Vriend komt niet klaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

jane88
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 mei 2010, 6:52

Vriend komt niet klaar

Berichtdoor jane88 » do 27 mei 2010, 6:59

Hey,

Ik heb nu ongeveer 8 maanden een leuke vriend. Het gaat echt goed samen, en ook de sex is prima! Veel mannen komen snel klaar, hij niet.. hij kan uren doorgaan en heeft net als mij ook altijd zin. Alleen ik vind het vervelend dat hij bijna nooit klaar komt.. :( We wonen best ver uit elkaar en zien elkaar dus alleen in het weekend. Dan is de seks ook heerlijk, maar het kan voor mij ook te lang duren, en dan heb ik er ook geen zin meer in. Soms zou ik wel willen dat hij sneller klaar komt want nu begin ik het steeds mezelf meer aan te trekken en vraag ik me af of het toch niet misschien aan mij ligt. Ik heb ook gevraagd hoe dat kon, maar hij zegt dat hij het zelf ook niet weet. Vandaar dat ik op deze site terecht ben gekomen. Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen uit ervaring etc of tips heeft? :D

Groetjes!

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » do 27 mei 2010, 8:01

Hoi Jane,

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar ik wil je wel op het hart drukken om het probleem niet bij jezelf te zoeken. Uit je verhaal blijkt ook niet dat je vriend bij eerdere vriendinnetjes wel sneller klaar kwam of niet en of hij het zelf überhaupt een probleem vindt of niet.
(Het is mischien moeilijk voor te stellen maar niet alle mannen vinden zelf klaarkomen het belangrijkste van een vrijpartij :-)
Het enige advies dat ik je echt kan geven, is geniet zoveel mogelijk en probeer het probleem niet belangrijker te maken dan dat het (al) is.
I don't need to fight, to prove I'm right. (The Who)

jane88
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 mei 2010, 6:52

Berichtdoor jane88 » do 27 mei 2010, 10:40

Bedankt voor je reactie. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij zn vorige vriendinnetjes is gegaan, want ik hoef niet alles te weten. Wel had hij me verteld dat hij vroeger heel snel klaar kwam, en dat hij daarna nog door kon gaan om het ook leuk voor de ander te maken :) Maar wij hebben uren seks, verschillende standjes en nog komt hij niet.. ik vind dat vervelend..

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » do 27 mei 2010, 11:54

Jane,

Ik kan je verder alleen vertellen waarmee je mij heel snel klaar kunt laten komen, wellicht dat je hem er ook makkelijker mee kunt laten komen :

Glij met wat massage olie oid met je vuist/hand over de eikel heen en dan om de stam naar beneden tot aan de ballen. Als je dit om de beurt met beide handen doet (een soort omgekkerd deze vuist op deze vuist ;-) dan voelt dat ongeveer alsof je met je pik een eindeloos diep 'iets' penetreert. Bij mij duurt het dan meestal niet zo lang voordat ik klaar kom.
Uit chats met anderen weet ik dat een hoop mannen dit erg lekker vinden en zo ook snel/makkelijk klaar komen.

Mischien heb je hier wat aan ;-)
I don't need to fight, to prove I'm right. (The Who)

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » do 27 mei 2010, 12:04

Wat je kan doen is jezelf lekker vingeren en dan, zeggen dat hij zich zelf ook bevredigd?
Eventueel met spannende lingerie...en op moment dat hij bijna komt dan stout vragen of of hij in jou kutje klaar komt.

Bassie88
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 april 2010, 20:30
Locatie: Oosten van het land

Berichtdoor Bassie88 » do 27 mei 2010, 14:29

Ik heb er ook regelmatig last van dat ik niet klaar kom, vind het geen probleem verder.... ik geniet er al super van om gewoon samen de liefde te bedrijven!

Niet te druk maken, niet elke man vind het belangrijk om te klaar te komen :wink:

Rutger
Berichten: 12
Lid geworden op: di 04 augustus 2009, 13:15
Locatie: Noord-Brabant, ondernemer

Berichtdoor Rutger » do 27 mei 2010, 19:54

Bij mij is dat niet kunnen klaarkomen met periodes ook wel voorgekomen. Het is bij mij denk ik begonnen met het tegenhouden van het klaarkomen. Als ik dat te vaak deed werd het een soort van onbewust automatisme.

Voor mijzelf overigens nooit zo'n probleem maar mijn ervaring is dat de partner mij ook graag ziet en voelt klaarkomen en spuiten en als dat dan ieder keer ontbreekt kan het vervelend worden.

Bij mij is het overigens ook weer overgegaan maar nog steeds is het wel zo dat als ik me in het begin bewust inhoud het later vaak helemaal neit meer lukt.

Nog een laatste tip: bij mij werkte het vaak wel om tussendoor even helemaal te stoppen met neuken en dan een soort tweede start te maken. Dan lukt het vaak wel.

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Berichtdoor Romario » vr 28 mei 2010, 0:20

Ik heb het ook ooit gehad bij een ex. Denk dat het met controle te maken heeft.
De eerste weken geraakten we niet uit bed, en speelden we de hele dag door. Was enorm lekker, maar ik kwam niet klaar. Ik vond dat zelf niet zo erg, maar zij wou wel graag dat ik een keer zou komen.
Het is uiteindelijk opgelost geraakt :). Op een dag lag ik in de zetel nog een beetje te rusten, vlak voor we ergens heen moesten. Ze is toen naast me komen zitten, ritste m'n broek open en begon me lekker in de zetel af te trekken. Daar ben ik wel heerlijk klaargekomen. Daarna lukte het ook in bed.
Denk dat het een beetje de druk was om te presteren, en de controle afgeven. Door het in de zetel te doen, was ik verrast en was de controle snel weg, en de druk was er niet.
Dus mss eens proberen om ook zoiets te doen? Een moment en plaats waar hij het niet verwacht.
succes! :)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 28 mei 2010, 21:14

Als ik je TO lees dan neukt hij door en door maar komt niet klaar en jij hebt het dan wel gehad?
(ff plastisch gezegd.......)

Ten eerste zou ik aangeven als je get niet meer trekt, ten tweede kan het een aangeleerd ieys zijn (al aagegeven in reply's).
Zeg hem dat je het ook pretig vindt als hij klaarkomt, desnoods voor jou aan, en evt helpt hij zich zelf

Misschien een kwestie van een cirkel doorbreken die hij zichzelf heeft aangeleerd?

Maar als er medicijnen zijn (SSRI's enzo) dan is het een ander verhaal....... dan is er gewoon vaak een probleem met klaarkomen

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » zo 30 mei 2010, 14:44

jane.. ik weet niet of jij wel klaarkomt,maar is het misschien zo dat hij jou eerst wil klaar laten komen?

dat ie daarop wacht bedoel ik......
weet je dat er daarom wel vrouwen zijn die om die reden faken...
: )

Tantra Man
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 14 mei 2010, 14:37
Locatie: Zeeland, genietend van een very extended sabbatical

Berichtdoor Tantra Man » wo 02 juni 2010, 12:22

In de Tao-Tantra wordt er juist getraint op technieken om de ejaculatie uit te stellen. Op zo'n manier kan een man een totale lichaamsorgasme beleven; heel speciaal.
"De Multi-orgastische Man" is de pakkende titel van een boek dat dit onderwerp heel goed beschrijft.
Misschien ervaart jouw man deze ultieme gevoelens (welke verder en dieper gaan dan een 'gewoon' orgasme van nature en 'wil' hij daarom (onbewust) niet fysiek klaarkomen.
Volg je droom, niet je angst...

kike
Berichten: 195
Lid geworden op: wo 22 december 2004, 22:46
Locatie: Den Bosch

Berichtdoor kike » wo 02 juni 2010, 14:52

Als man heb ik verschillende ervaringen met klaarkomen. Soms lukte dat heel makkelijk, soms heel moeilijk waarbij opviel dat dat niets te maken had met wat ik voor degene voelde. Integendeel- ik blokkeerde ook weleens bij iemand waar ik helemaal weg van was, juist omdat ik het zo goed wilde doen. De druk zit er dan op, en dat kan dodelijk zijn voor het spuiten. Kortom: het hoeft dus echt niet aan jou te liggen.
Tip: betrek de zelfbevrediging in het spel. Ik heb dat een keer toegepast in een relatie waarin ik moeilijk klaarkwam, en dat werkte erg goed. Wanneer jullie fijn aan het vrijen zijn, en het moment is daar: laat hem beginnen zichzelf te bevredigen. Wanneer hij voelt dat het gaat komen, penetreert hij en komt hij in je klaar. Dat penetreren doet hij elke keer wat eerder, waarmee tegelijk de zelfbevrediging steeds korter duurt, tot hij dat uiteindelijk niet meer nodig heeft. Zo werkte het bij ons, uiteindelijk. Ik zou er in elk geval niet teveel druk opzetten; blijf het ontspannen benaderen naar hem toe zodat hij niet het gevoel krijgt te moeten presteren. En geniet vooral van al het andere !!!! Met hopelijk voor jou ook snel het ultieme klaarkomen van je vriend !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten