als we willen neuken, verslapt hij...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Michella

als we willen neuken, verslapt hij...

Berichtdoor Michella » vr 21 februari 2003, 22:58

Ik heb al bijna een half jaar een hele lieve vriend en we hebben een prima seksleven. We willen al een tijdje heel graag neuken, er is alleen één probleempje; altijd als we vrijen is hij hartstikke stijf en gaat alles goed, maar zodra we hét willen gaan doen en hij t condoom in zn handen heeft wordt hij slap. Met veel moeite krijg ik hem dan weer een beetje omhoog maar neuken komt er daarna niet meer van. Ik neem het hem absoluut niet kwalijk en hij weet ook dat ik het helemaal niet erg vind. En ik weet ook dat dit best normaal is voor de eerste keer en dat het vanzelf wel een keer lukt. Maar toch, heeft er iemand tips waardoor het misschien wel zou lukken?

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 22 februari 2003, 0:22

Het verschijnsel is mij niet helemaal onbekend. Het is vaak zo'n gedoe om een condoom om te doen dat je helemaal vergeet dat je geil bent. Tegenwoordig laat ik dan ook mijn partner dat klusje opknappen; als zij aan mijn piemel zit te frutselen voelt het niet als onderbreking van het liefdesspel.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » za 22 februari 2003, 8:39

Michella,

Frans heeft gelijk.
Als jij op een hele sensuele manier ;-) zorgt dat het condoom o(m)p de plek van bestemming komt dan lukt het vast beter.
Blijf je ondertussen focussen op het liefdesspel.
Je kunt zelfs een condoom omdoen met je lippen. (oefening baart kunst)

Succes!

GiS

lezer
Berichten: 237
Lid geworden op: vr 21 september 2001, 1:01
Locatie: .nl

Berichtdoor lezer » za 22 februari 2003, 10:26

Gis took the words right out of my mouth Afbeelding

Michella

Berichtdoor Michella » za 22 februari 2003, 11:37

Bedankt voor jullie reacties! Maar helaas, zelfs als ik het condoom om doe en hem ondertussen zo veel mogelijk blijf verwennen blijft hij niet stijf... Kan het ook door de spanningen komen omdat het voor de ons de eerste keer wordt? En is daar dan wat aan te doen?

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Berichtdoor Giovanni » za 22 februari 2003, 13:01

Dat kan zeker door de spanning komen.Heb er zelf ooit wel eens last van gehad.Ik was zo gespannen omdat ik dacht''het lukt toch weer niet''(zie mijn topic)dat mijn penis een stuk slapper werd.
Wat je eraan kunt doen?Misschien nog meer opwinden.Ik weet niet of je je vriend zonder condoom pijpt maar als je dat doet,pijp hem dan tot hij bijna klaarkomt.Een man is op dat moment zo geil dat de spanning er af is en hij alleen maar in je wilt komen.
De beste methode is volgens mij:
Met beide handen trek je het condoom open(het condoom is nu dus al (deels) afgerold) en pijp je vriend zonder handen bijna klaar.Op dat moment kun je heel snel het condoom in 1 keer omdoen en heeft hij geen tijd om slap te worden.

Veel succes,
Gio

oeps

Berichtdoor oeps » za 22 februari 2003, 15:19

mijn vriendje heeft dat probleem ook vaak. maar als het meisje zelf het meeste werk doet komt het bij ons meestal wel in orde. Vrij snel uit de kleren,zodat jullie elkaars blote lijf een beetje gewoon worden, hem niet laten zoeken, als je voelt dat hij er klaar voor is, ervoor gaan... ik denk dat jongens heel vaak super veel faalangst hebben, zodat ze al veel van hun stijfheid verliezen bij de gedachte alleen al dat ze het gaatje niet zullen vinden ofzo. geef hem de tijd niet om te beginnen piekeren...

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » za 22 februari 2003, 16:08

Ik had dat probleem ook met mijn laatste vriendje, en het lukte me (ons) niet het op te lossen door mij te laten 'frutselen'.
Mijn oplossing was me te laten testen (de kans dat ik iets van SOA had was heel miniem, maar ik wilde het graag zeker weten, hij was nog maagd) en het dan qua anti-conceptie bij de pil te houden.

Is het bij jullie geen optie om een andere manier van anti-conceptie te gebruiken?

Little Bunny Foo Foo

Berichtdoor Little Bunny Foo Foo » za 22 februari 2003, 18:24

hmm...als ie stijf is moet je er ff een elastiekje omheen doen, dan blijft ie stijf terwijl terwijl je het condoom erom prutst Afbeelding

vergeet niet om het elastiekje erweer af te halen :P

golfo
Berichten: 84
Lid geworden op: do 31 oktober 2002, 2:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor golfo » zo 23 februari 2003, 14:13

zo een van de postbode? en dan drie keer dubbel? Afbeelding

Michella

Berichtdoor Michella » zo 23 februari 2003, 17:40

Haha, ja dat elastiekje is wel leuk ja, en dan wachten tot ie blauw paars rood en alle andere kleuren van de regenboog wordt zeker Afbeelding!! Ik denk dat ik dat van giovanni maar eens ga proberen en ik ben ook van plan aan de pil te gaan dus dan moet t wel lukken!! En zo niet, ach, geduld is een schone zaak...

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » zo 23 februari 2003, 20:42

Met mijn huidige vriend had ik dat probleem ook...
Nu doen we het gewoon zonder condoom. Het is een heel stuk leuker, we zijn allebei getest op ziektes en ik neem toch de pil...

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » ma 24 februari 2003, 11:33

Ik denk ook dat het een vorm van faalangst of drempelvrees is.
Ik kan me indenken, dat tijdens het omdoen van het condoom tijdelijk de erectie verdwijnt of vermindert. Maar, dan zou daarna de wellust het weer overnemen en de erectie doen terugkomen.
De angst voor het onbekende en het zelf willen of moeten 'presteren' verlamt echter letterlijk.
De truc met de penisring lijkt me wel een uitkomst. En het kan best een tijd blijven zitten, hoor. Ook als je bezig bent.
Als de penisring niet voor, maar voorbij de ballen wordt gelegd, kan je zelfs gewoon klaarkomen en ejaculeren.
En als je eenmaal lekker bezig bent, verdwijnt die angst en kan je er even uit, om die ring losser te maken. Je hebt van die ringen, die je strakker kunt trekken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten