Exit TW

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 08 oktober 2008, 23:29

This Waltz, ooit gezien, nooit gesproken. Hartverwarmend voorspelbaar vaak, en daarom lekker vertrouwd.

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt, en anders dat de zoektocht interessant en vervullend mag zijn. En wie weet tot ziens...

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » do 09 oktober 2008, 0:03

Tja, Zee heeft zo'n mooie apologie geschreven van de tolerantie dat het wel heel moeilijk wordt om nog een weerspannige reactie te geven. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou het helemaal niet betreuren als TW voortaan van dit forum weg zou blijven. Die larmoyante afscheidslyriek heb ik nu vaak genoeg gezien - en niet alleen van hem - om te weten dat het om een stijlfiguur gaat.

Zee omschreef TW treffend als 'ouwe getrouwe stamgast, zoals ik hem vaak zie: voorspelbaar, bot, knorrig, onhandig, onaangepast en altijd datzelfde vlekkerige onmodieuze pak aan - maar ook kleurrijk en karakteristiek [...]' Ja, afgezien van dat kleurrijk is dat een goede beschrijving van mijn biologieleraar die mijn puberteit zo onaangenaam doorkruiste. Die man vind ik ook in retrospectief nog akelig, gespeend van humor en sociaal gebrekkig. Waarmee zou zo iemand mijn leven kunnen verrijken?

Nou ja. Ik ben wellicht evenmin sociaal begaafd. Dit forum is voor mij kleurrijk en divers genoeg zonder de mannenpraat van ThisWaltz. Populair zal ik mij er niet mee maken, maar ik zal die morsige, vaak onzinnige onderwerpen en de botte reacties van deze Shespotter-van-het-eerste-uur echt niet missen.
Amor vincit omnia

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » do 09 oktober 2008, 0:20

't is alsof ie met de VUT gaat, incl. een omvattende afscheidsrede van het afdelingshoofd en losse toespraakjes van wat collega's. Een soort 'Office', ja, ik zie ineens een kantoorlandschap voor me, even iedereen of bijna iedereen verzameld (een paar die het natuurlijk ook wisten hebben de gelegenheid juist benut om vroeger naar huis te gaan). wat pijnlijk alleen dat er niemand een cadeau voor 'm heeft en champagne is er ook al niet. enfin, als er binnenkort een nieuwe Houellebecq in de winkel ligt, weet ik genoeg!

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » do 09 oktober 2008, 1:09

haha bitter moon

mij schiet ineens de reclame van verkade fijnproevers in het hoofd...


afscheid van henk van de boekhouding....

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » do 09 oktober 2008, 1:58

vivian, ik heb die helaas niet helemaal meer voor ogen, kun je 'm even voor me nadoen? ;-)

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 09 oktober 2008, 8:30

TW, het ga je goed.
Ondanks je postjes die vaak bot waren wist je hier en daar toch een discussie los te maken.
Hopelijk vind je wat je zoekt en wordt je er gelukkig mee.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » do 09 oktober 2008, 14:46

Haha Bitter Moon, je hebt nog gelijk ook.
Wat mij betreft gaan we over tot de orde van de dag.

Princess, die de slingers weer opbergt.

Angel76
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 26 april 2006, 18:56
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Angel76 » do 09 oktober 2008, 15:47

Jammer dat je afscheid neemt van She.


Ik kon je posten wél waarderen.... Ik denk dat ik ze las met een andere bril.


Adieu, het ga je goed.

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » vr 10 oktober 2008, 0:06

Proost TW!
Ik heb je in Antwerpen een keer kort gesproken. Hoewel ik vaak verbaasd ben geweest over je postings heb ik altijd sypathie voor je gehad. Alleen al doordat je het prachtige "Take this waltz" in je nick verborg en ik dacht dat je als tolk het origineel van Gabriel Garcia Lorca ook gekend moet hebben.
Proost!

mk, eens even op bezoek

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » zo 12 oktober 2008, 12:20

Ik snap al het melodramatische niet zo goed. Als je wilt gaan vertrek dan gewoon en maak er niet een hele show van.
Volgens mij wil hij graag belangrijk gevonden worden en geniet hij van al deze aandacht.

Inpakken en wegwezen is het devies en als je hier wilt zijn ben je er en als je weg wil ga je. Simpel toch???

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » ma 13 oktober 2008, 23:48

Baldlover ik sluit me bij jou woorden aan.
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » di 14 oktober 2008, 0:09

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » di 14 oktober 2008, 3:06

Ach en waar het van iemand die tot de mindere goden behoort wordt betiteld als melodrama, wordt het van andere hoger gewaardeerde goden juist bejubeld als kans iemand nog even een warm afscheid te geven Daarmee is de schijnheiligheid in dezen een feit omdat alles met persoonlijke voorkeuren te maken heeft van wie wel en niet je vriendjes zijn, wat uiteraard steevast ontkend wordt als daar iets over gezegd wordt.

TW is niet mijn favo, dat zijn er wel meer niet hier en andersom zal dat dito zijn, maar ik kan het desalniettemin zeer waarderen dat iemand het lef heeft volledig zichzelf te blijven ondanks alle stormen die het oproept. Ik heb liever echte mensen om me heen op een forum dan mensen die met alle winden meewaaien of mensen die gaan lopen paaien en klef doen met anderen. Dat die echtheid er bij de ene wat botter uitkomt zij zo. Het geeft naast irritatie ook schwung aan een forum doordat de diverstiteit zo blijft gewaarborgd en het geen grote eenheidsworst wordt.

TW, het ga je goed elders en wie weet wordt je nog eens een HEMA rookworst die door iedereen lekker wordt gevonden (zegt men... ,ik eet ze niet echter).

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » di 14 oktober 2008, 8:24

Inpakken en wegwezen is het devies en als je hier wilt zijn ben je er en als je weg wil ga je. Simpel toch???
Er blijft hier iets belangrijks buiten beschouwing. En dat is het community-gevoel dat de basis is van een forum en een groep als deze. Als je jarenlang lief en leed met elkaar heb gedeeld, zeker over intieme zaken, is daarbij een band ontstaan, een genegenheid, een gevoel van vriendschap, maak het groot of maak het zo klein als je wilt.

Bij iemand die je in de loop der jaren goed hebt leren kennen - voor zover dat mogelijk is in de virtuele wereld - kan een afscheid net zo ernstig voelen als in de echte wereld. Daarom dient een aankomst of een afscheid van een poster serieus genomen te worden. En niet afgedaan met een koud en harteloos "inpakken en wegwezen".

Zo gaat dat misschien in de boze buitenwereld. Maar niet in een warme vriendschaps commune die Shespot is danwel behoort te zijn.
Laatst gewijzigd door Flippo op di 14 oktober 2008, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » di 14 oktober 2008, 8:55

Flippo, jouw posting is me uit het hart gegrepen, vooral dat :"behoort te zijn."
Idem de bijdrage van Kronkel die de een vorm van hypocrisie nog maar weer eens aanwijst.

Weggaan kan een gedeeltelijk weggaan zijn: je doet afstand van een stukje geleefd leven en wil dat graag ff gezegd hebben. Maar dat is hogere psycho-kunde, en niet aan iedereen besteed. So be it.

TW, jouw opvattingen liggen ver van de mijne, maar niet waar het ging om je hoop en verwachting verrijkt te worden door deelname aan She. (Met een beetje zoeken is er wel iets te vinden dat ons bindt :wink: .)

Het ga je goed, en als je terugkomt zijn we misschien weer verzekerd van knuppels in hoenderhokken. Ook goed. Wat mij betreft dan.



Mirthe


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten