Is het gevoel van penetreren overated?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor gelfxp » ma 14 mei 2012, 19:41

Hm...dan zal het voor een man ongetwijfeld anders zijn dan voor een vrouw, ik vind het moment waarop hij in me komt adembenemend...zo ontzettend vreselijk lekker...daar kan geen vinger, vibrator, tong of wat dan ook tegenop...
Misschien kan het voor andere mannen wel ongetwijfeld anders zijn, maar ik vind dit gevoel juist het meest bijzondere wat er bij zit, deels door de mentale trigger dat je nu echt direct verbonden bent, de intimiteit van de partner maar ook zeker het strakke gevoel om je penis heen, met dat super gladde van de meest gevoelige huid op elkaar, gesmeerd door haar sappen. Dat moment is voor mij het het moment suprème.
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Anwen » ma 14 mei 2012, 19:52

Misschien kan het voor andere mannen wel ongetwijfeld anders zijn, maar ik vind dit gevoel juist het meest bijzondere wat er bij zit, deels door de mentale trigger dat je nu echt direct verbonden bent, de intimiteit van de partner maar ook zeker het strakke gevoel om je penis heen, met dat super gladde van de meest gevoelige huid op elkaar, gesmeerd door haar sappen. Dat moment is voor mij het het moment suprème.
Goddorie, was ik net een beetje afgekoeld na de nieuwe verhaaltjes onder 'lezen', krijg je dit. Ennnn ik heb het weer warm :D7

Ik heb het er nooit zo expliciet met anderen over gehad, maar in mijn ervaring hebben alle mannen met wie ik naar bed ben geweest wel echt een voorkeur voor penetratie. Met huidig seksvriendje voorop, voor hem is dat echt belangrijk. Soms denk ik: 'ik moet hem eens laten voorlichten door een paar shespot-mannen over de geneugten van andere activiteiten :D5

.............

geintje, ben zelf al bezig met opvoeden/africhten :twisted:
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Savanne » ma 14 mei 2012, 19:57

Soms denk ik: 'ik moet hem eens laten voorlichten door een paar shespot-mannen over de geneugten van andere activiteiten :D5

.............

geintje, ben zelf al bezig met opvoeden/africhten :twisted:
Hmm er zijn er bij met zeer leuke ideeen, en vaardig zijn ze meestal dan ook.. dus ehh zou t gewoon doen hoor ;) :D7
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Anwen » ma 14 mei 2012, 20:20

Ik zie het al voor me:

Ik: 'kom vanavond naar me toe, heb zin'
Hij: 'ok'
Hij: 'Wat doen al die mannen hier, ik dacht dat we dat allebei niet wilden: seks met
anderen'
Ik: '.........'

Shespot-man: 'nou P, we zijn gekomen om je even wat voorlichting te geven.'
Andere Shespot-man: 'ja, er bestaat echt meer in het leven dan penetratie hoor'

P: 'o ja?'
Man: 'ja, we zijn er zelf zo goed in, dus we gaan je eens leren hoe je een vrouw moet verwennen' *zet whiteboard neer en haalt speeltjes uit tas*
' Anwen en P, ga maar liggen!'


Ik zie hier een business in.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor gelfxp » ma 14 mei 2012, 20:26

Maar Anwen, daar moet ik toch even een belangrijk misverstand uit de weg helpen.
Het belangrijk vinden van de penetratie, betekent niet dat er dan niet meer is dan dat, alleen dat het wel een heel prettig moment is ;)

Als je huidige minnaar alleen voor de penetratie gaat moet je hem eerst zelf even verder opvoeden, anders is er geen beginnen aan :P
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Savanne » ma 14 mei 2012, 20:27

Les 1 is met haribo colaflesjes, vraag maar na aan meetinggangers van de antwerpen meeting ;)

Of aan Befman ( als je er achter komt wie dat is ;) ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Anwen » ma 14 mei 2012, 21:19

Als je huidige minnaar alleen voor de penetratie gaat moet je hem eerst zelf even verder opvoeden, anders is er geen beginnen aan :P
ben ik al mee bezig.... de training gaat erg goed :twisted:
Of aan Befman ( als je er achter komt wie dat is ;) ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Haha, ik weet heel goed wie dat is..... Jammer dat ie z'n eh, tong niet meer gebruikt om hier mee te praten :P
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Savanne » ma 14 mei 2012, 21:24

Of aan Befman ( als je er achter komt wie dat is ;) ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Haha, ik weet heel goed wie dat is..... Jammer dat ie z'n eh, tong niet meer gebruikt om hier mee te praten :P
Ach wie weet als we lief zijn komt ie wel terug ;)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Robb » ma 14 mei 2012, 21:32

...haha Anwen, hilarisch hoe jij dat beschrijft...zou wel een grappig zijn!

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Maurice » ma 14 mei 2012, 22:26

Ik heb juist veel goede ervaring daarmee. Het geheim ligt hem in het op veel diverse manieren kunnen doen en sturen met je bewegingen en body - het is dan gewoon heerlijk en ook voor een vrouw hemels. Het ook lang achter elkaar herhalen. Het gevoel neemt dan toe.
En ja, al die andere dingen vindt ik ook fantastisch.
Met het jaar wordt het beter, mits met een juiste partner in crime....

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Suzette » ma 14 mei 2012, 22:32

Oh jee, en ik dacht juist dat mannen dat een geweldig gevoel vonden (zoals vrouwen dat ook vinden ... ) ... Argh!! Er zijn geen zekerheden meer in de wereld! :(

en BEDANKT Dji... koffiespetters op mijn laptopscherm!

@vanBil, you are so not right. Nou ja, of wel, als dit is wat je ervaart, dan mis je iets.

Op 1 ding geef ik je gelijk: als de vrouw supersupernat is dat is het idd TE nat, dan voel ik als vrouw-supernat-zijnde soms ook minder. Maar dan veeg ik het af, ander standje en het is zo weer opgelost.
Maar opgewonden zwelt alles op bij de vrouw en wordt alles juist strakker, daarbij techniek van m en v (spieren aanspannen enzo!, bekken anders, standje, neuktechniek van de man), echt wel dat het gevoelig = lekker blijft.

Kwestie van neuk~ en geneukt-worden techniek.

Ik houd niet van opscheppen, daarbij is het ook geen opscheppen maar ik heb 3 kinderen gebaard, ben geen 18 meer (gelukkig niet zeg) maar mijn spierbeheersing is nog steeds uitstekend hoor.

Mijn lief is gewoon gemiddeld geschapen en als wij neuken kan ik alles voelen van hem, niet alleen het feit dat ik gepenetreerd wordt maar ook het verschil tussen zijn eikel en de rest van de penis.

Maar aan de andere kant: ik kan me voorstellen dat als een vrouw niet zo strak is en wel nat, dat je dan minder voelt, zowel de man als de vrouw. Daar is misschien wat aan te doen met oefeningen, soms is het zoals de natuur een vrouw heeft geschapen, net als de cm van de penissen wellicht?

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor EstherC » ma 14 mei 2012, 22:34

Ik heb het vanavond eens gevraagd aan een minaar van me. Hij is het absoluut niet eens met de stelling dat penetreren overrated zou zijn. Volgens hem is er niks zo lekker als het gevoel dat hij ervaart als hij mij penetreert :wink: .
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Spelfje » ma 14 mei 2012, 22:36

Of aan Befman ( als je er achter komt wie dat is ;) ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Haha, ik weet heel goed wie dat is..... Jammer dat ie z'n eh, tong niet meer gebruikt om hier mee te praten :P
Ach wie weet als we lief zijn komt ie wel terug ;)
:lol: Ik wacht nog steeds op een workshop...
(sorry..offtopic)
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Suzette » ma 14 mei 2012, 22:36

Van Bill, duidelijk niet een bevredigend seks/liefdesleven? en het klinkt truttig maar het is in je posten te lezen..een soort van wraakerigheid en boos zijn...
Nee joh, mijn sex/liefdes leven is juist heel bevredigend. Zeker met mn huidige vrouw.

Misschien ben je in staat om te neuken maar totaal in je partner opgaan vergt andere inzichten en gevoelens, en geloof me dan voel je haar wel of eigenlijk meer jezelf en daardoor haar.
Dat zei ik nou net. Alles wat erom heen zit, het teasen, voorspel, roleplay, het opgaan in je partner, make up sex (haha). Alles vind ik heerlijk

Maar om nou te zeggen dat het gevoel van penetreren zooooo hemels is.....
Ik vind het gevoel van een massage lekkerder om eerlijk te zijn, of gestreeld worden.

Nou ja, dat kan. Dat neuken niet jouw opperste ding is. Dat weet ik wel van meer mannen. (en vrouwen maar daar gaat het nu niet om).

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Is het gevoel van penetreren overated?

Berichtdoor Suzette » ma 14 mei 2012, 22:41

Maar Anwen, daar moet ik toch even een belangrijk misverstand uit de weg helpen.
Het belangrijk vinden van de penetratie, betekent niet dat er dan niet meer is dan dat, alleen dat het wel een heel prettig moment is ;)

Als je huidige minnaar alleen voor de penetratie gaat moet je hem eerst zelf even verder opvoeden, anders is er geen beginnen aan :P

OMG, sorry hoor, ik lig echt in een deuk hier om de posts.

@vanBill, je hebt wel wat los gemaakt zeg, elke keer als ik iets wil posten hier krijg ik de waarwschuweing dat er ondertussen al een nwe post is en of ik evt mijn post wil aanpassen... duhuh
Goede vraag dus! Serieus dit.

@Gelfxp: nee idd, anders kun je er beter niet aan beginnen. Neuken is heerlijk, niks overrated aan. Ik vind seks hebben zonder penetratie ok voor 1 x maar dan moet er de volgende keer wel all the way worden gegaan hoor.

*edit vanwege tieperfautjes


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten