* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » zo 20 februari 2011, 0:20

Nou daar ben ik weer. Wat een toestand! Het leek me wel lekker om wat van dat gilbberspul te drinken, kwam ik even bedrogen uit. Maar ja, dat had ik -als geen ander- kunnen weten. Gelukkig mocht ik de warme hand van Annne vasthouden.
Lieve Annne, wees maar blij dat Fuutje niet de 29e jarig is!


Zo Liesbeth.
Doe maar eens een flesje Westmalle triple, ik heb de scheurdorst na al dat geschilder.
Geen opener?

Geen enkel probleem.

Hehe. Een drieluik nota bene.

Ja, en nieuwe matrassen! Helemaal geweldig.
Precies. Ik kan niet wachten (with lyrics;)

Neehee. Jij blijft HIER.
Panta rhei.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 20 februari 2011, 2:01

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » ma 21 februari 2011, 0:26

Mijn zus had vroeger een poster op haar kamer met daarop de tekst (in fluoriserend oranje) 'Don't forget your illusions'

Ik begreep dat eigenlijk helemaal niet, toen. Toen ik elf was.
Nu wel, althans ik denk daar in de buurt te komen. Wat dat aangaat is de zandbakassociatie mij niet vreemd. Ik leef stomweg het zondagmiddagleven.
En ik dacht bijdehand te doen door mezelf te overtuigen dat het onzin is je dromen na te streven. Dat het zogenaamde NU mooi genoeg is.
Nou, echt niet waar! Liesbeth! Hoor je me??

Fuck de nieuwe matrassen!

Maar ja, ik heb ze wel nodig om nieuwe dromen aan te maken..

Dus geef mij maar eens een heeeeeeeel vol glas Liesekindje. Ja! Sunny side up, all that lot en ook de hele kolerezooi.
Life is the mess that you make it.
Panta rhei.

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » ma 21 februari 2011, 1:05

Oh ja, deze moet ook nog.
Panta rhei.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » ma 21 februari 2011, 23:42

Fuut meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een beetje laat maar je kunt van een halve zool ook niet anders verwachten… :)
De rollator kun je vanaf nu achter je laten, even aan een boom vastbinden dan is er vast iemand die zich liefdevol ontfermt over dat ding!
Hier heb ik een paar rolschaatsen voor je, kun je toch door ‘het oosten’ rollen! De wind door je haren en het liefst in hotpants

Zeg Sehn, niet álles wat uit een flesje komt is goed hoor…
Ow het is homeopathisch? Tjonge, die Annne, dus hij handelt in drank én homeopathische biologisch-dynamische paardenvisjes op basis van zoethoutextract? Lijkt me een leuke schnabbel!
Het zou helpen tegen penisnijd?
Jah, Liebeth kan wel meer zeggen…
Je hebt er gratis een Lidlworst bij gekregen?

Liesbeth, niet zo kijken! Ik ga even naar het mannentoilet, effe proberen of ik buiten de lijnen eehh…pot kan plassen.
Schenk vandaag maar een forse Dimple in, dan ga ik mijn mannelijke kant even zoeken en daar hoort wiskey bij!
Hebben jullie dat vroeger ook geprobeerd?
Het is even richten want de anatomie is écht anders, en de kans in den haast je eigen kraag vol te plassen is altijd aanwezig.
‘k Deed zelfs eens aan een wedstrijdje ‘vérplassen’ mee wat ik overigens niet kon winnen.
Nog steeds ben ik jaloers op alsjehogenoodhebtkunjezomaarplassen. Eens niet met je billen in een paar brandnetels eindigen maar gewoon turend in de verte en met een ferme straal...
En.. nee! Ik ga niet frummelen met die rare kokers van karton!
Wat zeg je Liesbeth? Een macrobiotische plaskoker?
Tss, we piss…eehh.. vissen als vrouwen wat dat betreft achter het net, maar elk nadeel heb zo zijn voordeel..

Laars, de penisstrijd voorbij
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Achtjarig bestaan Virtuele Kroeg Voor Slapelozen

Berichtdoor organic » di 22 februari 2011, 22:36

Terwijl we nog aan het bekomen / nagenieten zijn van fuut's verjaardag, is komende nacht het acht-jarig(!) bestaan van ons aller nachtkroeg aanstaande! Chapeau, Liesbeth, hoe je het hier dit keer in je eentje feestelijk hebt weten te maken. 



Voor nu een dronk op weer een nieuw jaar in het bestaan van De Virtuele Kroeg voor Slapelozen! :cheers:

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 22 februari 2011, 22:52

Vlug hier en daar wat slingers ophangen, glanzend kaarslicht,heerlijke sangria maken, en wat mooie feestmuziek erbij...

We hebben al heel veel van deze kroeg genoten Organic. Eigenlijk zouden we voor de gelegenheid Liesbeth in de bloemetjes moeten zetten. Paarse tulpen? RD zou dit wel mooi vinden maar ik denk dat ze nu meer iets heeft met tropische bloemen.

Ik neem een glaasje Cava, en wacht op de andere feestvarkens zoals dat hier in Belgie heet ... 8 jaar al, het laat me even mijmeren over hoe snel het allemaal gaat ......
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

kingking
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 februari 2011, 7:43

Berichtdoor kingking » wo 23 februari 2011, 7:46

Er zijn weinig slapelozen vannacht, geloof ik :)

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » wo 23 februari 2011, 9:53

Ach, kijk nou eens! Een feest zonder bloemen?
Zullen we een rijtje amaryllussen neerzetten? Toevallig heb ik ze in volle bloei kunnen scoren. Acht stuks. Lies, zet ze maar ergens neer. Ze staan stijf overend, maar dat vind ik wel gepast hier, en hebben zo'n heerlijk rode kleur.

Gezien het tijdstip nog een kopje nuchtere thee graag, en dan snel aan het werk :D

Fijne dag iedereen!


Mar
Samen lopen door omstandigheden

kingking
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 februari 2011, 7:43

Berichtdoor kingking » wo 23 februari 2011, 11:41

Ik zal de Pokon regelen!

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » wo 23 februari 2011, 13:55

:mrgreen:
Als we daar wakker van blijven: goed idee :D

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » wo 23 februari 2011, 21:50

Tja, dat krijg je als je al zo veel verjaardagen hebt zien passeren.
Dit tesamen met die verdovende, zaligmakende kussen van onze kroegbaas i.o. maken dat ik vergeet dat ik ook de heer Alzheimer de hand heb geschud en dùs dat ik zo nu en dan wat vergeet...... :oops: :oops: :oops:

Maar gelukkig is het hier in de kroeg altijd feest. Ik zie alle bloemen nog in opperste staat van paraatheid en klaarwakker op de bar staan.

En Liesbeth, jij ziet er ook nog uit als een plaatje :roll: :roll: :roll: !

Dus medekroeggangers, waar is dat spul van Annne gebleven? Dan ga ik even smeren en in de paal hangen. Een verjaardagspaaldans! Ik weet zeker dat jullie hiervan wakker blijven :wink: .

Wie doet er mee?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » do 24 februari 2011, 3:36

In de kroeg genoten Kroeggenoten…

Ik zie een glimmende paal met daaronder veertjes, acht amaryllussen, een leeg potje Pokon en een bodempie Sangria...

Wie staat daar nou alleen te dansen?
Liesbeth meid, wat kun jij in je eentje feestvieren! Ja dat is een levenskunst, je hebt gelijk!!
Tjonge, ik dacht pas 18 maart! De administratie klopt dus niet helemaal?
Tja.. ik sta met lege handen nu, kom net uit Groningen den groten stad gereden. Had dat even gezegd dan had ik een bosje bloemen voor je meegenomen.
Ik heb nog wel een voorraadje chocoladepinda’s..
Nou ja zeg, Liesbeth.. je krijgt een lekkere zoen van me, zo gewoon spontaan op die zwoele mond van je…
Eehh.. loslaten nu hoor,… :D
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » do 24 februari 2011, 21:22

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » vr 25 februari 2011, 0:37

Lies en Laars....
Zouden zij ergens verbonden zijn of een verbintenis hebben?
Nymph, ik krijg visioenen van de Loosdrechtse plassen, van het Paterswooldse meer en van de Waddenzee.
Oh wat heerlijk om daar te wandelen met Lies(en)Laars(z)en..... :D

Wie gaat er mee?
Even de kroeg uit en uitwaaien in de natuur, gewoon ff wegwezen....

Een dagje sauna zou overigens ook een optie zijn, alleen niet met LiesLaar(s)zen. Gewoon in je nakie en lekker beppen met gelijkgestemden.

Doen, Liesbeth?
Ga je mee?

Overigens zijn de kroegbazen ook van harte uitgenodigd, dacht ik zo.

Liesbeth, doe mij een stevige droge witte. Ik heb een heftig (leuk, fijn, diep) gesprek achter mijn kiezen. En doe de rest ook een rondje.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten