dirty talk in de slaapkamer

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » za 02 april 2011, 11:46

Pfff... dirty talk... Overdag, terwijl we met de dagelijkse dingen bezig zijn, kunnen een paar zwoel in mijn oor gefluisterde zinnen me helemaal in vuur en vlam zetten :oops: Dan moet ik de dag door zien te komen tot we 's avonds tijd en ruimte voor elkaar hebben...

Maar dat werkt lang niet altijd zo, het hangt van mijn bui af. Soms kan ik me er zelfs aan ergeren ('waar kom jíj nou mee, je ziet toch dat ik het druk heb met koken, werken, de boel hier op orde houden???' :? )

Tijdens de sex kan ik erg genieten van goed getimede dirty talk, het kan me net over het randje helpen, zeg maar... 8)
Live, Love and let BE

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » ma 04 april 2011, 14:50

Wij kunnen door enorm geile praat elkaar opzwepen tot een toppunt van geilheid waarbij ontzettend gekke dingen kunnen gebeuren.... Daarna voel je dat wegvloeien en genieten we van het feit dat we ten opzichte van elkaar helemaal durven laten gaan. Niks is te gek op dat moment!

Lekker vrij voelen en de fantasieën de vrije loop laten..... Dat is een enorme rijkdom wanneer je dat bezit in een relatie. We beseffen ons dat menig relatie dat niet heeft, omdat het niet bespreekbaar gemaakt kan worden. Durf? Angst? Schaamte?

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » di 05 april 2011, 21:20

@DeJut
Heel herkenbaar en het is zeker een enorme rijkdom in een relatie.
Geen idee waarom niet elke relatie dat heeft. Denk dat het meer te maken heeft met de individuen die de relatie vormen. En daarnaast ben ik van mening dat zoiets groeit in een relatie, het is er niet direct vanaf het begin.
En dit heeft zeker te maken met het bespreekbaar maken van je fantasieën en dat is pas weer mogelijk wanneer er een volledig vertrouwen is. Alhoewel ik mij ook wel realiseer dat een volledig vertrouwen niet onbetwist betekent dat je je fantasieën durft te delen.
May you live as long as you wish and make love as long as you live

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 05 april 2011, 21:41

Wij kunnen door enorm geile praat elkaar opzwepen tot een toppunt van geilheid waarbij ontzettend gekke dingen kunnen gebeuren.... Daarna voel je dat wegvloeien en genieten we van het feit dat we ten opzichte van elkaar helemaal durven laten gaan. Niks is te gek op dat moment!
Oh ja, ken ik, heeeeerlijk. Overdag al beginnen, op werkmomenten al 'gestoord' worden dooor ranzige smsjes of mails.
Lekker vrij voelen en de fantasieën de vrije loop laten..... Dat is een enorme rijkdom wanneer je dat bezit in een relatie. We beseffen ons dat menig relatie dat niet heeft, omdat het niet bespreekbaar gemaakt kan worden. Durf? Angst? Schaamte?
Nietis is te gek en alles mag. Te ranzig voor wooorden, super open, eerlijk, emotioneel, zalig.

Ik kreun vaak al bij het begin van zo'n sms/mail, wetende wat er daarna kan volgen. En even nadenken over mijn reply of die zonder nadenken versturen.

Zoet zacht sex vrijen en ondertussen in elkaars oor de heftige sexversie fluisteren......

Niets geilers dan te horen krijgen wat de ander doet met je, ziet en voelt.

Nee, stille sex (tenizij het niet anders kan, ook leuk( is niets voor mij

Princess80
Berichten: 15
Lid geworden op: di 22 maart 2011, 11:57

Berichtdoor Princess80 » wo 13 april 2011, 0:31

ja graag, het windt me op, vooral als ikbovenop zit en bijna klaar kom, als hij dan geile woordjes gaat zeggen en smeekt om mijn orgasme, dan kom ik nog iets sneller

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 28 april 2011, 22:28

Momenteel mis ik het echt, dirty talk!

Nu mijn seksleven niks voorstelt en ik me eigenlijk ook mijn laatste foonseks niet meer voor de geest kan halen begin ik echt een soort gemis te voelen... Wat kan het toch heerlijk zijn om iemand de meest vunzige, stoute en faute dingen te horen zeggen terwijl de geilheid steeds verder oploopt en de lust en het voelen heel duidelijk de overhand krijgen over het denken. Zucht...ik mis het! :evil:

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » vr 29 april 2011, 14:50

Momenteel mis ik het echt, dirty talk!

Nu mijn seksleven niks voorstelt en ik me eigenlijk ook mijn laatste foonseks niet meer voor de geest kan halen begin ik echt een soort gemis te voelen... Wat kan het toch heerlijk zijn om iemand de meest vunzige, stoute en faute dingen te horen zeggen terwijl de geilheid steeds verder oploopt en de lust en het voelen heel duidelijk de overhand krijgen over het denken. Zucht...ik mis het! :evil:
..daar kan ik me helemaal bij aansluiten.. :evil:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 29 april 2011, 14:53

oh nee...jakkiebah...hou ik helemaal niet van hoor :roll:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 29 april 2011, 21:00

..daar kan ik me helemaal bij aansluiten.. :evil:
Wat te doen vanavond? :P
:lol:

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » vr 29 april 2011, 21:08

..daar kan ik me helemaal bij aansluiten.. :evil:
Wat te doen vanavond? :P
:lol:
Van Dalen, zal ik je het tel nummer van EstherC PM-en? :twisted:
♥ humor is the saving grace ♥

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 29 april 2011, 21:11

Van Dalen, zal ik je het tel nummer van EstherC PM-en? :twisted:
Sssstttt...dat was toch ons geheimpje? :P

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » vr 29 april 2011, 22:22

Van Dalen, zal ik je het tel nummer van EstherC PM-en? :twisted:
Sssstttt...dat was toch ons geheimpje? :P
@lily: Je kan toch ook mijn nummer pmmen :P
Je kan nooit genoeg oefenen.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 29 april 2011, 22:22

Misschien heeft ze dat al wel gedaan :wink: :twisted:

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » vr 29 april 2011, 22:24

Misschien heeft ze dat al wel gedaan :wink: :twisted:
Ha, daar zou ik zomaar heel faute woorden van gaan zeggen...tegen @Lily dan :evil:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » vr 29 april 2011, 22:27

Misschien heeft ze dat al wel gedaan :wink: :twisted:
Ha, daar zou ik zomaar heel faute woorden van gaan zeggen...tegen @Lily dan :evil:
... heb ik weer... ik bedoel het maar heel goed hoor! en wat krijg ik? belofte van vieze praatjes... moet er niet aan denken...




... :P haha!
♥ humor is the saving grace ♥


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 0 gasten