vacantie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » do 22 oktober 2009, 23:39

Ik weet alleen dat Jamaica een paradijs is voor vrouwen. Niet uit eigen ervaring maar heb er een keer een docu over gezien op TV. Engelse vrouwen die daar op vakantie gingen voor veel sex en aandacht.

En dan is daar nog zo'n eiland maar ik kan ff niet meer op de naam komen.

Oh ja, en Cooper Pedy in Australie. Een opaalmijn dorpje in de woestijn waar weinig vrouwen zijn...................maar wel gevaarlijk voor een vrouw alleen.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 23 oktober 2009, 6:56

mmm...mss moet ik komend jaar maar eens in mn eentje gaan bijtanken op zo'n eiland :mrgreen:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

jos50
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 18:35

Berichtdoor jos50 » ma 02 november 2009, 17:56

Mijn fantasieen zijn overgegaan in "willen beleven" wllen ondervinden" ondanks hier en daar negatieve berichtgevingen. Ik ben geen vette en oudere vrouw, wel dat laatste maar zie er nog goed uit. Natuurlijk is het voor mij niet zo moeilijk hier een vrijvriendje op te duikelen. Maar dit is anders de sfeer, het avontuur. Ik heb geen last van morele bezwaren ondanks dat die hier en daar worden geventileerd. Wie verder over de grens kijkt kan weten dat daar heel verschillend over wordt gedacht. Waarom mogen mannen wel en krijgen wij vrouwen in z'on geval zoveel over ons heen. Het leven is kort en dit besef je meer naarmate je ouder wordt. Later wil ik op veel dingen terug kunnen blikken en niet denken had ik maar.. Ik heb inmiddels een zeer goede vriendin die zal meegaan, samen staan we sterk. Onze belevenissen zullen wij tzt vertellen. Voor de ervaringen van anderen blijven we intussen openstaan, groetjes eenieder

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » ma 02 november 2009, 18:24

Mijn fantasieen zijn overgegaan in "willen beleven" wllen ondervinden" ondanks hier en daar negatieve berichtgevingen. Ik ben geen vette en oudere vrouw, wel dat laatste maar zie er nog goed uit. Natuurlijk is het voor mij niet zo moeilijk hier een vrijvriendje op te duikelen. Maar dit is anders de sfeer, het avontuur. Ik heb geen last van morele bezwaren ondanks dat die hier en daar worden geventileerd. Wie verder over de grens kijkt kan weten dat daar heel verschillend over wordt gedacht. Waarom mogen mannen wel en krijgen wij vrouwen in z'on geval zoveel over ons heen. Het leven is kort en dit besef je meer naarmate je ouder wordt. Later wil ik op veel dingen terug kunnen blikken en niet denken had ik maar.. Ik heb inmiddels een zeer goede vriendin die zal meegaan, samen staan we sterk. Onze belevenissen zullen wij tzt vertellen. Voor de ervaringen van anderen blijven we intussen openstaan, groetjes eenieder
IK wens je heel veel plezier en hoop dat je er met genoegen later op terug kunt kijken. En ik kijk al uit naar je verhalen! :oops:

Jan
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » ma 02 november 2009, 23:28

Jos...ik begrijp je
Ben net zo oud als jij
en soms benauwd het me..
het leven is zo kort
Ga!!!
8)
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » za 07 november 2009, 18:25

Die vrijheid zit toch in je hoofd, niet in een ander land en mannen die wel een wip willen maken zijn er overal.

De rest is een kwestie van fantasie en romantiseren. Dat is mooi want in een Iglo kan het, in elke discotheek en elke stad in welk land dan ook én in een bedoeïenentent. Met dat laatste zou ik voorzichtig zijn...want je wilt natuurlijk wel weer naar huis na een week. :D
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » za 07 november 2009, 18:45

Die vrijheid zit toch in je hoofd, niet in een ander land en mannen die wel een wip willen maken zijn er overal.

De rest is een kwestie van fantasie en romantiseren. Dat is mooi want in een Iglo kan het, in elke discotheek en elke stad in welk land dan ook én in een bedoeïenentent. Met dat laatste zou ik voorzichtig zijn...want je wilt natuurlijk wel weer naar huis na een week. :D
In een bedoeïenentent hoef je niet op het zand te liggen hoor, ze hebben fantastische kussens en ze kunnen er wat van!
Glimlach, morgen is het erger!

jos50
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 18:35

vacantie

Berichtdoor jos50 » za 12 juni 2010, 22:27

VERVOLG
WIJ MIJN VRIENDIN EN IK, SAMEN STERK EN MOEDIG, HEBBEN EEN HEERLIJKE ONVERGETELIJKE LOSBANDIGE VAKANTIE GEHAD. VANWEGE DE KOSTEN NIET NAAR EEN VER AFRIKAANS LAND MAAR NAAR MARMARIS. AANVANKELIJK WAT SCHUCHTER OP PAD MAAR NA EENS GOED RONDGEKEKEN TE HEBBEN VONDEN EN KREGEN WIJ WAAR WE OP UIT WAREN, PLAT GEZEGD MANLIJKE BELANGSTELLING EN MEER VAN HALF ONZE LEEFTIJD. STELREGEL OPENHEID OVER BEDOELINGEN, DE KOSTEN VOOR ONS EN ALTIJD WETEN WAAR DE ANDER ZICH BEVINDT EN MET WIE. WONDERLIJK IS DE ERVARING DAT DE CONTACTEN SOMS DIEPER GAAN DAN ALLEEN HET LICHAMELIJKE. IK KAN HET IEDERE VROUW, ZEKER VAN ONZE LEEFTIJD, DIE WEL EENS IN DEZE RICHTING HEEFT GEFANTASEERD EN HET AAN DURFT AANBEVELEN HET EEN KEER TE ERVAREN.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: vacantie

Berichtdoor janfreak » za 12 juni 2010, 23:29

IK KAN HET IEDERE VROUW, ZEKER VAN ONZE LEEFTIJD, DIE WEL EENS IN DEZE RICHTING HEEFT GEFANTASEERD EN HET AAN DURFT AANBEVELEN HET EEN KEER TE ERVAREN.
Ik kan jullie geen ongeklijk geven hoor en wat anderen er van zeggen moet je je gewoon geen bal van aantrekken. Je bent alleen verantwoordiging schuldig aan jezelf en je moet maar zo denken, als je veroordeeld wordt door een ander dan zal daar ongetwijfeld enkel en alleen jaloezie aan ten grondslag liggen. Waarom zou een vrouw niet eens een keer vreemd mogen gaan?
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 13 juni 2010, 8:27

klinkt goed @Jos50... :D
lijkt mij ook wel wat.
ben wel benieuwd naar wat meer details
je zou verslag doen..
mag best wat uitgebreider hoor! :P
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 13 juni 2010, 12:30

:oops: Je hoeft niet van een bepaalde leeftijd te zijn om ergens open voor te staan gelukkig. Wat heerlijk dat je/jullie (je vriendin geniet er tenslotte ook van) zo'n fijne vakantie hebben gehad.

Wat me te binnenschoot.... ik heb niet uitgezocht of het ook voor single dames (of alleengaande dames, want je kan best een relatie onderhouden en toch alleen op vakantie gaan tenslotte) toegankelijk is, maar er bestaan ook swingers-vakanties. Een cruise op een boot door europa/vs/zuid amerika of een resort dat volledig is afgehuurd.
Wij denken er als stel aan om dit een keertje te doen, maar wie weet is het ook voor een dame alleen of 2 dames samen een ideetje. Of alleengaande mannen dit ook 'mogen' doen zou ik zelf betwijfelen. In pc's is het tenslotte ook vaak polici dat mannen alleen niet worden toegelaten.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten