The female orgasm

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

The female orgasm

Berichtdoor thisWaltz » za 02 oktober 2010, 14:53

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9461901182#

Alle commentaren welkom.

P.S.:weet wel dat ik op het mannengedeelte moet posten, maar gaat hier over "female orgasm".

's jonge, in vergelijking met mannen zijn vrouwen toch beter voorzien.

Knuff
Berichten: 504
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » zo 03 oktober 2010, 19:10

Vergeet niet dat het bij vrouwen vaak ingewikkelder is dan bij mannen en dat veel knopjes en schakelaars niet of niet goed genoeg worden ontdekt.

Als ik naar dit programma zit te krijgen twijfel ik weer of ik wel ooit een orgasme heb gehad. (vooral de vrouw in het begin stuk :shock:, zo heftig ken ik ze niet).

Zijn er meer vrouwen die hier over twijfelen of over hebben getwijfeld? Zijn er vrouwen die vinden dat het orgasme wordt overschat?

Knuff
Show the world the warmth of your smile.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 03 oktober 2010, 20:09

Bij mij wisselt de intensiteit van mijn orgasmes enorm. Soms heb ik ze inderdaad zo heftig en luidruchtig als de vrouw uit het begin van dit programma en soms geef ik amper een kreuntje. Soms lijkt het minuten te duren en soms trekt het zo voorbij. Soms voel ik het in mijn hele lijf en soms slechts rond mijn vagina. Maar elke keer vind ik het heerlijk, elke keer is het een echte ontlading en ik zou dus ook nooit meer zonder willen.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » ma 04 oktober 2010, 8:57

Vergeet niet dat het bij vrouwen vaak ingewikkelder is dan bij mannen en dat veel knopjes en schakelaars niet of niet goed genoeg worden ontdekt.

Als ik naar dit programma zit te krijgen twijfel ik weer of ik wel ooit een orgasme heb gehad. (vooral de vrouw in het begin stuk :shock:, zo heftig ken ik ze niet).

Zijn er meer vrouwen die hier over twijfelen of over hebben getwijfeld? Zijn er vrouwen die vinden dat het orgasme wordt overschat?

Knuff
De film toont duidelijk de knopjes en schakelaars. :D
Erg leerijk. Ga er bij volgende gelegenheidsontmoeting rekening mee houden.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » ma 04 oktober 2010, 23:08

Thiswaltz, dit is een mooie film. Veel gevoel bij. Waarschijnlijk door een vrouw gemaakt, :wink: :lol: :lol:.
De film toont duidelijk de knopjes en schakelaars.
Knopjes zijn duidelijk , hoewel ik met de film hierover weinig nieuws geleerd heb (wel dat je 600 kg kan optillen door je seksuele energie te gebruiken)... maar als je het goed gevolgd hebt begrijp je dat de schakelaars... 'tussen de oren zitten' (nou ja, misschien eentje IN de oor...). Kortom, om een uitdrukking te gebruiken die op elke vraag van elk topic van dit forum toepasselijk kan zijn... "het blijft maar erg persoonlijk"... :D
♥ humor is the saving grace ♥

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 04 oktober 2010, 23:10

Ik heb de film vanmiddag op mijn gemakkie zitten kijken en vond 'm erg mooi! Bedankt voor de tip TW! :)
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten