raar probleem..

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

raar probleem..

Berichtdoor edwin1608 » wo 26 september 2007, 22:05

Hoi,
Ik heb al jaren “een stom” probleem, maar nu wil ik graag weten en ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit kennen of ook hebben. Ik heb er nooit mee te koop gelopen, maar ik ben nogal groot geschapen. Op zich zelf is dit geen probleem voor mij en mijn huidige en ex-partners ook niet. Wat dan wel? Nou na de gemeenschap met mijn vrouw, heb ik 9 vd 10 keer last van een geïrriteerde eikel. Vaak zodanig dat de eikel pijnlijke rode schuurplekken vertoont, die pas naar enkele dagen verdwijnen. Dit is erg irritant bij plassen, etc..

Mijn vrouw is op zich “nat” genoeg, dus daar kan het niet echt aan liggen.. Zij heeft de theorie dat het vocht alleen het begin van de vagina bevochtigt en niet “achterin” komt. Op zich kan haar theorie kloppen, want als er glijmiddel gebruikt wordt verminderd het dusdanig de irritatie op de eikel, echter of dit klopt weet ik niet zeker. Het is ook niet dat we uren lang gemeenschap hebben, want anders zodat een oorzaak kunnen. Het blijft eerder bij circa 10min, want anders voelt het bij maar ook bij haar niet prettig. Of zou de oorzaak kunnen zijn de combinatie van een zeer gevoelige eikel met de grote (soms word ik er erg moedeloos van, maar om er mee naar een huisarts te gaan vind ik overdreven).

Tot slot lees ik altijd dat het de vrouwen zijn die last hebben van een groot mannelijk lid, maar in dit geval is het de man zelf. Hopelijk is het een herkenbaar probleem en zijn er bruikbare tips en sta ik niet alleen.

Groet,
Edwin

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 26 september 2007, 23:22

Mijn ex-vriend had daar ook last van. Overigens dachten wij dat de schaalheid ook kwam doordat hij besneden is; dan verergerde de schaalheid door schuren in de boxer zeg maar.

Wat hielp was toch (hoe nat ook) wat glijmiddel gebruiken, en als er daarna toch wat schaalheid was; een beetje ongeparfumeerde zalf insmeren (of beetje vaseline bijv.)

Tot zover mijn knowledge hierover :)

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 27 september 2007, 9:57

Ik kan uit je verhaal niet halen of je bij je ex partners daar ook last van had...
De eerste vraag die bij me opkomt is: heb je je al eens laten testen op een soa?

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 27 september 2007, 14:28

Het kan ook zijn dat je psrtner een schimmel infectie heeft. Dit is eenvoudig te verhelpen met zalf en eventueel tabletten.
Toch maar even naar de dokter mi.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 27 september 2007, 20:36

Ik vind het geen stom probleem....
Herkenbaar.... mijn vriend heeft ook soms een gevoelige eikel na het vrijen. Mogelijk heb ik dan een schimmelinfectie zonder er zelf te last van te hebben.
Na het vrijen wast hij in ieder geval altijd even zijn eikel en soms doet hij er gynodactarine (creme) op.
Sinds het wassen heeft hij er minder last van.
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 27 september 2007, 22:49

Kan heel goed zijn; even naar de huisarts lijkt me ook geen slecht idee. Maar ik wilde wel toevoegen dat IK toendertijd geen last had van schimmelinfecties.

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

Berichtdoor edwin1608 » zo 30 september 2007, 12:42

Hoi,
Bedankt voor al jullie reacties. Ik zal jullie antwoorden zo chronoligische proberen te beantwoorden;
Jessebel, zelf ben ik niet besneden oid, maar begrijp je antwoord. Het klopt dat glijmiddel het doet verminderen, maar soms zijn we tijdens het een beetje lui om het te pakken. Vaak vind ik het erg onromantisch om het vrijen te onder breken voor het op doen van glijmiddel. Natuurlijk zijn er manieren om het in te passen tijdens het vrijen, maar toch vind ik het vaak een onderbreking.

Nachtvlinder, nee ik heb geen SOA, daar ben ik op getest, dus mi is er geen spraken van een infectie bacterie. Probleem deed zich bij alle partners voor (op één hand te tellen hoor!) en vooral als het vrijen wat meer tijd in beslag nam. Overigens bij de één meer dan bij de ander. Sommige vrouwen vonden het ook raar als ik het gebruik van glijmiddel voorstelde, ze vonden dat soms een belediging; “zo van ben ik niet nat genoeg”. Later begrepen ze het vaak wel. Bij mijn vrouw is het probleem trouwens het minst, maar dat komt denk ik omdat we elkaar al meer dan 10 jaar kennen.

Dragonlady, het deed zich voor bij alle partners dus ik sluit een schimmelinfectie uit..

eL04, grappig ik heb dezelfde “tic” en was mijn ding ook naar elke vrijpartij met koudwater. Overigens heb je een goeie quote! Die ga ik onthouden...

Begrijp dus dat min of meer de enige oplossing is om glijmiddel te gebruiken, of niet te lang te vrijen. Jammer had gehoopt op meer tips of truukjes, maar ze blijven welkom

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

Berichtdoor edwin1608 » zo 30 september 2007, 14:15

de thee staat al af te koelen! dank je voor de tip.., maar hoe kom je eigenlijk aan deze wijsheid?

nog een vraag gewoon de thee oplaten drogen? ben benieuwd of het werkt!

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

Berichtdoor edwin1608 » wo 10 oktober 2007, 14:35

:roll: het werkt.., dat ik jaren lang hiermee heb moeten rondlopen, terwijl het probleem zo simpel op te lossen is.

Thanx ook namens mijn vrouw :oops: !

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 10 oktober 2007, 15:37

:roll: het werkt.., dat ik jaren lang hiermee heb moeten rondlopen, terwijl het probleem zo simpel op te lossen is.

Thanx ook namens mijn vrouw :oops: !
Gefeliciteerd.
Gelukkig dat het geen schimmelinfecte is.

Go, Edwin Go
Afbeelding

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

Berichtdoor edwin1608 » wo 10 oktober 2007, 18:07

[

Gefeliciteerd.
Gelukkig dat het geen schimmelinfecte is.

Go, Edwin Go
Afbeelding[/quote]

Ja idd gelukkig geen infectie oid, enne go go doen we nu :D (naar al die jaren!). bedankt voor je reactie

edwin1608
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 22:03

Berichtdoor edwin1608 » wo 10 oktober 2007, 22:20

:roll: het werkt.., dat ik jaren lang hiermee heb moeten rondlopen, terwijl het probleem zo simpel op te lossen is.

Thanx ook namens mijn vrouw :oops: !
Heb je het lang moeten herhalen voor het werkte?
Ik doe het nu ong 1,5 week en merk dat de huid wat minder gevoelig wordt. Het is deels nog gevoelig op sommige plekken, maar het gaat beter. Derhalve dien ik erbij te zeggen dat we ook minder gevrijen hebben, de laatste week, dus dat zal ook meewerken. Echter we merkte dat ik het nu langer "vol hou" en zien het vervolg positief in. :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten