Sex with you in the Fun4Two????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » vr 20 juni 2008, 22:26

Voor een slanke rolstoeler gaan de deuren van de Fun4Two ook niet open hoor, het zit 'm niet alleen in het gewicht. Mij werd toen aan de deur verteld "dat ons publiek niet geconfronteerd wenst te worden met onvolkomenheden zoals handicaps".

Als ik zou kunnen lopen zou het ook mijn tent niet zijn dus...... ik hou niet van een selectie op basis van zichtbare onvolkomenheden... het zijn namelijk de onzichtbare onvolkomenheden die mij angst aan jagen (en hersenloosheid is daar wel de ergste van!!).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » za 21 juni 2008, 0:42

dat is echt schandelijk zeg! shame on your fun4two

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Van horen zeggen omdat je zelf niet kan oordelen.

Berichtdoor thisWaltz » za 21 juni 2008, 12:52

@Ilro: Ik heb het inderdaad van "horen zeggen". Want ik mag niet binnen wegens mijn buik en mijn vriendin wegens haar buik ook niet!!! Dus hoe kan je je een oordeel vormen. Een gehandicapte vrouw mag er blijkbaar ook niet. 's jonge. Mogen de oudere bazen van de club zichzelf wel toelaten.
Wel toegelaten: de Flodders, althans Johnny en dochter Kees :)
http://www.flodder.tv/flodder-wiezijnd.html
Maar geen erg. Als ik ooit in Berlijn raak, laat ik je wel weten hoe het in Schloss Milkersdorf eraan toe ging.

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Re: Van horen zeggen omdat je zelf niet kan oordelen.

Berichtdoor ilro » zo 22 juni 2008, 18:26

@Ilro: Ik heb het inderdaad van "horen zeggen". Want ik mag niet binnen wegens mijn buik en mijn vriendin wegens haar buik ook niet!!! .
hmmm ik kan weer rustig slapen gaan .. zullen jou dus niet tegenkomen daar !! maakt mijn dag weer goed :twisted:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » ma 23 juni 2008, 14:30

'tja. Hopelijk kom je de Flodders er eens tegen...

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » di 24 juni 2008, 13:14

jammer ..in al die jaren nog nooit gezien ... (de flodders dan )wel veel echte mensen in vele hoedanigheden maar vooral respectvol naar elkaar ..

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » wo 25 juni 2008, 2:31

tis krèk of ik in feuilleton de nieuwe Houellebecq lees, yummie! go on people! - trouwens, ik zag die rolstoel nog een hoofdrol spelen. terwijl de eigenaar liggend op de bar van twee zijden zichtbaar genietend wordt betast, vechten de valide, slanke, onbehaarde übermensch-paren om er op te mogen zitten, klimmen, kortom dat ding uit te wonen in een poging eens een andere draai aan de avond te geven. ja, een schande dat die er niet in mocht, indeed!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Viva Acantus

Berichtdoor thisWaltz » di 12 augustus 2008, 22:57

Zo te lezen is www.acanthus.be , de mooiste club van België toch veel beter. daar hebben ze ten minste alles in het dubbel en zijn er ook rustige zithoekjes plus telt het restaurant 2x 80 plaatsen.
Hollandse zuinigheid vs.Bourgondische uitbundigheid :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast