Moment van de dag!

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor If then... » vr 13 april 2012, 12:24

Mijn vader is jarig... 84 jaar en nog kerngezond , hij sport 3x per week, woont op zich zelf alleen zijn ogen zijn slecht.
Ik ben zo blij dat hij er nog is. Hij wordt eenzamer, zijn vrienden zijn bijna allemaal al gestorven. Ik weet dat mijn vader een "niet reanimeren" penning draagt en dat hij heel duidelijk is over euthanasie maar ik ben egoistisch: ik kan nog niet zonder hem. Sinds mijn moeder is overleden is mijn rol in de kleine familie veranderd, ik ontvang de hele familie (broer en vader) met kerst en ik regel meer voor mijn vader. Toch voel ik me soms zijn kleine meisje wat nog hunkert naar een compliment.

Op naar de 85 jaar, ik ben gewoon heel erg blij dat hij er nog is - mijn vader en de enige grootouder van mijn kinderen.

IF :!:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Venus » vr 13 april 2012, 13:01

Mijn vader is jarig... 84 jaar en nog kerngezond , hij sport 3x per week, woont op zich zelf alleen zijn ogen zijn slecht.
Ik ben zo blij dat hij er nog is. Hij wordt eenzamer, zijn vrienden zijn bijna allemaal al gestorven. Ik weet dat mijn vader een "niet reanimeren" penning draagt en dat hij heel duidelijk is over euthanasie maar ik ben egoistisch: ik kan nog niet zonder hem. Sinds mijn moeder is overleden is mijn rol in de kleine familie veranderd, ik ontvang de hele familie (broer en vader) met kerst en ik regel meer voor mijn vader. Toch voel ik me soms zijn kleine meisje wat nog hunkert naar een compliment.

Op naar de 85 jaar, ik ben gewoon heel erg blij dat hij er nog is - mijn vader en de enige grootouder van mijn kinderen.

IF :!:
Gefeliciteerd met je vader! En geniet van elke dag dat hij er nog is. Ben toevallig vanochtend naar de begrafenis van de vader van een vriendin van me geweest. 73 Jaar en heel onverwacht gestorven. Het kan soms zomaar over zijn!! :kiss:

WhoAmI
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor WhoAmI » vr 13 april 2012, 14:30

Het zit soms in een raar klein hoekje.

Gefeliciteerd en dat de gezondheid maar zo blijft!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » zo 29 april 2012, 0:00

Een avondje met m'n vriendinnetje. Fijn! :D
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Suzette » zo 29 april 2012, 2:06

Ik heb er 2, mag dat ook?

* vrijdag dochterlief opgehaald na week buitenland met school. Ze heeft een bewogen jaar achter de rug (om maar te zwijgen over ons als ouders) , zij en wij als ouders zijn er nog lang niet maar ze was vol verhalen en dat deed me zo goed! Geen stiltes, geen 'ja/nee/was wel leuk' maar echt hele verhalen.

* in mijn dienst vanavond een patient verloren, gestorven op de OK. Achtergrond verhaal ook om naar van te worden.
Het went (gelukkig) nooit.

Gebruikersavatar
Female
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 25 januari 2012, 16:17
Locatie: Wonderland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Female » wo 02 mei 2012, 19:27

Dat is nu...
Lig met griep op bed en heb een lekker fleesdekentje naast me neer gelegd en daar snurkt mijn hondje tevreden op... Mijn schat, ff een moment van geluk! :love:
Wherever it may take me
I know that life wont break me...

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor vir40 » wo 02 mei 2012, 21:44

mijn moment was vanmiddag toen ik op bezoek ging in het ziekenhuis bij een hele goede vriend van mij en manlief...hem daar zien liggen met een sonde en zuurstof en een stoma..vechtend tegen die rotziekte
en tegenover hem lag heel toevallig de schoonvader van mijn beste vriendin..toen ik hem voor het laatst zag woog hij 89 kilo nu heeft de kanker zijn lichaam van binnen weg geteerd en weegt ie nog maar 58 kilo..heb hem nog ff sterkte toegewenst en hij zei dat hij het liefst heel de dag wilde slapen

op zo'n moment sta je weer met beide benen op de grond..ik ging er met lood in mn schoenen naar toe..maar was wel "blij"dat ik geweest was
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor akelei » do 03 mei 2012, 2:23

het is 5 jaar geleden dat ik eric46 voor het eerst onmoette, toen nog niet gelijk liefjes als nu, maar wel leuk om terug te kijken :D :love:
love you deeply :)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor vir40 » do 03 mei 2012, 7:51

vandaag 10 jaar getrouwd en dan een whatsappje krijgen van manlief waarin staat dat hij het zo over wil doen en elke dag meer van mij houd

tja daar kan geen bos bloemen tegenop..

dat was mijn moment van vandaag
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Suzette » do 03 mei 2012, 18:43

mijn moment was vanmiddag toen ik op bezoek ging in het ziekenhuis bij een hele goede vriend van mij en manlief...hem daar zien liggen met een sonde en zuurstof en een stoma..vechtend tegen die rotziekte
en tegenover hem lag heel toevallig de schoonvader van mijn beste vriendin..toen ik hem voor het laatst zag woog hij 89 kilo nu heeft de kanker zijn lichaam van binnen weg geteerd en weegt ie nog maar 58 kilo..heb hem nog ff sterkte toegewenst en hij zei dat hij het liefst heel de dag wilde slapen

op zo'n moment sta je weer met beide benen op de grond..ik ging er met lood in mn schoenen naar toe..maar was wel "blij"dat ik geweest was

Wat een rotziekte is het toch ook he?

Knuffel!

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor LittleMonkey » do 03 mei 2012, 20:13

@Vir: dikke knuffel. Zo moeilijk hè.. :(

@Akelei: Yay! Gefeliciteerd! :-D

Vandaag ben ik samen met mijn ouders alle dingen rondom mijn eigen huisje gaan regelen en uitkiezen. De tegels en de keuken zijn gekozen, aanpassingen besproken en wmo-indicaties zijn aangevraagd. En jee! Wat heb ik er zin in! :D Nu kan ik ook beginnen met het kopen/uitzoeken van andere dingen... :)

Maar het echte moment van vandaag: het is allemaal gelukt om dit zonder discussies met mijn ouders (lees: m'n moeder) te doen. Zij wil namelijk nog wel eens haar zin doordrijven, maar dat was nu helemaal niet zo. Ik ben zo blij! :-D

En nu begint het lange wachten, want het huis wordt pas februari/maart 2013 opgeleverd... Maar god, wat voelt het allemaal volwassen!

Aapje, growing up...
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor EstherC » zo 06 mei 2012, 19:52

Dit weekend heeft me goed gedaan!
Gisteren heb ik een wandeltocht gelopen in Dordrecht van een dikke 26 km. De vorige keer(2weken geleden) was ik na die afstand compleet dood en nu ging het gewoon hartstikke goed. En vandaag heb ik er nog een tocht van 20 km achteraan gedaan in Groesbeek. En ik was echt ruim voor mijn geplande tijd binnen.

Al met al begin ik er weer langzaam in te geloven dat die Nijmeegse Vierdaagse heel misschien toch haalbaar is....
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Venus » zo 06 mei 2012, 23:24

Dit weekend heeft me goed gedaan!
Gisteren heb ik een wandeltocht gelopen in Dordrecht van een dikke 26 km. De vorige keer(2weken geleden) was ik na die afstand compleet dood en nu ging het gewoon hartstikke goed. En vandaag heb ik er nog een tocht van 20 km achteraan gedaan in Groesbeek. En ik was echt ruim voor mijn geplande tijd binnen.

Al met al begin ik er weer langzaam in te geloven dat die Nijmeegse Vierdaagse heel misschien toch haalbaar is....
Dat geloofden wij al lang... :wink:

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » zo 06 mei 2012, 23:40

Ik weet nu al dat morgen de hele dag een moment van de dag zal zijn.
Omdat ik eindelijk ga doen wat ik al heel lang van plan was. En dat met iemand die het ook al heel lang van plan was.
Steeds kwam er iets tussen, maar nu gaan we het eindelijk doen.

Ik kijk er naar uit. :D

En nee, het heeft helemaal niets met sex te maken.
Stelletje vunzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzen. tsssss.... :roll:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » zo 06 mei 2012, 23:45

Oh, en nu ik hier toch ben....

Mijn moment van de dag van afgelopen weekend was gisteravond.
M'n vriendinnetje eindelijk weer eens zien lachen. Het naar haar zin zien hebben.
Als ik iemand het toewens dat het eindelijk eens goed gaat, is zij het wel.

En dan ook nog horen dat ze eigenlijk toch wel zin heeft om met me op vakantie te gaan. :D
Waar naartoe?
Naar Griekenland natuurlijk! :D11
Duhhh! :P
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten