken. Overigens heb ik nog steeds een goed gevoel over die date. Het was een erg leuke avond, en dat is niet ineens anders nu het contact als een nachtkaars uit gaat.
Dit soort eigenaardig gedrag kom ik ook wel eens tegen op Paiq.
Gelukkig niet vaak :)
Want ik vind het zwaar irritant.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 04 september 2012, 21:27

(Geen date, maar een bijzondere cursusdag, die eigenlijk veel beter was dan een date.)

Af en toe slaat een ontmoeting met een vrouw in als een bom.
Soms kom je gewoon de leukste vrouw van je leven tegen, zoals vandaag :)

Ik moest vandaag een 1-op-1 training geven bij een klant van mij (cursusinstituut).
ik sta totaal 50 minuten in de file en kom daardoor 20 minuten te laat, waardoor ik behoorlijk sjag binnenkom.

Ik word voorgesteld aan een leuke jonge vrouw. Lang slank, sportfiguur, blond lang haar. Mijn humeur verandert van sjag in neutraal en dan in gematigd vrolijk. Ik denk: "leuk!", maar meer vind er ik op dat moment niet van.

Ik begin haar Indesign uit te leggen.

En dan begint de aantrekking/spanning op te bouwen:
als ik tegen haar praat kijkt ze me heel doordringend aan, ze maakt heel veel oogcontact en bij ieder oogcontact glimlacht ze en iedere keer voel ik een soort schok als ze me zo aankijkt. Ze heeft ontzettend mooie ogen. En hierdoor lach ik veel naar haar en zoek ik meer oogcontact.

Af en toe pak ik haar muis om dingen voor te doen in Indesign zodat het het beter begrijpt. In het begin vraag ik dat ook: "mag ik even je muis om het voor te doen?"
Iedere andere cursist laat in zo'n geval de muis op tijd los, maar zij laat haar hand er op liggen zodat ik die wel moet aanraken. Soms als een andere cursist dit (heel incidenteel) perongeluk overkomt trekt zo iemand zijn/haar hand snel weg om mij de gelegenheid te geven de muis te gebruiken.

Zij niet: iedere keer als ik de muis aanraak, laat ze haar hand gewoon waar die is, zodat ik die wel moet aanraken. Geen spoor van terugdeinzen te bekennen. En ze kijkt me dan lachend aan en in haar ogen zie ik aantrekking en ik voel dat ze mij aantrekkelijk vindt.

Op een gegeven moment is de spanning zo voelbaar dat ik even mijn "script" kwijt ben, ik ben heel even de draad kwijt, ik moet lachen en zij ook.

Vervolgens lunchen, het lijkt wel een eerste date maar dan veel spontaner, we praten over privezaken, niet over de cursus. Ze vertelt dat ze 36 is, een vriend en 2 kinderen heeft en toch valt de aantrekking/spanning niet weg. We praten over sport en ik geef een compliment over haar figuur: "zo te zien doen je veel aan sport, je hebt prachtige schouders", zeg ik. Het compliment wordt niet ongemakkelijk afgedaan, maar met een mooie blije glimlach geaccepteerd.

De middagsessie verloopt in dezelfde sfeer, de spanning begint bijna intiem aan te voelen, op een gegeven moment als ze met haar gezicht vlak bij mijn gezicht komt, wil ik haar zoenen, maar ik blijf professioneel en lach gewoon naar haar. Ze lacht terug en ze weet wat ze teweegbrengt.

Aan het eind van de middag als ik afscheid neem heb ik sterk het idee dat ze aan het dralen is en niet weg wil. Maar ik moet mijn werk nog afmaken en geef haar een hand, op dat moment komt ze heel dichtbij me en maakt aanstalten om me een kus te geven. Dan lijkt ze zich te realiseren dat dit een professionele omgeving/situatie is en glimlacht ze weer terwijl ze even een hand op mijn bovenarm legt en ze zegt dat ze het een heel gezellige dag vond.

Dan vertrekt ze, mij in euforische verbijstering achterlatend.

Ik ga er maar van uit dat dit alleen maar een lange flirtpartij was, en dat ze verder geen bedoelingen heeft (met een vriend en 2 kinderen). Een relatie of sexdates gaat dit contact niet opleveren, ik blijf liever realistisch...
Maar wow, wat hebben wij een gave dag gehad :)

Dit zijn de betere cursusdagen.

Over 2 weken zie ik haar weer, voor de 2e dag.
Ik ben benieuwd of ze dit spelletje weer zal spelen.
Ik verheug me er nu al op :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dating

Berichtdoor Anwen » di 04 september 2012, 21:38

Een heel open persoon iniedergeval. Die kom je nou ook weer niet zo vaak tegen. Leuk!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor Jannie » di 04 september 2012, 21:55

Wow AZ. Zo tof ! Benieuwd wat we hier over 2 weken zullen lezen. :)
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 04 september 2012, 22:13

Dit was bizar: zelden zo'n gevoel van complicité meegemaakt.
En dat met een wildvreemde vrouw binnen een dag.
This was better than sex (en ik heb in 2010 extreem goede sex gehad :P ).

De laatste shock ervaring was 5 1/2 jaar terug toen ik als een blok viel voor een cursist, de druppel die mijn huwelijk beëindigde en waar ik vervolgens een jaar mee uitging, zonder dat het iets werd.

Maar vandaag was gewoon van een heel andere orde.

Hahaha, ik ben gierend high van de endorfines op dit moment :twisted:
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2191
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » di 04 september 2012, 22:16

Geniet vooral maar lekker van dat gevoel dan!
live your life to the fullest!

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Florian » wo 05 september 2012, 0:33

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Florian » wo 05 september 2012, 0:36

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 05 september 2012, 0:53


Ach, ik zal wel zien wat zich aandient. Ik heb er nu helemaal geen verwachtingen meer bij, dus het kan alleen maar meevallen. :)
Na mijn allereerste Paiq date, die ook heel anders verliep dan ik verwachtte, ben ik altijd zonder verwachtingen naar een date gegaan.

Iedere date was dan ook gezellig en leuk.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 05 september 2012, 0:54

Hahaha, ik ben gierend high van de endorfines op dit moment :twisted:
You go girl! :wink: :mrgreen:
girl? Hahaha
Ik ga ervan uit dat je mijn cursiste aanmoedigt :wink:
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Florian » wo 05 september 2012, 23:47

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:52, 2 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten