Vrouw of fetish?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Vrouw of fetish?

Berichtdoor scarfmaster » vr 12 november 2010, 16:59

:oops:

Ik ben al duizend jaar getrouwd. Kunnen er ook meer zijn. We hebben gelukkig nog regelmatig seks, al is het wat gewoontjes.

Nu vind ik 'gewone' seks nogal saai, maar dat heeft nog nooit voor 'stoornissen' gezorgd. Ik houd van een beetje spelen, heb een - misschien wel zware - fetish voor zijden sjaaltjes. Tja, heb ik ook niet om gevraagd, dat is op een bepaald moment erin geslopen. Mijn wederhelft vindt dat niet erg en zelfs wel leuk. We verzamelen ze zelfs.

Maar nu komt het.

Op een dag kom ik een andere ontzettend leuke en knappe vrouw tegen en we belanden in bed....Ik ben ook niet van hout....

Wat gebeurt, mijn machine werkt niet.

Ik heb er nachten wakker van gelegen. Betekende dit nu dat ik het niet meer kan zonder een fetish - nee, troost ik mezelf dan, want snelle tussendoortjes zonder mijn fetish gaan ook prima.

Wat dan?

Gebrek aan opwinding, nee, want ik wilde ontzettend graag? Ik wil er graag over praten, maar je begrijpt, ik kan er thuis niet over beginnen...

Misschien moet ik er niet mee zitten, shit happens. Maar het knaagt wel.....
:oops:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » vr 12 november 2010, 17:01

Schuldgevoel? 8)

Welkom trouwens....
"Women are made to be Loved
....not understood"

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » vr 12 november 2010, 17:34

Ehm, is u misschien geen 18 meer?
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 12 november 2010, 17:41

Ho beste Scarfmaster, van teveel opwinding kan de machine ook wel eens weigeren.
En als je al duizend jaar getrouwd bent en je komt dan zoiets tegen, andere vrouw + andere omgeving + gewenning + geen sjaaltjes 't is alles samen hoor.

En searcher heeft ook een goede vraag.

Van wakker liggen, kom zeg, been there done that, ik verwende de dame op alle mogelijke manieren ze vertelde achteraf dat ze nog nooit zo dikwijls was gekomen, toen ze vroeg naar mij zei ik gewoontjes oh let niet op mij ik ben de laatste dagen wat te moe en gestress't.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » vr 12 november 2010, 17:43

:lol: Geweldig!


Mag ik vragen beste Scarfmaster, wat doe je met die sjaaltjes dan?

Spelfje *bleu*
"Women are made to be Loved
....not understood"

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Vrouw of fetish

Berichtdoor scarfmaster » vr 12 november 2010, 18:01

Spelen met sjaaltjes is echt heel fijn. Vastbinden is top. Strelen over het lichaam, tussen de dijen, over de tepels, door de bilspleet (nu hoop ik niet dat Tissot weer een flauwe opmerking gaat plaatsen...), blinddoeken natuurlijk en je helemaal overgeven aan de partner.

Dat dus.. :D
Laatst gewijzigd door scarfmaster op za 13 november 2010, 9:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 12 november 2010, 18:06

Mijn gok zou inderdaad zijn nieuwigheid en spanning.. het te graag willen ...

dat kan een behoorlijke no no opleveren...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 12 november 2010, 20:19

Scarfmaster,

Welkom hier. Even nieuwsgierig en hopelijk on topic.

Kun je iets meer uitleggen over de fetish voor zijden sjaaltjes? Is het materiaal belangrijk, of kan katoen of polyester ook? En maakt het uit waarmee je wordt vastgebonden en waarom?

Strelen kan (denk ik) ook met een hand, een nagel of een veertje. Of heeft de zijden zakdoek dan toch net meerwaarde?

De vraag is dus hoe het nou zit met zo'n fetish? Is het als postzegels verzamelen. Je wordt gewoon gegrepen, zonder precies te weten waarom (Het hadden ook munten kunnen zijn, maar als je eenmaal bezig bent wil je niets anders - zoiets?).

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Berichtdoor scarfmaster » vr 12 november 2010, 20:46

Scarfmaster,

Welkom hier. Even nieuwsgierig en hopelijk on topic.

Kun je iets meer uitleggen over de fetish voor zijden sjaaltjes? Is het materiaal belangrijk, of kan katoen of polyester ook? En maakt het uit waarmee je wordt vastgebonden en waarom?

Strelen kan (denk ik) ook met een hand, een nagel of een veertje. Of heeft de zijden zakdoek dan toch net meerwaarde?

De vraag is dus hoe het nou zit met zo'n fetish? Is het als postzegels verzamelen. Je wordt gewoon gegrepen, zonder precies te weten waarom (Het hadden ook munten kunnen zijn, maar als je eenmaal bezig bent wil je niets anders - zoiets?).
Als ik de antwoorden op die vragen wist, was ik al een stuk verder, Like I said, het gebeurt gewoon op een dag, diep in je jeugd, waarschijnljk onbewust.
Misschien zou iedereen wel een fetish voor zijden sjaals krijgen als hij/zij op enige moment op jonge leeftijd, nog voor hij/zij een seksuele identiteit heeft ontwikkeld ermee toevallig in aanraking komt. Bij een onschuldig spelletje met een buurmeisje, of toevallig strijk je met je hand langs een zijden sjaal die aan de kapstok hangt en denkt, goh, dat voelt lekker zacht en koel.

Inderdaad, de een wordt gegrepen door ik noem maar iets, autoracen en gaat modellen bouwen en blijft daar z'n hele leven bij, de ander trapt een keer tegen een bal aan en wordt gegrepen door voetbal.

Hoe die processen werken, ik zou het niet weten.

Puur toeval misschien? :?:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 12 november 2010, 20:56

Scarfmaster,

Strelen kan (denk ik) ook met een hand, een nagel of een veertje. Of heeft de zijden zakdoek dan toch net meerwaarde?
Nooit zijde gevoeld Thomas?
Zijde is superdun, het neemt de contouren van je lichaam aan en zijde streelt. Het streelt niet zoals een hand of een veer. Het zit om je en aan je.
Nee, ik heb geen zijde fetish maar ik kan wel begrijpen dat mensen het en prettige stof vinden. Als ik moest kiezen tussen zijde en leer dan was de keuze voor mij niet moeilijk.

Maar als ik in een geile bui ben dan ben ik geen attributen nodig, het ontberen van zijde kan volgens niet de oorzaak zijn van een storing aan de machine.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 12 november 2010, 22:49

Maar als ik in een geile bui ben dan ben ik geen attributen nodig, het ontberen van zijde kan volgens niet de oorzaak zijn van een storing aan de machine.
Ik snap wat je zegt en toch kan een storing ontstaan door te graag willen volgens mij..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 13 november 2010, 9:09

Dat denk ik ook wel..het te graag willen...de spanning.... de faalangst.. maar niet het missen van een zijden doekje.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Berichtdoor scarfmaster » za 13 november 2010, 13:46

Dat denk ik ook wel..het te graag willen...de spanning.... de faalangst.. maar niet het missen van een zijden doekje.
Het is misschien muggenziften, maar zo denk ik er echt over. Een zijden 'doekje' is iets anders dan een zijden sjaal!

Een zijden sjaal heeft een totaal andere connotatie, vooral van elegantie en vrouwelijk denk ik

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » za 13 november 2010, 13:54

Er zijn 2 soorten mensen:
Een soort mét fetish
Een soort zonder fetish......

De ene soort begrijpt de andere niet :lol:

Wat ik bedoel:
zoals Jippie zegt "een zijden doekje",das bijna heiligschennis voor TS.

Ik denk,wanneer je geen fetish hebt,voor eender wat,je het gewoon niet kan inzien,hoe belangrijk het wel is.Hoe het precies DAT moet zijn,hoe het moet aanvoelen,welk geluid het al dan niet maakt,hoe het-afhangende van het soort fetish-moet ruiken,enz.......

En dan ben ik geneigd te denken dat wanneer het zonder je sjaaltje niet lukt,het idd wel erg belangrijk voor TS is,nee?
En daar dan ook de oorzaak ligt?
Of zit ik er helemaal naast?Kan zomaar.........
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Berichtdoor scarfmaster » za 13 november 2010, 16:45

Er zijn 2 soorten mensen:

En dan ben ik geneigd te denken dat wanneer het zonder je sjaaltje niet lukt,het idd wel erg belangrijk voor TS is,nee?
En daar dan ook de oorzaak ligt?
Of zit ik er helemaal naast?Kan zomaar.........
Ja, dat weet ik dus niet. Nogmaals, met mijn vrouw vrijen we au naturel, doorgaans zelfs. Als we lepeltje/lepeltje liggen, of ze maar even aanraakt, is de piloot volautomatisch. Maar misschien komt dat omdat ik in mijn onderbewustzijn de nabijheid van een zijden sjaal heb opgeslagen?

The mind moves is mysterious ways....

Maar wat vinden jullie, stel het werkt even niet, moet dan de dame dan vragen waarom, of zelf wat actiever worden? Of boos worden misschien, ofweetikveel....Iets doen?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten