Orgasme na orgasme na orgasme

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » zo 05 december 2010, 19:59

Clitoraal klaarkomen gebeurt vaak 1 keer in een vrijpartij. Maar vaginaal klaarkomen kan ik ook aan de lopende band. Als ik tijdens het neuken klaarkom (vaginaal) en mijn Lief blijft doorgaan dan kom ik een soort trance terecht waarin ik blijf klaarkomen. Ook spuitend klaarkomen (=vaginaal met een extra drukkend/persend gevoel met een hoop nattigheid) kan ik vaker achter elkaar; ik denk zelfs onbeperkt, zolang ik maar gestimuleerd blijf.

En toch...ondanks ál het klaarkomen prefereer ik toch 1 knallend clitoraal orgasme! :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

HappyTally
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 december 2010, 23:21

Berichtdoor HappyTally » ma 06 december 2010, 1:01

@Lily

voor een vibrator kun je kijken bij funfactory. Als je het googled vind je het zo. Hebben ze leuke, niet van die standaard en een gewillige partner? Datingsite?
Geniet van elke dag

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » di 07 december 2010, 22:15

@Lily

voor een vibrator kun je kijken bij funfactory. Als je het googled vind je het zo. Hebben ze leuke, niet van die standaard en een gewillige partner? Datingsite?
Ik zie je bericht nu pas. Met 'waar' bedoelde ik 'het is waar!' :lol:, oefening baart kunst... :D
Waar een gewillige partner vinden? Was een grapje... Ik heb een gewillige* partner, waarmee ik zelf beter kan communiceren :D

Lily die op 2 fronten aan het oefenen is...

*als de omstandigheden aanwezig zijn
♥ humor is the saving grace ♥

leeuw45
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 15 december 2010, 23:54

Berichtdoor leeuw45 » do 16 december 2010, 0:42

mn schatje kan ook meerdere keren achter elkaar.
voorwaarde is wel dat ik met vingers haar Gspot verwen en ze zelf haar clitje streelt.
5 of 6 x is wel max en is ze echt uitgeput.
vaginaal orgasme is maar zelden

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 16 december 2010, 8:42

gisteravond 6 keer achter elkaar 8) maar dat krijgt alleen manlief voor elkaar
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 17 december 2010, 18:57

gisteravond 6 keer achter elkaar 8) maar dat krijgt alleen manlief voor elkaar
En het was niet eens vrijdag :)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 17 december 2010, 20:19

8)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Berichtdoor Aeolus » vr 21 januari 2011, 0:25

Mijn lief komt ook meerdere keren klaar. Vaak als ik haar gplek stimuleer en tegelijk haar klitje lik, maar ook door gewoon neuken. Soms speelt ze met zichzelf tijdens het neuken. Sinds enige tijd komt ze ook regelmatig spuitend klaar.
Ik ben op al die orgasmes wel jaloers hoor.. Mij lukt het niet!
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » do 27 januari 2011, 11:06

@Aeolus:
Jaloers? Schijnt dat het voor mannen ook weggelegd is! Met een beetje (?) oefenen. Lees eerder in dit topic.
En google naar 'het multi-orgastisch paar' en 'de multi-orgastische man'...
Ik ken persoonlijk geen man die multi-orgastisch is (behalve Lovelife hier), maar ik geloof dat het mogelijk is.
Als je slaagd, hou je ons op de hoogte?
:wink:
♥ humor is the saving grace ♥

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

Berichtdoor man » ma 21 maart 2011, 17:46

Zoals jullie elders op She kunnen lezen hebben mijn lief en ik onlangs de triowereld ontdekt. Kan ik iedereen aanraden! De kunst is iemand te vinden die daar deel van wil uitmaken en ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar in slaagt. Maar wat ik zeggen wilde: sinds we daar mee bezig zijn heb ik ontdekt dat ik 2 x in een uur klaar kan komen, al ben ik al een vijftiger. Het is wel zo dat er de 2e maal beduidend minder ejaculaat komt, maar dat lijkt me logisch. Daarentegen is de 2e maal het 'gevoel' veel heftiger dan bij de 1e maal.

Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Berichtdoor Aeolus » ma 28 maart 2011, 0:06

@lily
Het lukt me wel hoor, meerdere keren klaar komen. Ook vlak achter elkaar. Dat uit zich dan in een drie of viertal kleine orgasmes. Soms met ejaculatie en soms zonder. Daarna een groot orgasme. Het uti zich anders dan bij mijn lief... das niet erg. Ik beleef er plezier aan als zij meerdere keren klaarkomt. Misschien wel meer plezier dan aan mijn eigen orgasme(tje)(s).
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » ma 28 maart 2011, 8:08

@lily
Het lukt me wel hoor, meerdere keren klaar komen. Ook vlak achter elkaar. Dat uit zich dan in een drie of viertal kleine orgasmes. Soms met ejaculatie en soms zonder. Daarna een groot orgasme. Het uti zich anders dan bij mijn lief... das niet erg. Ik beleef er plezier aan als zij meerdere keren klaarkomt. Misschien wel meer plezier dan aan mijn eigen orgasme(tje)(s).
Mijn naam is genoemd, vandaar een aanvulling. Het is even technisch (jakkie) maar de uitvoering is dat niet :D . Orgasme bij de man en de ejaculatie zijn 2 verschillende zaken, aangezien ejaculeren een spier contractie is die bij de meeste mannen niet te stoppen is. Gevolg van ejaculatie is wel dat al de energie je lijf uitstroomt en je stijfheid van je pik snel verdwijnt. Zoals beschreven in oa boeken die Lily aanhaalt kun je leren om wel het orgasme te beleven en niet of nauwelijks te ejaculeren. Gevolg, energie blijft, stijfheid blijft grotendeels en je kan doorgaan. Soms volgend orgasme na 10 seconden al en/of enkele minuten. Voor sommige mss jammer, niet spuiten en niet instorten en in slaap vallen, maar ja dat is het gevolg.

Is het makkelijk te leren? Hangt er vanaf, je moet trainen zoals dit voor alle spieren geldt. En niet iedereen wordt topsporter en ben ik trouwens ook niet, maar goede amateur is ook goed.......Er zijn vervelende dingen om te trainen :wink:. Het aantal orgasmes (3 tot 10) is niet belangrijk en ook geen doel, maar het feit is als je weet dat je orgasme niet het einde van de vrijpartij betekent je ook minder er op gefocust bent en meer aandacht kan geven aan je bedgenoot en je heerlijk ontspant bij de inspanning en daardoor (nog) meer voldoening kan geven. :D

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » ma 28 maart 2011, 10:47

Hier allebei multi-orgastisch, maar wat zou ik graag zijn multi-orgasticiteit inruilen voor eenmalig als het wat meer dan eens in de drie maand zou gebeuren ... vroeger kon die echt makkelijk 5 tot 6 keer achter elkaar en bij mezelf ben ik nog nooit een punt tegengekomen dat het niet meer gaat (clitoriaal dan, vaginaal heb ik nog nooit mogen meemaken)... het behoeft dan ook geen tekening hoeveel uren we soms bezig waren.

Graag zou ik eens het verschil ervaren met vaginaal, maar aangezien ik het in 95% van de gevallen zelf moet doen ... kan je dat zelf? En g-spot zoeken?
Life is a gift, live it to the fullest ...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten