Sexfeest

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

AenS
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 18 april 2010, 21:11

Sexfeest

Berichtdoor AenS » zo 18 april 2010, 21:37

Vanochtend toen mijn vriendin en ik lagen te vrijen, vroegen we elkaar weer wat we op sex gebied nog een keer zouden willen doen. Mijn vriendin vertelde me dat ze een keer naar een sexfeest wilde waar iedereen kon zien hoe ik haar nam. Dit is niet de eerste keer dat ze mij dit vertelde, maar we hebben nog nooit iets soort gelijks gedaan. Dit lijkt mij op zich best spannend :D Ik vroeg haar of ze een parenclub bedoelde, maar dit leek haar erg tam. Ze bedoelde meer iets als een party met latex, lak en leer (wat stoerder) maar waar de nadruk echt op sex lag. Ik had nooit gedacht dit uit haar mond te horen :wink:

Aangezien het alweer de 2-3e keer is dat ze dit verteld, wil ik een goede vriendje zijn (en om het initiatief te nemen) dit voor haar regellen. Weet iemand feesten, namen en adressen?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 18 april 2010, 22:05

Moeilijk om hier antwoord op te geven omdat ik van bepaalde feesten niet weet of het gebruikelijk is. Er zijn in nederland legio erotische feesten waarbij fertish kleding gedragen wordt. Maar denk dat je op verschillende parenclub thema avonden ook wel uit de voeten zou moeten kunnen zoals op de Showboat...

Normaal kom ik een heel eind met deze vragen maar nu moet ik je het antwoord schuldig blijven te meer ook omdat je "zoektocht" vrij specifiek lijkt...

sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 19 april 2010, 8:08

Er zijn genoeg feesten te vinden in Nederland en het is zo tam als je zelf wil. Meestal zijn er overigens aparte ruimtes om sex te hebben.
Zoals jouw vriendin het beschrijft lijkt mij een gangbang avond een stuk interessanter dan een feest!

Probeer de showboat in Zaandam eens, die heeft kinky en sm feesten.
Anders is de gangbang avond in Monique vrij heftig (die heeft ook sm feesten).

veel plezier! :wink:

AenS
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 18 april 2010, 21:11

Berichtdoor AenS » ma 19 april 2010, 15:36

We hebben op de site van de Showboat gekeken, maar als we dat vergelijken met foto's zoals die op de site van Crazyland of Wasteland, dan zien ze er nogal ... sfeerloos uit :( dat is ook wat ons een beetje tegenhoudt om hier naartoe te gaan. Als we op de site van Fun4Two kijken ziet het er al wat sfeervoller uit,.. maar weer teveel 'gedoe' er omheen :)

Misschien zijn we wat te kritisch ;)

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Re: Sexfeest

Berichtdoor Kinky » ma 19 april 2010, 22:38

Vanochtend toen mijn vriendin en ik lagen te vrijen, vroegen we elkaar weer wat we op sex gebied nog een keer zouden willen doen. Mijn vriendin vertelde me dat ze een keer naar een sexfeest wilde waar iedereen kon zien hoe ik haar nam. Dit is niet de eerste keer dat ze mij dit vertelde, maar we hebben nog nooit iets soort gelijks gedaan. Dit lijkt mij op zich best spannend :D Ik vroeg haar of ze een parenclub bedoelde, maar dit leek haar erg tam. Ze bedoelde meer iets als een party met latex, lak en leer (wat stoerder) maar waar de nadruk echt op sex lag. Ik had nooit gedacht dit uit haar mond te horen :wink:
Leuk en spannend dat jullie dit samen willen ervaren. :)
Aangezien het alweer de 2-3e keer is dat ze dit verteld, wil ik een goede vriendje zijn (en om het initiatief te nemen) dit voor haar regellen. Weet iemand feesten, namen en adressen?
Aanraders:
-Bitch http://partyflock.nl/party/162576:B_I_T_C_H.html
-Dominatrix http://www.dominatrix.nl/
:love: Liefde verandert winter in zomer

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Paradeparties.

Berichtdoor thisWaltz » di 20 april 2010, 14:42

Zijn allemaal parties met veel lawaai (muziek), veel lingerieparade en weinig sex.
Probeer de goede oude NVSH-soosen eens. In Limburg zijn die afgeschaft, maar niet midden-nl (deberghut.nl) te Amersfoort gaat er af en toe nog een door. In A'dam weet ik het niet.
De seksfuiven waar ik ging, met de nadruk op "seks" en "gezelligheid" en niet op parade en techno+drugs zijn helaas "ter ziele gegaan" na het verdwijnen van erotiek op de msngroeps.

Als er iemand een groep/persoon kent, die privé dergelijke feestjes organiseert, graag een link.
Woon je tegen Duitsland: eroluna.de. houdt parties allerhande, lak en leer inbegrepen.
Een keer in het jaar is er in de zomer in de Belgische Ardennen ook een grote sexdriedaagse met erotische spelletjes, verleiden en sex.

Doornroosje36
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 05 januari 2007, 14:10
Locatie: regio 's-Hertogenbosch

Berichtdoor Doornroosje36 » vr 23 april 2010, 8:57

Hoi A en S,

Wat leuk dat jullie dit samen willen gaan doen! Little Sins is volgens mij precies wat jullie zoeken: erotisch geladen dancefeesten.... :oops:

AenS
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 18 april 2010, 21:11

Berichtdoor AenS » di 27 april 2010, 22:22

We zijn net op de website van LittleSins geweest en gelezen over de voorwaarden maar daar staat in de party-regels en voorwaarden:

"Tijdens de party is sexy en uitdagend gedrag toegestaan, echter GEEN sexuele handelingen!"

Dat is wel minder :( we zoeken eigenlijk een feest waarbij er een dresscode is ala LittleSins maar waar je sex kunt hebben waar en wanneer je wil. Waar je om je heen stelletjes en groepjes lekker met elkaar bezig ziet.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 27 april 2010, 22:28

dan blijf ik uitkomen bij parenclubs en dan de thema avonden
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » di 27 april 2010, 22:53

Zoek een stel gelijkgezinden, en organiseer zelf een feest!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

De grens over....

Berichtdoor thisWaltz » wo 28 april 2010, 12:30

Zoals ik al dacht: "Little Sins": veel lawaai, veel parade, geen sex.

Wip even de grens over als www.eroluna.de in de buurt van Aken, Keulen of
Düsseldorf een echte erotische themaparty organiseert.
of ga eens naar een NVSH-parenavond....
http://www.nvsh-haarlem.nl/index.php
Organiseren ook bsdm avonden.

http://www.de-berghut.nl is ook een nvsh-vereniging in midden-Nederland.

Versta je Frans: http://www.bbq23.com/ is een driedaagse barbecue in de Waalse Ardennen, rond het thema erotiek en privé-party. Weer geen parade, maar allerlei spelletjes, die de sexuele contacten bevorderen. Duurt drie dagen en gaat dit jaar door van 20 augustus-23 augustus.

Heb je er wat meer centen voor over:

http://www.castleevents.com/eng/ Kost wel 310-400 euro;

Of inderdaad, organiseer zelf zo'n party.
Als je goede raad nodig hebt: 1 adres.
Heb ruime ervaring als privé-partyganger zoals in een tent, een flat als op een zolder... en ja, er werd aardig wat gesext en weinig geparadeerd of gehuppeld op loeiharde, koppijnveroorzakende muziek.

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » wo 28 april 2010, 19:15

De feesten die je noemt zijn er wel maar zijn niet openbaar toegankelijk, als je mensen kent kun je er voor uitgenodigd worden. Het zijn privéfeesten waar altijd bekenden van elkaar zijn, je kent er niet iedereen natuurlijk maar het zijn altijd via-via-contacten. Ik vind zelf de privéfeesten leuker omdat er dan geen gluurders/verkeerde kijkers zijn en het niet uitmaakt of je samen of alleen naar binnenkomt. Het zijn feestjes voor echte doeners.

Maar... een swingersclub als Temptation is zeker ook een aanrader, daar is de sfeer anders dan in een parenclub.
Misschien is een swingersclub meer jullie ding? Google daar eens op zou ik zeggen.
If you were right and I was wrong
Why are you the one who's gone
and I'm still here?

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Toegankelijkheid

Berichtdoor thisWaltz » wo 28 april 2010, 22:44

De feesten die ik opnoem of de anderen.
Die, die ik opnoem zijn voor elkeen (paar, vrouw) toegankelijk, maar sommige wat minder, want voor eroluna moet je diep in je geldbuidel tasten en voor castleevents nog veel dieper.
Bij mijn weten zijn NVSH samenkomsten voor elkeen toegankelijk, alleen wat minder toegankelijk voor de mannen.
De bbq23.com is voor elk paar toegankelijk.

Temptation is een hoop matrassen, een douche en een bar.
De NVSH is dat ook of is beter (sauna in de Berghut?), maar kost minder.

En ja, privé-feestjes, daar kom je via via op terecht. Word of mouth.
Zelf ben ik erop terecht gekomen via de NVSH-site of Msn. Maar sinds Msn alle erotisch getinte groepen heeft gewist, vind ik er geen meer. De initiatieven waar ik ging zijn ter ziele gegaan.

:?

AenS
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 18 april 2010, 21:11

Berichtdoor AenS » do 29 april 2010, 14:53

Wij wonen zelf net over de grens in Duitsland (reizen is geen probleem, en hebben genoeg vrienden en familie verspreid door Nederland om ergens te kunnen overnachten). Wij hebben nu gekeken op de site van Fun4Two, kent iemand dat en hoe is dat bevallen? Op de site zag het er wel leuk uit, ze lijken daar ook leuke thema avonden te hebben.

Ik heb gehoord dat sex wel tot de mogelijkheden behoort op feesten als Wasteland en Crazyland maar dat dit zich voornamelijk beperkt tot soort van darkrooms. Klopt dit en wat moeten we ons daarbij inbeelden?

Ik heb wel gemerkt dat er nog wel een markt is voor de specifieke 'wensen' die mijn vriendin en ik hebben :wink: Een goed feest met goede muziek, een dresscode en waar absoluut 'alles' mag en niets moet.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » vr 30 april 2010, 20:42

Over de Fun4Two is genoeg te vinden op dit forum. Even de zoekfunctie gebruiken en volgens mij is er ook ergens een topic over parenclubs.
Succes!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten