Opgewonden bij het lezen van...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

he43
Berichten: 1464
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 12:12
Locatie: VL

Opgewonden bij het lezen van...

Berichtdoor he43 » za 28 augustus 2010, 13:16

:wink:
Laatst gewijzigd door he43 op di 05 oktober 2010, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
--

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » za 28 augustus 2010, 16:05

Nou weet je....

Jij komt hier met een verhaal waarvan ik denk...tsjemig de pemig... :o

Dan steken mijn vlinders bij het zien van een geënsceneerd portret van een toperotische zwarte sloggiboxer met belofte, erg schril bij af....
Met andere woorden mijn ontdekkingsreis en die van jou liggen wel héél erg ver uitéén.....

Afijn, ik plaats het toch..kantmeookschelen...is ook leuk om te zien toch?
Het grote verschil? :D
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 29 augustus 2010, 13:08

Laars,
Wat een heeeerlijk antwoord!! :lol:
Meid, als jij een top-erotische geile stoot krijgt van een zwarte sloggiboxer, vind ik het eigenlijk net zo opwindend om te lezen als de belofte van een avond vol meerzijdige erotiek :wink:


He43, om jouw vraag te beantwoorden :)
Ik vond het lezen van de gangbang ervaring van Sletje een absolute natmaker. Ook vind ik sommige foto's van de fotografie-afdeling van She heerlijk om naar te kijken. Sommige erotische verhalen die in het verhalen en discussie topic staan waren voor mij ook al echt opwindend... Maar het delen van ervaringen over (al dan niet gezamenlijk gespendeerde) avonden met mijn vriendin geven echt dé opstoot.

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » zo 29 augustus 2010, 14:43

Ik ben ook iets meer van de school waar Laars het misschien over heeft: sensuele dingen, de spannende belofte, haar blik als ik haar aanraak, of als je met elkaar praat en een overeenkomst of spannend contrast ontdekt, dat zijn dingen die me kriebels in mijn buik kunnen geven. Op sexueel gebied kan ik extreem opgewonden raken van de aanblik een vrouw in totale overgave, die haar lust volop durft te beleven en te laten komen. En sommige dingen die ik op shespot lees in fantasieen en ervaringen zijn opwindend doordat ze nieuw zijn voor me. Deze site brengt me op ideeen :D

Doeshi
Berichten: 8
Lid geworden op: di 20 juli 2010, 12:33

Berichtdoor Doeshi » ma 06 september 2010, 16:34

Ik ben ook meer van het niveau Sloggiboxer van Laars.... dingen die mij erotisch echt in beroering brengen zijn van auditieve aard. Horen dat iemand opgewonden raakt of is bijvoorbeeld.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » vr 10 september 2010, 20:39

Als ik soms de verhalen hier op She lees (lezen), dan laten sommige verhalen daarvan me zeker niet onberoerd. Ik denk bijvoorbeeld aan het tennisclub verhaal.

Ook sms berichten naar elkaar toe, voorafgaand aan een afspraak, kunnen toch wel erg tot fantasie/geilheid leiden. Helemaal als dat een aantal keer op een dag voorkomt en je elkaar uitdaagt en elkaar vertelt wat je wilt, je ideeën zijn, wat wel, wat niet, jahoor......helemaal goed, heerlijk :twisted:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

O
Berichten: 207
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 15:45

Berichtdoor O » zo 26 september 2010, 16:05

Het viel me op dat alle laatst geplaatste verhalen in het Lezen deel van She over kontneuken gingen.

Is het iets wat vrouwen nowadays massaal bezighoudt... :roll:

Enigszins opvallend vind ik, als ik hier ook lees dat prachtige verhalen niet door de 'vrouwvriendelijke' screening komen.
*Weet je alleen al wat je wilt, behalve pikken en boeken, vechtsoldate zijn en het leven verkennen?*


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten