Hey leuk, een creatieve denktank.Altijd leuk om over reclame na te denken.
Ik ben overigens geluidsman/sound designer/media componist dus 'count me in', mocht het er van komen! Sowieso leuk voor op youtube/vimeo. Leve de virals!
Ik brij door op Shazzy aangzien ze een goed beeld te pakken heeft. Dus dank voor het voorzetje
ik zie 4 shots voor me, waarvan 3 scenes oor me
Shot 1:
- vriendinnen op een vol terras waarvan er eentje luidkeels vertelt over hoe geweldig ze klaar kwam met dat eitje tussen haar benen op haar werk (of iets dergelijks. zomerse zetting, of trendy resteaurant. meiden zijn eind 20, begin 30)
Shot 2:
- 2 moeders op het schoolplein waarvan eentje tegen de ander gegeneerd haar seksuele/relationele probleem naar de ander fluistert. (shot waarbij je twee vrouwen naast elkaar ziet. je ziet slechts de onderste helft van hun hoofd. geen ogen. Onder hun zie je kinderen langslopen en eentje tegen een moeder aanleunen. Je ziet slechts het haar/bovenkant hoofd van kinderen)
Shot 3:
- 2 jonge mannen in de douches van de sportclub die naast hun stoere gespierde teamgenoten praten over emoties tijdens de seks (in plaats van 'auto's-bier-tieten-neuken') erectieproblemen of iets dergelijks.
Aan het einde de buyout met een voice over die zegt "op Shespot is het gewoon bespreekbaar"
Shot 4: webadres plus slogan. Shespot.nl "...gewoon bespreekbaar"
Centraal moet staan dat het in openbare ruimtes besproken wordt, in bijzijn van anderenl vreemden danwel bekenden naar wie je normaal een image hoog te houden hebt (peer pressure) Die vreemden hebben door dat er een gesprek over seksualiteit gaande is. Ze reageren echter niet raar maar begripvol of vermaakt.
Openheid en taboedoorbrekendheid staan dus centraal. Op zo'n manier wordt het niet erotisch gebracht, wordt niet overduidelijk she spot gepromoot maar wordt degene die zich aangesproken voelt tot de boodschap in het spotje wel getriggert worden om het webadres op te zoeken.