Fetish

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Fetish

Berichtdoor Orchid » ma 04 maart 2002, 12:39

Door een aantal gesprekken met mijn vriend vraag ik me af hoeveel mensen er eigenlijk een fetish hebben.

Hij heeft een voet-fetish, waarbij hij enorm van voeten / schoenen / ragfijne panties houdt en ook dat er op hem wordt getrapt.

Zelf hou ik van bondage en wat spanking als ik echt in de stemming ben.

Wie wil er nog meer zijn/haar interessess meedelen?

Thanx

Orchid
aka Dukkie

Thomas

Berichtdoor Thomas » ma 04 maart 2002, 13:50

Mijn fetisj betreft oksels. Ik kan er vreselijk opgewonden van raken als ik een vrouw zie met zweetplekjes op haar bloesje, of, nog beter, haar prachtige kale oksels in de zomer. Vaak is m'n geilheid zo groot dat ik echt snak naar masturbatie. Graag zou ik er dan aan ruiken of likken. Meestal gluur ik stiekem naar de okseltjes, waarbij ik hoop "betrapt" te worden. Grrr, ik krijg al zin door er gewoon over te praten.

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » ma 04 maart 2002, 21:07

ik heb een vriend die gek is van voeten. vooral als ze bezweet zijn. hij vind het dan heerlijk om eraan te likken of zoenen. maar het allerlekkerst vind hij als er met voeten op hme wordt gestaan. op zijn geicht en op zijn pik.
helaas voor hem kan ik hier door bepaalde redenen niet in mee gaan.
maar het komt duis zeker vaker voor.

groetjes paula

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » ma 04 maart 2002, 21:13

Dank je wel voor de reacties tot nu toe.

Hopelijk worden die verlangens ook meestal tegemoet gekomen.

Paula, daarover heb ik een vraag naar jou toe, mag ik vragen waarom je er niet kan / wil in meegaan?
Zelf kick er ik er ook niet op om op m'n partner te trappen, maar als ik het effect op hem zie dat doet me dan wel weer heel veel. Als hij geniet, geniet ik ook. Het gebeurt ook niet altijd, maar ik wil ook niet tot hij iets mist in ons sexleven, net zomin als ik het gevoel wil hebben dat er iets ontbreekt.

Groetjes,
Orchid

man-zonder-slip

Berichtdoor man-zonder-slip » di 05 maart 2002, 11:24

Hoi Orchid,

wat is een fetish? Ik geloof dat de dingen die nu genoemd zijn alleen smaakmakers zijn, dingen die men gewoon leuk of lekker vindt. Afgezien van deze dingen kan sex nog steeds leuk voor de betrokkenen zijn, voorzover ik dat beoordelen kan natuurlijk :-)
Mij winden o.a. sieraden op een vrouwenlichaam op. Het is dom ergens als je er over nadenkt, ik schrijf dit ook met een zekere schroom, maar een gouden ring om een duim van een vrouw vind ik o.a. sexy. Moet ze natuurlijk wel mooie verzorgde handen hebben. Het hangt er voor mij heel erg van af hoe de handen er bijvoorbeeld uitzien en hoe de sieraden "verdeeld" zijn over het lichaam. Tja... raar maar waar :-) Maar zonder kan ik gelukkig ook, hoewel het wel tot mijn plezier bij kan dragen. Het voelt voor mij als een soort geestelijke sex – sex for the mind. Liefde en sex een mooi mysterie. Groetjes

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » di 05 maart 2002, 18:26

hoi orchid,

Ik vind het moeilijk om daar antwoord op te geven,het is nogal erg persoonlijk.
Maar om het simpel te zeggne: als ik op hem ga staan komen er door mijn verleden bepaalde gevoelens los bij mij die ik niet wil voelen en zeker niet bij iemand waar ik van hou.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt..........

groetjes paula

abulafia_69

Berichtdoor abulafia_69 » di 12 maart 2002, 16:29

Dag Orchid,

Mijn fetisj is nylon. Ik (m) kan zeer opgewonden raken van het zien en voelen van panties en kousen, en draag ze graag zelf.

Groet

Abulafia

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 12 maart 2002, 20:34

Abulalfia_69

Ik ben deze namiddag naar Inno geweest en het is daar een waar paradijs voor nylon-liefhebbers. Een dergelijk aanbod heb ik nog nooit gezien. Ook heel wat zelfophoudende kousen en andere specialiteiten. Moet ik meer doen ;-)

Greetz
Orchid

Eko

Berichtdoor Eko » wo 13 maart 2002, 2:09

Ik geniet van het dragen van, en kijken naar, panties en korte leren rokjes. Zonder een vrouw te worden ben ik dus op die manier "travestiet".

abulafia_69

Berichtdoor abulafia_69 » wo 13 maart 2002, 11:06

Dag Orchid,

Inno klinkt goed, maar wat is het?

Groet

Abulafia

cleopatra
Berichten: 448
Lid geworden op: wo 07 november 2001, 2:01
Locatie: belgie
Contacteer:

Berichtdoor cleopatra » wo 13 maart 2002, 13:12

Inno zijn een department stores in Belgie - komt van "Innovation".

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 13 maart 2002, 14:04

Lijst met Inno winkels:

kijk op http://www.inno.be/nl/shop/index.html?p ... index.html

Greetz
Orchid

abulafia_69

Berichtdoor abulafia_69 » vr 15 maart 2002, 9:57

Dag Orchid en Cleopatra,

Dank voor de informatie. Echter helaas: ik woon in Den Haag, en kom slechts zelden in België. Ik schrijf Inno maar op mijn lijstje 'toekomstige vakantiebestemmingen'.

Groet

Abulafia_69

waterman

Berichtdoor waterman » di 11 juni 2002, 19:00

Mijn fetisj zijn glanzende gewatteerde nylon anoraks en nylon ski salopettes. Ik (m) kan zeer opgewonden raken van het zien en voelen van de gladde nylon. Ook het geristel geluid van de nylon te horen, wind me hevig op.Met mijn skipak aan,terwijl ik er totaal naakt in zit, loop ik er graag mee in huis rond, ook om op mijn buik in de zetel ermee te gaan liggen, om mij al bekkenstotend te masturberen.

Ronny2002

Berichtdoor Ronny2002 » do 20 juni 2002, 12:53

Hoi Orchid, ik ben helemaal gek op de zweetvoeten van mijn vrouw, daar wordt ik echt opgewonden van, vooral als ze de hele dag zonder sokken op sandalettes, pumps en laarzen heeft gelopen. Waar ik ook op kick is als vrouwen ballonnen opblazen, en daarna stuktrapt op bloten voeten,met schoenen of stukknijpt met haar lange vingernagels, ook dat doet mijn vrouw af en toe voor mij.

Groetjes

Ronny


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten