EROTISCHE SPELLEN ERVARINGEN

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 04 september 2003, 11:01

Up!
LeAvEr DeA aS sLeAf

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 04 september 2003, 11:26

Tja Mazzel... zo zie je maar weer, je bent tot meer in staat dan je zelf vermoedde... :lol:
Terug van (nooit echt) weggeweest

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 04 september 2003, 11:42

I'm a lean mean zoek machine :twisted:
LeAvEr DeA aS sLeAf

Cabrón
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 20:59
Locatie: België

Berichtdoor Cabrón » do 04 september 2003, 12:28

Een paar maand geleden vroeg blijkbaar iemand naar 'Kamasutra - The Game'. Wel, ik zal hier eens effe een recensietje placeren zie.

Het spel:
je hebt twee kanten aan het bord, één voor in de stemming te geraken (kant 1) en één voor het seksuele spel zelf (kant 3 - sorry, ik wou effe tegendraads doen). Het principe is dat je kaartjes trekt en het overeenkomende doet. Bij kant 1 gaat dat bijvoorbeeld over parfumeren, placebo's voor geslachtsdelen zoeken, erotisch dansen,... Bij kant drie zijn er vier kaartjes (hoe moet de man staan, hoe de vrouw, lichaamsdeel man, lichaamsdeel vrouw). Dat bepaalt dan het standje (bijvoorbeeld hand van de vrouw, penis van de man terwijl die rechtstaat en de vrouw zit).
Naast het spelbord zit ook een boekje met uitleg en een boekje met standjes (tekeningen).

De recensie:
Kant 1 gebruiken we nooit (te ver gezocht, niet uitvoerbaar,...). Kant 3 is echter wel leuk. Wij spelen het absoluut niet vaak, maar soms als we eens zin hebben om een paar uur bezig te zijn kan het wel eens bovengehaald worden. Meestal draait zij de kaartjes hoe ze mij mag verwennen en omgekeerd. Maar we wisselen altijd vrij snel af, zodat het hele spel heel lang duurt. Ook het boekje met de standjes is wel leuk ('zeg eens een bladzijde?', en dan voeren we dat standje uit - zolang het haalbaar is natuurlijk).
Kortom: leuk spel, wel nogal duur. We spelen het niet zo vaak, maar als we het spelen zijn we wel een tijdje zoet. Veel inspiratie heeft het wel niet gebracht (maar was bij ons ook niet echt de bedoeling).

Marcel
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 08 juni 2003, 22:38
Locatie: het noorden
Contacteer:

Berichtdoor Marcel » do 04 september 2003, 17:44

Ja ook wij hebben ervaring met erotische spellen.

Hebben een tijdje aan partnerruil gedaan en dan kwam zon spel zeer goed van pas.
Want meestal zit je zo bij elkaar zit, en het klikt wel, dat voel je maar meestal ben je te verlegen om te beginnen dat geld ook voor het andere stel.
Als je begint met zo`n spel dan breekt het gewoon de verlegenheid en voor je het weet heb je een fantastische avond samen.

we hebben tot nu toe 2 spellen gespeeld en dat waren:

sex erger je niet
het tweede spel ken ik zo de naam niet van maar het was een spel met truth ore dare er in verwerkt beiden hebben we zeer van genoten.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » ma 15 mei 2006, 21:37

UP


voor ikkedm

badeendje
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 12 april 2006, 11:03
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor badeendje » di 16 mei 2006, 16:44

Het klinkt misschien heel stom, maar ik heb nog niemand over strippoker horen kletsen.... (hoort niet geheel bij de vraag, maar wel bij het onderwerp andere spellen..)
ik zal even uitleggen hoe wij het spelen

- ieder heeft 5 kaarten (de jokers doen niet mee) en het is nu de bedoeling dat je zo hoog mogelijk scoort. Paren zijn altijd hoger dan kaarten van dezelfde soort (tenzij je een straat hebt) ook zijn paren van een boer lager dan paren van een koning ofzo..

- verder kun je ook een trio of kwartet maken uiteraard...

- per verloren potje (duurt zo'n 5 tot 10 minuten) moet je een kleding stuk waar je voor gebet hebt uitdoen.. (je beid dus tussendoor tijdens het bluffen op elkaars kledingstukken. ) als je denkt dat je een goede hand hebt ga je voor de broek en het shirtje.. terwijl je gewoon voor de sokken gaat als je denkt dat je het niet kunt halen... je moet er wel op letten dat de geboden delen gelijk zijn. Niet dat de een om 3 kledingstukken vraagt en de ander om 1 ofzo.

- als de kleren allemaal uit zijn kun je zo lang doorgaan als je zelf wilt.

- wij gaan dan door voor bv: een rugmassage, een nek massage,zoenen, blowjob, etc etc... je kunt dan zelf vanalles bij elkaar sparen.

-als beide partijen genoeg hebben doe je de kaarten weg en begin je met het echte werk. Om de beurt krijgt een van de twee zijn of haar gewonnen onderdelen.
- als je dan alles hebt gehad kun je nog gaan vrijen, maar meestal is dit al voldoende voor een heerlijke avond!

Nu mijn vraag... doen meer mensen dit zo.. en hebben jullie daar wat aan>???/
Groetjes Badeendje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten