Tatoeages en piercings

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » di 26 juni 2007, 14:20

Tattoo's vind ik maar niks.

Piercings vind ik wel wat hebben. Zij het dan op bepaalde plaatsen, in bepaalde hoeveelheden en ook niet bij iedereen. Mijn partner heeft tepelpiercings, en waarschijnlijk gaat er ook nog een clit-hood piercing bij komen. Ik vind het opwindend staan, het trekt ook echt je blik naar die plekjes. :-)
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » wo 04 juli 2007, 0:29

Tattoo's en Piercings....

Piercings.... Heb daar een dubbel gevoel bij. Vind het meestal wel mooi, maar zou (nog) niet weten of ik daar aan zou beginnen. Misschien ook een stukje angst voor het plaatsen (hoewel ik enige pijn best kan hebben). Als ik nu een piercing zou laten zetten dan zou die in het dagelijkse leven niet zichtbaar zijn. Nog afgezien van het feit dat ik niet zou weten wat ik waar zou willen hebben.

Tattoo's.... Eigenlijk altijd wel mooi gevonden....... bij anderen :-). Over het algemeen vind ik kleinere tattoo's mooier dan lichaambedekkende (zoals die die tommy heeft geplaatst). Ook vind ik tattoo's in één kleur (meestal zwart) mooier dan gekleurde. (ondanks dat mijn BDSM symbool in twee kleuren is, rood en zwart)

Dat ik er inmiddels twee heb heeft te maken met mijn subgevoelens die zich enkele jaren geleden hebben geopenbaard. De ene is een BDSM-symbool en de andere kunnen jullie al hier in dit topic zien (het berenpootje), een visuele verbintenis met mijn Dom. Op dit moment is het goed zo, maar ik sluit zeker niet uit dat ik er in de toekomst nog wel eens één bij wil, hoewel ik nu nog geen idee heb van wat en waar.

groeten van
Grizzly (trots op zijn tattoo's)

stoutertje no 8
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 juni 2007, 18:34
Locatie: over de IJssel

Berichtdoor stoutertje no 8 » wo 04 juli 2007, 12:05

Geen tatoos voor mij,
Vond piercings ook nooit mooi, tot ik ik intieme piercings zag. Heb dan ook zelf rinkelende schaamlippen nu. Spannend, best geheim en ook mooi,(vind ik dan)

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » do 05 juli 2007, 22:36

Geen tatoos voor mij,
.... Heb dan ook zelf rinkelende schaamlippen nu. Spannend, best geheim en ook mooi,(vind ik dan)
:) :) Hoe beeldend omschreven

stoutertje no 8
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 juni 2007, 18:34
Locatie: over de IJssel

Berichtdoor stoutertje no 8 » vr 06 juli 2007, 7:44

Dan hoef ik tenminste geen foto bij te voegen whaaa

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » vr 06 juli 2007, 22:39

hmmm :? :shock: :lol:

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » za 07 juli 2007, 1:22

Geen tatoos voor mij,
Vond piercings ook nooit mooi, tot ik ik intieme piercings zag. Heb dan ook zelf rinkelende schaamlippen nu. Spannend, best geheim en ook mooi,(vind ik dan)
zo heel geheim is dat nu niet meer :P
en mooi, ja helemaal mee eens :D
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

stoutertje no 8
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 juni 2007, 18:34
Locatie: over de IJssel

Berichtdoor stoutertje no 8 » za 07 juli 2007, 14:23

hahahaha :lol: Maar wie mij ziet, die weet het niet. Ja toch??

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » za 07 juli 2007, 18:06

hahahaha :lol: Maar wie mij ziet, die weet het niet. Ja toch??
En dat is nou juist een deel van de charme: iets hebben waarvan (de meeste) anderen niet weten dat je het hebt en het vaak ook niet verwachten! :-)

(Geldt overigens ook voor het dragen van pikante of geen lingerie of rondlopen met speeltjes in... :-))
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

stoutertje no 8
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 20 juni 2007, 18:34
Locatie: over de IJssel

Berichtdoor stoutertje no 8 » za 07 juli 2007, 21:18

jaaaa, helemaal fijn, mee eens, kicken! dol op
:lol: :oops: :lol: Ik kan er van genieten hoor!

aja
Berichten: 55
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 22:30

Berichtdoor aja » zo 08 juli 2007, 21:46

ik heb 3 tatoo,s en wil n 4e,het is n verslaving.
laatst zag ik bij iemand zijn piercing op n intiem plekje,nu loop ik me steeds af te vragen hoe t zou zijn om met iemand te vrijen met n piercing op z,n penis??
live is to short to live slow

Denna
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 19:11

Berichtdoor Denna » di 10 juli 2007, 14:23

Ik heb zeker iets met tattoos, heb er zelf vijf. Al als klein kind vond ik die plaatjes op een lichaam zeer interessant. Mijn ouders waren hier destijds niet zo blij mee en hebben altijd gezegd dat ik maar moest wachten tot mijn 18e (wat ik ook netjes gedaan heb :wink: )
Inmiddels weten ze niet beter en hebben ze er absoluut geen problemen meer mee.

Ik merk wel dat ieder mens er anders tegen aan kijkt. Mijn tattoos zijn in de winter niet te zien en ik heb weleens gemerkt dat mensen in de zomer opeens anders tegen je aan gaan kijken. Jammer, maar dat zegt meer over die mensen dan over mij.

Meestal krijg ik wel positieve reacties. Mensen die ze willen bekijken en er oprecht interesse voor tonen en ook mensen die enigzins verbaasd zijn omdat ze het niet achter mij gezocht hadden.

Overigens is het voor mij geen must dat mijn partner ook tattoos heeft... zolang hij/zij ze wel maar accepteert als een deel van mij.

Met piercings heb ik zelf niet zoveel. Ik heb een paar gaatjes in mijn oren en heb ooit een neusbel gehad die ging ontsteken. Ik vind sommige piercings bij bepaalde mensen prachtig, maar voor mezelf ... nee.

ScorpioBabe
Berichten: 24
Lid geworden op: di 15 mei 2007, 20:01
Locatie: Arnhem

Berichtdoor ScorpioBabe » do 12 juli 2007, 20:57

Zelf heb ik een navelpiercing en een kleine tattoo op mijn onderbuik; deze is makkelijker te verbergen dan zichtbaar te maken; zelfs als ik een bikini aan heb zie je hem niet!
Heb ook een klein diamantje in mn neus; ook zo'n miniscuul gevalletje. Valt eigenlijk niet op en iedereen 'vergeet' ook dat ik hem heb; soms komen mensen er zelfs pas na een tijdje achter omdat ik het zelf zeg!

Geeft waarschijnlijk meteen wel aan hoe ik er over denk :wink:

Ligt ook helemaal aan de persoon die de piercing of tattoo draagt... Helemaal vol-gepierced of -getatoeerd vind ik dus echt helemaal nix.
Maar bij een stoere brede man kan ik een mooie tattoo om zijn bovenarm bijvoorbeeld wel waarderen.

Ik houd niet van chinese tekens; al eerder meegemaakt dat iemand dat liet tatoeren en achteraf een totaal andere betekenis bleek te hebben!

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » ma 30 juli 2007, 21:10

Leuk en spannend om te horen wie waar tattoos heeft, vooral die "onverwachte" waar je zelfs op het strand niets van ziet. Op een kleintje na die lang geleden gezet is heb ik geen tattoos of piercings. Aan de ene kant lijkt het me heel spannend om nog ergens een erotische tattoo te laten zetten, maar waar het voor een vrouw al snel erotisch is zie ik niet zo veel mogelijkheden voor een man. Zijn er veel mannen die een plaatje hebben op een ondeugende plek? Wat vinden vrouwen er eigenlijk van?

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » ma 30 juli 2007, 21:17

Wat is een ondeugende plek voor jou? Als het bij je past, je het zelf een mooie plek vind die bij je past, dan kan het al ondeugend genoeg zijn het idee te hebben dat jet hem juist op DIE specifieke plek hebt. Maar zet zoiets vooral ALLEEN VOOR JEZELF. Wat anderen ervan denken is daar even ondergeschikt aan.... anders ga je geheid spijt krijgen!!!!
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten