Moeite om orgasme in te houden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

soepvlees
Berichten: 4
Lid geworden op: di 11 december 2007, 19:46

Moeite om orgasme in te houden

Berichtdoor soepvlees » di 11 december 2007, 20:02

Hi,

Als ik met mijn vriendin vrij, heb ik moeite om mijn orgasme onder controle te houden. Soms lukt het me, maar vaak wordt de champagne al ontkurkt na 5 tot 10 min. In tegenstelling tot wanneer zij me oraal aan het bevredigen is kan ik het een stuk langer uithouden ondanks ze er toch lustig op los stimuleert met handen en mond.
Ik weet dat het tussen mijn oren zit maar heb geen idee hoe ik er vanaf kom?

Grt,

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Re: Moeite om orgasme in te houden

Berichtdoor Clover » di 11 december 2007, 21:07

Hi,

Soms lukt het me, maar vaak wordt de champagne al ontkurkt na 5 tot 10 min.

Grt,
Hi Soepvlees,

Om te beginnen vind ik dit een mooie omschrijving, gezien de tijd van het jaar waar we naar toe gaan. :lol:

Zou het helpen als jij bijv. 'even' je zelf helpt, vooraf, en dan weer verder gaat met je vriendin, zodat jij het wat langer volhoudt? Of heb je dat al geprobeerd?

Wat vind je vriend hiervan?

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » di 11 december 2007, 21:08

Oeps, vriendin dus he....

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » di 11 december 2007, 21:29

Mijn eerste vriendin, waar ik een jaar lang een knipperrelatie mee had - van een maand aan, 2 uit, and so on - (ik was toen 20) liet me standaard alvast een keer komen, op welke wijze dan ook, want dan kon ik haar lang neuken en kwam zij daarmee ook (semi vaginaal, want ik moest zoveel mogelijk mijn manlijkheid verticaal duwen, terwijl ik met mijn om haar gesloten benen lag - daardoor schuurde ik w.s. meer tegen haar clitoris aan).

Mau

soepvlees
Berichten: 4
Lid geworden op: di 11 december 2007, 19:46

Berichtdoor soepvlees » di 11 december 2007, 21:32

:wink: inderdaad vriendin. Eerst even aan zelfbediening doen is natuurlijk mogelijk, alleen vind ik dan dat de lust dan ook een deel verschoten is.
Het duurt dan weer wat langer om weer in paraatheid te staan.

Mijn ergernis ligt vooral bij het feit dat ik mij moeilijk kan voorstellen dat vaginale stimulatie zoveel intenser is dan een stevige orale :?

Zijn het dan de heup bewegingen die de das om doen of is het gewoon een hersenkronkel die verkeert ligt :(

soepvlees
Berichten: 4
Lid geworden op: di 11 december 2007, 19:46

Berichtdoor soepvlees » di 11 december 2007, 21:38

[quote="Maurice"]Mijn eerste vriendin, waar ik een jaar lang een knipperrelatie mee had - van een maand aan, 2 uit, and so on - (ik was toen 20) liet me standaard alvast een keer komen, op welke wijze dan ook, want dan kon ik haar lang neuken en kwam zij daarmee ook (semi vaginaal, want ik moest zoveel mogelijk mijn manlijkheid verticaal duwen, terwijl ik met mijn om haar gesloten benen lag - daardoor schuurde ik w.s. meer tegen haar clitoris aan).

Mau[/quote]

dit standje doen we soms ook (met penetratie) en alhoewel de druk groter is, duurt het meestal langer dan dat we bumperrijden (op z'n hondjes). Hier is de druk toch minder denk ik.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 11 december 2007, 21:42

De meeste vagina's zijn toch wat "strakker" dan een mond. Dus is er vaginaal meer wrijving waardoor je waarschijnlijk sneller klaarkomt.

Je zou kunnen proberen om je penis bij de wortel (dus vlak bij je onderbuik) tussen wijsvinger en duim te nemen en er lichte druk op uit te oefenen, vlak voordat je voelt dat je komt. Een soort van afknijpen dus, maar dan anders. ;)
Dit wil nog wel eens helpen.

En anders tijdens het neuken even aan iets anders denken. Het is een leerfase. Hoewel niet elke man het kan leren uit te stellen, overigens.... (helaas)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » di 11 december 2007, 22:05

En zelfs as je dan klaarkomt....
is het probleem misschien dat je erna tot niks meer in staat bent...
dat "hij" krimpt...

want of ik nu snel of niet snel klaarkom...ik blijf hem nog recht houden :wink:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » di 11 december 2007, 22:08

Een vrouw likt/kent niet altijd de juiste plaats, houd niet altijd het juiste ritme, druk bij orale sex (geldt voor mannen ook). Maar in de vagina ga je omringd door datverukkelijke orgaan als vanzelf druk uitoefen op de kan van je penis die dat het lekkerst vindt, en kan je het ritme ook deels zelf bepalen. Soms wil dit juist niet omhet uit te stellen maar spant de vrouw zich juist aan of drukt in die richting, of is haar heupritme beter dan haar oraal (wat vaak ook vermoeiender is). De kans van voortijdig komen is dan groter.
Ik ga er vaak voor het al te heftig wordt uit en lik da nog eens, of vinger, of alle twee tegelijk, of wrijf met mijn eikel of haar clitje en tussen haar lippen. Als het dan goed gezakt is weer verder.

Sophia0671
Berichten: 17
Lid geworden op: di 07 augustus 2007, 9:19

Berichtdoor Sophia0671 » di 11 december 2007, 22:30

Wat tips uit ervaring

Als je niet besneden bent en dus je voorhuid nog hebt kan het zijn dat je penis te gevoelig is en dan kan het volgende helpen:
Durex heeft condooms die heten, Durex performa. Hierin zit een spulletje wat de eikel als het ware 'verdoofd'.
Handigheidje wat bij ons enorm heeft geholpen is om eerst vooraf een klaar te komen daarna een pauze in te lassen met veel voorspel, massage etc.. dan de condoom om te doen zodat de voorhuid zoveel mogelijk omhoog over de penis zit in de condoom. Dan nog lekker voorspel samen en daarna pas penetratie. Als vrouw ben je dan ook al zover dat het geen uren stoten meer hoeft te duren om tot een orgasme te komen. Het duurt helaas nog steeds geen 15 minuten, maar veel pauze (even ander standje, even andere gedachtes) kan helpen om het te verlengen.

Wij hebben via de huisarts ook de creme gekregen waarbij de eikel verdoofd kan worden maar vinden de condooms toch fijner werken.

Het zit zeker tussen de oren maar het is ook een kwestie van geduld. Het ergeren aan is al genoeg. In bed is alleen plaats voor liefde/lust gevoelens, positief zijn helpt. Als het niet direct lukt, gewoon opnieuw proberen.

Enorm veel succes!
Sophia & Rob die al menig trucje hebben geprobeerd ;-)

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » di 11 december 2007, 22:34

SV,

Ja, ik ga gelijk tot de afkorting, oke wat jou betreft?

Is het in een bepaald standje, wanneer je vrijt met je vriendin, waardoor je sneller klaarkomt? Of maakt het standje niet uit?

soepvlees
Berichten: 4
Lid geworden op: di 11 december 2007, 19:46

Berichtdoor soepvlees » di 11 december 2007, 23:36

standje doet er in mindere mate toe, het makkelijkst is als ze "on top" is.
ben besneden dus hij zou wat minder gevoelig moeten zijn en dan zeg ik "zou".

SecretFace
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 09 december 2007, 0:25

Berichtdoor SecretFace » wo 12 december 2007, 0:23

Het heeft volgens mij ook gewoon te maken met de mate van opgewondenheid en deze neemt inderdaad toe als je in je vriendin haar vagina komt en als je dan ook nog eens met je heupen aan't bewegen bent.
Ik weet niet welke leeftijd je hebt, maar meestal betert dit echt wel met de leeftijd. Als je nog jong bent, moet je de eerste jaren nog wennen aan het feit dat je in een echte vagina zit, want de weinige ervaring die je als puber opbouwt is meestal ongelofelijk fantasievolle soloseks.

De voornaamste tip die je kan krijgen: GENIETEN! Zeker als je klaarkomt! Gaan met die banaan! Je kan je vriendin ook nog verder plezieren na je orgasme. Probeer niet teleurgesteld te zijn, bekijk het als iets wat met de jaren wel zal beteren, het komt echt wel vaak voor hoor! Probeer ook heel open-minded te praten met je vriendin hierover.
Een andere tip is het gebruiken van een glijmiddel dat je aanbrengt op je eikel, dit kan ook helpen omdat er dan veel minder wrijving is. (Wel een goed glijmiddel kopen in de apotheek of zo).

Ik wens je veel plezier toe! De rest komt vanzelf, geloof me maar... :wink:
Living comes much easier once we admit we're dying.(DT)

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » vr 14 december 2007, 8:59

Wat bij mij nog wel eens helpt (niet altijd dus) is absoluut stil liggen als ik bijna kom, mijn vrouw moet dan ook still liggen anders kom ik als nog ....
Of 'hem er uit halen' en dan even wachten voordat je weer verder gaat.

Verder zal het allemaal wel heel erg per persoon verschillen, maar wat mijn vrouw erg lekker vind en wat voor mij 'minder stimulerend' is, is terwijl ik diep in haar blijf zitten maar een heel klein stukje in en uit te bewegen, dit kan ik meestal behoorlijk lang vol houden, het zijn juist de 'lange halen' die bij mij de kurk op scherp zetten ;-)

Jim
I don't need to fight, to prove I'm right. (The Who)

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 14 december 2007, 12:35

standje doet er in mindere mate toe, het makkelijkst is als ze "on top" is.
ben besneden dus hij zou wat minder gevoelig moeten zijn en dan zeg ik "zou".
Ik lees het bovenstaande en ik moet wel zeggen dat de gevoeligheid duidelijk is afgenomen.
Ik zal een voorbeeld geven; toen ik de voorhuid nog had, ik ben nog maar net twee jaar besneden, kon ik de voorhuid strak naar achter trekken, als ik met een natte vinger over het toompje ging werd ik onvoorstelbaar hard en kon ik binnen enkele minuten spuiten. Ik hoefde niet te trekken o.i.d. alleen maar zacht wrijven over het tommpje was meer dan voldoende.

Na het besnijden is er geen toompje meer en de gevoeligheid daar is dan ook compleet weg. Nu is het echt werken om klaar te komen. Niet dat dat erg is want ik kan lang blijven gaan. De gevoeligheid bij mij is dus wel duidelijk afgenomen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten