Mijn lief is er niet meer...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ferocia
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 15:19
Locatie: Overijssel

Mijn lief is er niet meer...

Berichtdoor Ferocia » za 23 januari 2010, 1:09

Ik ben in de rouw. Ik hoop dat ik het met jullie mag delen.

Een paar jaar geleden leerde ik hem via een chatsite kennen. We hadden geanimeerde gesprekken op msn, de klik was enorm.
Na een paar maanden ontmoetten we elkaar. Stiekem, in een hotel. Ik weet nog ieder detail, hoe hij zich druk maakte om de open haard die niet aan wou, hoe we vreeën, hoe ik ons verstrengeld zag liggen in de grote spiegel...
Het werd steeds mooier. We deelden alles samen, spraken uren op msn over alle dingen van het leven, over onze liefde voor onze echtgenoten en kinderen, over onze liefde voor elkaar, over zijn overstap naar een nieuwe baan.
De sterretjes in zijn ogen, zijn liefdevolle aanrakingen, zijn gefluisterde 'Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je...'

We hebben elkaar vier keer gezien. En heel veel uren gepraat via msn en telefoon. Het was liefde, een echte volwassen liefde.

In september namen we de beslissing. Het werd te veel, de liefde was te groot. We zouden elkaar niet meer zien, niet meer spreken, ons helemaal wijden aan onze gezinnen. Met tranen in de ogen namen we afscheid van elkaar, van onze grote liefde.

Ik heb gehuild. Elke avond, heel stilletjes. Heel veel tranen omdat ik hem zo miste. Maandenlang. Totdat de tranen op waren en ik heel langzaam weer een beetje van het leven begon te genieten. Met hem in mijn hart en in mijn ziel. Mijn inspiratie, mijn lief.

Af en toe zocht ik op internet. Googelde zijn naam, in de hoop iets te vinden. Een fotootje, iets.

Gisteren googelde ik weer. En vond een overlijdensbericht. Hij is drie maanden geleden doodgegaan.

Mijn lief is er niet meer. En ik ben in de rouw.
Laatst gewijzigd door Ferocia op za 23 januari 2010, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb lief - leef!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 23 januari 2010, 1:29

Heftig Ferocia. Het lijkt me vreselijk om dit via een onpersoonlijk medium als internet te weten te komen.
Kan me jouw rouw heel goed voorstellen.

Heel veel sterkte.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Ferocia
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 15:19
Locatie: Overijssel

Berichtdoor Ferocia » za 23 januari 2010, 1:32

Dank je wel. De tranen komen weer. Ow lief wat is er toch met je gebeurd?
Heb lief - leef!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 23 januari 2010, 2:19

Gecondoleerd. En heel veel sterkte.

Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen/schrijven. Lijkt me vreselijk om op zo'n manier er achter te moeten komen dat iemand die je lief hebt er niet meer is...

Koester de mooie momenten. Het weten dat hij van je hield.
Misschien kun je proberen te achterhalen wat er is gebeurd. Maar dan alleen als je het gevoel hebt dat dat je zou kunnen helpen.

Nogmaals heel veel sterkte.
Afbeelding
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » za 23 januari 2010, 2:55

ik wens je toe dat je hem een mooi plekje kunt geven. Dat je in staat zult zijn de mooie herinneringen te koesteren. Want hoe het ook is geweest en hoe het ook is geëindigd, je had het nodig en het heeft je verrijkt. Die tranen helpen je om het te verwerken.
Lieve Ferocia
Hier boven je eigen woorden, voor iemand.
Ik sluit mij hier bij aan, en hoop dat je met wat je nu weet, je rust vindt, en voor hem een plekje in je hart.

Sterkte, met het verwerken.

Digi.
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » za 23 januari 2010, 8:47

Heel veel sterkte toegewenst, Ferocia.
Non è possibile dividere la storia di noi due.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » za 23 januari 2010, 11:02

Poeh... heftig Ferocia!

Ik hoop dat als het verdriet slijt,
de mooie, warme en bijzondere herinneringen aan hem overblijven.

Heel veel sterkte!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 23 januari 2010, 11:16

Heel veel sterkte Ferocia!

Uhm, overigens... ik begrijp de chronologie niet helemaal. In september uitgemaakt - 4 keer ontmoet; eeen paar jaar geleden. Hebben jullie het jaren terug in september uitgemaakt of in 2009? Want dan zou hij als dat zo is en hij 3 maanden terug overleden is dus een maand na het uitmaken overleden zijn :shock:
Hoe dan ook, als je zo diep je hart met hem gedeeld hebt, begrijp ik dat het je veel verdriet geeft, dit zijn lot en op deze wijze te hebben moeten vernemen,
alle liefs en goeds,

Mau

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 23 januari 2010, 11:27

Ow, Ferocia, wat triest...Sterkte ermee!! (weet verder ook niet wat te zeggen!!)
:kiss:

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » za 23 januari 2010, 12:24

Kippenvel....

Wat zul jij je nu alleen voelen in je verdriet.
Heel veel sterkte dame!

IF :!:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 23 januari 2010, 13:02

Lieve Ferocia,

Ik voel met je mee, jou overkwam mijn grootste angst. Ik heb veel mensen die ik bijna alleen via internet ken en zo nu en dan wel zie, maar waarvan de directe omgeving niet weet van mijn bestaan. Oke nu gaat het bij mij niet over een grote liefde maar wel om mensen waar ik een bijzondere band mee heb. Misschien kan je via via met een kleine leugen toch nog achter wat info komen. Als zijnde jeugd vriendin ofzo..

Ik wens je sterkte, het valt niet mee om te moeten rouwen in stilte.. je hart schreeuwt ongetwijfeld...

Onthou de mooie herinneringen en warm je daaraan

Liefs sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » za 23 januari 2010, 14:09

Lieve Ferocia,

Ik voel met je mee, jou overkwam mijn grootste angst. Ik heb veel mensen die ik bijna alleen via internet ken en zo nu en dan wel zie, maar waarvan de directe omgeving niet weet van mijn bestaan. Oke nu gaat het bij mij niet over een grote liefde maar wel om mensen waar ik een bijzondere band mee heb.

Liefs sav
Zou het niet de grootste angst zijn van ons allemaal....??

De mijne in ieder geval wel.... :oops:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 23 januari 2010, 14:20

Het is wel een nieuwe tijd angst hoor mijn man en mijn moeder bijvoorbeeld kennen deze angst totaal niet.. Maar die hebben ook niet zo`n enorm groot netwerk aan mensen die voornamelijk virtueel zich gevormd heeft..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » za 23 januari 2010, 14:25

Ik herken die angst ook absoluut, het heeft ook mij de laatste jaren soms stevig bezig gehouden. Ook ik heb een affaire gehad met een man waarmee ik voornamelijk contact had via msn. Niemand in zijn omgeving wist van mijn bestaan. En soms hoorde ik een tijd niks van hem en sloeg de twijfel toe. Het zal toch niet...?
Gelukkig hoorde ik vroeg of laat altijd wel weer wat van hem. Maar Ferocia, jou is het echt overkomen. Wat ontzettend verschrikkelijk!
Ik kan me je pijn en verdriet goed voorstellen. Heel erg veel sterkte en natuurlijk mag je dit met ons delen!

Ferocia
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 15:19
Locatie: Overijssel

Berichtdoor Ferocia » za 23 januari 2010, 16:12

Heel veel sterkte Ferocia!

Uhm, overigens... ik begrijp de chronologie niet helemaal. In september uitgemaakt - 4 keer ontmoet; eeen paar jaar geleden. Hebben jullie het jaren terug in september uitgemaakt of in 2009? Want dan zou hij als dat zo is en hij 3 maanden terug overleden is dus een maand na het uitmaken overleden zijn :shock:
Hoe dan ook, als je zo diep je hart met hem gedeeld hebt, begrijp ik dat het je veel verdriet geeft, dit zijn lot en op deze wijze te hebben moeten vernemen,
alle liefs en goeds,

Mau
Het speelde zich af in 2007-2008. We hebben afscheid genomen op 12 september 2008.

Ik mis hem verschrikkelijk. En de kans, hoe miniem ook, dat we elkaar ooit nog tegen het lijf zouden kunnen lopen en praten over wat vroeger was is helemaal weg nu - definitief. Dat doet pijn. Veel pijn.

Ik ben blij met jullie reacties. Erg lief, doet me veel goed. Dank je wel.
Heb lief - leef!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten