probleem in relatie (latex "fetish")

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

PTE
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 25 oktober 2010, 14:28

probleem in relatie (latex "fetish")

Berichtdoor PTE » ma 25 oktober 2010, 16:02

hallo,

Ik inmiddels 2 jaar een relatie met mijn huidige vriendin. Ik heb altijd latex kleding fascinerend mooi gevonden bij vrouwen. Ik heb haar ongeveer een jaar geleden een prachtig latex jurkje gegeven. Ze heeft het meerdere malen gedragen, maar ik wil het niet te vaak vragen (ik wil haar niet pushen). Ze heeft me er nog nooit spontaan mee verrast. Tevens heb ik laatst een paar latex kousen gekocht voor haar. maar deze wil ze helaas niet eens proberen.
Verder is ons seksleven goed (praktisch elke dag). maar ze wil kennelijk niet teveel tijd er aan besteden? Ik houd er ook erg van haar een massage te geven. Maar daar heeft ze ook niet vaak zin in.

Ik vind het moeilijk om het bespreekbaar te maken, ik zit er wel mee. En overweeg zelfs om het uit te maken omdat ik soms gek wordt van verlangen.

(Overigens draag ik zelf geen latex kleding.)

Wat is jullie kijk op de situatie?

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » ma 25 oktober 2010, 16:18

Lijkt mij dat het bespreekbaar maken de eerste en meest voor de hand liggende optie is. Hoe kan ze je nou een plezier doen als ze niet weet waar ze je een plezier mee kan doen??

Doe niet zo moeilijk, the truth will set you free :)

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Rojan
Berichten: 20
Lid geworden op: za 23 oktober 2010, 21:53

Berichtdoor Rojan » ma 25 oktober 2010, 16:26

PTE eerlijk gezegd word ik een beetje verdrietig van je post.

Zo kan het dus ook; 2 jaar lang, bijna dagelijks vrijen en dan nog niet (willen) weten, beseffen, inzien wat haar voorkeuren en weerstanden zijn.

Het feit dat je haar moet vragen het jurkje aan te doen, haar weigering om de kousen aan te doen, zegt toch genoeg?

Je projecteert jouw verlangens heel erg op haar, maar ik vraag me af of zij er daadwerkelijk van geniet? Waar houdt zij van? Wat zijn haar voorkeuren?

Praten heet dat geloof ik, waarom dat niet eens geprobeerd?
Of ben ik nu te kort door de bocht

PTE
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 25 oktober 2010, 14:28

Berichtdoor PTE » ma 25 oktober 2010, 16:50

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb het er natuurlijk wel eens over gehad. wat hints etc. Maar zoals gezegt wil ik niet pushen, bang dat het averechts werkt?

Ook vraag ik natuurlijk wat zei leuk vind, wat haar fantasieën zijn etc. maar dan blijkt dat ze het zo eigenlijk zo prima vind. Mijn grootste hobby is nog altijd haar te verwennen op elke mogelijke manier :wink:


Ik weet niet of ze er van geniet om het latex jurkje te dragen, ze zegt dat het haar niks doet. Maar volgens mij vind ze het soms stiekem ook wel leuk als ze het eenmaal draagt. ze geniet zeker niet minder om de seks volgens mij.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 25 oktober 2010, 16:56

PTE, volgens mij zou je in een relatie van 2 jaar helemaal geen "volgens mij" moeten zeggen als het om sex gaat, volgens mij :wink: .
Mijn advies is om te praten met je vriendin. En dan niet in het heetst van de strijd maar gewoon eens tussendoor: "Lieverd, ik wil iets met je bespreken wat mij best hoog zit". En dan vertellen hoe het voor JOU is...wat JOUW wensen zijn. Op die manier geef je haar een eerlijke kans om wel of niet iets te doen met jouw Fetish (zoals je zelf zegt)

Succes!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » ma 25 oktober 2010, 20:53

Uitdrukken wat belangrijk voor je is, is geen pushen natuurlijk. Zet dat maar gerust uit je hoofd....

Mij lijkt dat als je van iemand houdt dat je je verdiept in de wensen, behoeften en verlangens van je partner. Zolang als jij niet durft uit te spreken wat er op je hart ligt, zal je vriendin niet weten waar ze je blij mee kan maken.

Als je je werkelijk kwetsbaar durft op te stellen en deelt wat jouw hartsverlangens zijn, KAN zij proberen er een klik mee te MAKEN.

De kans dat jij een partner tegen het lijf loopt die van nature dezelfde fetish deelt is klein. Jij hoopt nu dat zij een natuurlijke klik kan maken met jouw wensen, en je teleurstelling is groot als dat in de praktijk nu niet blijkt.
Serieus, PRAAT :)

Bovendien is het voor een vrouw opwindend als ze weet waar de man nou echt euh... warm van wordt zeg maar :lol:
En dat weet ze pas als jij gaat praten.
Met hints kom je er niet...

In mijn relatie verschillen onze behoeftes ook. Mijn liefje en ik hebben er vele gesprekken over gehad om gevoelens en behoeftes op elkaar aan te kunnen laten sluiten. Met als gevolg dat ik nu ook fijne dingen voel met zijn 'fetishes', waar ik van nature niets mee had. Dat was niet gebeurd als hij mij er niet naartoe had geleidt d.m.v. goede gesprekken :)


Drink samen een wijntje en neem de tijd voor een goed gesprek. Je zal wellicht verbaasd staan van de moeite die ze voor jou wil nemen om je tegemoet te komen.

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » ma 25 oktober 2010, 21:00

Het feit dat je haar moet vragen het jurkje aan te doen, haar weigering om de kousen aan te doen, zegt toch genoeg?

Of ben ik nu te kort door de bocht
Beetje onzin dit...
Wie weet is ze verlegen en durft ze niet goed hem tegemoet te komen, uit angst om voor schut te staan. Ik ken dat gevoel maar al te goed.
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 26 oktober 2010, 7:29

PTE eerlijk gezegd word ik een beetje verdrietig van je post.

Zo kan het dus ook; 2 jaar lang, bijna dagelijks vrijen en dan nog niet (willen) weten, beseffen, inzien wat haar voorkeuren en weerstanden zijn.

Het feit dat je haar moet vragen het jurkje aan te doen, haar weigering om de kousen aan te doen, zegt toch genoeg?

Je projecteert jouw verlangens heel erg op haar, maar ik vraag me af of zij er daadwerkelijk van geniet? Waar houdt zij van? Wat zijn haar voorkeuren?

Praten heet dat geloof ik, waarom dat niet eens geprobeerd?
Of ben ik nu te kort door de bocht

Nou, ik vind dat inderdaad wel kort door de bocht. TS zou zich volgens jou moeten afvragen waar zij van houdt en wat haar voorkeuren zijn. Daarmee wordt plots het belang van vriendin nr 1 en ik vraag me af hoe TS daar verder mee komt.

Natuurlijk, het is geven en nemen in een relatie (en dan niet in de betekenis dat de één geeft en de ander neemt :lol: ) en praten is natuurlijk een goed middel om elkaars wensen en verlangens te leren kennen.

Maar als daar vervolgens geen toenadering op volgt van de ander (I've been there) dan ben je op een bepaald moment wel uitgepraat denk ik.



Searcher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: probleem in relatie (latex "fetish")

Berichtdoor Mar » di 26 oktober 2010, 10:09

Welkom, PTE :D
Wat is jullie kijk op de situatie?
Die van Rojan (ook welkom :D )

Ik pleit toch echt iets meer voor de dame in dit koppel ('t is She, he!)

In je profiel staat dat je een kwart eeuw meeloopt. Ik denk dat voor jouw vriendin ongeveer dezelfde periode geldt? Dan is er zo giga veel te ontdekken (en dat houdt nooit meer op). Twee jaar relatie lijkt heel wat, maar in mijn ogen ben je amper begonnen. Om dan met zulke toch wat explicietere wensen en kadootjes te komen, zonder dat je echt weet of ze goed vallen.... dat vind ik dan weer wat kort door de bocht. As young as you are: neem iets meer tijd om te ontdekken wat zij leuk en spannend vindt, waar zij zich in thuis voelt. Misschien weet ze het zelf nog maar amper. Tijd is er genoeg.

Wat ik wel kan waarderen is, dat je je heel bloot geeft met je verlangens. Nergens is een mens zo naakt als in de slaapkamer en je partner weet nu wel wat ze aan je heeft. De kans op een teleurstelling neemt daarmee toe. Ik denk dat je dat nu even hebt te nemen, want haar pushen werkt niet. Verleiden wel, maar het 'moet' misschien wat subtieler. Moet tussen ''''' want je moet natuurlijk niets, maar je zou het zo kunnen aanpakken.

Succes en enjoy!


Mar

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » di 26 oktober 2010, 21:32

PTE, welkom,

Je bent op het juiste forum beland.

Ook ik heb jarenlang niet begrepen waarom van die mooie jonge vrouwen, toch van die helemaal niet aantrekkelijke kleding aantrokken. Dat werd zelfs een issue als het je eigen vriendin was. C'mon girl, show it to me!

En dan was het dus niet de meest preutse vrouw die je je kon indenken, maar de neiging van jonge vrouwen om zich niet kwestsbaar op te stellen, om vooral toch maar 'gewoon' te doen en zich zeker niet al te raar of zelfs 'hoerig' te gedragen is onwrikbaar in steen gehouwen, althans zo heb ik dat ervaren.

Nu, jaren later, zie ik dat anders.Vrouwen houden ervan om te worden verleid tot al datgene wat ze niet durven en in het kader van het spel is veel mogelijk. Een latex jurkje is snel aangetrokken. mijn vrouw heeft dit morgen aan als ik haar schets wat ik daarbij zal voelen en dames van Shespot, zend een pm hoe je eruit kan zien in latex en wat je wil dat het met de ander doet. Er moet spanning en toch afstand zijn. Er moet geleefd worden...

Dus kort en goed is latex niet het probleem. Het is een uitdaging. De grote vraag is echter, of jij zelf wel het spel der verleiding speelt. En deel je je gevoelens met haar? Wat doet het je, als ze in latex voor je staat? Laat je het zien? Geef je jezelf bloot, of acteer je als een regisseur? Geef je haar de regie? Adoreer je haar om haarzelf en niet om de setting? Kortom, hoe is het eigenlijk met het spel?

PTE
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 25 oktober 2010, 14:28

Berichtdoor PTE » di 26 oktober 2010, 21:51

PTE, welkom,

Je bent op het juiste forum beland.

Ook ik heb jarenlang niet begrepen waarom van die mooie jonge vrouwen, toch van die helemaal niet aantrekkelijke kleding aantrokken. Dat werd zelfs een issue als het je eigen vriendin was. C'mon girl, show it to me!

En dan was het dus niet de meest preutse vrouw die je je kon indenken, maar de neiging van jonge vrouwen om zich niet kwestsbaar op te stellen, om vooral toch maar 'gewoon' te doen en zich zeker niet al te raar of zelfs 'hoerig' te gedragen is onwrikbaar in steen gehouwen, althans zo heb ik dat ervaren.

Nu, jaren later, zie ik dat anders.Vrouwen houden ervan om te worden verleid tot al datgene wat ze niet durven en in het kader van het spel is veel mogelijk. Een latex jurkje is snel aangetrokken. mijn vrouw heeft dit morgen aan als ik haar schets wat ik daarbij zal voelen en dames van Shespot, zend een pm hoe je eruit kan zien in latex en wat je wil dat het met de ander doet. Er moet spanning en toch afstand zijn. Er moet geleefd worden...

Dus kort en goed is latex niet het probleem. Het is een uitdaging. De grote vraag is echter, of jij zelf wel het spel der verleiding speelt. En deel je je gevoelens met haar? Wat doet het je, als ze in latex voor je staat? Laat je het zien? Geef je jezelf bloot, of acteer je als een regisseur? Geef je haar de regie? Adoreer je haar om haarzelf en niet om de setting? Kortom, hoe is het eigenlijk met het spel?
Nogmaals bedankt voor alle zeer nuttige reacties! Ben blij dat ik dit forum gevonden heb.

Thomas, ik denk dat je een interessant punt hebt! Volgens mij voelt ze inderdaad een soort drempel oid.

Ik heb me daar eigenlijk nog nooit echt mee bezig gehouden. Ik zal me eens gaan inlezen over het spel der verleiding. Want om heel eerlijk te zijn vind ik het moeilijk om op die laatste vragen antwoorden te vinden. Ik denk dat wel genoeg zegt. Ik laat mezelf gewoon gaan en verwen mijn vriendin zo uitgebreid mogelijk, zeker wanneer ze haar latex jurkje draagt (en zeg ik hoe lekker ze is).

Marie_DM
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 15:11

Berichtdoor Marie_DM » wo 27 oktober 2010, 15:06

Ik vrees ervoor dat je probleem niet het latex jurkje is, maar inderdaad zoals al eerder gezegd, dat jullie toch niet zo goed communiceren.
Probeer je eens in te leven in je vriendin, en tracht te begrijpen dat zij misschien niet zo gemakkelijk uitkomt voor haar eigen wensen, om jou niet te kwetsen. Of misschien weet ze wel wat ze wil, maar durft ze het niet zo goed te zeggen (zoals de drempel die thomas_K aanhaalt).

Misschien hebben jullie zoveel seks (elke dag is toch behoorlijk veel :)) omdat ze aanvoelt dat als jullie niet zoveel seks hebben, jij jou interesse in haar zou verliezen. Misschien is ze sex beginnen beschouwen als een 'must'. Tracht misschien de sex wat minder frequent te doen, dan heeft ze terug tijd om ernaar te verlangen..

Maar nogmaals, jij kent je vriendin het best! Het zijn maar een paar bedenkingen die ik geef..

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » wo 27 oktober 2010, 17:04

Hoog tijd om de watjes uit je oren te halen:
Ik weet niet of ze er van geniet om het latex jurkje te dragen, ze zegt dat het haar niks doet. Maar volgens mij vind ze het soms stiekem ook wel leuk als ze het eenmaal draagt.

Ze zegt dat het haar niets doet, wat is daar niet duidelijk aan? De kousen wil ze niet dragen zegt ze. Waarom zou je dat in twijfel trekken?
Het doet haar niets, zo simpel is het. En hoe minder je dat gelooft, hoe meer weerstand ze er tegen zal krijgen.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 27 oktober 2010, 17:53

Hoog tijd om de watjes uit je oren te halen:
Ik weet niet of ze er van geniet om het latex jurkje te dragen, ze zegt dat het haar niks doet. Maar volgens mij vind ze het soms stiekem ook wel leuk als ze het eenmaal draagt.

Ze zegt dat het haar niets doet, wat is daar niet duidelijk aan? De kousen wil ze niet dragen zegt ze. Waarom zou je dat in twijfel trekken?
Het doet haar niets, zo simpel is het. En hoe minder je dat gelooft, hoe meer weerstand ze er tegen zal krijgen.

Princess, ik ben nog van vóór het IK-tijdperk en heb wel enigszins moeite met de logica van tegenwoordig. Ik lees hier met een bepaalde regelmaat: "Meid, niets tegen je zin in doen hoor!" Dat klinkt ook wel door in jouw posting hierboven.

Maar als je partner iets graag wil en je ziet het zelf iets minder zitten kan het (extreme wensen daargelaten) ook een daad van liefde zijn om zoiets voor de ander over te hebben; geven en nemen hè...

Een relatie hebben is hard werken, 't is geen kroketje van de Febo.


My € 0,02
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » wo 27 oktober 2010, 18:05

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten