Doet de grootte van de penis ertoe?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

blonde dolly
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 26 september 2003, 13:22
Locatie: Sprookjesbos in de efteling!

Berichtdoor blonde dolly » do 23 oktober 2003, 18:24

hoihoi, waarom heb ik deze optic geplaatst?
Ik ben zelf al bijna 11 jaar met dezelfde man samen, waarvan 6 jaar getrouwd. mijn man is dus erg groot geschapen, dat wist ik al van hem, voordat ik met hem kennis maakte...[ jahaaa mannen, vrouwen wisselen onderling wel eens wat nieuwtjes uit, waaronder het formaat (je) van wederzijdse kenissen! ] en dat maakte mij nog nieuwsgieriger naar hem dan ik al was. Afijn...lang verhaal kort, ik wist niet wat mij overkwam de eerste keer dat ik met hem naar bed ging, niet te beschrijven, (lastig op een forum! :) ) ik vond sex altijd wel leuk en spannend, maar penetratie vond ik nou niet altijd het "hoogtepunt", daar waren toch andere manieren voor nodig. Misschien hebben sommigen van jullie gelijk en hebben vrouwen een verschillende "diepgang", net als mannen een verschillend formaat. Maar om mijzelf nou met de "grand canyon"te vergelijken...... who know,s? :wink: ( misschien een nieuw koosnaampje? )

Roos!
De enige constante factor in het leven is de verandering!

Paul60
Berichten: 17
Lid geworden op: do 23 oktober 2003, 8:22
Contacteer:

Berichtdoor Paul60 » do 23 oktober 2003, 19:23

Wij hebben eens een trio gehad met een tweede man erbij die behoorlijk!! groter geschapen was dan ik ben. Ondanks dat wij samen altijd "compatibel'' neuken (haha..mooi woord) vond ik hetzelf wel heel erg mooi om te zien hoe gigantisch mijn vrouw klaarkwam toen ze door hem werd geneukt. Natuurlijk was daar door alle spanning ook een stuk ekstra geilheid bij maar hij ging echt niet voorzichtig te werk en ik schat dat hij toch tussen de 22 en 25 cm lang was, waarschijnlijk heeft dat dan toch met de rekbaarheid van de vagina te maken.
Ook als man blijft dit 1 van mijn geilste ervaringen en ook 1 van mijn spannendste fantasieën! Voor mijn vrouw is het niet echt van belang..Uitstraling, uiterlijk, ogen en mond is voor haar toch het meest belangrijke (ook om sex met een vreemde te bedrijven)
-What's life without a laugh-

fantasy
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 18 juli 2003, 14:33
Locatie: Saturnus

Berichtdoor fantasy » do 23 oktober 2003, 19:37

Ik mag niet klagen en heb nooit het gevoel gehad dat ik in een emmer snot aan het neuken was....

[/quote]

die uitdrukking... :shock:

Het spijt me als ik er iemand mee zou kwetsen, maar ik vind een fraai stukje penis toch wel behoorlijk opwindend... Nu is mijn vriend niet zo buitenmaats, maar inderdaad (hier gaan we weer) "compatibel". de dikte heeft hier ook veel belang vind ik. Als ik een knappe man ontmoet vind ik het altijd leuk om te fantaseren hoe zijn penis eruit ziet... :st:
Toch wel erg als je beiden wacht tot de huwelijksnacht, en zij dan met haar grote vagina, en hij met zijn klein piemeltje (of omgekeerd natuurlijk). en wat dan? Ik zou het toch erg vinden, moest het seksueel niet "klikken".

Fanny met een passend poesje voor haar tijgertje...

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 23 oktober 2003, 22:18

Nou ja dames,

jammer dan voor de kleiner geschapen heren, dat zijn blijkbaar nutteloze schepsels - ach, je kunt er misschien nog gezellig een kopje thee mee drinken :?

Sens.

blonde dolly
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 26 september 2003, 13:22
Locatie: Sprookjesbos in de efteling!

Berichtdoor blonde dolly » do 23 oktober 2003, 23:15

Heee sens.....!, trek in een kopje thee....? je voelt je aangesproken he...?


Roos, die graag met sens aan de thee wil! :wink:
De enige constante factor in het leven is de verandering!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 24 oktober 2003, 1:27

Nou ja dames,

jammer dan voor de kleiner geschapen heren, dat zijn blijkbaar nutteloze schepsels - ach, je kunt er misschien nog gezellig een kopje thee mee drinken :?
Sens.

Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik heb een email vriendin en die baalt er van dat haar dates weer zulke grote kanonnen hebben. ik heb ooit eens gelezen dat de grootte van de mond van een vrouw samen zou hangen met de grootte van haar vagina.
En ook als is dit maar onzin het geeft wel aan dat bij vrouwen ook verschillende maten zijn. Elke vrouw wil graag iets passends.
Daarom zullen de zwaar geschapen mannen niet overal welkom zijn en omgekeerd ook. Dus... voor elk wat wils.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » vr 24 oktober 2003, 11:05

De meeste reacties, zoals gewoonlijk bij dit onderwerp, zijn ver onder de maat. :wink:

blonde dolly
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 26 september 2003, 13:22
Locatie: Sprookjesbos in de efteling!

Berichtdoor blonde dolly » vr 24 oktober 2003, 11:26

Jeetje .....ben ik blij dat ik beide heb, een man met ervaring, een kanjer in bed dus en ook nog een groot formaat! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Lucky roos!
De enige constante factor in het leven is de verandering!

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 24 oktober 2003, 13:26

Moose gaat even achter Sl1 staan, wegens geen zin om wéér te gaan opschrijven hoe het voor haar zit. En eigenlijk heeft Selene dat ook al afdoende gedaan :)

domingo
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor domingo » vr 24 oktober 2003, 14:44

Ik vind niet zozeer de lengte van belang maar wel de dikte. Sex is ook voor mij meer dan alleen maar penetratie, maar ik neuk wel liever een dikke paal dan een gewone.

Wel heb ik al ondervonden dat sommige goed geschapen mannen minder moeite doen op ander vlak. Dan bedoel ik minder moeite doen tijdens voor- en naspel en ook minder romantisch zijn.

Mijn man is normaal geschapen en doet op alle vlak zijn best. Ik neuk dan ook dolgraag met hem, maar wij houden wel eens van afwisseling, en geef mij dan maar een superdikke ..... !!!!!

Domingo

sproetje
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 16:23

Berichtdoor sproetje » vr 24 oktober 2003, 15:59

nou voor mij doet de grootte er ech niet toe,
sex is veel meer dan een Penis op zich!! maar ja wie ben ik :roll:

Als een man mij maar tot op de top der toppen kan laten zweven!


gr sproetje
Die heel ff terugdenkt aan die Man die dat kan :)

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

nu eens een keer kwantiteit, niet kwaliteit

Berichtdoor bikinigirl.nl » vr 24 oktober 2003, 17:31

ho ff ... topic gaat toch over wat voor penis heb je het liefst.....tuurlijk klopt het dat je beter een lieve, attente en creatieve minaar met een minder grote penis dan een vent met een kinderarmpje, die maar een ritme en een standjes kent en al helemaal voorspel overslaat......

maar waar gaat de topic over?

penetratie alleen is voor mij geen sex, en klaarkomen hoeft niet elke keer, maar als iemand me vraagt liever klein of groot, dik of dun, nou doe dan maar normale lengte, maar zeker voldoende dik....want heeft iemand mijn ervaring wel eens gehad, dat je je partner te weinig voelt als hij in je is? heb ik dus met een minnaar gehad....paar keer met hem gevreeen , maar voelde nauwelijks iets.

dus dames....wie heeft ook wel eens gehad dat je minnaar bij penetratie nauwelijks voelde, hoe lief en attent hij ook was?
(sex and the city heeft het ook wel eens gehad, dat Samantha de leifde van haar leven ontmoette, doch niet voelde als hij in haar was)

bikingirl.nl

blonde dolly
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 26 september 2003, 13:22
Locatie: Sprookjesbos in de efteling!

Berichtdoor blonde dolly » vr 24 oktober 2003, 17:47

Dat bedoel ik nou....ik heb dat vaak gehad, daarom ben ik zo blij met dat "kinderarmpje" van mijn manlief, waarmee ik dus absoluut niet beweer dat kleinere of dunnere exemplaren minder zijn, maar bij mij werkt het niet zo goed als een grotere en dikkere!, en natuurlijk is sex niet alleen penetreren, maar voor mij wel een belangrijk onderdeel. zo zie je maar dat op ieder slot(je) een sleutel (tje) past! En nu kunnen jullie je natuurlijk afvragen, wat nou als ik ooit op zoek zou moeten naar een andere partner, of ik die dan op zijn penis lengte zou selecteren? nou tegen die tijd neem ik gewoon verkering met een olifant :lol: (is een geintje hoor...! voordat iemand zich afvraagt of ik het met dieren doe.....nee dus! )


Grand canyon rose! :kiss:
De enige constante factor in het leven is de verandering!

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » vr 24 oktober 2003, 17:52

Jij hebt het gewoon getroffen met alles Grand Rose :wink: ....
goed om trouwens weer wat "anti-heelgrootgeschapen" geluiden te vernemen - doet de "gemiddelde" man weer goed! :)
....ehhh en de thee is zeker al koud hè? :roll:

groetjes,
Sens.

blonde dolly
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 26 september 2003, 13:22
Locatie: Sprookjesbos in de efteling!

Berichtdoor blonde dolly » vr 24 oktober 2003, 17:57

Sens....allicht is de thee al koud, het is ice-tea! Dacht jij dan.....?


Roos! :kiss:
De enige constante factor in het leven is de verandering!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten