Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 12 maart 2011, 19:10

:) :) Dank je wel, Katarine.


Dom X heeft de vele foto's (gevonden op internet) die ik hem heb gestuurd, geordend in mappen. Ik bibberde even toen ik hij dat zei. Want ik weet ongeveer wat voor thema's er soms terugkomen, en het zijn echt hele intieme fantasieën. Er waren foto's die ik eigenlijk niet durfde op te sturen en toch heb ik dat uiteindelijk gedaan. En zo begin ik zelf ook te helen in mijn sexualiteit, en me niet zo te schamen voor mijn diepste fantasieën, die sowieso al grotendeels worden beantwoord in de BDSM.
Hij noemde de thema's van de mappen op over de telefoon en met rode wangen luisterde ik dat aan.
Eén fantasie heeft hij niet geïnterpreteerd zoals ik dat wel in een paar foto's laat terugkomen. Het thema ontvoering, meenemen en dergelijke.
Wat voor mij ook heel intiem is, pfffff, dat zomaar gaan vertellen, nou nee.
Maar ik zal het wel doen, want als ik bij hem ben, zullen we samen de foto's bekijken en erover praten... :oops:
Een ander thema, ja, toch wel het exhibitionisme, maar enkel voor gelijkgestemden, het in handen zijn van meerdere mannen. Zeg dat maar eventjes tegen je sexpartner. Toen ik dat deed bij mijn ex, noemde hij me een sexverslaafde, dus...dan ben je daar toch veel meer schuchter mee. Dit had Dom X overigens wel juist geïnterpreteerd - ik vond het best moedig van mezelf om de foto's met dat thema ook op te sturen. Ook al is het maar een fantasie en hoeft het niet werkelijk te zijn.
Verder zijn er natuurlijk het vastgebonden zijn, de onderwerping, en ook het wachten, het ervóór, ertussen, of erna. De extensie van BDSM, misschien ook.
Ook is er toch het thema "voorwerp" ("voorwerpisering", haha). Ik had dat bij rood gezet. Maar ik heb subs als voorwerp gezien en in sommige gevallen, waarin dat heel esthetisch is, spreekt het me juist wel aan. Maar de esthetiek is essentieel. Niet "sub als asbak", alsjeblieft! En ook niet als voetenkussen! Maar als iets esthetisch, een esthetiek die weer bijna surreëel wordt, dat vind ik mooi.
Zelfs het gevoel een diertje te zijn, ook bij rood gezet, kan toch wel, maar ook dat moet esthetisch zijn. Anders voel ik me lelijk en dan voel ik me werkelijk vernederd, en vernedering in die zin is altijd een nee voor mij.
Verder toch ook een zeker thema van "fetisch", al vind ik dat niet de juiste term. Het gaat om hoge (postuur-)halsbanden. Die vind ik esthetisch en ook opwindend om te dragen, omdat ik mijn hoofd niet omlaag kan doen en dus ook omdat het mooi staat. Maar er was een foto van een halsband die tot over de mond ging (niet aangesloten op de huid), die vond ik opwindend. Toch mooi op een bepaalde manier en voor de mond, dus het geeft aan dat de sub geen recht van spreken heeft.
Is natuurlijk niet echt "fetisch" in de stricte zin van het woord. Die heb ik namelijk niet.

Het blijkt dus maar weer dat ik in het echt, als je er dieper op in gaat, veel ruimere grenzen heb dan ik dacht. Niet omdat ze zijn verlegd in dit geval, enkel omdat ik niet wist waar en hoe die grens lag en uit veiligheid het hele gebied afbakende. Maar door foto's van specifieke situaties kwam ik erachter dat het niet zo zwart-wit ligt en dat er dus veel meer ruimte voor exploratie is.


Ik heb hem verteld, toch maar, dat ik al geen BDSM-sessies meer doe met Dom L sinds de week vóór mijn eerste sessies met Dom X, ook al had hij niets gevraagd. Hij was er blij mee dat ik dat vertelde. Ook hij doet BDSM met niemand anders. En dat is dat verschil tussen D/s en SM. Als ik niet gevoelens had voor Dom L en het dus een soort SM was geweest, was het niet eens een probleem geweest dat ik daarmee zou door zijn gegaan. Maar juist om het feit dat ik er gevoelens bij had, maakte dat het bij mij van binnen al tot een soort D/s werd, en ik zou het nu ook verwarrend vinden om sessies met beide Doms te doen. Omgekeerd is dat voor hem ook zo. Als iemand hem zou benaderen voor een zweepsessie ofzo :lol: , dan zou dat geen probleem zijn.


Dinsdag ga ik naar hem toe. Dan blijf ik er 6 dagen.
Het is gelijk een goede manier om elkaar werkelijk te leren kennen. Een soort test in die zin. Kijken of we elkaar echt aardig vinden. :)
Ik heb net zoveel zin als hij... Het is maar goed dat ik een hoop dingen te doen heb waarop ik me kan concentreren. Wat een verschil met vorige keer, toen ik al wekenlang niet kon slapen omdat ik bang was om naar hem toe te gaan... (Wat niet wil zeggen dat er geen angst meer is! :) )
Hij zegt soms dat hij al een aantal dingen heeft bedacht die hij met me wil doen... En vandaag had hij het over een vriend die zwepen maakt waar hij maandag mee wil gaan praten, want hij wil al heel lang een zweep die haast geen striemen achterlaat, maar wel...eh...effect heeft... :roll:
Morgen of overmorgen zal hij me iets zeggen over kleding meenemen... :lol:
(Laat hem maar precies genoeg zijn in zijn beschrijving...)
Maar ik weet al dat als ik hem provoceer om dan iets terug te krijgen van hem, hij daar dan juist niet op in gaat... (Dat is eigenlijk wel het beste, maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen hem. :lol: )
Ik weet dat me weer een heleboel te wachten staat, en ik heb het niet over kwantiteit. En daar voel ik heel veel zin en een beetje angst bij. :)


Er zijn nachten dat ik rusteloos droom van Dom X. Hij is bij me, heeft me in zijn greep, kijkt in mijn ziel.

Ons contact is met name per telefoon, een paar keer per week, maar ook per enkele e-mail. Zijn e-mails, alle gesprekken, nu opener en minder afstandelijk, zijn lichtelijk aan het veranderen van toon... en maakt dat ik nog meer nachten rusteloos droom...
Hij schreef me:

"Ik heb er zin in dat je komt...
Over alledaagse dingen praten en dan de fascinerende klik horen als ik het slot van je halsband dichtklik...
Ik wil je vastbinden, knevelen, met de zweep bewerken, discipline bijbrengen, penetreren..."

En ik viel van mijn stoel van zulke diepe, enorm diepe, opwinding die die woorden in me losmaken...
En 's nachts voelde ik ze in mijn lijf...

En vandaag aan de telefoon vertelde hij me dat hij me een naam zal geven, die ik zal dragen in de BDSM (want mijn zelfgekozen naam - niet mijn eigen naam - komt nogal veel voor op de webpages. Niet dat het nodig is een andere naam dan de eigen naam te hebben, helemaal niet, maar in mijn geval ben ik gewoon tot een persoonlijke conclusie gekomen dat zo'n naam iets over mij vertelt.) :) :) :)
Ik ben zo blij daarmee...!
En toen zei hij:
"Die naam zal ik laten graveren in jouw eigen halsband die ik je zal geven... Met mijn initialen erin... Je bent dan van mij..."

En nogmaals trok de opwinding zich samen diep in mij, heftig, en zorgde dat ik tot niets meer in staat was... geluidloos trillend...

Nooit hebben woorden me zo kunnen opwinden als die precieze woorden...

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » zo 13 maart 2011, 15:39

:)

Respect!!!!!

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » zo 13 maart 2011, 21:17

LF, wat kun je het allemaal prachtig beschrijven...

Carpe Diem, onder de indruk...
Live, Love and let BE

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » ma 14 maart 2011, 11:23

ademloos, sprakeloos en overlopend van interesse ... wat hou ik van je verhalen ... ik kan de opwinding voelen die die zin bij je teweeg brengt: 'je bent dan van mij' ... zucht, ik zou die opwinding even hard voelen bij zulke woorden ...

jij doet echt dingen waar ik voorlopig enkel over fantaseer of kan fantaseren ... maar geloof me, je geeft zuurstof aan mijn fantasieën en prachtig gevoelsmatig geschreven leesvoer laat elke keer opnieuw mijn mondhoeken krullen ;)
Life is a gift, live it to the fullest ...

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » ma 14 maart 2011, 21:05

wat een prachtoge ontwikkeling maak je door samen met Dom X...alle goeds voor jullie beiden...:D super...
ben dr gewoon stil van..
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

Snoopey_
Berichten: 87
Lid geworden op: do 23 juli 2009, 10:21

Berichtdoor Snoopey_ » ma 14 maart 2011, 23:29

ademloos, sprakeloos en overlopend van interesse ... wat hou ik van je verhalen ... ik kan de opwinding voelen die die zin bij je teweeg brengt: 'je bent dan van mij' ... zucht, ik zou die opwinding even hard voelen bij zulke woorden ...

jij doet echt dingen waar ik voorlopig enkel over fantaseer of kan fantaseren ... maar geloof me, je geeft zuurstof aan mijn fantasieën en prachtig gevoelsmatig geschreven leesvoer laat elke keer opnieuw mijn mondhoeken krullen ;)
Voor mij geldt precies hetzelfde. Ik lees al van begin af aan mee en kijk elke keer uit naar je nieuwe post. Het geeft me een geheel nieuwe kijk op BDSM

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 15 maart 2011, 14:11

:D Dank jullie wel, wat een hartverwarmende reacties!
En voor mij is het heel fijn om hier te schrijven, kan ik er tenminste ergens over praten. Mijn beste vrienden weten wel dat ik dit doe, en iets vertel ik natuurlijk wel, maar ook weer niet zoveel. :)

Vandaag ga ik dus....weer op reis! :D
Ik heb een ongelooflijke zin om vanavond voor de deur van Dom X te staan, een verloren reizigster die weer eens terug is gekomen. :)
Het zal best wel weer spannend zijn hem te zien, na deze weken zonder fysieke aanwezigheid maar toch nog een aardige hoeveelheid gesprekken over behoorlijk persoonlijke dingen.
Had ik maar een rode cape. Dan zou het duidelijk zijn dat het Roodkapje is die de wolf kwam bezoeken. Een wel erg geciviliseerde wolf, zoals Roodkapje ooit naar een gewone middelbare school ging, maar toch, een wolf, en een Roodkapje.
:D

Zinzinzin!
Ik ga maar eens pakken enzo. ;)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 15 maart 2011, 14:22

(LFje heeft een aardige fantasie. Ja.)

:lol: :lol: :lol:

(Maar toch zou ik graag een rode cape hebben.) :D
(Dit even tussendoor.)

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » di 15 maart 2011, 16:32

bij de carnavalwinkel vind je dat wel. Je hebt er goedkope eenvoudige, maar als je bereid bent er meer voor neer te tellen heb je echt prachtige capes!! (ik wou er ook echt een ;), maar dan een zwarte om Morticia Adams te spelen ;))
Life is a gift, live it to the fullest ...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 22 maart 2011, 2:02

:wink: Ik zal er eens over nadenken.


Weer terug...! En tegelijkertijd nog niet helemaal geland...
Er is zoveel gebeurd... We zijn zo diep gegaan...


Mijn ingebeelde binnenkomst van Roodkapje liep natuurlijk helemaal anders. :lol:
De lift kwam al eerder aan op zijn verdieping dan ik dacht, dus plots gingen de liftdeuren open, schrok ik daarvan, en vooral toen ik hem recht voor de liftdeur zag staan, en... sprong ik van de zenuwen op en neer. :lol:
Dat is nog niet alles, ik wist mezelf zo weinig een houding te geven door de verrassing en mijn gedrag daardoor dat ik gauw met mijn veel te grote koffer langs hem heen liep zijn flat in, die in een hoekje zette en toen bij de koffer bleef staan, terwijl hij verbaasd keek naar wat ik allemaal had gedaan... :lol:
"Wat ben je nu precies allemaal aan het doen?" vroeg hij glimlachend.
En ik stond bij mijn koffer me helemaal geen houding weten te geven. :lol:

Het was fijn weer terug te zijn hier, en hem weer te zien. Op een bepaalde manier leek het alsof ik misschien een middag weg was gegaan, en weer terug gekomen. Dat gevoel had hij ook. Nou ja, kalm was ik niet bepaald, nerveus en springerig, maar wel blij te zijn op de plek waar ik wilde zijn. :)
Na het avondeten begonnen we dan! (Met veel zin.)
Ik douchte me, en hij had me gevraagd mooie sexy kleding mee te nemen, dus die deed ik aan. Ik stapte de woonkamer in, bleef netjes voor hem staan, blik omlaag, handen achter mijn rug. Hij draaide me om om me te bekijken. Eronder had ik een korset aan met slipje, maar eentje die voor de sier is, niet een echte die aangeregen kan worden. Langzaam maar zeker werd ik "gepeld"... Hij was die avond relatief zacht met me, hij was eerder passioneel, en ik herinner me niet alles zo goed meer, maar ik weet dat ik op een gegeven moment één van de pilaren vast moest houden, mijn billen uitsteken, en dat hij me nam. Hij vulde me totaal. Ook herinner ik me dat hij me naar het kleed bracht dat hij heeft liggen, me plots omdraaide zodat ik lag met mijn gezicht naar de vloer, en me daar ook nam, me gevangen houdend onder zijn lijf...
Hij bracht me daarna naar de bank. Ik zat op mijn knieën voor hem (hij op de bank). Hij kreeg een groot orgasme over mijn lijf, en hij smeerde zijn sperma uit over mijn borsten, mijn buik. Ik ben niet zo van de "vervuiling", maar het viel eigenlijk wel mee...
Hij liet me met mijn benen wijd zitten, en gaf me een raar soort vibrato, ontworpen door vrouwen, die volgens de beschrijving zowel de beroemde g-spot stimuleert als de clitoris. Ik weet niets van a-, b- c- of g-spots, maar dat was in elk geval een aangename aanvulling qua gevoel, en ik bereikte een heftig orgasme, terwijl hij heel dicht bij me was...
Hij legde me uit dat hij nu passioneler was geweest, zachter, maar dat hij deze week weer mijn grenzen zou gaan opzoeken. Ik zou deze week meer van zijn sadistische kant zien...
En ook zouden we nog meer grenzen gaan opzoeken, en kijken of ze nou echt grenzen zijn of eerder veiligheidsafbakeningen. Zoals dat van de "vervuiling"...dat was dus toch niet zo'n grens als ik dacht...!

Later op de avond, toen we aan het avondeten waren, zat ik in een nachtjurkje zonder iets eronder aan. Ik was hem al een tijdje aan het provoceren, en toen deed hij mijn nachtjurkje over mijn borsten naar beneden en liet me zo dooreten. Na een tijdje mocht hij weer omhoog. Ik liep naar de CD-speler om van muziek te veranderen, en plots greep hij me, nam me op schoot, trok het jurkje aan de onderkant omhoog en ook over mijn borsten naar beneden en vroeg of ik wel nat was. Want ik moet immers altijd nat voor hem zijn... ;)
Dat was wel het geval... Hij speelde met me, maar toen legde hij mijn hand tussen mijn benen. Het was een heel bijzonder moment. Ik masturbeerde me op zijn schoot, we keken elkaar in de ogen, hij keek in mijn ziel, hij liep door mijn landschap, en toen zei hij: "Mijn meisje". De magische woorden. Mijn meisje. Niet mijn dame, niet mijn prinses, niet mijn LFje, hoe mooi die ook zijn. Mijn meisje, zei hij, en ik vroeg me af hoe hij kon weten dat dat de magische woorden zijn.
En ik kwam. Terwijl hij me in de ogen keek. Ik gaf het. Ik gaf me.
En het was intens voor ons allebei.
We gaven onzelf.

Hij praatte over de naam die hij voor me zal kiezen. Hij zal het me één dezer dagen vertellen. Hij zei dat de halsband, met mijn Naam en zijn initialen ingegraveerd, iets is wat hij nog nooit met iemand heeft gedaan. Hij wil mijn Meester zijn. Ik wil dat hij mijn Meester is. Het is een diepste wens, om ooit een Meester te hebben, net als het zijn diepste wens is ooit Meester te zijn van iemand. Hij is een buitengewoon persoon. We lijken in veel dingen op elkaar. Zijn beiden Einzelgänger, sterke persoonlijkheden die zowel nodig hebben hun meest intieme wereld te delen als een grote onafhankelijkheid. We hebben beiden onze muren. Onze wereld. We hebben beiden duidelijk veel persoonlijke ruimte nodig. Beiden hebben we door koppigheid bijzondere paden belopen. Ik voel deze dagen dat ik hem ook moet beschermen, zoals hij mij beschermt. Ik voel dat, en dat is iets heel moois. Daar ligt ook mijn kracht in voor hem.
Op één van die avonden in bed, zei hij: "Je hebt iets angstigs in je blik." terwijl we elkaar in de ogen keken. Ik zei: "Hoe doe je dat toch...? Ik heb muren die ikzelf niet eens kan doorbreken, en jij loopt zo door mijn wereld heen. Hoe kom je binnen?"
"Door je ogen", zei hij glimlachend.
"Ik weet magie", zei ik.
"Daarin win ik van je", zei hij.
En ik wist dat hij gelijk had. En mijn ogen keken in de zijne, vol verrassing over wat voor een merkwaardig wezen ik ben tegengekomen.
Het gaat diep. Zo diep dat het ons beiden soms beangstigt.
Mijn ogen gaan soms ondeugend staan, blijkbaar heel ondeugend, als een kat die zo gaat krabben. Het is niet iets dat ik beheers. Hij heeft ze de eerste avond, na mijn orgasme, voor het eerst gezien. En ze bevallen hem. Want ze laten mijn donkere kant zien, waarvan hij nu heeft ontdekt dat ik die ook heb. Ik ben Roodkapje en de wolf in één. :D
Hij is niet bang voor het donker. Hij is in staat die onder zich te krijgen.
Hij is er zelfs blij mee. Het is een andere dimensie van mij, die ik ook goed heb verstopt. Maar het is waar... Ik ben op het eerste gezicht "onschuldig" (en ik ben toch wel naïef op zich), maar er zit die kat achter; en mijn exen konden niet omgaan met die kat. Ik moet het toegeven. Het krijgt ze eronder, iets wat ik niet wil, maar daarvoor moet de ander wel heel erg tegen me opgewassen zijn. Best tegenstrijdig...
Ik word daar ongelukkig van, dat de ander daar niet tegen opgewassen is.
En Dom X is opgewassen tegen me. Hij is liefdevol maar sterk. Heel sterk. Mentaal gezien. Hij boezemt angst in als hij me disciplineert, en dat is precies wat ik wil, wat ik nodig heb. Om vrij te zijn bij hem.
En ik ben ook opgewassen tegen hem. We hebben beiden het gevoel elkaars gelijke te zijn.

De tweede avond liet hij me meer zijn sadistische kant zien.
Ik moest direct naakt voor hem verschijnen.
Hij liet me op het tapijt zitten. Ik ging in de open houding zitten, handen in mijn nek. Hij gaf me klappen met een zweepje op mijn billen, elke keer dat hij een klap gaf, kneep hij pijnlijk in een tepel. Het waren er natuurlijk niet veel. Ik geloof 4. Het was zwaar voor me, ik voelde angst, grote angst, elke keer bij de zachte klapjes op mijn bil wetende dat de "echte" klap zou komen, die niets was in vergelijking met de pijn in mijn tepel. Na die vier vroeg hij me wat ik had gevoeld. "Angst", fluisterde ik, trillend en zelfs zwetend. "Maar je werd er ook opgewonden van, is het niet?" vroeg hij. "Ja", was mijn antwoord. "Vraag me om meer", zei hij. Meer...? Ik wilde niet, maar ik wilde wel, want ik wilde gehoorzamen...
Hij zette me daarna vast aan de 4 ringen van de pilaren. En gaf me voor de eerste keer met de houten stok. Het was opwindend! Ik vond het een fijn gevoel zelfs. (Niet hard genoeg voor me blijkbaar dan...) :)

Hij had blijkbaar handschoenen aan gedaan. Hij heeft zwarte handschoenen. Die vind ik opwindend, ik weet niet goed waarom. Hij is nog meer angstaanjagend met handschoenen aan, misschien. Ik stond nog vast tussen de pilaren. Een term waar we het al duidelijk over hadden gehad, was breath-control. Een fenomeen in de BDSM waar natuurlijk voorzichtig mee moet worden omgegaan. Het gaat hier om de mond en neus bedekken en daardoor letterlijk tijdelijk de ademhaling van de sub controleren, die dus afhankelijk wordt van de Dom om haar zuurstof. Ik had al eerder aangegeven dat ik dat onderwerp aankan en niet negatief vind. Dom L had daar wel eens iets aan gedaan, heel light, en dat gevoel vond ik toen positief, in de zin dat de Dom nog een manier van controle heeft over me.
Met de handschoenen aan bedekte Dom X opeens mijn neus en mond. Ik was niet voorbereid, en het was "voor het echt" (dus niet dat ik stiekem door mijn mond onder zijn hand kon ademhalen, zoals bij Dom L). Maar de derde keer haalde ik heel veel adem van tevoren, dus het was echt een makkie. En daarna verscheen er een lach op mijn gezicht, ongewild. Die lach was niet bepaald respectvol, ik had me teveel bij die keer ontspand, zelfs innerlijk gelachen om zijn poging, maar helaas was dus die innerlijke lichte bespotting op mijn gezicht gekomen. Hij gaf me een aantal klappen op mijn wangen, geen klapjes meer. Als Dom heeft hij daar goed aan gedaan... En ik hield mijn hoofd naar hem toe om de straf te ontvangen. Hij deed de breath-control nog één keer, maar nu een stuk langer. Bij al deze keren stond hij vóór me en kon dus perfect controleren hoe het ging. De laatste keer ging hij echt tot waar ik helemaal geen adem meer had. Hij had het laatste woord gehad...

Op een bepaald moment vroeg hij me of ik de flogger of de houten stok koos. De houten stok natuurlijk! Ik dacht aan het fijne opwindende gevoel van de eerdere slagen.
Maar nu waren ze wel harder...! Nog vond ik de houten stok opwindend, maar wel pijnlijk...! Niet meer zo bepaald aangenaam als de eerste slagen.

Daarna maakte hij me los en moest ik tussen zijn benen op de grond zitten (hij op een stoel). Hij had nog altijd de handschoenen aan. Wanneer ik het het minst verwachtte, kreeg ik klapjes op mijn wang. Hij hield zijn hand soms op een afstandje alsof hij een klap ging geven en aaide mijn wang dan... Zodat ik nooit wist wat hij ging doen. Mijn wangen aanbiedend, zoals ik mijn wil aanbood, mijn lichaam.
Later deed hij de handschoenen uit en deed iets soortgelijks met de losse handschoenen. Nog altijd voelde ik me geheel niet vernederd...hoewel zoiets blijkbaar vernederend kan zijn voor veel mensen.

Ik denk dat het die avond hier kort na eindigde...
Nu schrijf ik verder over avonden daarna.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 22 maart 2011, 3:10

Nou ja... misschien was het die avond nog...misschien de volgende avond...
We sliepen samen in zijn bed. Ik moest op mijn knieën met mijn bovenlijf op het bed, mijn billen goed omhoog gaan zitten, zodat ik door hem gebruikt kon worden. Want ik was zijn eigendom, altijd klaar om gebruikt door hem te kunnen worden... Daarom moet ik leren altijd nat te zijn...(in rol). En dat is iets wat eigenlijk heel opwindend is.
Hij penetreerde me diep.
Daarna moest ik op mijn knieën voor hem zitten, beiden op het bed, mijn handen mochten hem niet aanraken, enkel vóór me gehouden worden zodat hij mijn handen kon gebruiken voor zijn plezier... Het was hij die zich tegen mijn handen "masturbeerde", niet ik die hem aanraakte. Ook dit was totale overgave van mij.
Daarna moest ik mezelf aanraken, ik lag op mijn rug, hij lag half op me, en zei dat hij wilde dat ik zou komen. Maar vlak voordat ik zou komen, zou ik moeten zeggen: "Ik bied het je aan." En zo voelde ik mijn orgasme steeds dichterbij komen, tot ik wist dat ik op het punt stond om te komen, en kreunend zuchtte ik: "Ik bied het je aan..." en kwam tot een orgasme, dat ik aan hem had gegeven.

De volgende nacht heb ik geslapen met een halsband aan. Dat vond ik fijn.
De dag tussen die twee nachten zouden we eindelijk een bondage proberen. Maar hij koos ervoor een heel strakke bondage te doen, en die was zwaarder dan ik dacht. Met name voor mijn polsen, mijn handen. Maar hij bleef ze controleren en alles ging goed. Hij deed een ballgag in mijn mond. Daar lag ik dan. Op het kleed, "mijn plek". Met mijn voeten bijna tegen mijn billen aan, handen en armen achter mijn rug. Ik moest me concentreren op mijn geduld. Geduld hebben, niets verwachten, wetende dat ik niet opeens vrij zou zijn.
En toen besloot hij dat het tijd was voor wat marteling. Er zijn van die supervibrato's, die Magic Wand dingen, die ik weet niet hoeveel toeren hebben. Tussen mijn benen ben ik overgevoelig, en hij weet dat. Hij zei dat ik daarmee moest komen, dat er niemand is die dat apparaat niet weerstaat. Wetende dat ik er niet mee zou komen. Door de te grote intensiteit voor me. Hij zette het tegen me aan maar niet echt op mijn gevoelige plekje nog, dus dat was een hoop getril maar niet erg. Ik dacht eraan dat hij wilde dat ik zou komen. Toen haalde hij de ballgag uit mijn mond. En ik fluisterde: "Alsjeblieft, zou je hem meer meer naar achteren willen zetten?" wetende dat ik eigenlijk niets mag vragen...maar hoe kon ik anders komen?
En toen kwam zijn marteling. Hij zette het vol op mijn gevoelige plekje en martelde me ermee, terwijl ik mijn hoofd naar achter trok, misschien kronkelde tot wat de touwen me toelieten... "Nee....! Nee...!" riep ik. Ik wist niet waar ik het moest zoeken.
Ik heb geen "rood" geroepen. Dat zei hij later, een "nee" telt niet.
Ik heb geen rood geroepen. En dat weet ik. Het was een "nee", geen "rood". Op dat moment dacht ik ook niet aan rood. Maar het was ook geen rood, het was een marteling nog vóór rood.
De marteling was tegelijkertijd ook plezierig voor mij, op een rare manier. Een rare manier, want het was een marteling.
En toen stopte hij en beetje bij beetje maakte hij de touwen los. Ik was er niet helemaal bij. Ik zag een motief op het vloerkleed en dacht dat het een ding was. Ik keek naar de schaduw van mijn tepel die op mijn been viel. Ik trilde zonder ophouden. Ik wilde enkel in zijn armen zijn. Niet weggaan... Enkel daar, in zijn armen.
Dit is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Nu weet ik hoe die "beroemde" subspace voelt, hoewel ik blijkbaar nog maar in het begin ervan was. Hoewel hij zegt dat ik al meerdere malen op meerdere manieren in een subspace ben binnengegaan. En dat is mogelijk.
Hij zei dat ik onsamenhangende dingen had gezegd aan het begin, over iets dat op het tapijt lag. Ik zei: "Heb ik dat hardop gezegd...?" Een hele, hele heftige ervaring. We dringen door in elkaars wereld. We zijn allebei bang. Maar ook heel moedig. Dit gaat diep.
Er gebeuren rare dingen soms. Geluiden in het huis die nooit klinken. En gisteren vielen er opeens boeken om. We zenden heftige energie uit blijkbaar.
Maar er is nog iets. Gisteren, daar op dat kleed, zei hij dat hij de blik in mijn ogen, mijn ogen, herkent van een vorig leven. En dat was precies wat ik op dat moment dacht.
Ik ben bang. Bang iemand zo diep te laten gaan, binnen te laten. Hij ook.
Maar we willen het ook.
Maar er zijn wezens in mijn wereld die niet willen dat hij zomaar door mijn landschappen loopt. Het is stil in mijn wereld. Ruim. Wat doet die indringer daar? Daar waar nooit een menselijk wezen heeft gelopen.
Ik wil het, ik wil het niet. Ik kan het niet. Ik kan het. Die wezens vallen me aan wanneer ik hem mijn wereld binnenlaat. Maar ik wil dit. Er is onderlinge ruzie in mij.
Hem gebeuren dingen met mij die hem nog nooit zijn gebeurd.
Die nacht, toen hij de halsband bij me aan deed om ermee te slapen, zei hij dat ik de volgende nacht met ketenen aan het bed zou slapen. Met ketenen...!
Ik droom ervan om met ketenen aan het bed te liggen. Maar wat je droomt, is niet per se iets wat werkt in deze wereld. Ik wilde! Ik was bang. Ik werd er erg opgewonden van.
Na die sessie van de bondage moedigde hij me aan zelf met de "Magic Wand" te spelen, en zo kennis te maken ermee. Ik kwam er inderdaad mee tot een orgasme, en een heftige. Hij zei: "Je kunt er maar beter mee vertrouwd raken, want ik zal hem op je gebruiken terwijl je aan handen en voeten vastgeketend staat tussen de twee pilaren. Ik zal je ermee martelen, terwijl je je benen niet kunt sluiten en niets kunt doen."
Hij was inderdaad die avond, en de volgende dag, de Dom waar ik bang van ben...of misschien beter gezegd: die heel veel respect inboezemt... Met een sterkere sadistische kant. En veel strenger, harder, met mij. Echt heel streng...
Hij wil mijn ziel in dringen, hij wil weten wat ik denk, wat ik voel. Hij wil dat ik hem totaal gehoorzaam - wanneer we in rol zijn, natuurlijk. Niet vergetend dat er altijd een "rood" is. Niet vergetend dat er een wereld buiten deze luchtbel is waar onze communicatie anders van insteek is, om het maar zo te zeggen.
Na mijn solo-orgasme van die avond, kwam hij bij me in bed liggen. We lagen even samen en hij vroeg of ik er klaar voor was om te gaan slapen. We waren behoorlijk uitgeput. Ik was blij, opgewonden en bang tegelijk met het idee aan het bed te worden vastgeketend. Iets wat ik in mijn diepste fantasieën wil. Maar hoe eng is het als het dan werkelijkheid wordt. Hoe eng is het als de persoon tegenover je alle dingen zegt die je in je meest verborgen fantasieën hoorde. Hoe eng is het als hij de dingen doet waar je bijna niet eens over durfde te fantaseren, maar het toch stiekem deed. Hoe eng is het als een mens, een ander mens, in jou doordringt. Hoe eng is het om hem nog maar zo kort te kennen en toch op een rare manier te herkennen, vreemd en vertrouwd tegelijk... Heel eng.
Hij zei: "Bereid je goed voor, ga naar het toilet, doe alles wat je moet doen, want op het moment dat ik de ketenen vastmaak, mag je niet meer los tot de volgende ochtend."
Het was duidelijk wat hij had gezegd, en er lag geen speelruimte in.
Ik was nerveus. Ging naar het toilet, dronk wat slokjes water, en ging uiteindelijk weer terug naar het bed. Ik moest op mijn knieën op de grond vóór hem zitten, en hij deed me de halsband met slotje om, evenals de polsbanden en enkelbanden met slotje. Toen moest ik gaan liggen in bed, en hij haalde lange ketenen tevoorschijn, aan 1 stuk. Die ketting ging van mijn halsband langs mijn lichaam naar mijn twee polsbanden langs mijn lichaam naar mijn twee enkelbanden naar...het bed. Ik kon niet helemaal uitgestrekt liggen. Ik kon mijn armen redelijk laag houden en dan kon ik me bijna uitstrekken, al trok het dan iets aan mijn halsband. En ik kon met opgetrokken knieën liggen met mijn handen tegen mijn borst.
Het licht ging uit of ik voelde het al...
Door het orgasme wat ik had gehad, moest ik nog veel meer plassen. Maar dat was dus pas later "naar beneden gevallen". Ik kreunde heel nerveus. "Wil je iets zeggen?", zei hij zacht. Ik zei: "Ik heb het gevoel dat ik moet plassen...!" Hij zei: "Je hebt je kans gehad. Nu moet je het ophouden tot morgenochtend. Als je in bed plast, laat ik je het allemaal oplikken."
Shit.
Maar het was niet psychisch. En de aandrang werd steeds sterker. "Oh..." kreunde ik.
"Wat is er?" "Ik geloof dat ik echt moet plassen..." zei ik fluisterend en nerveus.
Hij zuchtte en zei: "Voor deze ene keer mag je plassen. Maar je zult wel hebben bedacht dat je in een po gaat plassen."
"Ja..." zei ik. Dat had ik inderdaad verwacht. Van me losmaken geen sprake, dan zou hij niet consequent zijn geweest.
Hij stond op en kwam terug met een plastic bak. Ik had mezelf op mijn knieën gezet op het bed. Hij zette die tussen mijn benen en zei: "Plassen."
Waar hij bij was?
"Ik heb niet de hele nacht de tijd. Plassen. Ik kijk niet." Hij hield me vast in een omhelzing.
Maar ik kon niet.
Hij kwam vóór me en zei: "Ik zal nu de kamer uit gaan. Maar je zult eraan moeten wennen dat ik erbij ben in situaties als deze. En als je morst op het bed, laat ik je het oplikken. Begrepen?"
Ik knikte en hij ging de kamer uit. Ik merkte dat ik me wat ontspande en dat ik kon plassen. Er leek geen einde aan te komen, het was duidelijk niet psychisch geweest.
Hij kwam terug, ik keek naar beneden, hij nam de bak mee om die leeg te gooien en ging weer de kamer uit.
Dit was mijn eerste echte ervaring met vernedering. Ik voelde me vernederd, echt vernederd voor de eerste keer. Maar gek genoeg is het een moment geweest dat grandioos was tegelijkertijd. Ik voelde me zo onderworpen aan hem, dat ik zelfs afhankelijk van hem was om te plassen. Alles van mij behoorde hem toe. Alle sappen van mijn lichaam geef ik hem. Zelfs mijn urine.
Het effect van de vernedering is niet dat ik me lelijk voel. Dat had ik niet verwacht. Het effect is dat ik me nog meer onderwerp dan ik ooit had gedaan. Er is wel degelijk een schoonheid in. En het is een raar gevoel dit te stellen. Maar het is waar. De herinnering daaraan zal tussen mijn meest bijzondere herinneringen staan.
Maar daar bleef het niet bij. We gingen liggen om te gaan slapen en toen voelde ik de nattige plek onder mijn been. Ik had gemorst.
ik had helemaal niets kunnen zeggen. Hij was er dan niet achter gekomen.
Maar ik deed iets waarvan ik de volle consequenties voorzag en aanvaardde. Ik zei: "Oh oh... ik denk wel dat ik wat gemorst heb, want het laken is een beetje nat onder mijn been..."
Hij deed het licht aan, sloeg de dekens terug, pakte me bij mijn nek, trok me terug en duwde mijn gezicht tegen de natte plek, vol erin. Hij deed wat hij gezegd had wat hij zou doen.
En ik had dat van tevoren aanvaard.
Merkwaardig... Ik had praktisch om mijn eigen straf gevraagd.
En het was geheel niets ergs. Ook dit ging niet buiten mijn grenzen. Het is duidelijk dat de grens van vernedering dus ook geen grens voor me is. Zolang ik me maar niet ongewild of lelijk voel.
En dat was geheel niet het geval.
En daar lag ik dan de hele nacht. Met zware ketenen. Op mijn lijf, half tussen mijn benen, banden om mijn hals, polsen, enkels. De volgende avond voelde ik nog de enkelbanden en het gewicht van de kettingen, al was het uren en uren geleden dat ze af zijn gegaan. Gek genoeg is het de nacht geweest dat ik het best heb geslapen sinds ik daar was...
Ook was het zwaar. Ik werd tussendoor weleens wakker en voelde dan de ongemakkelijke dingen op mijn lijf, het feit dat ik mijn benen niet even open kon doen, niet helemaal kon uitstrekken, en het gevoel daar vastgeketend te zijn, met slotjes. Vastgeketend. Op slot. En me soms afvragend of ik er nog veel uren zou liggen.
Hij zei me gisterenavond dat me iets nog intensievers te wachten zou staan deze ochtend. Ook zei hij dat ik vandaag de hele dag vastgeketend zou zijn aan iets... nu weer de pilaren, dan weer iets anders. Rustend, wachtend. Slik. Wachtend om gebruikt te worden. Want ik was zijn eigendom.
In het midden van de nacht dacht hij misschien dat ik het koud had. Ik sliep naakt, net als hij. (Jaja! Geen pijama! :lol:) Hij ging uit bed, ik dacht: "Wat gaat hij doen?" Hij kwam terug met een dekbed, en ik zei: "Ik heb het warm, niet koud." En aangezien hij niets zei, herhaalde ik het, omdat ik dacht dat hij het niet had gehoord. Toen kreeg ik een flinke pets op mijn billen, zonder ook maar enig woord van zijn kant. Ik kreunde en trilde, terwijl ik me omdraaide. Die pets had me erg opgewonden. Ik moest duidelijk mijn mond houden. Ik huiverde en gaf me over... en sliep. (Zonder dekbed.) :)
Eindelijk was het moment aangebroken dat we beiden wakker genoeg waren. Ik zou eindelijk los kunnen komen van het bed! Het was best heftig geweest, als ervaring, toch. Een beetje schokkend.
Hij hield me een tijd vast, in zijn armen, zodat ik me nog minder kon bewegen. Toen maakte hij me eindelijk los van het bed, en nam me mee aan de ketting. Hij pakte me aan mijn haar vast en trok me naar beneden, op het vloerkleed. Hij duwde me om met zijn voet. Hij maakte de keten vast aan een pilaar. Hij kwam naar me toe en zei: "Nu ga je jezelf masturberen tot een hoogtepunt. Je beloning zal zijn dat je naar het toilet mag. Lukt het je niet, dan zal ik je met de zweep bewerken. Voordat je komt, roep je me, en je zult je orgasme aan me aanbieden. Is dat duidelijk?" "Ja" zei ik. Geschokt. En het enige wat ik kon denken was: "F***!" (en dat woord denk ik normaal nooit. ;) )
Ik begon, hij ging weg en kwam later terug en gooide me de vibrator gemaakt door vrouwen toe. Maar 's ochtends ben ik niet zo "opgeladen". Ik ben normaliter niet van de ochtendsex. En hoewel ik opgewonden was, door zijn greep die ochtend, door de situatie, voorzag ik problemen om tot een orgasme te komen.
Halverwege kwam hij naar me toe en vroeg of het me niet lukte. Niet gemeen, maar echt zorgzaam juist. Ik had nee kunnen zeggen, maar ik zei dat ik het wel zou kunnen (ook denkend aan de zweep). Maar het lukte echt niet. Ik was ermee bezig, hij kwam achter me liggen op de grond, en hij zei: "Als het je niet lukt, moet ik je met de zweep geven, want ik doe altijd wat ik zeg. Maar de zweepslagen zullen niet erg hard zijn. En daarna neuk ik je."
Plots had ik meer zin in de zweepslagen dan in het onbereikbare orgasme. Ik zei: "Ik geef het op." Hij nam me mee naar de pilaren, zette me ertussen vast, en vroeg me: "Wat heb je liever... de stok of de zweep?" Ik vroeg voorzichtig: "De zweep, is dat de flogger...?"
Maar nee, het ging om een paardrijzweep.
De stok, duidelijk! Die vind ik opwindend. Ik weet niet waarom. Het gevoel ervan is opwindend. Het straalt gelijk door naar mijn geslachtsdelen, als hij tenminste niet heel hard wordt gegeven.
"Goed", zei hij. "Nu ga jij me vertellen hoeveel slagen ik je moet geven."
Hij ging weg om de stok te pakken, en ik kon alleen denken: "F***!"
Hij kwam terug, en ik zei: "Kan ik er om 1 vragen?"
Hij zei: "Één slag worden er drie. Dus reken maar uit."
Ik aarzelde. Ik weet niet waarom, maar ik zei: "Twee." Zes dus.
En ik moest tellen, en dankjewel zeggen na elke slag. F***!
1! Die was eh...lekker.
zas! "Ah!" 2! Dank je. Pijnlijk...
3!
4! "Drie", "corrigeerde" hij me, kijkend of hij me in de war kon brengen.
"Nee!!" riep ik verontwaardigd. "Dat was 4! dat was 4!"
Het beestje in mij, de woestigheid, stak zijn kop op. Dat was een val, want hij zat er precies op te wachten dat ik hem bozig zou antwoorden...waardoor nummer 5 en 6 nog harder waren... Wat gemeen!
Maar die woestigheid moet ik ook leren te beheersen... Moeilijk!!!!

Na dit alles ben ik een beetje geshokeerd geweest. We raken nu grenzen aan, we overschrijden oude grenzen, we lopen plots in no man's land. Een grote onbekende ruimte. Plots loopt hij in mijn wereld. Plots loopt mijn wereld los. Er zijn wezens in mijn wereld die boos zijn. Die willen hem eruit gooien.
Ik ben bang. Maar ik wil.
Later, toen alle banden allang los waren en we "gewone" dingen aan het doen waren, kwam hij bij me. Hij nam me op schoot naar hem toe, en zei: "Ik wil je naakt vóór me. Ik wil je totale gehoorzaamheid. Begrijp je dat? En dit heb ik al jarenlang tegen niemand gezegd."
"Ik wil je bezitten. Ik wil je totale gehoorzaamheid. Ik wil weten wat je voelt, wat je denkt. Ik wil in je wereld lopen."
Hij legde zijn lippen op de mijne en zo bleven we een lange tijd zitten.
Ik voelde de angst die hij ook voelde. De angst geen muren meer te hebben. De angst voor deze grote onbekende wereld. Ik voelde de beesten in me oorlog voeren. Daaronder voelde ik een verdriet dat eeuwenoud is. En toen huilde ik. En de heuvels in mijn wereld die gemaakt zijn van dat eeuwenoude verdriet, en witte bloemen op ze hebben groeien, werden een beetje uitgegraven.

En weer een tijdje later kwam hij weer langs en deed me een halsband om. Ik glimlachte.
De hele dag heb ik die halsband om gehad, ook al deden we geen sessie.

De eennalaatste avond zei hij dat we in die sessie zouden proberen mijn subspace te bereiken. Ik stemde daarmee in, ik wilde dat. Ik wilde me helemaal geven. (Achteraf hebben we moeten toegeven dat een sessie geen doel kan hebben op deze manier, maar al met al is het toch een interessante sessie geweest, gelukkig. We hebben er dus van geleerd dat er zonder verwachtingen in een sessie moet worden gegaan.)
Hij zei me van tevoren dat ik voorbereid moest zijn op meer pijn dan "normaal".
Ik was bang. Ik douchte me, als voorbereiding op de sessie, en was zo nerveus dat mijn hart snel klopte, mijn longen klein leken en zelfs mijn handen licht trilden. Ik was nog nooit zo bang geweest voor een sessie, zelfs niet de eerste keer. Maar ik vertrouwde hem nu veel meer.
Ik was bang voor de pijn die me te wachten stond.

Ik kwam naakt de kamer in. Hij begon zo streng, zo verschrikkelijk streng, en hard... Ik ben nog nooit zo bang van hem als Dom geweest als op dat moment. Ik moest steeds snel van houding veranderen, ik moest hem vertellen wat ik had geleerd deze week... en ik kon na de eerste paar dingen maar niets meer bedenken, terwijl hij zei: "Antwoord me! Anders gebruik ik de zweep!" die hij inderdaad gebruikte...! En dan weer doorging, en ik werd zo nerveus, en ik kon maar niets bedenken, en hij zei: "Heb je maar zo weinig geleerd in al deze tijd?" zo hard, zo streng, met geen lachje. En op een gegeven moment riep ik uit: "Ik heb ook geleerd dat ik mijn boze kant moet leren beheersen...!!" en dat was te brutaal geweest, en hij gaf me een klap op mijn wang, en eiste andere antwoorden, en ik wist niets meer, en bibberde: "Ik w-w-weet n-n-n-niets m-m-meer..."
Gelukkig aanvaardde hij dat, hij verloste me van het werkelijk angstaanjagend verhoor...
Toen liet hij me opstaan, en ketende me aan het plafond vast. Ik kreeg een blinddoek voor. Ik zweette. Was zo bang voor wat er zou komen...
Ik hoorde hem om me heen lopen. Ik hoorde de zweep, die hij maar niet op mijn huid liet neerkomen...
En toen was er een zweepje dat een vrij gemeen gevoel geeft, maar geen echte impact heeft, vele keren na elkaar over mijn lijf...
Ik herinner me niet of hij nog iets anders gebruikte...

Hij maakte me los, bracht me naar de pilaren waartussen hij me vastzette, mijn benen uit elkaar, deed een ballgag in mijn mond. Toen deed hij de buttplug bij me in...oef...dat was even moeilijk. Ik stond te zingen met de ballgag in. :lol:
En toen kwam hij met de monsterlijke Magic Wand. En daar is iets gebeurd wat beiden van ons nog nooit hebben ervaren.
Hij ging op een krukje voor me zitten. Deze keer had hij een opzetstuk erop gezet, dat een beetje de vagina ingaat en op de clitoris zit. De stimulatie was veel te intens voor me. In het begin hield ik het nog uit, het was opwindend, maar het was teveel, en teveel, en teveel........
En toen begonnen er kreten uit me te komen die ik beestachtig zou willen noemen. Ik heb mijn stem nooit zo gehoord. (Ik denk dat werkelijk alle buren het hebben gehoord.) Hij heeft nooit iemand zo horen schreeuwen. Ik kreeg spasmen maar kon niet loskomen natuurlijk, mijn bovenlichaam duwde ik naar voren waardoor mijn armen naar achteren en boven begonnen te hangen, en Dom X zegt dat mijn ogen alle kanten op keken. En ik voelde de spasmen waardoor die beestachtige kreten eruit werden gegild... Tot ik werkelijk, werkelijk, niet meer kon met de overstimulatie, en "r-r-rrrood" riep.
Omdat hij nooit zoiets had meegemaakt, in de vele jaren waarin hij al aan BDSM doet, niet wist of mijn "rood" enkel door niet meer aankunnen kwam of door iets anders, en ik niet erg aanspreekbaar was, maakte hij me onmiddellijk los, ik omarmde zijn nek en zo droeg hij me direct naar de slaapkamer, mijn benen nog hangend.
Hij maakte alles los, en was een beetje bezorgd. Maar ik werd weer aanspreekbaar en maakte hem onmiddellijk duidelijk dat het enkel een "rood" was door het niet meer aankunnen.
Hij was zelf door deze ervaring een beetje bezorgd, en zelf ook emotioneel, het is niet niks om zoiets mee te maken als Dom... Er was wel een zekere paradox daar voor hem.
Toen die kreten uit mijn lijf golfden, hoorde ik ze, maar ik kon ze niet controleren. Heel merkwaardig...

Dom X was echter niet tevreden over de insteek, zoals ik hierboven al heb gezegd. Geen specifiek doel meer voor een sessie. Het moet natuurlijk komen, in het "spel".

Verder hebben we het wat rustiger aan gedaan. Deze ervaringen al met al waren zo heftig........
Wel was er nog een kleine ervaring... Ik heb me een paar keer al gemasturbeerd voor hem in het bed, omdat hij dat vroeg. Eerst likte hij me, en ook dat liet ik toe, en ik genoot ervan (ik schaamde me niet meer, zoals eerst) en daarna bracht hij mijn hand er naartoe, en ik masturbeerde me terwijl hij er eerst kusjes bij gaf (heel opwindend...) en daarna naar boven kwam, half op me lag, en me bekeek terwijl ik mezelf opgewonden aanraakte. Hij keek in me terwijl ik tot zijn prachtige Slet aan het groeien was... En ik vond er niks lelijks meer aan. Ik vond het mooi. Ik ben aan het bloeien...

En dan waren er nog andere momenten...
Ik heb dat nooit zo gehad, maar op een (vanilla)moment, waarin we gewoon op bed wat aan het kletsen waren, werden we opgewonden van elkaar (we hebben feromonen die elkaar aantrekken, dat is duidelijk), en hij penetreerde me en ik klampte me aan hem vast, ik wilde hem in me, ik wilde in hem zijn, zo veel passie voelde ik. Ik heb nooit een man zo vastgegrepen!
En hij zei: "Ik wil je temmen. Ik wil je discplineren. Ik wil je corrigeren. Ik wil je straffen. Ik wil je vastbinden. Ik wil je liefhebben. Ik wil dat je me op een dag "mijn Meester" noemt..."
En ik zei: "Ik wil dat je me disciplineert, dat je me straft. Ik wil gehoorzamen. Ik wil dat je me pijn doet. Ik wil jouw eigendom zijn..."
En we waren beiden doodsbang voor wat we hadden gezegd. Maar we hadden het ondanks die angst toch gezegd.

Ja... ik heb gezegd dat ik wil dat hij me pijn doet...
Raar hè... Maar er zit zoveel onder... Het gaat niet om de pijn... Het gaat erom dat hij dat doet...

We willen niet zo hard van stapel lopen...
Liefde kweek je niet in een weekje.

We hebben gepraat over iets wat we beiden sterk wensen in dit leven, en wat we beiden (zelfs hij niet) niet hebben kunnen realiseren. Het gaat om een werkelijke Meester-slaaf relatie, waarin het niet meer gaat om sessies maar om de twee werkelijkheden elkaar te laten aanraken. 24/7, zeg maar. Maar... waarin ik toch mijn eigen wereld, ruimte, verantwoordelijkheden heb, zoals ik die nu ook heb en die ik nodig heb.
Dus als we dat inderdaad tot werkelijkheid kunnen maken door de tijd heen, moet het een vorm aannemen die ons past. Hij moet weten waarin hij me kan corrigeren en waarin niet. Waarin hij me ruimte zou geven en waarin niet.

Dit is een uiting geweest van een diepe wens die we beiden hebben.
Maar beetje bij beetje...
Deze 6 dagen zijn zo intensief geweest dat we er een beetje van moeten bekomen...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 22 maart 2011, 3:36

Er zijn zoveel dingen tussen ons besproken...
We hebben het over de gehoorzaamheid gehad. Als we naar de Meester/slaaf-relatie toe willen, dan gaat het om gehoorzaamheid op ieder moment van de dag, ook al zou ik er geen zin in hebben.
En hij zou me soms moeten corrigeren, ook al zou hij er op dat moment misschien geen zin in hebben.

Ik droom van een Meester die me vrij laat, maar áls hij me dan iets beveelt, hem direct te moeten gehoorzamen. Want ik ben zijn bezit...
Dat is niet zomaar niets... Dat gaat diep...

Over de Naam hebben we het gehad. Hij heeft me 3 voorbeelden gegeven, waarvan we eentje de mooiste vinden, beiden. Maar we zullen er nog verder over denken.

Er was nog een moment van een soort subspace, die weer anders was. Het was op een middag, de middag na de nacht vastgeketend te zijn aan het bed, en ik voelde me zo open... Hij keek zo naar binnen, en hij liep binnen en mijn wereld liep los, en dat was ook een soort subwereld. Ik was in de wereld maar de wereld in mij was eigenlijk de wereld om me heen... Een beetje merkwaardig. En eng... Nooit is er iemand in mijn wereld gekomen.
Daarom juist moeten we het rustig aan doen.
Ook hij heeft al jarenlang zijn deuren niet meer zo opengezet voor iemand.

Eén dag vond ik hem staand in de keuken, met koffie, en hij keek...misschien verbaasd, of misschien... met die deuren open... En hij zei: "Ik voel me gelukkig." verbaasd... en simpelweg.
Het raakte me...

Nu we aan de telefoon praten, nu we elkaar niet zien maar enkel horen, heeft hij die deuren weer wat gesloten. Maar hij krabbelt niet terug. En ik ook niet. We zijn bang, maar als iemand nu terugkrabbelt gaan we elkaar pijn doen. We moeten moedig zijn, ook al zijn we bang lief te hebben en elkaar zo toe te laten van binnen...
Bindingsangst... ;)

Het BDSM-gedeelte dat me het meest heeft geïmponeerd en beangstigd in deze 6 dagen, is het vastgeketend aan het bed te zijn geweest. Ik krijg er toch een claustrofobisch gevoel bij. Het was zwaarder dan ik dacht. Maar hij heeft me gezegd dat de volgende keer dat hij me vastketent aan het bed, ik alleen zal slapen, en 's morgens zal hij dan komen om me los te maken en te gebruiken voor zijn plezier, dus dat ik maar beter nat kan zijn.
En dat wekt een enorme begeerte in me op. Ondanks het claustrofobisch gevoel, ondanks misschien de meest heftige vorm van slaaf van hem zijn. Begeerte en angst. Weer twee contrasten...

Het mooiste moment is voor mij geweest te plassen in de "po" op bed. Ik voelde me inderdaad totaal vernederd, maar op zo'n mooie manier... Want ik voelde me ZIJN vernederde sub, niet zomaar eentje, maar die van hem.
Ik sidder nog bij zijn stem die onverbiddellijk klonk...
En hoe hij de po van tussen mijn benen vandaan haalde. "Goed", zei hij tevreden en zachter. "Volgende keer zul je het doen als ik erbij ben. En je zult het zelfs op een dag doen terwijl je me in de ogen kijkt."
En die woorden omvatten iets...groots...

Zijn harde kant beangstigt me en interesseert me. Ik ben blij met die kant van hem, tegen die kant van hem kan ik in de verste verte niet op.
Die kant van hem is ook zijn sadistische kant.

Ik voel een groot plezier hem te gehoorzamen...
Getemd te worden...

Ik weet dat het wel erg heftig is wat er allemaal is gebeurd...
Maar het is werkelijk prachtig geweest, er is een diep contact geweest, een ontdekkingstocht in onze meest wilde jungle, een Wij.
Ik heb mijn meest diepe, verstopte fantasieën naar buiten gehaald, omdat hij ze verwoordde van zijn kant... En alleen al daarom ben ik dankbaar.

Ik weet nu niets meer te verwoorden...
Ik hoop dat het staat geschreven zoals ik het heb beleefd...

xxx
LFje

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » di 22 maart 2011, 11:34

LF'je, net zoals altijd lees ik graag je woorden en deze keer voel ik echt vreugde met wat ik lees ... je bent zijn sub en ik heb menen te lezen in je vorige berichten dat net dat belangrijk voor je is ... een band.

Wie weet wat er verder kan groeien bij jullie, maar het is zo prachtig, zo teder (al klinkt dit raar bij een onderwerp van BDSM) maar ik kan gewoon de lach op je gezicht lezen tussen de regels hier ... hij heeft een klein vlammetje aangestoken lijt het wel, geniet ervan! :)

xxx
D.
Life is a gift, live it to the fullest ...

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » di 22 maart 2011, 13:27

Wat fijn dat jullie zo'n goeie klik hebben.. Wat een geluk! Dom X heeft de X-factor :wink:
Show the world the warmth of your smile.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » di 22 maart 2011, 20:38

Lief LFje,

Steeds weer lees ik je postings ademloos uit.
Steeds weer getroffen door de emoties, de intensie, het respect...
Steeds weer kijk ik er naar uit om door je mee genomen te worden in een volslagen onbekende wereld
Steeds een beetje meer inzicht hoeveel verschillende manieren er zijn om lief te hebben.....

Ik hoop dat je ons nog lang mee wilt nemen op je reis! :oops: :D

Liefs
Jendaxxx
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten