Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » wo 04 april 2012, 16:41

ohboy, ben blij met jullie reacties :)

Alles is al door mijn hoofd geweest. Maar het is zon zooitje daar dat ik het niet kan vastpakken. Jullie zijn helder. Dank daarvoor. Ik ga zeker teruglezen. en weer. en weer...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » wo 04 april 2012, 16:46

Ohja en waarom niet bellen en ineens die korte berichten? -omdat ik de laatste week, 2 weken niet meer luchtig kan zijn. Hij is bang dat als hij belt hij a)me meer gaat missen (ik weet dat mijn stem hem wat doet), en b) ik met allemaal moeilijk dingen kom waar hij geen antwoord op kan geven.

Begrijpen doe ik het wel. Laf vind ik het ook.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » wo 04 april 2012, 17:58

Hmm ok speak of the devil. Hij heeft toch weer getekst.

Even teveel dingen op zijn dak. Is bezig met oplossen en probeert wat meer te relaxen en weet dat we echt moeten bijpraten om de draad weer goed op te pakken. Hij houdt van me en wil me hoe dan ook niet kwijt (never goodbye). We vinden wel een weg.


Sja.. is dat het 3-10 jarenplan waar je het over had Princess? ;)

Ik vind het fijn eindelijk zo'n reactie te krijgen. Als ik maar helderheid ga krijgen. Helemaal blij wordt ik er niet van natuurlijk.

:kiss:

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Mar » wo 04 april 2012, 20:50

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » wo 04 april 2012, 22:18

Fijn dat je het zo even opsomt Mar ;) Zo zie ik nog duidelijker dat het probleem toch echt niet bij mij ligt (ehm.. voor zover ik daaraan twijfelde. ja stiekem wel een beetje , toch).

Ik heb mezelf nooit als Jeanne d'Arc gezien overigens, hij ook niet. Maar dat bedoelde je vast ook niet :)
Nee zijn shit gaat niet zomaar weg door mij erbij te betrekken. Des te ingewikkelder ja.

Maargoed. Even afstand dus. 'relaxed' af en toe hoi zeggen tot de wolken wat geklaard zijn (als dat gebeurt), en dan verder kijken hoe en wat. Dat is nu zon beetje de deal.

Ik kan een beetje rust wel gebruiken. Eigen leven weer op orde brengen. En toch wetend dat het geen vaarwel is, maakt het voor mij een stuk makkelijker. 'oppassen' ook wel dat ik niet onbewust ergens op ga zitten wachten.

Ik hoop dat het zich zo echt voortzet. Niet dat we volgende week alweer in een tornado zitten. Daar ben ik zelf natuurlijk ook bij..

pfffft :?

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Mar » wo 04 april 2012, 22:27

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » wo 04 april 2012, 22:41

Thanks. Mijn ma is het land uit, dus kan strenge pipa nu zeker gebruiken hoor ;).

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor princess » do 05 april 2012, 12:17

Ha Jes, krijg je het al iets meer op een rijtje?

Ik lees: 'af en toe hoi zeggen' in combinatie met de hoop niet volgende week weer in een tornado te zitten. Wat je kunt doen is zeggen: 1 week (of noem eens wat) geen contact. Dan is de radiostilte wat minder vrijblijvend, maar wel duidelijk wanneer je elkaar weer wel 'spreekt'. Helpt misschien tegen 1000x mobiel checken.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 05 april 2012, 12:56

Lol, nou inderdaad, ik kreeg vanmorgen vroeg al een 'ochtendgroet' van hem :roll: :lol:

Wat het meeste telt is hoe ik het nu plaats. Ik weet nu dat het oke is. En ik gewoon verder kan (heb al wat dates waar ik naar uitkijk ;) ). Ik leer nu echter dat ik blijkbaar iemand ben geweest die alles graag in vakjes plaatst (geen hokjesgeest! mijn vakjes staan open naar elkaar). Wat ik hier moeilijk aan vind is dat ik het vakje niet kan vinden voor hem. Is hij nu een goede vriend? Lover? Mijn 'boyfriend' die op pauze staat?

Belangrijkste is dat ik nu leer dat ik niet overal een etiket op kan plaatsten. Dat verhaal van zand in je hand (niet knijpen, dan is het weg). We zien wel.

Ik voel nu even geen zwaar gemis. Omdat ik gerustgesteld ben. Enige onrust is dus dat etiketje. Goed om dat te leren (niet alleen voor hem, maar in het algemeen).

Ja ik weet wel wat je bedoelt princess. het is goed raad. Maar ik wil nu juist even geen regels opstellen. Dat zand: even niets vasthouden nu. Als ik de tornado zie aankomen herinner ik hem zelf wel aan zijn eigen woorden. (of lees ik hier weer even bij om mijn geheugen op te frissen ;) )

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » zo 08 april 2012, 23:00

Nou die tornado kwam vandaag al langs.
Jaloezie heeft een vreemd effect op sommigen :?
Ik heb hem maar geblokt. Kan het gewoon niet meer aan :|
(waarom dan niet gelijk verwijderen? hmmmmm)

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Djinniyeh » ma 09 april 2012, 9:02

Omdat dergelijke aandacht raar genoeg ook verslavend werkt, zekerals je hem
nog steeds ergens 'wil', om wat voor reden dan ook ;)

sterkte meid!
Life is a gift, live it to the fullest ...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » ma 09 april 2012, 10:24

Haha ja, was een beetje een rethorische vraag. Ik weet wel waarom... -omdat het zo'n definitieve PUNT achter alles zet.
En in mijn hart had ik het natuurlijk liever anders gewild.
Eigenlijk moet ik het wel deleten want ik heb zo'n gevoel dat hij nog niet los gaat laten, misschien zelfs nog uit gaat halen (want daar leek het gisteren al erg op). Vage obsessive behaviour wordt het nu :?

Wat een heftigheid. Ik kijk er wel naar uit weer 'geaard' te zijn. Maar volgens mij ben ik daar nog niet..

Laat dat zonnetje ajb snel weer schijnen!!! Dan komt t vast snel weer goed met mij.. :)

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor tes » di 10 april 2012, 20:22

phoe.. wat een moeilijke situatie zeg, iedere keer als ik weer iets nieuws van je lees heb je jezelf weer een moeilijkere situatie zitten. Ik had graag alle antwoorden voor je gehad, maar helaas.. wel blijf ik zijn manier van reageren heel raar vinden, als je zo gek van iemand bent als hij zegt wil je toch juist even met iemand bellen om te checken of alles nog goed zit? Het jaloerse zou dan wel weer zeggen dat hij toch echt wel gek op je is, maar het blijft een verwarrende zaak..

Ik hoop voor jou dat je rust kan vinden, en denk inderdaad dat je dat op deze manier niet zal vinden. Wat onzettend moeilijk zeg!

Heel veel sterkte, ik hoop dat je er uit komt!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » di 17 april 2012, 22:00

Ik leer nu echter dat ik blijkbaar iemand ben geweest die alles graag in vakjes plaatst (geen hokjesgeest! mijn vakjes staan open naar elkaar). Wat ik hier moeilijk aan vind is dat ik het vakje niet kan vinden voor hem. Is hij nu een goede vriend? Lover? Mijn 'boyfriend' die op pauze staat?
Heb je geen vakje met 'onbegrepen stukken'?..... bofkont :D

was sich liebt, das neckt sich.

Of als we toch in Duits bezig zijn maak een vakje "Faust" aan.
Das Ewig-Weibliche zieht uns hinan;
Die Figurationen des Weiblichen sind unterschiedlich prononciert und reichen von der naturhaften Unschuld (Gretchen) übers magisch Intuitive (Ottilie) bis hin zum mythisch Kosmischen (Makarie). Was jedoch alle verbindet, da es ein Grundcharakteristikum des Urphänomens des "ewig Weiblichen" darstellt, ist ihre tendenzielle zyklische Geschlossenheit
im Gegensatz zum zerrissenen Mann, der eben - ach! - in seiner Brust zwei Seelen hat. Natürliche Intuition und Integration stehen im Gegensatz zu dem, der grundsätzlich die Wahl hat, die Gesetze brechen kann und alle Grenzen überschreiten will und damit auch Lebendiges zerstört.
(und Frauen in den Wahnsinn treibt - ein ewiges hin und her)

Zolang hij nog in je hoofd zit en die grijze massa triggert, is hij belangrijk voor je... maar dat wist je al :mrgreen:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 19 april 2012, 11:14

Euh.. ik kan geen Duits :oops: In frans had ik er misschien nog wel wat van begrepen ;)

Intussen zijn we weer wat verder. Ik heb afstand genomen en reageer alleen wanneer hij wat schrijft. En ga niet in op sexuele dingen.
De man die steeds wil dat we contact houden met de vage belofte dat alles goed zal komen in de toekomst (want in oktober komt hij weer. Ik zei: sorry kan ik niets mee. Toekomst is een bubbel -daar trap ik niet in :wink: ), is nu zelf ineens koud en afstandelijk.

Omdat ik dus niets over seks wil melden 'vermoed' ik. Dus hij is OF aan het mokken, OF hij probeert me op deze manier uit mijn tent te lokken, OF hij heeft het nu gehad.

Deze man is niet goed voor mij. Een EGO zo groot dat ik er niet in pas. Dat besef ik me nu steeds beter.

Maar het doet best een beetje pijn.. :|


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten