dating en erotiek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 13 januari 2008, 15:37

on topic maar weer dame en heer ... :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 13 januari 2008, 15:40

heb je het tegen mij missy? :D

ik was on topic dacht ik...het gaat toch over daten?
8)
The music is all around us...you only have to listen..

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 13 januari 2008, 15:46

over dating sites :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 13 januari 2008, 15:48

oh..oke...tja...daar kan ik niks over zeggen..geen ervaring mee :wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 13 januari 2008, 16:18

@ Mau,

Ga jij eens op een datingsite staan misschien vind ik je wel :twisted:
Dragonlady,

Ga ik niet doen hoor. Bovendien, hier wordt de pm daarvoor toch misbruikt? (ben niet aan het solliciteren hoor!)

Mau :lol:

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » ma 14 januari 2008, 1:31

Interessant onderwerp. Ik kom zelf regelmatig wel eens in een periode terecht waarin ik me tot een datingsite richt om, zeg maar, een verzetje te vinden. Toch werkt het nooit. Net als anderen heb ik me al vaak afgevraagd waarom. Mannen zoeken iets, vrouwen zoeken iets, we willen allebei hetzelfde maar op deze manier lukt het niet. Waarom?

Misschien moet ik erbij vertellen dat het me niet aan zelfvertrouwen ontbreekt. Het is niet alsof ik dit soort kanaal nodig heb om plezier te vinden. Toch doe ik het af en toe, zomaar.

Het platvoerse werkt inderdaad niet. Absoluut niet. Vrouwen zijn allesbehalve vereerd als je hen als 'kut' of 'slet' aanspreekt. Ook niet een bepaald type vrouwen. Behalve de vrouwen die zich ervoor laten betalen, en dat wil je helemaal niet. Ook niet als man.

Wat me telkens opnieuw opvalt, is dat we in een tijdsgeest gekomen zijn waarin mannen inferieur zijn. Terwijl je op cafe vroeger mopjes over vrouwen of schoonmoeder op bierkaartjes zag staan, kan het tegenwoordig niet grof genoeg in het geschut tegen mannen. Op cafe bij een verdwaalde stripact is er alom belangstelling voor een vrouw, bij een man die stript schiet iedereen in een lach en draait zich om. Er zijn ladies nights voor feestjes, cinema, alles wat je maar kunt bedenken, terwijl mens nights totaal ondenkbaar zijn. Mannen zijn lelijk, zielig, kinderachtig, eenzaten, gestoord, hulpeloos, pervers enzovoort. Wij als mannen kunnen in deze tijd niks goeds meer doen, behalve hulpeloos een vrouw zoeken. Als we haar eenmaal gevonden hebben, kunnen we maar beter hulpeloos alles inzetten om haar te houden. Iets anders zit er niet op, want vrouwen zijn nu eenmaal op alle vlakken beter.

Het valt me op hoe eenzaam mensen in het algemeen in de maatschappij van tegenwoordig zijn. Al ben ik dan een twintiger. Mannen kopen films, vrouwen kopen alles wat trilt, maar met elkaar, ho maar... ben je gek? Met hem? Met haar?! Dan nog liever met een vent (voor wie man is)/met een griet (voor wie vrouw is).

Dat soort eenzaamheid wordt op iets anoniems als een website ten top gedreven. Ik ben ervan overtuigd dat mannen niet allerlei vunzige praat op een vrouw afsturen omdat ze ondervonden hebben dat het werkt. Wel omdat ze uit eenzaamheid teruggrijpen naar hun noden, hun oerdrang. Voor mannen is dat sex. Voor vrouwen is dat liefde, geborgenheid, intimiteit, enzovoort.

Als we elkaar wat beter zouden begrijpen zouden we inderdaad water bij de wijn doen. Wij mannen zouden een vrouw wat intimiteit bieden om voldoening voor onze noden te vinden. Vrouwen zouden ons voldoening voor onze soms vergaande noden bieden, om intimiteit terug te krijgen. Zo werkt het spelletje tussen man en vrouw. Voor wat, hoort wat. Wie braaf is, krijg lekkers. Wie dat nog niet begrijpt, de roe.

Het is spijtig voor wie dat nog niet begrijpt, dat een website daar geen verlichting in brengt. Maar ergens kan dat ook niet. Het is makkelijker om te vluchten in de identeit van wie je zou willen zijn, dan het risico te nemen je gezicht te tonen. Dan ben je nou eenmaal kwetsbaarder. Op café geldt dat niet. Daar kun je niet zomaar een bril opzetten, want dan ziet iedereen het.

Daarnaast leren we zo ook met ons allen inzien dat het om meer dan piemel en poes draait. Dat daar ook een persoon aan vasthangt. En dat het uiteindelijk, hoe dan ook, niet kan zonder de persoon die eraan vasthangt goed te kennen. En er iets voor te voelen. Dat het uiteindelijk dat is wat we willen. Dat we daar niet onderuit kunnen. En dat het pas dan is dat we voldoening kunnen vinden.

Maar goed, zo is het nu eenmaal. Laten we die spelletjes opzij zetten, en gewoon... zijn wie we zijn.

Uitvinder
niet meer shespot- dan een ander soort man
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » ma 14 januari 2008, 2:04

Al die platterikken, ik begrijp ze niet... denken ze echt zo aan de vrouw te komen?
Is het onvermogen om zich beter uit te drukken of zijn ze echt zo dom...

Laatst zag ik op een datingsite een foto van een vrouw. De foto viel me op omdat het geen standaard foto was: ze was een steile rots aan het beklimmen en keek recht omhoog de kamera in, duidelijk genietend van het klimmen. Ze zocht een sportieve man.

Aangezien bergklimmen mijn passie is heb ik haar een PM gestuurd waarin in vroeg waar ze geklommen had en of ze nog meer buitensport activiteiten deed. ik vertelde iets over mijn klimactiviteiten. Ik stelde voor eens een aciviteit te ondernemen al was het alleen maar een boswandeling.

Ze heeft me teruggePMd en binnen 2 mails hebben we afgesproken. We hebben een paar keer gewandeld. (Onze eerste wandeling was meer een survivaltocht, dwars door het bos heen met GPS klauterend over boomstammen en al gauw vies van de modder, geen standaard eerste date :lol: ) Wordt het wat tussen ons dan is dat mooi, zoniet: ik heb er nu een (platonische) vriendin bij en dat is ook veel waard.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 14 januari 2008, 8:53

ff tussendoor (moet werken ;):
Ik heb vaak meegelezen... ja het gros van de vrouwen lijkt dus toch zo te zijn dat ze voor de platvloerse simpele vlijerij gaan. Oprechte voorzichtige interesse lijkt te tijdrovend te zijn.. :roll:
Weet je dat, of denk je dat? Ik kan dat namelijk nauwelijks geloven. Als ik de vrouwen hier hoor en de vrouwen met wie ik op datingsites wel eens contact gehad heb, dan is het erg zeldzaam wannere een vrouw voor platvloersheid valt.
Ja dat weet ik, op sommige sites kan je meelezen met reacties over en weer. En dan lees je zeer zeker aardig wat (net zo platvloerse) reacties van vrouwen...

MAAR ook duidelijk een bepaald slag vrouwen die op die manier reageren op een bepaald slag mannen. En ik heb dat eigenlijk alleen maar gezien bij de 'jongeren'. Het waren ook onbetaalde contactsites. Maar zoals ik ook schreef; ik had het gevoel dat er in veel gevallen gaandeweg over geld gesproken zou gaan worden........ en die profielen.. sja.. ik dacht niet dat het werkelijke foto's waren ;)

Dus ja ik weet het, maar ik denk ook dat het daar om 'fakers' gaat...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 14 januari 2008, 11:49

En ik maar denken dat de logica "Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn" toch simpel was ... Maar volgens mij weten de heren op die site niet wat als stroop kwalificeert voor vrouwen.

Ik kan er nog altijd niet bij... Maar goed.. I had a great laugh... en ik ga weer verder tot de orde van de dag... Ik zocht niet dus ik ben ook niet teleurgesteld.. En een plek om te chatten zoek ik wel weer elders.

Blij om te zien dat de mannen hier er ook verbaasd over zijn.
maar eigenlijk wist ik dat ook wel.

Liefs sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

What a girl wants...

Berichtdoor thisWaltz » ma 14 januari 2008, 12:21

Moet er zo worden gereageerd:

Advertentie van een vrouw :

Ik ben op zoek naar een man die ik een weekend kan verzorgen bij mij thuis,lekker eeten wijntje er bij heerlijk ontspannen in bad massage gewoon doen waar je zin in heb alles mag niks moet er gewoon een gezellig weekend van maken. zie jij dit wel zitten mail me dan en wie weet kunnen we een afspraakje maken om er een top weekend van te maken.


Advertentie gezet in deze stijl. Een vrouw reageert. Ik antwoord nooit sexueel, maar heb nu toch eens uitgelegd bij tweede reactie waarin zij vermelde dat ze ook iemand zocht voor de sex, hoe belangrijk een regelmatige intieme ontmoeting liefst met eenzelfde partner voor me is. Totnogtoe geen reactie. Ik vermoed dat ik het heb verknald :(

Bovendien is bij vrouwen is massage altijd een +. 'k zal maar weer naar die cursussen gaan, maar ja, bij gebrek aan oefenmodel moet ik altijd afhaken... :( . Vicieuze cirkel.... vrouwen willen worden gemasseerd (als voorspel), maar als je druk zoekt naar een vrouwelijke massagepartner zonder sexuele bijbedoelingen, zijn die onvindbaar.

Zet massage in je advertentie en gegarandeerd positieve reactie en (intieme) ontmoeting.

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

interessant

Berichtdoor marainna77 » ma 14 januari 2008, 13:07

Hai allemaal,

Erg interessant topic. Ik ben er nog niet over uit wat ik er nou van vind. Ik denk dat mannen zo en zo veel andere behoeftes hebben teminsten meestal als ik. Ik heb niet veel hele erge goede ervaringen met mannen in het algemeen. Ik vind het juist fijn dat ze eerlijk zeggen dat ze niet willen masseren of welke lekkere intimiteit dan ook. Weet niet of dat gewoon toenvallig aan mijn ervaringen ligt of het manier van opstellen. Had een leuk contact met iemand via chat het ging op erotisch vlak ver. We hadden het over heerlijke body to body massages maar toen puntje bij paaltje kwam wilde hij alleen het ene maar. saai hoor. Was een enorme afknapper

groetjes M

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » wo 16 januari 2008, 15:36

Ik heb een aantal keer op een (niet erotische) datingsite gestaan en wat me als eerste altijd enorm opvalt is dat mannen dus heeeeel vaak absoluut geen profielen lezen. Heb dan de indruk dat ze de foto leuk vinden en dan huppatee reageren ze met mededelingen waarvan ik denk......die heeft dus duidelijk m'n profiel niet gelezen.
Of ik nu schrijf dat ik een vaste relatie wil of een vriendschap of echt alleen mailcontact..................boeit niet, ze reageren heel vaak super dom.

Vooral interpreteren mannen vaak als ik schrijf een vriendschapsrelatie en géén avontuurtje, dat het om een seksrelatie gaat, al ontkennen ze dit stellig, maar als je vraagt hoe ze deze vriendschap dan zien dan komen ze allemaal met...."ja en seks komt daar uiteraard ook bij" pfffffffffffffffffffff en dat zeggen ze altijd heel snel.

Dodelijk vermoeiend :? ......ik ben heel duidelijk in mijn profiel in wat ik wil en dan toch die zielige irritante wanhopige mannen.................ik reageer niet eens terug.
Was eerst altijd heel beleefd om terug te reageren, maar sinds ik me echt besef dat ze me helemaal niet kennen...........en als blijkt dat het nep is of niet volgens profiel, dan ..................accuut delete :)
Want inderdaad sommige mannen geilen ook op de negatieve reacties, áls ze maar reacties krijgen hebben ze de aandacht!!!

Wat ik vervolgens van de overigens heel weinig leuke mannen die ik daar tegenkom hoor is dat vrouwen zo erg zijn met hun reacties naar mannen toe.
Ze bieden zich aan en als een man daar niet positief op reageert dan beginnen ze hem uit te schelden. Dit heb ik al zo vaak gehoord. Iedere keer verbaas ik me erover.

Ik denk er op een erotische datingsite heel veel zieke mannen zitten. De leuke "serieuze" mannen die vallen denk ik in het niet.
En vrouwen die op zo'n wanhopige zieke man reageren die heeft in mijn ogen 0,0 eigenwaarde en vinden zichzelf waardeloos, zouden zich er mss beter dan geld voor kunnen vragen (niet naar bedoeld).............maar dan zijn vaak ook de zieke en wanhopige mannen weg.....!!!!!!
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » wo 16 januari 2008, 16:00

Brunette, dat vat ook zowat samen wat ik bedoelde. Of we het nu willen ontkennen of niet, op datingsites komen blijkbaar hoofdzakelijk mannen en vrouwen (voor de duidelijkheid: en vrouwen) die als 'zielig' vallen te catalogeren. Zoals Youp van 't Hek het in één van zijn conferences noemt: de kneuzenkermis.

Al was het voor velen handig geweest, contact via datingsites werkt gewoon niet.

Uitvinderke
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » wo 16 januari 2008, 16:21

Hahahaha de kneuzenkermis.............

Nou ik wil niet zo stellig zeggen dat contact via een datingsite absoluut niet werkt.
Enne ik beschouw mezelf niet echt als zielig hahaha en er staan absoluut enorm leuke mannen op zo'n site die ook heel leuke prima bedoelingen hebben.....(tot nu toe) is dat nog nooit wederzijds geweest voor mij.
Ik zie het ook meer als tijdverdrijf als ik me verveel :lol: ......maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 16 januari 2008, 21:53

Brunette, dat vat ook zowat samen wat ik bedoelde. Of we het nu willen ontkennen of niet, op datingsites komen blijkbaar hoofdzakelijk mannen en vrouwen (voor de duidelijkheid: en vrouwen) die als 'zielig' vallen te catalogeren. Zoals Youp van 't Hek het in één van zijn conferences noemt: de kneuzenkermis.

Al was het voor velen handig geweest, contact via datingsites werkt gewoon niet.

Uitvinderke
Wat vreselijk kort door de bocht... en het is bovendien je eigen subjectieve stempel. Volgens mij valt het alleszins mee. Ik heb al heel wat mensen gesproken via datingsites en ook meerdere dates gehad. Mij is daarvan nog nooit iets slecht bevallen. Ik heb er vrienden, seks en relaties aan overgehouden. Het hangt trouwens ook sterk af van de datingsite waar je op staat.

Het probleem is wel dat veel mannen er op staan omdat ze er seks hopen te scoren, hetgeen hun in het dagelijkse leven niet goed afgaat. En vrouwen staan er vaak op omdat ze op zoek zijn naar die ene leuke man die ze in het echt maar niet tegenkomen. Verschillende wensen, dat maakt het wat lastig. En het werkt niet altijd, maar meestal kun je in een profiel opgeven naar wat voor soort contact je zoekt.

Fuzz * Die sinds vanmiddag ineens op de voorpagina van een datingsite staat :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten