Vrouwen weten niet wat ze willen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 15 september 2003, 12:06

Afbeelding
Ik heb wel een alternatief maar die past totaal niet bij je.
Voor deze keer dan maar even... Selene Alexander; zij was een beetje dom

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » ma 15 september 2003, 19:51

Ik ga er nog eentje bijdoen :

vrouwen willen een man die hun problemen begrijpt maar er zelf geen heeft
8)
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Roy
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 01 september 2003, 13:11
Locatie: Randstad

Berichtdoor Roy » ma 15 september 2003, 22:56

:lol: Bedenk me wat: als je het over de maandelijkse problemen hebt, dan heb je inderdaad altijd gelijk...

Anyway, hier durf ik wel over te zeggen dat dat niet klopt. :? Waarom uitvinderke? Vrouwen willen juist luisteren naar de problemen van mannen. Daaruit blijkt juist dat zij (mannen) ook gevoelig zijn. Zie het lijstje.


Roy

die uitvinderke zijn bepantserde wagen wel wil lenen

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 16 september 2003, 0:22

Als een man een vrouw heeft dan heeft hij al een probleem dus vrouwen die een man willen die geen problemen heeft .. dat bestaat niet.
Afbeelding

Roy
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 01 september 2003, 13:11
Locatie: Randstad

Berichtdoor Roy » di 16 september 2003, 0:38

Goh we zijn weer lekker bezig.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 16 september 2003, 8:21

Tussen mannen en vrouwen bestaat altijd een soort miscommunicatie.
Een vrouw weet je altijd weer aangenaam of onaangebaam te verassen en dat zal andersom ook wel zo zijn.
Zo blijft de relatie interessant maar soms is het ook wel eens een probleem.

Als je geen partner hebt dan heb je trouwens ook problemen want daar is een mens niet voor gemaakt.
Je moet ijzer met ijzer scherpen.

Hmmm..... alles ik mijzelf zo nalees dan heeft iedereen problemen.:roll:

Zijn er nog mensen zonder problemen in de zaal?? Afbeelding

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 16 september 2003, 17:03

een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt

anders is het niets meer dan een gegeven...

ik geloof trouwens niet zo in problemen, ik geloof meer in oplossingen.
nothing will kill me except a silver bullet

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 16 september 2003, 19:28

Ik vind het een boute uitspraak om te stellen dat vrouwen niet weten wat ze willen. Ik neem aan dat er voldoende mannen zijn die dit ook niet weten of niet weten te vertellen aan een ander.
Freud wordt er al bijgehaald (electracomplex is het equivalent van het Oedipuscomplex) om de dingen te verklaren, maar dit is grote onzin.
Of je het nu gelezen heb in het Duits, Nederlands of Swahili.

Ik ga er van uit dat een vrouw wat wispelturiger is dan een man. Een man slaat een weg in en blijft deze dan vervolgen. Dit heeft als nadeel dat hij dan errug star bezig is en niet meer durft te veranderen van richting. Ik waardeer de flezibiliteit van vrouwen om hun eigen keuzes ter discussie te stellen. En dat doen zij dan ook vaker. Als nadeel geldt, dat het hierdoor moeilijker wordt een eenmaal ingeslagen richting (lees: keuze) als richting te nemen. Je kunt er moeilijker op bouwen. Tot zover de vrouw.
Mannetjes kunnen zo ontzettend star zijn, dat het voor een vrouw moeilijk wordt om een verandering te bewerkstelligen. Ik als man zijnde, kan me goed voorstellen dat mijn ID mijn lief gigantisch gek kan maken. Maar gelukkig ben ik flexibel genoeg om me haar situatie voor te stellen.

Freud kan oprotte...
Heeft nuttige dingen gedaan, zeker omdat hij de aanzet heeft gegeven om psychologie op de kaart te zetten. Maar gun hem ook weer niet teveel eer.
Er zijn nog anderen na hem gekomen die zeer nuttige dingen hebben gezegd. Denk aan Jung, Denk aan Skinner, denk aan.... wie hebben we nog meer.

Daarnaast vind ik het een beetje hautain om je achter je beroep te verschuilen. (dit even meer richting Seleen) Ook ik kan met gekromde tenen af en toe de discussies volgen. Maar: je zit niet op een site met soortgenoten. (Ik dus ook niet) En laat een ander, ook al zit ie uit zijn nek te lullen een beetje vanuit zijn Spychologie van de kouwe grond werken.
Je drukt anders alle discussie weg. En ik vind het leuk om meningen van mensen te horen die vanuit hun hart dingen proberen te verklaren. (daarnaast zijn er meerdere scholen met vele invalshoeken)
Maar Seleen, zie dit niet als aanval. Zo is dit niet bedoeld. Zie het meer als geëmmer van die zot uit Utrecht.

Groet

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » di 16 september 2003, 19:45

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 16 september 2003, 19:51

Ik dacht al:
waar blijft ie.... :wink:

Groet!
Sl1 vind een ieder haar soortegnoot als het enigzins menselijke trekken vertooont en soit, zo nu en dan om de stroom onzinnigheid in te perken van mijn zogenaamde starre soortgenoten is hautain *spel je dat zo, hahahahaha* een prima middel want ik heb me natuurlijk niet voor nix door _al_ het werk van Freud geploeterd.
Ik hoop dat je er plezier bij hebt gehad. Freud is niet echt heel gezellig leesvoer.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 16 september 2003, 19:53

l want ik heb me natuurlijk niet voor nix door _al_ het werk van Freud geploeterd.
En dat voor iemand die dyslectisch is.... Sjapo
Afbeelding
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 16 september 2003, 19:55

nee idd niet nee *zucht*

hihihi fijn dat iemand het begrijpt :mrgreen:
M heeft ook pogingen ondernomen... Maar heb het maar laten zitten.
Vond andere dingen interessanter....
Spul ligt nog thuis bij mijn moeder.....

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 16 september 2003, 20:01

Blij dat je er voor uit durft te komen....

:D

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » di 16 september 2003, 20:53

Roy : was gewoon een persoonlijke ervaring hoor, en nee, ik had het natuurlijk niet over lichaamlijke probleempjes.

uitvinderke
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Roy
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 01 september 2003, 13:11
Locatie: Randstad

Berichtdoor Roy » di 16 september 2003, 22:31

Wat een pracht site, mensen, jullie maken het waard om dit te blijven lezen. Afbeelding

Waar waren we gebleven? Oja, weten wat je wil. Nou ik wil nou wel weer eens wat meer over het onderwerp zelf horen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 0 gasten