Welke datingsites zijn serieus?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » ma 23 februari 2009, 10:22

hmmm paiq is inderdaad erg leuk..na de tip hier op de site ben ik gaan kijken en inderdaad een erg leuke manier om leuke mensen te ontmoeten.
en die match score werkt echt...

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » di 24 februari 2009, 2:26

Nou bedankt he, Sannetje en Frans voor de tip over PAIQ.........
Ben al 2 weken verliefd. :)
En dat was nu juist wat ik niet van plan was......

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » vr 27 februari 2009, 13:58

Ik begreep al uit een ander topic dat er wat haken en ogen aan zitten... Tja, daar kun je, ook met Paiq, nog steeds niet echt op selecteren. Ik hoop dat je in ieder geval geniet van de mooie kanten van je nieuwe liefde en ik wens je de kracht en wijsheid toe om met de haken en ogen te kunnen omgaan.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » vr 27 februari 2009, 14:25

Ben naar Paiq gegaan... Voelt spontaan en anders aan.... totdat je een soort inverdiensysteem mee geconfronteerd wordt.... anders kun je niet zien met wie je gezellie zit te kleppen....

Werkt dat voor mensen... Jessebel?
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » za 28 februari 2009, 2:56

Ben naar Paiq gegaan... Voelt spontaan en anders aan.... totdat je een soort inverdiensysteem mee geconfronteerd wordt.... anders kun je niet zien met wie je gezellie zit te kleppen....

Werkt dat voor mensen... Jessebel?
Wat bedoel je met inverdiensysteem?

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 28 februari 2009, 12:55

Ik denk dat Des1 bedoelt dat je kunt cheaten met credits. Voor de minder goed in Paiq ingewijden: je begint bij iedere match met een vage foto die scherper wordt naarmate je berichten uitwisselt, maar als je je ongeduld niet kunt bedwingen kun je de ander's foto ook meteen zien, alleen kost dat geld. Maar geduld is een schone zaak, zelf heb ik aan Paiq nooit een cent uitgegeven.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » za 28 februari 2009, 14:30

ik heb ook nog nooit geld uitgegeven op PAIQ.
itt, ik krijg mijn credits niet op!
heb toch wel wat cheats een en speeddates gedaan.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 28 februari 2009, 21:42

ten eerste krijg je langzaamaan vanzelf ook extra punten.. (bij veel chatten met speeddates bijv.). Had ook een vriendin geintroduceerd en dan krijg je ook 30 punten.

Maar die cheats hoef je helemaal niet te gebruiken. bij zoiets als de foto van een ander zien... sja die foto is al zichtbaar na een paar minuten chatten. Als je je aan elkaar hebt geintroduceerd ben je al bijna zover..

(die punten zijn trouwens echt goedkoop als je die wilt kopen. ik zie er in ieder geval geen afzetterij in)

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » zo 01 maart 2009, 1:41

En het is natuurlijk ook geen liefdadigheid. Net als de grote sites als Relatieplaneet en zo is het opgezet met het doel geld te verdienen. Al vraag ik me af of het tot nu toe veel oplevert.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » di 14 april 2009, 19:44

Ik ben nu voor de 2e keer ingeschreven op Lexa. Heb er nu voor 3 maanden voor betaald en ben over 2 maanden niet van plan om me er weer eens op in te schrijven. Mijn insteek is wel om leuke mensen te ontmoeten, een relatie eruit halen is natuurlijk helemaal leuk en hoop ik ook een beetje op stiekem (ik woon in een gehucht en kom nauwelijks meer in een kroeg, heb het altijd druk, geen rijbewijs, nou ja, lastiger dus om nieuwe mensen te leren kennen).

Ik kreeg via Lexa een tip over Paiq, maar ik heb geen zin om me op meerdere sites in te schrijven. Vind het al duur genoeg. Wisselende resultaten trouwen. Een goeie vriendschap, een korte stukgelopen relatie, een seksdate, enkele gezellige msn-contacten, 2 x een date maar geen vlinders van zijn kant, 2 x een date en 1 x seks maar geen vlinders van mijn kant...Dus jah...ik weet niet, we zien wel. Ik vind Lexa soms niet zo denderend, er staan véél mensen op en 90 procent interesseert mij toch niet erg. Het systeem vind ik wel okay, maar kan dan ook niet met andere sites vergelijken....

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 14 april 2009, 22:03

Hai Guusje,

ik wilde wel even zeggen dat Paiq bijzonder makkelijk is met inschrijven, omdat er ook geen kosten aan verbonden zijn. Net zo makkelijk als 'inschrijven' kan je uitschrijven :)

It's worth a try; ik kijk er niet zo vaak maar vind het wel leuk àls ik er ben :)

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » di 14 april 2009, 22:44

Hai Jessebel, dank je voor de tip! Misschien als ik uit-geLexa'd ben dat ik eens ga kijken bij Paiq. Het klinkt allemaal wel origineel en leuk in ieder geval.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » wo 15 april 2009, 20:11

Ik heb interessante mensen ontmoet via Parship.
Een lotgenote die ook kort voordien haar echtgenoot verloor, en een dame die met teveel geheimdoenerij haar ware identiteit wou verbergen. En de nieuwe liefde van mijn leven, inmiddels wonen we een jaartje samen.
Niet slecht die Parship.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » wo 15 april 2009, 21:33

Hihi, ik verveelde me en ben eens gaan kijken op Paiq. Totaal anders dan ik had verwacht en best wel geinig. Idd vrij ongedwongen en geen gespeur in lijstjes en zo. Paar leuke gesprekken gehad. Alleen die Battledate is een beetje typisch, maar het is idd aardig dat je credits kan verdienen en niet per se hoeft te betalen. Dank allen en Jessebel natuurlijk!

Edit: het is dus NIET de bedoeling dat je een superleuke man tegenkomt waar je een superklik mee lijkt te hebben...en wat blijkt...hij is bezet!
*gaat Paiq grondig haten*

Arjan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 januari 2009, 19:34
Locatie: Niet altijd onder de zon

Berichtdoor Arjan » za 18 april 2009, 13:25

Ook ik heb me onlangs ingeschreven op Paiq en zoals gezegd is het een erg geinige opzet.
Battledate, speeddate... allemaal geinig en zo filter je de voor jou interessante personen er uit.
Zeker al wel leuke gesprekken gehad, aparte dingen gehoord enz.

Ik ga er niet te lang rondhangen, hoewel het zeker gezellig is.
Het nadeel is dan dat je te vaak gaat kijken omdat er gereageerd is terwijl je offline bent.. vandaar :)

Of er ooit een date uit komt weet ik niet, wie weet ontmoet ik er de liefde, maar tot voor nu vind ik het leuk en gezellig om daar mensen te spreken.
Waaronder momenteel wel een erg gezellige.
Als je dit leest, heb ik gereageerd!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast