Pick up artists (documentaire)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 11 juni 2010, 18:28

Tip: let op je omgeving, d.w.z. wat je hoort, voelt, ziet. Wat zie je aan de persoon die je wilt aanspreken? Daar kun je allemaal dingen over zeggen, bij voorkeur positief maar welgemeend :)

Mocht er niks in je opkomen, dan kun je altijd zeggen: hoi, je lijkt me leuk dus ik wilde je even aanspreken, of: Hoi ik ben TW, en wie ben jij?

Dit werkt vaak beter dan een bijdehandte opener.

De film is in WMV formaat, die kun je wel met highdownload o.i.d. downloaden, maar je kunt hem om ook bekijken als je windows media player hebt geinstalleerd. Of als je in een -niet IE browser-een plug-in installeert.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

What if

Berichtdoor thisWaltz » za 12 juni 2010, 15:46

Wat als die omgeving een parenclub is, waar de helft van het publiek voor de parade komt of om met eigen partner te vrijen en de andere helft voor een goede vrijpartij met een tweede man erbij.
Je kan toch moeilijk naar iemand/een paar toegaan en zeggen: mooi weer vandaag. Misschien eerder: wat heb jij een mooi setje aan.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » zo 13 juni 2010, 11:53

Ik denk dat een parenclub setting nog de makkelijkste is. Gedeelde interesses, weinig opties.

Drie kansen voor de reactie:
- Ik kom alleen kijken en bekeken worden
- Ik vind je niet aantrekkelijk
- Kom maar op

In een kroeg is dat een stuk lastiger. ook al omdat dat een vervolg kan hebben en de aangesprokene verder kijkt dan dat gesprek en die eventuele beurt.

Ik heb geen openingszin. Sterker nog, ik knap finaal af op vrouwen die daar waarde aan hechten. Als je gewoon aan de kant gaat zitten en waarneemt zie je dat het ook logisch is dat vrouwen die in aanleg helemaal niet onaardig zijn zich als een bitch gedragen.

Ik leg makkelijk contact en maak makkelijk een praatje, met mannen zowel als met vrouwen. Maar voor mij is een praatje in een kroeg niet het begin van wat dan ook, daar is meer voor nodig :)

Iago.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Re: What if

Berichtdoor Fuzz » zo 13 juni 2010, 22:56

Wat als die omgeving een parenclub is, waar de helft van het publiek voor de parade komt of om met eigen partner te vrijen en de andere helft voor een goede vrijpartij met een tweede man erbij.
Je kan toch moeilijk naar iemand/een paar toegaan en zeggen: mooi weer vandaag. Misschien eerder: wat heb jij een mooi setje aan.
Wat dacht je van: neuken?

Nee, ik weet het niet in een parenclub, maar volgens mij werkt het niet zoveel anders dan in de kroeg hoor. Gewoon "hoi, hoe is het". Ja, goed en met jou?" "ook goed, dank je... mooi setje heb je aan". Nooit direct seksueel beginnen, zou ik aanraden.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: What if

Berichtdoor Iago » ma 14 juni 2010, 11:05

Nee, ik weet het niet in een parenclub, maar volgens mij werkt het niet zoveel anders dan in de kroeg hoor. Gewoon "hoi, hoe is het". Ja, goed en met jou?" "ook goed, dank je... mooi setje heb je aan". Nooit direct seksueel beginnen, zou ik aanraden.
:lol:

Niet?

Een garantie op gesprek is vanmiddag tijdens de wedstrijd. Ga een kroeg in, blijf zo ver mogelijk van het scherm vandaan en knoop een praatje aan met de daar aanwezige dames.

De uitslag krijg je toch wel mee, en je krijgt meteen een prachtig inkijkje in de relatie van degene waar je mee praat :P

"Door wie ben jij meegesleept?"

Iago


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten