DAMES IN SMAAKVOLLE SEXY LINGERIE: wordt nú lid!

De plek om te praten over televisie, films, kijktips, kunst, tentoonstellingen, fotografie enz

Moderators: Oceann, JanWbr

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » wo 09 januari 2008, 13:08

Hmm.. ik kan mij evenmin vinden in die galerij. Het geinige karakter dat dit forum nog enigszins kenmerkt, is in die galerij onvindbaar. Daarmee, en door de lijsten, wordt het mij allemaal veel te serieus - en dus niet leuk meer.

Wie per se mijn foto's wenst te zien in het ondergoedforum, kan dat nog steeds doen, maar ik ga ervan uit dat die langzaamaan uit de belangstelling raken. Het moet een geintje blijven hoor :D

Digi, van mij dus GEEN foto's hergebruiken, al is de verleiding nog zo groot :lol:
Amor vincit omnia

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 09 januari 2008, 13:12

Ik vond die gallerij ook wel erg confronterend....(Lees: wel HEUL VEUL Spuit11 :oops: ) De drempel om te plaatsen is op deze manier voor mij té hoog...

Neemt niet weg dat we met z'n allen ZO op een kalender zouden kunnen! (of breng ik nu mensen op een idee... :wink: )

Dus...gaarne ook de foto's van Spuitje eraf...
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » wo 09 januari 2008, 13:14

Wat mij nog het meeste boos maakt is dat Digi niet eens de moeite heeft genomen om te vragen of hij de foto's mocht gebruiken.....


Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

langventje
Berichten: 753
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 14:01
Locatie: twente, altijd genoeg te doen

Berichtdoor langventje » wo 09 januari 2008, 13:17

Ik denk inderdaad dat de galerij onbedoeld net een sprongetje te ver is geworden. Ik raad de mensen aan om dan lid van het fotoforum te worden. Daar is een topic aanwezig met erotiserende foto's. Een galerij dus. Gesloten voor niet-foto-(shespot)leden en anonieme gebruikers.

De plek bij uitstek lijkt me eigenlijk. ;) Dussss. wordt allemaal foto-lid. Lana zou zich verheugen...

En ieder moet idd beheer kunnen blijven houden over eigen geplaatst materiaal.
Laatst gewijzigd door langventje op wo 09 januari 2008, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat moet je zijn om te overleven? Sterk? Fout: veerkrachtig!

blitz46
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 17 augustus 2007, 9:52
Locatie: Amsterdam, divers

Berichtdoor blitz46 » wo 09 januari 2008, 13:18

Gisteren zat ik nog met 1 van de leden te babbelen, en vonden we het jammer dat het zo stil was in het nieuwe jaar...........

Nu is er veel leven.................maar niet helemaal zoals ik had gehoopt.... :shock: :(

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » wo 09 januari 2008, 14:29

Sorry, allemaal.
Laatst gewijzigd door digigraaf op do 03 december 2009, 1:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 09 januari 2008, 14:47

pfff, tjonge wat een gedoe weer!

Graaf heeft de foto's van de lingerie topic ff netjes gesorteerd zodat het prettig kijken is. Niet meer door pagina's en pagina's tekst moeten bladeren, meer niet, een soort opsomming van de oorspronkelijke topic.

Ik begrijp Pandora wel, maar het schijnt mogelijk te zijn voor een ieder om zomaar de geplaatste foto's voor eigen doeleinden te gebruiken en privé fotoalbums via de fotolink te bekijken, daar hebben we Graaf niet bij nodig.

Dus wat ik probeer te zeggen is, dat als we uit eigen initiatief foto's in het openbaar gedeelte gaan plaatsen we wel bewust moeten zijn van de mogelijkheden en zelf een keuze moeten maken of de risico's aanvaardbaar zijn of niet.
Niet aanvaardbaar, geen foto plaatsen. Eenmaal geplaatst, hebt je er geen grip meer op.

Alleen, Graaf, je had het even kunnen vragen of aan kunnen geven wat je plan was. Verder...no hard feelings!

Kuss.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

Berichtdoor marainna77 » wo 09 januari 2008, 14:47

jammer dat dit leuke forum zo'n wending krijgt! die mensen die pas hebben gepost met een mooie foto van zichzelf durven niet eens meer te reageren. Lieve digigraaf en blitz dit hadden jullie toch wel in kunnen zien? Niemand wil dat foto's van zichzelf ergens anders terecht komen als waar ze zelf hebben neergezet dat snapt toch iedereen? Jammer pandora want je foto's waren echt kei kei kei mooi!

liefs m

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » wo 09 januari 2008, 15:57

Digegraaf...

Dank je wel voor eht verwijderen van mijn fot's uit eht andere topic.

Het was niet mijn bedoeling om je als voorzitter weg te jagen.. ik wilde alleen duidelijk maken dat er toch wel iets van overleg had moeten zijn me de personen die de foto geplaatst hadden...
Er stond nl ook een grapje-foto op van mij.. en daar stond mijn naam onder.... en maatje 34 heb ik echt niet hoor :shock:

@ allemaal...
Ik ga nog eens goed bekijken hoe je die foto's kan beveiligen... als ik daar achter ben dan plaats ik ze wel weer terug voor de liefhebbers...


Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 09 januari 2008, 16:03

het graaf wat maak je me nou


blijf gewoon.


jij blijft onze voorzitter hoor


ik vondt het wel iets hebbben die gallerij


kus
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

eva
Berichten: 916
Lid geworden op: di 22 augustus 2006, 12:14
Locatie: juf twente

Berichtdoor eva » wo 09 januari 2008, 16:31

Hmmm, ik heb dus ook net maar alles uit dit topic verwijderd.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 09 januari 2008, 19:54

Digigraaf...ik snap je reactie...maar ik accepteer de hamer nog even niet....slaap er nog een nachtje over.

Op zich was je idee best erg leuk..mja..ik wilde ook liever niet dat mn foto zomaar gebruikt werd daarvoor...
op zich wel weer raar van mezelf...omdat iedereen die fotos kan kopieren..ik weet het...en toch voelde ik me er niet lekker bij..

MAARRRRRR....dat wil niet zeggen dat je niet geschikt bent als voorzitter ...
kom kom zeg...een beetje tegenslag in de vereniging..daar loop je toch niet voor weg? :shock:

Voorzitter ben je in voor en tegenspoed...tot je serieus overweegt...om de juiste redenen...de hamer neer te leggen...

Wat mij betreft ben je nog steeds zeer geschikt 8) :P
The music is all around us...you only have to listen..

helma
Berichten: 1
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 14:42

Berichtdoor helma » wo 09 januari 2008, 20:14

ik ben het hier helemaal mee eens want als ik weet dat mijn vrouw sexy lingerie draagt onder haar gewone kleding ben ik de hele tijd opgewonden

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 09 januari 2008, 20:36

En waar ben je het dan mee eens helma? :roll:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » wo 09 januari 2008, 21:10

Hmm.. kan ze dan niet beter sexy kleding dragen over gewone lingerie? Het eerste zie je immers doorlopend, het tweede slechts even. Dat geldt natuurlijk nog meer als je 'de hele tijd' opgewonden bent; dan kan ze net zo goed helemaal niets onder die kleding dragen, denk je niet?

Frank, geïntrigeerd door het weifelende geslacht van Helma :roll:
(edit wegens spelvaut)
Laatst gewijzigd door FrankPolder op wo 09 januari 2008, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Amor vincit omnia


Terug naar “Kijken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten