Waarom vinden mannen het ......

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Waarom vinden mannen het ......

Berichtdoor stoeipoes » zo 25 oktober 2009, 14:25

Zomaar n vraag , waarom vinden mannen het opwindend hun vrouw te zien vrijen met andere mannen?
Gr Stoeipoes

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » zo 25 oktober 2009, 16:21

Misschien omdat ze het geweldig vinden hun vrouw enorm te zien genieten. Of omdat het de angel zou kunnen halen uit hun vrees voor overspel. Of omdat hun vrouw dergelijke fantasieën heeft geuit en zij haar graag plezieren. Of omdat kijken naar een ander stel dat de liefde bedrijft voor menigeen sowieso reuzeopwindend is. Of omdat zo'n situatie de voyeur in hen bevredigt.

Voor mij gaan eigenlijk al die redenen in zekere zin op.
Amor vincit omnia

Knallie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 09 februari 2007, 17:23

Berichtdoor Knallie » zo 25 oktober 2009, 17:16

Ik vond het geweldig om te zien hoe mijn vrouw genoot van onze vriend, ik vindt dat een vrouw ook eens lekker verwent mag worden door twee mannen.
Men krijgt nooit een tweede kans om de eerste indruk te geven

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 25 oktober 2009, 17:48

stoeipoes
je stelt de vraag zo alsof elke man dat opwindend vindt...

nou...mijn partner absoluut niet hoor :roll:
met het idee dat ik andere mannen opwindend vind heeft hij al moeite..
hardop uiten dat ik wel eens iets zou willen met een ander is eigenlijk al een stap te ver.
en dat daadwerkelijk doen, kan ik beter uit mn hoofd laten wat hem betreft.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 25 oktober 2009, 17:49

Ik heb het er in mijn huwelijk vaak over gehad met mijn man, hij hoort ook in de categorie mannen waar jij het over hebt stoeipoes.
Voor hem had het veel te maken met wat Frank ook al schrijft; hij wilde mij heel graag zien genieten. En hij heeft zeker een voyeuristische kant, dus dat was op deze wijze prima te combineren.
Plus dat jaloezie hem totaal vreemd is, dus dat speelde voor hem geen enkele rol.

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » zo 25 oktober 2009, 19:22

Hier hetzelfde,
als ik gelukkig ben, is hij het.

Als hij ziet dat ik intens geniet, geniet hij ook.
Zover is het nog nooit gekomen dat ik daadwerkelijk sex had met andere mannen, maar als het zou gebeuren, is alles wat Frank heeft geschreven van toepassing op mijn man en mij.
elke dag genieten van het leven!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 25 oktober 2009, 20:02

Inderdaad gaat dat voor een aantal mannen ook niet op..
ik ken er nog al een aantal die er niets van willen weten
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » zo 25 oktober 2009, 20:03

Die ken ik ook één :D

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 25 oktober 2009, 22:01

Ik zou het niet weten, want ik val ook in de categorie mannen die daar niet echt iets van moet hebben. Ik zou er wel tegen kunnen, maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat het me op zou winden. Ik kan een vrouw ook zien genieten, terwijl ik met haar bezig ben, het is juist een belangrijk deel van mijn lust. Dus die redenatie an sich snap ik ook niet. Maar misschien dat sommige andere mannen als ze zelf seks hebben daar niet op kunnen) focussen en dat dit dan een alternatief is? :?:

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » zo 25 oktober 2009, 22:15

[quote="Fuzz" ]Maar misschien dat sommige andere mannen als ze zelf seks hebben daar niet op kunnen) focussen en dat dit dan een alternatief is? :?:[/quote]

Wat een rare aanname. Zo moeilijk is het toch niet om je in te leven in andermans seksuele wensen? Als ik iedere dag met mijn vrouw Aziatisch eet, is het niet ondenkbaar dat zij op een dag verzucht: 'Ik zou wel eens iets Italiaans lusten.' En als daarvoor een extra Italiaan nodig is, dan regel ik dat met plezier voor haar.

Ik heb zestien jaar lang uitstekende seks gehad met mijn vrouw, en gedurende die jaren hebben we diverse seksuele varianten beleefd. Bij een deel ervan was een derde betrokken, tot genoegen van alle drie de deelnemers. Niet vanwege een gebrek mijnerzijds, maar ter verhoging van het genot. En genoten hebben we!

Ik kan me goed voorstellen dat je er niets aan vindt. Misschien speelt jaloezie een rol. Ik had in mijn huwelijk geen enkele reden jaloers te zijn; daarom had ik er volstrekt geen moeite mee als wij nu en dan met z'n drieën in bed lagen.
Laatst gewijzigd door FrankPolder op zo 25 oktober 2009, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Amor vincit omnia

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 25 oktober 2009, 22:37

Ik snap je reactie niet helemaal. Het gaat er niet om dat de vrouw in plaats van Aziatisch een keer Italiaans wil eten, maar dat de man graag wil dat de vrouw een keer Italiaans eet.

Overigens veroordeel ik het ook helemaal niet. Ik kan me er alleen niks bij voorstellen. Ik denk niet dat dat met jaloezie te maken heeft. Maar ik zoiets nooit van iemand kunnen vragen om dat voor mij te doen. In mijn beleving zit daar iets scheef voor wat betreft respect. En misschien vind je dat dat raar is, maar het is mijn beleving.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 25 oktober 2009, 23:10

Nou..... het geldt inderdaad niet voor elke man. en vrouw.

Heeft het met jaloezie of onzekerheid te maken? Ik denk het wel en daar is niks geks aan.
De trio's die ik had waren oa met een vast vriendje maar hij was niet mijn partner. De trio die ik recentelijk voor ogen had (vvm) ging niet door omdat mijn lief en ik even wat personal issues te verhapstukken hadden. Niet dat ik het idee had en heb dat zij een gevaar oplevert voor onze relatie, maar de band tussen de partners moet gewoon goed zijn.

Het idee van de vvm kwam van mij: ik wilde hem hem gewoon een enorm genot geven, oa hem laten pijpen door 2 vrouwen. Daarover pratend bedacht hij dat hij iderdaad heel mooi was en dat het een mooi 'kado' zou zijn aan mij: 2 mannen en dat ikdan alles tegelijk krijg.

We zien het naar elkaar als kadootje.

vvm en mmv zijn 2 volledig verschillende situaties, appels en peren. echt.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » zo 25 oktober 2009, 23:34

Het gaat er niet om dat de vrouw in plaats van Aziatisch een keer Italiaans wil eten, maar dat de man graag wil dat de vrouw een keer Italiaans eet.
Dan hebben we het over verschillende dingen, denk ik. Jouw visie beantwoordt inderdaad beter de vraag van de TS. Waar ik het over had, was het trio (met mij bij voorkeur in een min of meer passieve rol) met een extra meneer. In dat geval gaat het initiatief uit van de vrouw. En ik vind het niet alleen leuk aan haar wens te voldoen, maar ook erg opwindend voor mezelf.

Als er toch de beladen term respect aan te pas moet komen, dan zou ik zeggen dat het juist een iniitatief is waarbij respect voor elkaar een hoofdrol speelt.
Amor vincit omnia

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 25 oktober 2009, 23:41

Ik kan je heel goed volgen in je redenatie over respect :) maar zo werkt het voor mij niet. Het komt voor mij dan denk ik over dat ik dan mijn geliefde als hoer of slet zou willen zien in zo'n situatie. En dat kan voor mij niet als je je juist de wereld over hebt voor iemand.

Sexlover
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 25 oktober 2009, 17:28

Re: Waarom vinden mannen het ......

Berichtdoor Sexlover » ma 26 oktober 2009, 11:37

Zomaar n vraag , waarom vinden mannen het opwindend hun vrouw te zien vrijen met andere mannen?
Gr Stoeipoes
Tja moeilijk te zeggen. Waarom houden sommige mensen van de kleur blauw. Of waarom houden mensen van bepaald soort eten. Het doet iets met hun waarschijnlijk.

Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Ik vind het ook veel geiler om mijn eigen vrouw te zien mastruberen dan een vreemde vrouw. En al heeft een andere vrouw mooiere borsten of billen dan mijn vrouw dan nog word ik sneller opgewonden door naar mijn vrouw dr borsten of billen te kijken. Je eigen vrouw heeft toch altijd een streepje voor op ander vrouwen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten