Spannende sms-jes

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

avondje weg...

Berichtdoor DeJut » vr 22 april 2011, 12:24

Gisteravond werd ik aangenaam verrast door vrouwlief met de volgende smsjes:

"Psst....ik zit naast je.....en mijn hand glijdt langzaam richting pino... Geil hè?"

"Ik doe voorzichtig en langzaam jouw gulp naar beneden. Mijn vingers glijden naar binnen en friemelen net zo lang totdat jouw boxer ook naar beneden is. Ik verwelkom pino teder en zacht! Geil hè?"

"Pino glimt mij lachend aan en groeit van spanning en geilheid en vooral liefde! Ik aai hem over zijn kop en spreek hem bemoedigend toe, buig me voorover en fluister hem zachtjes in zijn glimmend oortje dat ik geil ben en hem wil voelen! Pfff....pino wil stoute dingen.... Geil hè?"

"Ik wil ook stoute dingen doen met pino! En om dat duidelijk te maken geef ik 'm een lik over z'n kop en kroel hem tussen zijn ronde tenen. Pino glimt van trotsheid en staat fier overeind te kijken wat ik aan het doen ben.... Geil hè?"

"Ik wil het spannend maken, wil pino blinddoeken! Omdat ik geen blinddoek kan vinden, gebruik ik mijn mond. Ik neem pino in mijn mond en sluit mijn lippen om pino heen zodat hij in duisternis gehuld is en moet afwachten wat er komen gaat. Soms laat ik pino denken dat mijn mond hem loslaat....ik glij dan naar boven maar op het laatste moment glij ik weer terug! Pech pino..... ik ga jou klieren! Ik ga weer naar boven, dan weer naar beneden! Ik ga sneller....ik maak je gek! Ik voel pino z'n ronde tenen trillen van genot. Ik kriebel ze nog even extra. Geil hè?"

"Ik ga pino nog even extra plagen. Mijn mond glijdt naar boven, blijft boven, mijn tong speelt pakkertje met pino z'n koppie en daarna glijdt m'n mond van pino af! Pino weet niet wat 'm overkomt. Hij kan weer rondkijken! Maar voordat hij het goed en wel door heeft en voor hij met z'n ogen kan knipperen...wordt hij weer gehuld in het donker! Wil je weten wat er gebeurde?"

"Ik zal het je vertellen: IK ZIT BOVENOP JOU! PINO ZIT IN MIJN DOOS! MIJN KUT! JOUW LUL ZIT IN MIJN KUT! Geil hè?"

Na dit laatste smsje heb ik flesje bier bij vriend opgedronken en met hard lid op de fiets gestapt om na thuis te zijn, gehoor te geven aan mijn geilheid.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Zeveren

Berichtdoor thisWaltz » vr 22 april 2011, 16:26

Ik HAAT smsen. Je weet niet of het een man of een vrouw is of een man die zich als vrouw voordoet. Waarom kan een simpel telefoontje niet meer.
Al dat gezever
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 23 april 2011, 12:47

Ook hier zijn wel eens van die geile sms sessies die een hele dag of soms wel verspreid over 2 dagen plaatsvinden.
Een daarvan heb ik als soort van blogje verwerkt:



Geilen via de sms, lekkere manier om de middag door te komen….

Ik - Hmmm als ik nu eens bij je in de trein zou zitten. Zeker wel druk nu?

Hij - Zou ik zeker niet alleen kijken, ging ik naast je zitten….hand op je knie, langzaam omhoog. Drukte valt mee dus.

Ik - Nope!!! Jij zit al in de coupe. Ik kom binnen, loop direct op je af, knoop je broek los en bevrijd je al harde pik.

Hij -Jij gaat wijdbeens op me zitten, rok omhoog, geen slip. (sneller dan een broek) en schuift met je natte kut over mijn pik.

Ik - Boeit ons niks dat men ons kan zien. Geilheid wint het van helder nadenken. Ik kijk je strak in de ogen en langzaam begin ik je te berijden.

Hij - Mijn pik schuift diep bij je binnen en ik kijk terug en pak je borsten door je bloes. Je tepels worden hard. Ik neem ze in mijn mond door de stof heen. Ons ritme neemt de cadans aan van de trein. Maling aan iedereen. Ben zo geil! Elke stoot is raak. We neuken intens. Ik voel je kutje samentrekken rond mij pik. Hemels! Je bent heerlijk nat en kreunt zacht in mijn oor.

Ik - Bij elke stoot voel ik je pik zo mogelijk nog harder worden. Elke vezel in mijn lichaam schreeuwt het uit van geilheid.

Hij - Mijn handen grijpen je heerlijke kont vast. Ik stoot dieper in je, mijn ballen slaan tegen je billen.Kreunen wordt zuchten. Je hand glijdt naar je klitje en begint te wrijven.

Ik - Met mijn andere hand moet ik me wel aan jou vasthouden anders val ik van je schoot. Ik begin de controle over mijn eigen lichaam te verliezen. Ongecontroleerd zoenen we en het tempo gaat sneller.

Hij - Onze tongen verstrengelen ,Ik hou je stevig vast. We maken ons los en kijken elkaar aan. PURE LUST! Het is zo intens dat ik het niet lang meer houd en stoot met lange halen steeds dieper in je heerlijke kut.

Ik - Ik hijg in je oor dat ik bijna kom. Dat ik supergeil ben door je, dat ik wil wil dat je diep in mijn natte grotje spuit. Mijn vinger over mijn klit, jouw harde lul diep in me stotend, ik voel mijn onderbuik trillen en verlies de strijd tegen de lust.

Hij - Ik voel mijn ballen samentrekken, je vingers doen hun werk. Je trekt me tegen je aan en voel de schokken van genot door je lichaam trekken. Met een harde laatste stoot spuit ik mijn zaad in je smachtende knijpende kut.
Natrillend zoenen we elkaar. Station Tilburg hoor ik. Snel staan we op, mijn eindstation. Ik stap uit en draai me om. Je zwaait. De trein vertrekt en je zwaait. En ik? Ik wis al de berichten…..

Ik - Maar ik niet. Ik bewaar ze en werk ze uit tot een heerlijk kort verhaaltje. Om nog eens na te lezen…….
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 23 april 2011, 14:19

grijns herkenbaar lol
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Elfri

Berichtdoor Elfri » za 23 april 2011, 15:37

leuk, dit soort berichtjes zijn sinds kort van sms verplaatst naar whatsapp, al dan niet met bijpassende foto's :P

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Re: avondje weg...

Berichtdoor JeffreyBi » za 23 april 2011, 16:13

Gisteravond werd ik aangenaam verrast door vrouwlief met de volgende smsjes:

"Psst....ik zit naast je.....en mijn hand glijdt langzaam richting pino... Geil hè?"
"Geil" is niet mijn eerste gedachte bij het horen van de bijnaam "Pino" voor een mannelijk geslachtsdeel... :lol:
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 24 april 2011, 11:23

Nee, Pino maakt mij ook niet opgewonden. Maar zo zie je maar dat het een samenspel is. Wat voor de een zeer opwindend is, laat de ander lachen.

Wel hopen dat in 1 stel er gelijk gelopen wordt.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » zo 24 april 2011, 18:22

Nee, Pino maakt mij ook niet opgewonden. Maar zo zie je maar dat het een samenspel is. Wat voor de een zeer opwindend is, laat de ander lachen.

Wel hopen dat in 1 stel er gelijk gelopen wordt.
Precies. En 't is altijd nog beter dan Ieniemienie natuurlijk. ;)
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 25 april 2011, 12:40

Nee, Pino maakt mij ook niet opgewonden. Maar zo zie je maar dat het een samenspel is. Wat voor de een zeer opwindend is, laat de ander lachen.

Wel hopen dat in 1 stel er gelijk gelopen wordt.
Precies. En 't is altijd nog beter dan Ieniemienie natuurlijk. ;)

Oepsie , nee dat zou onaardig zijn.

Scherp opgemerkt haha

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » di 12 juli 2011, 14:01

"Ik trek plagend traag jouw kleding uit en laat de mijne naast de jouwe vallen. Weer ga ik op je zitten en begin waar ik mijn laatste kusje heb achter gelaten.
Ik zoen jouw borst en buik en voel jouw spanning stijgen. Ik doe alsof ik dat niet merk en vervolg mijn weg naar beneden. Wanneer ik bij jouw liezen ben, negeer ik pino, hij moet nog even wachten. Ik strek mijn armen uit en streel jouw borst en buik.
Als ik je voel trillen, zet ik mijn nagels zachtjes doch stevig in jouw vel en laat je nog meer trillen...."

"Ik trek mijn nagels in en geef jouw benen en voeten aandacht met mijn mond en vingers. Ik streel en zoen en laat zachtjes plagend mijn tong over je heen gaan. Dan zoek ik mijn weg terug door alle kusjes in omgekeerde volgorde weer terug te nemen. En zo kom ik weer bij jouw liezen...."

"Ik zie dat pino smachtend op me staat te wachten en hoewel ik hem eigenlijk nog even plagen wil, kan ik mijn zin in hem ook niet verbloemen. Ik begroet hem met een likje en kusje en ik zie hem instemmend knikken.
Volgens mij is pino geil en ik vermoed dat als hij springen kon, hij zo mijn mond in gesprongen was...ondeugend baasje!"

"Ik laat hem niet langer in spanning omdat ik zelf de spanning ook niet te harden vind. Ik wil 'm!
Eerst ga ik met mijn tong over z'n glanzende koppie, daarna verken ik wat er onderaan komt: 't is hard, geaderd en o zo lekker!
Maar ik sta er niet te lang bij stil.... er is nog meer! Want daar onderaan kom ik iets zachts tegen en ik merk dat dat helemaal in mijn mond past! Ik kan het heen en weer bewegen en kneden en rollen met mijn tong! Pfff... dat is geil zeg!"

"Met tegenzin laat ik het zachte los want er is nog meer wat zo lekker is! Ik ga iets rechter op zitten, pak met mijn hand pino vast en houdt hem rechtop. Ik kijk naar hem en ik verbeeld mij dat ik een knipoog krijg van hem! Langzaam dwaalt mijn blik af naar jouw gezicht maar jij hebt de ogen dicht en lijkt mijlenver weg.... Ik laat je maar en richt mijn aandacht weer op mijn vriendje... en weer denk ik een knipoog te zien! Hij wil me! Hij daagt me uit!
En zonder nadenken stort ik mij voorover, met open mond, op pino, of liever gezegd over pino!"

"Ik laat hem niet op adem komen, hij heeft mij teveel uitgedaagd! Ik begin vol overgave te zuigen, likken en plaag hem ongelofelijk met mijn gretige tong! Pino beseft te laat wat hij aan het doen is en kan niets anders dan de volledige overgave tekenen. Hij trilt en siddert!
Weet niet wat hij moet doen: zo lang mogelijk volhouden of de vulkaan in hem laten uitbarsten. Hij wil genieten, zo lang mogelijk, maar het is bijna onhoudbaar! Zo intens en zo heftig, dit had ie niet voor mogelijk gehouden.
Ik voel het aan en laat hem even plotseling weer los... zo, dat zal hem leren mij zo uit te dagen! Ik richt mij weer op en kijk naar jou.... je kijkt me aan alosf je een geest ziet!"

"Ik wil je zoenen, je laten weten dat ik geen geest ben maar jouw enige echte vrouw! Eerst zoen ik je zachtjes maar al gauw nemen mijn gevoelens de overhand en heb ik ook niet zoveel meer in te brengen dan alleen lege briefjes. Ik moet je! Ik wil je! En al heftig vrijend ga ik van je af en laat mij weer zakken daar waar pino voor mij gemaakt is! Mijn adem stokt als ik heerlijk strak gevuld wordt door jou!
Een sensatie van gevoelens maakt zich van mij meester en ik kan niet meer nadenken. Ik probeer zo ver mogelijk te zakken want ik wil jou zo diep mogelijk voelen! Ik wil pino tegen mijn baarmoedermond voelen beuken! Ik wil alles van jou! Alles wat er maar in past wil ik voelen! Ik zet mijn voeten naast jou neer en neuk je alsof mijn leven ervan afhangt! Ik zie jou genieten en zie alle liefde en lust die je maar bezit in jouw ogen. Je hoeft niets te zeggen, ik lees alles in jouw ogen!"

"Als ik bijna niet meer kan, stop ik, en leg mijn knieen weer naast jou. Ik moet even bij komen zit rechtop met mijn ogen dicht. Maar veel tijd krijg ik niet vna mijn lijf! Ze wil meer! Ze staat gespannen als een snaar en snakt naar die hemelse ontlading!
Zowel van haar als van jou! Ik heb niets te vertellen, ik moet bewegen! Ik blijf rechtop en schuif langzaam heen en weer met pino diep in mij!
Ik voer het tempo op en voel jouw handen op mijn heupen! Samen gaan we door, steeds sneller en sneller! Ik zie jouw gezicht en weet dat je er bijna bent, je wilt spuiten, je moet spuiten! Ik doe nog een extra zet, kan een harde kreun niet onderdrukken, je ziet het aan me! Je doet ook een extra zet en plotseling is daar voor ons beide die ontlading die ons totaal van de wereld brengt. Een explosie van gevoel! Een uitbarsting van onze vulkanen! Alle lava er in een keer uit! En luid kreunend laten we alles gebeuren, we kunnen niet anders dan ons overgeven en we voelen elke cel en elke zenuw van ons lichaam samenspannen in deze godsgruwelijk lekkere ontlading! Nog naschokkend en volledig buiten adem vallen we in elkaars armen en laten we elkaar nooit meer los....."

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » di 12 juli 2011, 14:15

SMS=short message service

33 sms-jes nodig voor het laatste bericht. Toch maar gaan pingen of What-app' en zou mijn advies zijn.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » di 12 juli 2011, 18:36

Tja, 'Pino'..... :roll: :mrgreen:

Maar met sms-jes moet je je wel levendig kunnen voorstellen dat daar echt een geile man/vrouw achter zit.

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » wo 13 juli 2011, 10:36

SMS=short message service

33 sms-jes nodig voor het laatste bericht. Toch maar gaan pingen of What-app' en zou mijn advies zijn.
Dat er tijd in gestoken wordt om uit te zoeken hoeveel sms-en (als het sms-en zijn... ) er voor dit verhaal nodig waren, is het toppunt.....

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » wo 13 juli 2011, 11:20

Kwestie van cut-pasten
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 14 juli 2011, 1:29

In een speciaal appje, wat ik gebruik voor heel iets anders, en de woorden telt/144 et voila:o)

Maar uh, lang leve Whatsapp, met foto/filmpje desnoods.

wel even opletten dat je in de juiste chat zit want dat gaat niet mee met de 'bekijken' knop op mijn foon, grrrrrrr


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten