Vluggertje

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Vluggertje

Berichtdoor Suzette » wo 20 oktober 2010, 22:08

Vraag gepikt van een ander forum maar vond het wel leuk:

hoe denken we over een vluggertje?

(en omdat het done is dat de TO zelf zegt hoe of wat.....)

Ik ben erg van de lange sex maar met een vluggertje is niets mis. 's Ochtends door de week is er geen tijd voor meer en bij zin is dit een uitkomst. Soms bij te hoog oplopende sexspanning ook, om daarna nog eerst dingen te doen die moeten en daarna full blown te sexen

Of gewoon, omdat je NU zin hebt en geen zin/tijd hebt in poespas maar wilt neuken/pijpen/beffen

Met alleen maar vluggertjes kan ik niks maar als tussendoortje vind ik het heerlijk.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » wo 20 oktober 2010, 22:17

Ik kan een vluggertje op z'n tijd ook wel erg waarderen. Het heeft iets dierlijks...iets oers! Ik vind een vluggertje het fijnst als híj het initiatief neemt. Het gevoel van "Ik wil je..en wel NU" vind ik erg opwindend.


zucht..... :)
"Women are made to be Loved
....not understood"

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » wo 20 oktober 2010, 22:38

een vluggertje is 9 op de 10 keren echt leuk, onverwacht maar lekker. :D

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » wo 20 oktober 2010, 23:08

even tegen het aanracht hmmm niet te versmaden :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Re: Vluggertje

Berichtdoor Searcher » do 21 oktober 2010, 7:24

[...] bij zin is dit een uitkomst. Soms bij te hoog oplopende sexspanning ook, om daarna nog eerst dingen te doen die moeten [...]
Helemaal mee eens, het verhoogt de "productiviteit" enorm!


Searcher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Elfri

Berichtdoor Elfri » do 21 oktober 2010, 8:04

ik hou wel van een vluggertje. Stoom afblazen, puur voor het laten klaarkomen van je partner (gelukkig wel wederzijds). Meestal volgt daarna nog een langere vrijsessie voor de intimiteit waarbij klaarkomen minder belangrijk is (maar wel lekker).

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » do 21 oktober 2010, 10:31

doe me er niet aan denken, doe me er niet aan denken, heerlijk is dat

he43
Berichten: 1464
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 12:12
Locatie: VL

Berichtdoor he43 » do 21 oktober 2010, 11:42

;-)
Laatst gewijzigd door he43 op di 26 maart 2013, 0:32, 1 keer totaal gewijzigd.
--

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » do 21 oktober 2010, 12:00

Het was 31 December en hadden besloten Oudejaar in O door te brengen met de kids erbij, in het hotel hadden we lang tevoren 2 kamers geboekt en daarbij hoorde dus een gans Diner hetwelk met dans enzo tot voorbij middernacht zou duren.
We hadden onze mooiste uitgaanskleding bij, smoking voor mij voor mijn schat een lang kleed met alles wat erbij hoorde.
De kids in de kamer next door waren lekker tv aan 't kijken terwijl wij in de badkamer ons toilet maakten.
Terwijl ik al haast klaar was stond mijn schat in de kamer haar mooiste slipje aan te trekken, een straploze bh en zelfophoudende kousen kortom ze stond daar als een model uit de Pabo kataloog.
Dat ontging me uiteraard niet, ik gaf haar een complimentje en nam haar vast en we begonnen te zoenen en strelen.
Ze voelde mijn erectie en knoopte de broek van m'n smoking los, die zakte op mijn voeten.
Het handige van die boxsprings in hotels is dat ze zo lekker hoog zitten, dus ik duwde haar richting het bed waardoor ze ging zitten, zakte zelf door m'n knieën en sprijde haar benen, ze volgde me gewillig in m'n doen.
Ik zoende haar dijen en ging hogerop bij haar poesje, met een vinger trok ik haar slipje opzij en kwamen haar licht behaarde lipjes binnen bereik van m'n tong.
Ik weet hoe ik haar goed en zelfs snel oraal een orgasme bezorg, dat is door het puntje van mijn tong van onder haar clitje niet te snel maar met druk naar boven te wippen, dan heeft ze geen 5 minuten nodig om schokkend klaar te komen.
Ondertussen friemel ik met m'n andere hand mijn slip tot op m'n knieën.
Meteen nadat ze klaar komt zegt ze "kom in me" nu dus met broek en slip op m'n tenen penetreer ik haar, haar kutje is drijfnat van haar eigen vocht en van mijn speeksel.
Doordat ze zo hoog ligt hoef ik gewoon maar lichtjes door m'n knieën te zakken om haar te pakken, en meteen volgt nog een serie schokken door haar prachtig lichaam een gevolg van de orale seks en de penetratie.
Ik weet dat als ze zelf aan het liefdespel begint, ze enorm geil is en een ketting van orgasme's heeft, dan vraag ik haar om we 't op z'n hondjes zullen afmaken, ze grijpt een dik rond kussen terwijl ze zich een draai op haar buik geeft ligt dat kussen onder haar onderbuik.
Nu presenteerd ze haar natte gleuf rechtvoor me, ik hoef zelfs niet door buigen of op de tenen te staan, even breng ik mijn stijve tegen haar romig grotje maar glip omhoog om plagend haar aarsje te raken, haar reactie is niet negatief.
Dan penetreer ik haar opnieuw en duw lichtjes met m'n wijsvinger op het stukje huid tussen vagina en aars waarop ik vol zicht heb.
Er volgt niet meer dan een lange hmmmm als ze zegt kom maar, ik duw nu voorzichtig kort en krachtig steeds weer met m'n vinger op haar aars en terwijl ik het tempo opvoer om mezelf naar een orgasme te leiden komt ze nog een keer klaar. Uiteindelijk trek ik me terug en trek ik me heel even af.
Het spuit over haar aars en onderrug, zodoende loopt ze niet een ganse avond met een doornat slipje rond.

Een vluggertje van formaat.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 21 oktober 2010, 13:06

Gewoon zonder veel poespas de jongeheer in de gepaste opening stoppen en keihard van bil gaan. Zalig dat oergevoel. Precies of je op een andere niveau zweeft.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » do 21 oktober 2010, 14:13

Het spuit over haar aars en onderrug, zodoende loopt ze niet een ganse avond met een doornat slipje rond.

Een vluggertje van formaat.
maar wel met een natte onderrug?

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » do 21 oktober 2010, 15:38

even tegen het aanracht hmmm niet te versmaden :)
Oooh, Gurley, heel herkenbaar, even vlug tegen het aanrecht als de kids nog buiten aan het spelen zijn.

Zonder plichtplegingen, broek los, rokje omhoog, slipje naar beneden, ik voorover buigend op het aanrecht, hij neemt mij hard en diep achterlangs. Daarna de kleren weer in fatsoen. Enigszins groggy op de benen inderdaad, met dat kletsnatte slipje als herinnering.

HEERLIJK! :lol:

En zoals voor alles geldt: teveel van één ding is te eenzijdig, het gaat om de afwisseling.
Afbeelding

he43
Berichten: 1464
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 12:12
Locatie: VL

Berichtdoor he43 » do 21 oktober 2010, 15:40

;-)
Laatst gewijzigd door he43 op di 26 maart 2013, 0:32, 1 keer totaal gewijzigd.
--

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » do 21 oktober 2010, 17:06

even tegen het aanracht hmmm niet te versmaden :)
Oooh, Gurley, heel herkenbaar, even vlug tegen het aanrecht als de kids nog buiten aan het spelen zijn.

Zonder plichtplegingen, broek los, rokje omhoog, slipje naar beneden, ik voorover buigend op het aanrecht, hij neemt mij hard en diep achterlangs. Daarna de kleren weer in fatsoen. Enigszins groggy op de benen inderdaad, met dat kletsnatte slipje als herinnering.

HEERLIJK! :lol:
SUPERheerlijk :D

Dax
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 oktober 2003, 13:54
Locatie: Wassenaar

Berichtdoor Dax » do 21 oktober 2010, 19:00

soms gewoon even als zij doucht..laatst even tegen raam of op de trap...niet vaak...moet wel een verrassing blijven....spanndste was gewoon in gang tussen 2 huizen....de kunst is om dan toch nog stil te blijven...

alles op zijn tijd ;)
Essentie is inspiratie


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten