hebben mannen er een neus voor?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

possiblyme
Berichten: 18
Lid geworden op: za 04 februari 2012, 15:42

hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor possiblyme » zo 12 februari 2012, 21:29

Mijn vriendin en ik houden er nogal van om in de natuur naturel te zijn, dus in de zomer zoeken we een afgelegen zwemvijvertje op, of een picknickplekje... echt beschut... en toch is er toch steeds wel ergens een man die ons ontdekt... lang voor wij hem opgemerkt hebben. Het lijkt er echt op dat veel mannen echt kicken op twee vrouwen samen en die wat wij ontmoetten menen het volste recht te hebben te mogen staren en zelfs te mogen participeren. Nou, mooi niet :twisted:

possiblyme

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor Venus » zo 12 februari 2012, 22:21

Tja...da's het risico, als je in het openbaar naturel wilt zijn....

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor Suzette » ma 13 februari 2012, 10:59

Iets met billen, branden en blaren?

Als jullie iets meer je best doen, zijn er vast wel plekjes waar de kans op gezien te worden minimaal is, tenzij dat een deel van de opwinding is natuurlijk.
Ik bedoel, als je het in de buurt van een parkeerplaats doet, dan kun je op je vingers natellen dat je gezien wordt en er iets te enthousiaste toeschouwers zijn.

Maar iets zegt me dat julie het best spannend vinden om gezien te worden, want volgens mij is de kans nihil om een man alleen tegen te komen die OOK nog mee wil doen, als je een natuurplekje opzoekt redelijk buiten alle drukte om.

Ik vind buiten vrijen ook leuk en spannend, punt blijft wel voor ons dat we anderen niet willen lastig vallen met onze aktie, niet iedereen zit er op te wachten, om over kinderen maar te zwijgen. Maar ook volwassenen willen dit soms/vaak gewoon niet zien. Reden voor ons om zorgvuldig een locatie te zoeken.

We hebben er 2. Eentje kan alleen maar in het donker, is dan verlaten; de ander kan ook overdag.

*zucht, was het maar weer zomer*

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor junglelife » ma 13 februari 2012, 11:35

Als je de vrije natuur in gaat weet je dat er een kans bestaat dat anderen je kunnen zien, niet zeuren dus of en betere plek uitzoeken en anders binnenshuis blijven of in je eigen beschutte tuin, klinkt hard misschien maar zo zie ik het.
En ik ben het met Suzette eens, niet iedereen zit er op te wachten om overal maar bezige stelletjes tegen te komen.
Als jullie dat al zoveel meemaken zoek je dus niet de juiste plekken op of juist wel bewust :D6

possiblyme
Berichten: 18
Lid geworden op: za 04 februari 2012, 15:42

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor possiblyme » ma 13 februari 2012, 15:13

Neee, dat we het leuk vinden ergens om "betrapt" te worden, klopt helemaal niet. Wel dat we het erg leuk vinden buiten, en nee, gaan zeker niet langs een parking ofzo staan. Maar misschien moeten we inderdaad nog veel verder de "bosjes" induiken... en doen we heus al wel... lopen al kilometers ver door het struikgewas naar een vennetje...

Ik blijf het een beetje bizar vinden dat blijven kijken en aandringen... als ik een koppeltje zie dat duidelijk alleen wil zijn, ga ik er met een grote boog omheen.

Vinden jullie dat die mannen die ons "ontdekken" dan het recht hebben om ons lastig te "blijven" vallen?

optimistje

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor Anwen » ma 13 februari 2012, 16:16

Vinden jullie dat die mannen die ons "ontdekken" dan het recht hebben om ons lastig te "blijven" vallen?

Nee, zeker niet.
Maar als ik ga wandelen, en ik ervan geniet om van de gebaande paden af te gaan, en het heerlijk vind om onontdekte plekjes te vinden, zoals zo'n mooi vennetje, dan word ik niet blij als ik ongewild word geconfronteerd met twee vrijende mensen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor Venus » ma 13 februari 2012, 16:53

Maar misschien moeten we inderdaad nog veel verder de "bosjes" induiken... en doen we heus al wel... lopen al kilometers ver door het struikgewas naar een vennetje...
Waarschijnlijk lopen er ook gewoon 4 paden in dat bos, die bij dat vennetje uitkomen. Niet bij het vennetje gaan vrijen dus, maar in het struikgewas blijven...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: hebben mannen er een neus voor?

Berichtdoor Suzette » ma 13 februari 2012, 20:58

Nee, geen recht op lastig vallen, da's waar.

Maar een vennetje is niet echt beschut ofzo.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 12 gasten