Heet in de sauna

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kalinda
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 13 februari 2008, 12:16

Heet in de sauna

Berichtdoor kalinda » do 14 februari 2008, 10:28

Ik zwem een aantal keren in de week en daar is ook een sauna bij.Heerlijk om na het zwemmen even te relaxen in de warmte.Maar ik wordt er elke keer na een paar minuten zo vreselijk geil van,dat ik met moeite de tijd uit kan zitten. Dan zit ik letterlijk te wiebelen en te stuiteren. Dat heeft niks te maken met andere blote mensen,daar heb ik niet zoveel mee.Gelukkig koel ik na de koude douche wel weer af,letterlijk! Herkenbaar??

Daisy31
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 30 december 2007, 12:27
Contacteer:

Berichtdoor Daisy31 » do 14 februari 2008, 12:12

Ik hoop toch niet dat ik dat ook heb! Ik ben nog nooit naar de sauna geweest, maar binnenkort ga ik een dagje met een vriendin! Lijkt me erg lastig om dan zo opgewonden te raken, dan zou ik de hele dag in het dompelbad zitten! :lol:

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 14 februari 2008, 14:21

Hmm, lekker is dat. Alleen jammer dat je niet op de "goede" manier kan afkoelen :P

Ja ik heb dat ook. :wink:

kalinda
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 13 februari 2008, 12:16

Berichtdoor kalinda » do 14 februari 2008, 23:48

Als het een prive sauna zou zijn sleurde ik mijn mannetje mee naar binnen,of ik sloeg de hand aan mezelf.... :lol:

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 15 februari 2008, 0:47

Ik heb het ook!
Sauna, of in de zon......

Je kunt natuurlijk niet overal zomaar er "iets" aan doen.......maar als de omgeving "goed" aanvoelt.....en je voelt je er zelf "goed" bij....ach...dan kan ik(kunnen wij) wel eens ondeugend zijn!

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

kalinda
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 13 februari 2008, 12:16

Berichtdoor kalinda » vr 15 februari 2008, 1:07

Nou ja,een keer zat ik alleen in de sauna en toen heb ik wel even met mezelf gespeeld maar ik durfde toch niet over de rand te gaan hoor! Stel je voor dat er net iemand binnenkomt. Ik bedoel,ben heus wel ruimdenkend maar er zijn grenzen. :wink:
I found the greatest love of all inside of me

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » vr 15 februari 2008, 7:39

heel herkenbaar 8)
laat ik nu vandaag toch naar de sauna gaan :P
The music is all around us...you only have to listen..

Snoupie
Berichten: 35
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:07

Berichtdoor Snoupie » vr 15 februari 2008, 12:55

Ik denk dat het komt door de ontspanning. Het geweldig relaxte gevoel. Dan ook geen knellende kleding. Lekker zwemmen in je nixie. Als je dan ook nog met je partner bent, dan wil je best even frunniken en dan komt er vanzelf dat je verder wil. MAAR DAT MAG NIET :( . Ook dat frunniken niet.
Ik denk zelf dat het een gat in de markt is.Niet een partnerclub ofzoiets, maar een mooie goed uitgeruste sauna, waar er niet zo met vingertjes geheven wordt, waar geen camera's zijn en alarmbellen die afgaan als je te dicht bijelkaar bent en waar je je gevoelens van dat moment wel mag uiten. Maar ja het wordt al snel een sexclub of zoiets en dat schrikt mensen af. Als ik op mijn eigen ervaringen afga is het eigenlijk wel elke keer dat we erg opgewonden zijn. Een privesauna zou een oplossing kunnen zijn (hebben we ook gedaan), maar de ruimte en faciliteiten zullen dan beperkt zijn en het kost ook best wat. Aan de bar en in de relaxruimte is het ook best eenzaam.

Misschien zijn er hier wel goede ideeen om zoiets op te kunnen zetten. :wink:
Voorkom gewenning, ontwikkel jezelf.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » vr 15 februari 2008, 14:34

Wow, ja er zijn er meer :)

ik denk niet dat het de mensen zijn, maar de temperatuur, de zon doet hetzelfde met mij.

het afkoelen.... is idd beter om dat onder het koude water te doen.
nou is neuken in de sauna geen succes kan ik je uit zeer betrouwbare bron melden. je gaat echt flauw vallen! :shock:

eric, met een stoofdoos in de tuin
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » vr 15 februari 2008, 15:09

Heerlijk om na een "hete" sauna je uit te leven.
Maar idd niet IN de sauna. Maar daar elkaar wel lekker maken :wink:
Laatst gewijzigd door Dragonlady op vr 15 februari 2008, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » vr 15 februari 2008, 15:32

Je volgens mij is dat het aller lekkerste aan de sauna,
met dat relaxte ontspannende gevoel naar huis gaan. Beneden nog even een glaasje wijn en dan naar bed...... en de tijd nemen...
Heerlijk!
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Barbje
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 15 februari 2008, 10:25
Locatie: bij Rotterdam

Berichtdoor Barbje » vr 15 februari 2008, 15:52

Ben laatst voor het eerst in een sauna geweest, vond het erg lekker en erg warm maar werd er niet echt geil van maar goed dit was ook nog maar de eerste keer. Maar inderdaad daarna was het erg gezellig :lol:

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » vr 15 februari 2008, 15:57

Gewoon blijven gaan dan ga je er steeds ontspannender naar toe en ga je het ook anders beleven. En geil worden in de sauna moet geen doel op zich zijn hoor... Maar het gebeurd wel makkelijker :lol:
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » vr 15 februari 2008, 16:04

Sexsauna opzoeken. Daar kijkt niemand ervan op als je je zit te vingeren.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » vr 15 februari 2008, 18:07

ben net terug..verslag volgt

bij ons ben ik de enige die er geil van wordt :?
The music is all around us...you only have to listen..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten