Lang haar, sexy?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Naïefje
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 16:49

Lang haar, sexy?

Berichtdoor Naïefje » di 22 maart 2011, 22:23

Ja, hier ben ik weer met een vraag :)

Ik zou graag eens wat meer weten over het effect van lang haar zeg maar. Ik heb lang steil haar tot net over mijn heupen. Soms ben ik bang dat mannen me slonzig vinden daardoor (ook al zijn mijn haren perfect gezond en goed verzorgd), maar die jongen waar ik ooit "iets' mee had, vond mijn superlange haren extreem vrouwelijk (maar niet op een fetisjistische manier ofzo hoor). Maar heb ooit ook al van een jongen commentaar gekregen dat hij het té vond.

Ik vind mezelf er juist heel sexy door, het is een lekker gevoel bv als het over je blote rug streelt. Maar ik zit nu beetje met domme vragen zoals: vinden mannen het niet in de weg zitten tijdens het vrijen? Zien ze liever opgeknipt, gestyled haar ofzo? Mijn haar heeft wel vorm, maar is niet echt opgeknipt zeg maar.

De jongen waarmee ik gevreëen had zelf ook redelijk lang haar (toch een stuk over de schouders). Heel begripvol gooiden we elk onze haren weer uit de weg tijdens het kussen en weet ik veel wat. Ik vond het bv prettig zachtjes aan zijn haren te trekken.

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie gedachten over lang haar en seksualiteit bij elkaar. Vrouwen én mannen
:?:

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » di 22 maart 2011, 22:40

ik ben ongelooflijk pro lang donker verzorgd haar bij mannen!! Grappig genoeg wel enkel als lange-afstand-kwijlobject, nog nooit een relatie met dergelijke man gehad, vreemd!

ik ben mijn haar ook weer aan het laten groeien en ik voel mezelf beter nu het al 15cm over mijn schoudees hangt. Lang haar heeft iets erotisch bij de juiste persoon denk ik en zowiezo moet het verzorgd zijn.

x
D.
Life is a gift, live it to the fullest ...

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » di 22 maart 2011, 22:53

Lang haar is suuuuper vrouwelijk... dus yesss hartstikke sexy!

PTE
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 25 oktober 2010, 14:28

Berichtdoor PTE » wo 23 maart 2011, 17:47

Lang haar is suuuuper vrouwelijk... dus yesss hartstikke sexy!
Helemaal mee eens!

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 23 maart 2011, 17:52

NIet mee eens.

Ok, het hangt van de vrouw af. Maar soms kan ik een heel kort geknipt koppie van een wat tanigere meid heel erg waarderen.
Mijn ervaring is, dat lang haar altijd in de weg ligt. Daarom laat ik het nu eens lekker lang groeien. ;) haha

(van helemaal kaal, naar nu eens op mijn rug...)
Laedere facile, mederi difficile

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » wo 23 maart 2011, 19:30

Ik vind dat Sylvie v.d. Vaart er met haar korte koppie veel sexier uitziet dan toen ze nog lang haar had...Vond haar toen echt een Barbiepop, terwijl het nu een pittige tante is...

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » wo 23 maart 2011, 22:54

ik vind ook een goed geknipt kort koppie sexier :D
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Naïefje
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 16:49

Berichtdoor Naïefje » wo 23 maart 2011, 23:22

Wil wel even zeggen dat als lang haar sexy is niet meteen wil zeggen dat kort haar het niet is :wink:

Misschien vind ik mezelf er gewoon sexy mee omdat ik lang haar in het algemeen mooi vind. Lang haar bij mannen kan ook sexy zijn, maar ik vind het dan weer té als het langer dan tot hun middel is. Tot een stukje over de schouders vind ik het mooist. Maar zo'n kort geschoren kopje vind ik dan ook weer wat hebben! Zo leuk om over te aaien en te kroelen. Enkel spijtig dat je er dan niet aan kan trekken, dat windt me echt op

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » wo 23 maart 2011, 23:26

Het is toch ook voor iedereen verschillend. Jij zegt zelf dat je jezelf sexy voelt met lang haar, dan is het toch goed? Dan maakt het weinig uit wat anderen ervan vinden.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 24 maart 2011, 13:10

voordeel van lang haar versus kort haar... lang haar kan je opsteken, kort haar kan je niet lang maken...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » za 26 maart 2011, 19:30

Of iemand sexy is hangt gelukkig niet van het haar af...maar nog altijd van de uitstraling!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 26 maart 2011, 20:44

Ik vind lang haar bij vrouwen meestal leuker dan kort haar, maar af en toe zijn er uitzonderingen. Ik ken een vrouw die nu lang haar heeft terwijl kort haar veel leuker stond.

Kortom: het hangt ook van de vrouw in kwestie af.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 26 maart 2011, 20:46

Ik merk, nu mijn haar langer wordt, dat mannen het toch wel erg leuk/mooi/geil vinden.
Heb in elk geval nog geen man gehoord die vond dat ik het maar af moest knippen. ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Bassie88
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 april 2010, 20:30
Locatie: Oosten van het land

Berichtdoor Bassie88 » ma 28 maart 2011, 12:56

Ik vind lang haar bij vrouwen meestal leuker dan kort haar, maar af en toe zijn er uitzonderingen. Ik ken een vrouw die nu lang haar heeft terwijl kort haar veel leuker stond.

Kortom: het hangt ook van de vrouw in kwestie af.
Idd, mijn voorkeur gaat uit naar steil lang haar (tot op de billen is wel heel erg lang, wat mij betreft te)
Er zijn ook vrouwen waarbij kort haar beter staat, maar die zijn dun bezaaid, ik ken maar 1 vriendin bij wie het echt goed staat.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » ma 28 maart 2011, 14:21

..
Laatst gewijzigd door Tissot op di 29 maart 2011, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten