Relatie met een getrouwde/gebonden vrouw.....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bloopertje
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 14:47

Relatie met een getrouwde/gebonden vrouw.....

Berichtdoor Bloopertje » zo 20 september 2009, 21:41

Genoeg topics/onderwerpen te vinden over vrouwen die een geheime relatie hebben met een getrouwde/gebonden man, nu graag ervaringen van mannen die een relatie hebben met een getrouwde/gebonden vrouw.

Thankx :)
Yo soy yoy y mis: ik ben mezelf en m'n omstandigheden.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 20 september 2009, 21:46

Denk je dat dat essentieel anders is?
Kan hoor , ik heb er nog nooit mannen op uitgehoord...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Bloopertje
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 14:47

Berichtdoor Bloopertje » zo 20 september 2009, 21:52

Nee denk ik zeker niet, maar ik "mis" gewoon ervaringsverhalen van mannen, hier en enz.
Yo soy yoy y mis: ik ben mezelf en m'n omstandigheden.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 21 september 2009, 12:02

Het ligt eraan of jezelf ook in een relatie zit.

Een ongebonden man accepteert eigenlijk geen concurrentie als die verliefd wordt op een gebonden vrouw.
Met andere woorden, je probeert haar los te weken uit de relatie en haar voor jezelf in te palmen. En ik denk dat dit een typische mannen aanpak is.
Ongebonden vrouwen willen uiteindelijk ook de man voor haarzelf maar kunnen wat langer in de rol van de concubine blijven.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » ma 21 september 2009, 20:44

Ikzelf vind ook een gebonden vrouw erg aantrekelijk.Maar soms probeer ik te vragen of ze iets met me wilt drinken en dan zegt ze kan ik niet maken tegenover me man.Maar weet van haar dat ze me ook leuk vind alleen ze verlaat haar man niet en we flirten veel met elkaar.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » vr 25 september 2009, 11:34

ik heb een aantal relaties gehad met een gebonden vrouw.
wat toen in mijn situatie paste, ik wilde geen relatie. op deze manier had ik minder kans op verliefde mevrouwen.
werkte prima, ik kwam er ook over de vloer,. niet van dat stiekeme gedoe iig
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 25 september 2009, 12:01

Ik heb in mijn verleden twee keer iets gehad met een gebonden vrouw. Maar dit waren beide situaties waarin de vrouw niet meer gelukkig was en gevoelens hadden voor mij. Ik had overigens meer problemen met het overspel dan de vrouwen zelf, wat mij nogal verbaasde. Zoiets werkt voor mij niet.

Punt is wel dat ik in sociaal contact met vrouwen in een relatie helemaal mezelf kan zijn, waardoor ik best vaak aantrekkelijk ben voor ze. En als er dan een spanning ontstaat moet ik me inhouden om niet te willen jagen. Seksueel gezien een enorme kick om een bezette vrouw het bed in te krijgen (en zal daar vast niet de enige in zijn), maar in mijn achterhoofd denk ik toch altijd aan de derde persoon, if you know what I mean.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » vr 25 september 2009, 12:29

Tijdens mijn huwelijk heb ik veel buitenechtelijke relaties gehad. Daarvan een keer of tien met een gebonden vrouw.
Voor de laatste uit dat rijtje was ik bereid om mijn huwelijk te beëindigen en ze is al een jaar of tien mijn vrouw.

We hebben een open relatie.
Momenteel heb ik drie vriendinnen, waarvan twee gebonden. Met de één heb ik vooral een platonische relatie. Met de ander, die eveneens een open relatie heeft, gaat het uiteraard nogal wat verder.
Niets is blijvend, alleen de verandering

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » vr 25 september 2009, 12:44

Zijn jullie dan niet bang, dat of jullie of de gebonden vrouw dan verliefd wordt?
Wat als ze door wil met jou, wil stoppen met haar relatie?
Lijkt me best lastig.
elke dag genieten van het leven!

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » vr 25 september 2009, 13:19

Ik ben als gebonden vrouw best een paar keer verliefd geworden op anderen, heerlijk! Voor mij staat verliefd zijn ook meer voor het even mee laten gaan met de stroom, zonder de intentie te hebben mijn man te verlaten.

Overigens vind het zelf ook heel aantrekkelijk in een man als hij nog overduidelijk stapel is op zijn eigen vrouw en er geen twijfel over laat bestaan dat zij op 1 blijft.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » vr 25 september 2009, 13:58

Ik word vaak verliefd, ofwel een gevoel dat daar erg op lijkt :D
Maar ik kan me niet voorstellen, ooit verliefder te worden op een vrouw dan ik op Efin werd.
Dat vond ik juist het bijzondere toen. Omdát ik al zoveel buitenechtelijke relaties had gehad en dikwijls een soort van verliefdheid voelde. Maar meestal was het redelijk controleerbaar en ging het ook weer over.

M'n verliefdheid voor Efin was zo extreem, zoiets had ik nog nooit ervaren. Een het ging ook maar niet over :D . We hebben een keer of 7 onze - toen nog - buitenechtelijke relatie beëindigd. Probeerden we ons verstand te laten spreken. Het hart was echter zóveel sterker :).

Wat m'n huidige situatie betreft : Efin is uniek voor mij, heeft geen concurrentie en zal dat ook nooit hebben. Niet per se omdat ze zo mooi is, of lief is, of leuk, of omdat ze zoveel van me houdt. Het is het hele pakket. Dát te beschrijven, daar begin ik niet aan, wordt oersaai ;-)

De gevoelens van een vriendin kan ik niet helemaal besturen. Maar ik laat niets aan duidelijkheid te wensen over : Efin is onvervangbaar en ongenaakbaar op nummer 1. Voor altijd.
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » vr 25 september 2009, 14:12

@ Erofun: -zucht-....mooi!!

pintimo
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 25 september 2009, 14:22
Locatie: midden nl

Berichtdoor pintimo » vr 25 september 2009, 14:34

Even vanuit ervaring reageren. Heb enkele jaren al single iets gehad met een getrouwde vrouw. Zij had naar zeggen een open relatie en mijn "relatie" met haar band met haar partner niet in het gevaar brengen. Na enige aarzeling van mijn kant , het voelde erg fijn en heel bijzonder - maar verstand zei nee, hebben we afgesproken. Ik was ook in een periode dat ik echt even geen relatie wilde. Al gauw merkte ik dat ze toch eigenlijk bij haar man weg wilde en het meer werd voor haar dan af en toe een date en toen heb ik onze verhouding gestopt, voelde me bedrogen en wilde niet tussen haar en haar man in gaan staan. Pas twee jaar later hebben we elkaar weer gezien en daarna was het zuiverder. Zij was happy met haar man en kon mij zien als een zeer geode vriend waarmee ze ook seks kon hebben, we hebben mooie afspraakjes gehad waar seks niet het doel was maar het er meestal wel van kwam: vrij, ongebonden, open.
Helaas bleef het bij haar kriebelen en werd ze toch verliefd en wilde ze meer wat ik niet kon en wilde beantwoorden.
Eerlijkheid gebied dat het voor mij na twee lange relaties wel even fijn was om iets te heben met een gebonden vrouw: even veilig , geen gedoe, wel intimiteit en seks, geen verantwoordelijkheid , tja...weet nu dat dat niet lang stand houd

royal
Berichten: 38
Lid geworden op: do 17 september 2009, 1:02
Locatie: overijssel

Berichtdoor royal » vr 25 september 2009, 14:40

Het ligt eraan of jezelf ook in een relatie zit.

Een ongebonden man accepteert eigenlijk geen concurrentie als die verliefd wordt op een gebonden vrouw.
Met andere woorden, je probeert haar los te weken uit de relatie en haar voor jezelf in te palmen. En ik denk dat dit een typische mannen aanpak is.
Ongebonden vrouwen willen uiteindelijk ook de man voor haarzelf maar kunnen wat langer in de rol van de concubine blijven.
mmh...nu ik zo nadenk over wat je schrijft merk ik dat het bij mij anders ligt: gebonden vrouwen vind ik aantrekkelijk omdat het voor mij 'veiliger' is om verliefd te worden. De vrouw in kwestie zal niet zo snel geneigd zijn haar huwelijk op te geven en ik voel me prettig bij het idee van een 'bijman' waarmee zij af en toe leuke dingen doet. Natuurlijk is er het gevaar dat het uit de hand loopt en dat de verliefdheid overslaat in echte liefde maar ik vind dat je dit beiden van te voren wel in kunt schatten hoe je allebei in kunt schatten hoe je er in staat. Als een vrouw ongelukkig is in haar huwelijk en op emotioneel vlak bepaalde basisdingen mist is bijvoorbeeld geen goede basis om samen intiem te worden
an open mind is a joy forever

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » vr 25 september 2009, 14:52

Benik het niet helemaal mee eens.
Ik heb/had een goede relatie, toch verliefd geworden op een ander.
Tuurlijk had ik toen wat minder aandacht dan normaal (of is het als normaal?).
Maar goed, als die ander je wat extra's geeft, ook al heb je het mss niet nodig, is de kans toch groot dat het verder gaat als dat de bedoeling is.
elke dag genieten van het leven!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten